Gå til innhold

Veien til en lekrer jeg


Gjest frstor

Anbefalte innlegg

  • Svar 299
  • Created
  • Siste svar

Takk for gratulasjoner damer.

Jeg er veldig fornøyd.

 

Skal på ball i november og jobber som bare det for å se så slank ut som mulig :-)

Må ha ny kjole, for den jeg kjøpte i fjor er i str 46 (veldig fin) men faller av meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Om 3' date='75 kg er jeg halveis i prosjektet![/quote']

 

 

Halvveis er jo en gedigen milepæl!!! Snakker vi noen form for belønning da eller?

 

Satt nettopp og tenkte på at jeg har igjen 7,5 kg til jeg er der jeg var da jeg var på det letteste (stabilt der i 4 år etter forrige "slankekur") i mitt voksne liv. Enn det, 7,5 er ikke mye det! Og etter at jeg gikk opp igjen så tenkte jeg at enn at jeg ikke var forholdsvis fornøyd der, på ca 82.... Det må jeg huske nå når jeg nærmer meg igjen. At jeg ser himla mye bedre ut på 82 enn 106.... Men skal ta nye bilder på minus 20, så håper jeg får litt endret syn på egen kropp da :)

 

Ha en fin dag!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvveis er jo en gedigen milepæl!!! Snakker vi noen form for belønning da eller?

 

Satt nettopp og tenkte på at jeg har igjen 7' date='5 kg til jeg er der jeg var da jeg var på det letteste (stabilt der i 4 år etter forrige "slankekur") i mitt voksne liv. Enn det, 7,5 er ikke mye det! Og etter at jeg gikk opp igjen så tenkte jeg at enn at jeg ikke var forholdsvis fornøyd der, på ca 82.... Det må jeg huske nå når jeg nærmer meg igjen. At jeg ser himla mye bedre ut på 82 enn 106.... Men skal ta nye bilder på minus 20, så håper jeg får litt endret syn på egen kropp da :)

 

Ha en fin dag!!!![/quote']

 

Hva er målet ditt i denne runden da? 82? Det er jo i såfall slett ikke lenge til :-)

Jeg også ser himla mye bedre ut på ca 80,- føler meg nesten normal, men vet at jeg blir ganske så fin rundt 70 kg og lekker på 65/67.

Så må en holde vekten og...

Har stort sett lagt på meg når jeg har blitt samboer og blitt garavid. Men nå skulle det gå bedre ettersom jeg har funnet drømmemannen og er ferdig med barn!?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og belønning har jeg ikke tenkt på engang. Veldig lite penger for tiden.

Var til frisøren og fiffet meg opp for noen uker siden- det får holde en stund...

Men det er vel i og for seg belønning nok å bli mindre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Hva er målet ditt i denne runden da? 82? Det er jo i såfall slett ikke lenge til :-)

Jeg også ser himla mye bedre ut på ca 80' date='- føler meg nesten normal, men vet at jeg blir ganske så fin rundt 70 kg og lekker på 65/67.

Så må en holde vekten og...

Har stort sett lagt på meg når jeg har blitt samboer og blitt garavid. Men nå skulle det gå bedre ettersom jeg har funnet drømmemannen og er ferdig med barn!?!?!?![/quote']

 

 

Ønsker meg lenger ned enn 82 ja, men ikke sikker på hvor jeg bør ende. Vet ikke hva som passer mine 164 cm :) Men på 70-tallet ett sted kanskje?!? Strengt tatt så hører jeg vell hjemme på 60-tallet mtp høyden, men vet ikke hvor realistisk det er for min del. På ingen måte noe mål om å bli mager :), litt former vil det nok bestandig være på min kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fysjåføy, mager er ikke noe pent.

Ikke helt sikker jeg heller. Var godt nede på 60 tallet, 58 på det minste men da var jeg 19 år og såg syk ut. He he

Kroppen forandrer seg vel litt etter noen graviditeter. Var nede i 73 etter de to eldste og da følte jeg meg ganske bra.

Vi får ta det som det kommer :-) Blir nok fornøyde tilslutt, tror du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste dersom man har en sprekk med min erfaring, er at man ikke lar det fortsette men at man kommer inn på rett spor igjen og at man ikke får darlig samvittighet. Det du gjør i hverdagen nå, er trossalt slik du skal ha det i hverdagen når målet ditt er nådd.

