Gå til innhold

Skal Gjøre Det Nå!!!!!! Bli Med?


Gjest linnemora

Anbefalte innlegg

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar
Gjest linnemora

Her er det helt på kjøret her. Spiser i tide og utide. trimmer mindre, er ikke helt i form.. Er små kvalm og vondt i magen, pågått ei stund. Spiser da hele tiden for å døyve kvalmen......helt utrolig. Kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Ikke noe stas når kroppen er på en snurr. Jeg har hatt en strålende helg på matfronten. Feiret både barnedåp og 17. mai uten å dytte i meg en hel masse rot. Lovende :) Nå er det bare å fortsette der jeg slapp i helgen og det er jeg sikker på skal gå strålende. Løpetur etter jobb nå så er humøret på topp tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

og jeg kan ikke medele så mye. Har hatt en virus infeksjon i magen, som har vist jeg i oppblåsthet, smerter og periodevis kvalme. Og når jeg¨er kvalm.....spiser jeg mere!!! Huff!

Du er flink Kris. veldig kjekt at det går bra med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Da endelig har det begynt å snu litt, heldigvis. Har ikke helt kommet skikkelig i gang,men kjenner at det har snudd. En deilig følelse. Lykke til med eksamen Kris. Jeg skal ha meg noen dager på hotell, på kurs. Så da må en nyte tilværelsen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gjest linnemora

da begynner det endelig å snu. Har hatt en lang "tung" periode nå. Men kjenner at lysten til å spise rett, og sunt er kommet tilbake, samme med mosjon.;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Jeg fikk sjokk i dag. Vel og merke kjenner jeg at alt er trangt og føler meg uvel, men at det skulle være såååå gale hadde jeg ikke trodd.

Har kjøpt ny vekt for ei stund siden,men har rett og slett ikke maktet å gå på vekta, redd for depresjon...;)

Men i dag tok jeg meg i tak å trødde på vekta.......

Jeg trodde jeg var rundt 60-61........men jammen viste den 64!! Himmel og hav, sommeren er ødelagt.

Så da er det slutt på is, potetgull og all mat;)

Blir kjempe frustrert.

Tror det er mye muskler som gjør litt vekta, har jo vært kjempe flink å trimme. Så får jeg et normalt inntak av mat, så blir det vel bra til slutt.

Nå har jeg beg på sykehusdietten i 7 dg, bare for å få beg. Er helt imot slike kurer,men måtte bare beg med noe med en gang som viste litt resultat. Kan ikke miste håpet heller.

 

Så da er det bare å brette opp armene, ti kg skal av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Er halveis i kuren, det går faktisk veldig bra. Men kan ikke skjønne at en kan ta av 4,5 til 7 kg på denne kuren. Kjenner ivertfall ikke slik ut på min kropp. ;) Har virkelig bestemt meg for å komme ned de ti kg. Har bare det så travelt med å nå målet, er av den utålmodige sjela.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...