Gå til innhold

Skal Gjøre Det Nå!!!!!! Bli Med?


Gjest linnemora

Anbefalte innlegg

Jeg vet. Jeg prøver å ikke være så stressa på det om dagen. Blir liksom bare værre av å gå å tenke på at man må passe seg hele tiden. Tenker jo ikke på annet enn mat til slutt :( Så nå tar jeg det piano i hodet litt fremover så ordner det seg nok etterhvert.

 

Fikk meg en deilig løpetur i går kveld og går hjem fra jobb hver dag nå, så det blir bra med trimpoeng :D

 

Vet ikke hvordan helgen skal bli. Bursdag i dag og eksamen på mandag så jeg må nesten konse på det de nærmeste dagene. Har nok å fylle hodet med egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar
Gjest linnemora

Ja enig med deg der. Det er bare det at jeg blir minnet på hverdag at buksene er for trange, så da blir det slik uten at en stresser med det. Har ikke vært veldig flink denne uken med trim, men litt har det blitt. Får krysse fingrene for ei god helg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Har vært en ok helg. Håper det er gått bra med eksamen for deg i dag.

Har hatt en fin dag i dag, fått trimmet og spist god mat. Nå har jeg bestemt meg for alvor å gå ned 8 kg. Har bare gått opp den siste tiden,men nå er det nok. Skal gjøre en ny vri denne gangen, skal starte slankekuren før ei helg. Håper det kan gjøre susen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Faktisk så går det kjempe bra :)

Jeg er ute på små eller store turer hver dag, og klarer å begrense meg i inntak av mat på kvelden.

Litt potetgull og snop har det blitt i påsken, men føler at det ok akkurat nå. Nå begynner jeg å få trua på at dette skal gå bra ;)

 

Håper du har en fantastisk tur Kris !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest linnemora

Tja vet ikke hvorfor jeg ikke går ned noe. Synes jeg er flink jeg. Men denne uken har det ikke blitt noen harde treningsøkter. Men har vært i bevegelse allikevel. I dag står det en lang gå tur foean meg, gleder meg til den.....for sola skinner og her er bare det nydelige været :D Hærlig!!

Kanskje det blir litt hagejobbing også i dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå

 

Nå er jeg tilbake i landet. Har hatt 2 deilige uker med strålende sol og sommer. 30 grader pluss både i lufta og i vannet. Vidunderlig å reise rundt.

 

Syns jeg har vært kjempeflink på turen. Begrensa inntaket velidg og knapt nok smakt søtsaker og alkohol. Men det har vært vanskelig å få til trening. Trodde jeg skulle ha gått ned en del i løpet av turen, men ikke så mye som jeg hadde tenkt dessverre. Men har fått litt inspirasjon heldigvis, så nå er det bare å fortsette.

 

Skal løpe en tur nå. Bursdagsfest i kveld så det blir nok så som så.

 

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff. 4. dagen med kraftig magetrøbbel. Ikke noe stas i det hele tatt :) Fikk nok med meg noen skumle greier hjem i kofferten for reisefølget mitt har det på samme viset. Trening er mao helt utelukket og mat er det vanskelig å få inn. Forbrenninga daler vel i takt med vekta tenker jeg... Hmmm. Men sola skinner og motivasjonen til å bli kvitt noen kilo er på¨topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

huffa det var jo langvarig. Du har vel gått ned 2 kg da tenker jeg. jeg strever og strever. Trimmer og trimmer, spiser og spiser, men ikke så veldig mye da!!! Men er fortsatt like stor, ingen forandring med midjemål eller vekt. Fatter ikke.

Så her er det en daglig kamp. Får håper jeg merker større forskjell når jeg er ferdig med det månedtlige, da blir jeg alltid så oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

God helg til deg og Kris. Jeg har jobbe helg. Og denne uken har det faktisk blitt veldig dårlig med trening. Ikke har jeg vært så flink med maten heller. Men skal prøve å komme sterkt tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest linnemora

jeg var i strålende form forge uke. Så ble det noen dager på hotell, der maten var alt for god......... >Jeg trimmet masse og spiste masse. Har ikke klart å legge det fra meg enda ;) Skal prøve på¨en god dag i morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...