Gå til innhold

Skal Gjøre Det Nå!!!!!! Bli Med?


Gjest linnemora

Anbefalte innlegg

Gjest linnemora

Hei!!

Jeg er ei dame på 33 år, som har de 3 siste årene prøvd i perioder å slanke meg. Har prøvd herbalife, som ikke funket for meg. Nå holder jeg på med mitt 3 GR-kurs. Det som er feilen med meg, er at jeg bare slanker meg på vår/sommer. Når høst/vinter kommer er jeg tilbake til de usunne vanene.

Er ikke den største i verden, 159 cm og nå 60 kg. Trivselvekt er 53 kg. Og nå skal jeg brette opp ermene og finne trivselsvekta mi!!!

Men jeg trenger MOTIVASJON!! Håper flere er i samme situasjon som meg, og som kan følge denne kampen..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar
Gjest linnemora

Ja det gikk ikke denne uken heller. 0,5 kg opp. Men jeg har vært flink til å trimme :) Men nå skal det strammes inn her also. Målet for denne uken er 1 kg ned...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Dagen har begynt bra. Nå skal jeg ikke falle i fristelsen for å småspise i dag. Faste måltider .... Kjenner at dette hjelper, skrive av seg sjokoladesuget. Ok da er det bare å begynne med dagens gjøremål, nemelig husvask. Ha en fin dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

det gikk ikke helt etter planen i går. Var flink helt fram til kvelden, da laget jeg sveler. Hadde party og måtte servere noe.....da ble det sveler. Men spiste 2,5 BARE :). Får satse på en dag uten fristelser i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gikk ikke helt etter planen i går. Var flink helt fram til kvelden' date=' da laget jeg sveler. Hadde party og måtte servere noe.....da ble det sveler. Men spiste 2,5 BARE :). Får satse på en dag uten fristelser i dag :)[/quote']

 

I stedet for sveler finnes det et magrere alternativ her inne.

https://www.vektklubben.no/cgi-bin/viewRecipe.cgi?id=15

 

Kesamplettene er like gode, faktisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

I dag har jeg vært veldig flink, både med mat og trim:). Har vært på step med styrke, så da ble det 2,9 i trimpoeng i dag.

Så er det utfordring i hva en skal spise til kvelds. Har ofte det verste suget etter noe salt da. Men i kveld tror jeg det blir en smootie:) Godt etter trening det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

En dag er bra, neste dag ikke så bra. Begynnte bra dagen, men så måtte jeg dra fort hjemme fra....og da røk lunsjen. Så da ble det frokost, middag, frukt og middag......Ikke helt etter planen. Har også smakt litt sjokolade i dag. klarer ikke holde meg unna når jeg er på jobb. Det står alltid framme sjokolade. men smakte bare en liten bit, jeg kunne spist mere:)

Er veldig spent på veie dagen på tirsdag, håper jeg klarer å gå ned litt. Det er bare såååå kiipt å gå opp 0,5 kg når du føler du har gjordt en bra innsats i uken som gikk. denne helgen er jobbe helg, da blir det ofte vanskelig med trim. Har ikke trimmet i dag, men i morgen skal det gjennomføres:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg er ei dame på 33 år' date=' som har de 3 siste årene prøvd i perioder å slanke meg. Har prøvd herbalife, som ikke funket for meg. Nå holder jeg på med mitt 3 GR-kurs. Det som er feilen med meg, er at jeg bare slanker meg på vår/sommer. Når høst/vinter kommer er jeg tilbake til de usunne vanene.

Er ikke den største i verden, 159 cm og nå 60 kg. Trivselvekt er 53 kg. Og nå skal jeg brette opp ermene og finne trivselsvekta mi!!!

Men jeg trenger MOTIVASJON!! Håper flere er i samme situasjon som meg, og som kan følge denne kampen..:)[/quote']

 

Dette hørtes veldig kjent ut. Jeg går alltid ned i vår-sommerhalvåret, og opp igjen på høst og vinter. Jeg er 155 cm høy/ lav, og målet er 48 kg. Veiing idag viste 49.7, så det nærmer seg :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

planen var trim i dag. Men har vært på jobb, så var det rett fra jobb og synge noen sanger i kirka. Så da ble kl 16.30 før jeg kom hjem. Sovet lite i natt, måtte derfor kvile meg litt etter dette. Så var planen trim, men fikk invitasjon til grilling. Så da ble det ikke trening i dag, men i morgen......:).