 

Ønsker deg lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA det er utrolig viktig å kommer seg på sporet igjen etter en sprekk. Jeg har veldig tendenser til automatisk å tenke at hvis jeg først har skeiet ut kan jeg like god fortsette for da er jo den dagen, eller den uka til og med, liksom ødelagt likevel. Og så lider jeg av "mandags-syndromet": jeg skal alltid begynne på mandag. Dette fungerer selvfølgelig ikke: man må ta det MED EN GANG! og det vet man jo så godt innerst inne. At det går an!!!!!! Jo da, det er nok å jobbe med, dere, men en ting er helt sikkert: at dårlig samvittighet og selvbebreidelser gagner ingenting, så det må vi slutte med!!

 

Go girls!!!!!!!!!:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Sånn er hverdagen! Inninmellom tar en "dumme" og bevisstløse valg - iallefall ser man det gjerne sånn i ettertid. Om og ikke dvele for lenge med det :) Og for min del, er innforstått med at jeg ikke kan kjøre "100%-flink-pike-opplegg", da holder jeg ikke i lengden. Alle (?) har vi sånne dager/kvelder - mager trøst, men! Det dreier det seg om å flere gode dager enn dårlige :) Og det tar tid å legge vekk uvaner, men synes du er godt i gang med jobben jeg! Stå på!

 

Håper du får en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er det kurs igjen gitt. Dagene flyr!

Denne uken blir det nok stillstand. Jobb jobb jobb, og har ikke trimmet i det hele tatt!

 

Ingen trim = Ingen nedgang.

 

Viste jo det- Så kan jeg bare ha det så godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvaner kan man si...

Jeg skulket kurset i går, og spiste 2 pannekaker til middag i stede :-(

Har jobbet nesten hver kveld i det siste, så i går kveld hadde jeg lyst å være med jentene. Koste oss og malte glasslykter.

Vekten har ikke gått opp, men den gjør det snart om jeg ikke skjerper meg.

Skal prøve å trimme litt i uken- selv om det er mye jobbing på kalenderen fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstå godt hvordan du har det. Motivasjon i top.............men også jobben i topp. Det går som regel ikke samme, og så blir man frustrert fordi man ikke kan finne tid til å trene.

Har man da endelig en par timer fri, så er man nesten nødt til å slappe av litt og orker man ikke å trene.

Har det akkurat sånn jeg også. Jobbet en laaaang dag i går og i dag er jeg heller ikke hjem før kl 22. Så ingen trening igjen. Og det mens motivasjon er super.....................frustrerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lenge siden jeg har vert her nå. Ikke så mye nytt egentlig. Jobber jobber og jobber. Både meg og mannen går rundt som to zombier for tiden...

Vektmessig har jeg gått ned 1 kg på 3 uker, hehe. Ikke mye å skryte av,- men blir fremdeles lite trim om dagen.

Hvordan går det med dere da damer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Lenge siden jeg har vert her nå. Ikke så mye nytt egentlig. Jobber jobber og jobber. Både meg og mannen går rundt som to zombier for tiden...

Vektmessig har jeg gått ned 1 kg på 3 uker' date=' hehe. Ikke mye å skryte av,- men blir fremdeles lite trim om dagen.

Hvordan går det med dere da damer??[/quote']

 

1 kg er bra det i en hektisk hverdag! Ikke så lett å få prioritert seg selv i sånne perioder, men ser jo at du ikke lar det gå til skogen av den grunn - bra!

 

Som du så på tråden min, så har det omsider løsna, og jeg er i siget igjen :( Hærlig!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hallo hallo. Nå er jeg tilbake igjen og full skjerpings!!!

Ser det ikke er noen som har savnet meg. He he

Har hatt meg en liten pause... Men ikke gått ned i vekt siden jeg var her inne, men ikke gått opp heller.

I kveld skal jeg for engang skyld ikke jobbe og skal på GR kurs og deretter rett på trening. Har vert syk i 3-4 uker og eneste prio har vert familien og jobb.

Nå nærmer det seg jul med stormskrikk og jeg må bare få fingern ut!!!!

 

Og dere damer`????? @

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det klarer du hvis du vil!

Noe jeg så absolutt tror du vil. Ett lite tips:

LAg en liten liste med 5 grunner til hvorfor du vil ned.

Når du sliterlitt og ikke klarer å finne motivasjon, les lappen!

Funker for meg hvertfall;)

En av mine ting: Jeg vil ha muligheten til å kjøpe klær i en "vanlig" klesbutikk.

En annen:jeg vil ha energi til å leke med jentungen på 2 1/2 :)

Lykke til!

Og hvis du vil at jeg skal være streng å "piske" deg i gang kan jeg det også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...