 

Kjket å få besøk her Rakri:). Du har jo ikke mye igjen før målet er nådd. Jeg strever med mine 7 kg........ Lagt på meg 5 kg i vinter mnd, hm grusomt å tenke på.....

 

I dag Har det ikke vært faste tider mellom måltidene, og det merkes på magen. Blir så fort uvel, oppblåst. føler magen står ut som ei tromme.

 

Satser på en flott dag i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Kjenner at det begynner å løsne litt. Klarer å være litt strengere i dietten og drikker mye vann. I dag var det kjekt å ha på seg buksen, den strammet ikke så veldig mye, og det bare av en ussel kilo.......

Men nå kjenner jeg motivasjonen kommer snikende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karamella

hei hei =)

 

Selv om det går seint, så vet du at du kommer dit til slutt =) Men det føles som man skal møte mange hindre på veien! =)

 

Jeg synes det er kjedelig å vente på veiedagene, og vil absolutt ikke bli skuffet når jeg går på vekten... hvis den skulle vise 0 nedgang en uke så hadde jeg nok blitt ganske irritert og sannsynligvis fått lyst på en god pepperonipizza for å trøste meg selv, men jeg vet jo at det er feil =)

 

Hvis du vet hvor mange kalorier du ligger på daglig, så kan du jo se om det hjelper å øke litt eller gå litt ned. Noen har bedre effekt av å hive innpå litt mer daglig når man trener.... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Kjekt at du skriver i tråden min. Alltid kjekt med "besøk". Skal ligge rundt 1300 kcal pr dag, men det er noen dager det blir over og noen dager det blir under. Akkurat nå er det viktigste at jeg tenker på sunn mat og trim. Har en tendens til å spise for mye mellom måltidene og spise litt snop også. Det er ikke lurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Dette blir ei utfordrende helg. Skal på hotell weekend i lag med vennepar. Og da blir det lite trim, mye god mat og alkohol.......Hvordan skal jeg ro dette i land????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

har virkelig prøvd i helgen i tenke lite og sunnt, men har nok oversteget kcal inntak med 700 både fredag og lørdag. Søndag har jeg nesten ikke spist, og det er ikke bra det heller. Får ta meg litt kveldsmat nå :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Trodde det skulle være vanskeligere i dag å holde seg til kostholdsplanen, siden helgen har vært veldig kcal rik. Men jammen så har jeg klart det til nå. Nå er det fisk til middag og aerobic senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå

 

Jeg ser du er her inne alene. Vil du gjerne fortsette slik eller kunne du tenke deg å hjelpe meg med motivasjonen på veien? Så kan jeg evt prøve å motivere tilbake? Jeg vil helst være i en tråd der det ikke er mange andre; da tror jeg at jeg vil føle litt mer press på den måten :)

 

Kanskje du vil vite hvem jeg er før jeg inkluderes? Jeg er i alle fall 33 år, 172 cm og har bikket godt over 65 kg mens jeg trives best med å bikke godt under. Vil gjerne bevege meg ned mot 60-tallet igjen. I perioder kan jeg være superflink både med trening og mat, men har kommet helt ut av alle rutiner etter å ha vært ute og reist over en lengre periode. Nå sliter jeg skikkelig med søtsuget :)

 

Planen er å komme igang i morgen den dag og jeg setter veldig pris på din hjelp om du er klar for å ha en ekstra burde på dine skuldre :o

 

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Du er hjertelig velkommen Kris 76!!!

Bare kjekt å ha noen andre å måle seg med. Da er det enklere å stå på tror jeg!!

Lykke til med morgen dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er jeg i gang :o

 

Har vært kjempeflink så langt idag. Drukket vann og løpt på toalettet fra jeg stod opp omtrent. Og ikke minst; stod imot både marsipankake og ostekake i lunsjen idag. Eple er minst like godt!!!

 

Ser at både helgen og nest uke kan by på utfordringer med to invitasjoner ut på vin i helga og hotell-seminar samt doktorgradsfest neste uke... Skal si det her blir en hard start. Litt dårlig timet, men det er nå eller aldri. Har planlagt dette altfor lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...