Gå til innhold

Skal Gjøre Det Nå!!!!!! Bli Med?


Gjest linnemora

Anbefalte innlegg

Gjest linnemora

I dag har dagen gått strålende :D Det ble kjøtt til middag i dag, med fløte/rømme saus til, men jeg spiste ikke mye av den.

Så fikk jeg trimmet bort 800 kcal på treningen, deilig rett og slett.

Nå til kvelds har jeg spist 2 mandariner, men kjenner fortsatt at jeg er sulten. Tror jeg må prøve med litt knekkebrød kanskje.

Bra du fikk deg ei treningsøkt du og Kris!!

 

Da er vi skikkelig i gang her :D. Nå har jeg virkelig bestemt meg for at 7 kilo skal bort til påske:)

 

Ha en fin kveld kris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar
Gjest linnemora

Massasje er deilig du :) Enda viktigere å drikke vann etterpå da. Jeg har begynt dagen bra i dag oså, men i dag blir det ikke trim siden jeg skal på aftenvakt. Men jeg fikk 4 trimpoeng i går, så da kan en ha fri fra trening i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Huff her går det unna. Ikke fått det til i dag. Er i oppstart på ny jobb, og da kommer søtsuget og matsuget for fullt. Ikke fått trimmet noe i dag da. Skal prøve å få det til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Eneste jeg har vært flink til i dag, er hjemmetrening, det ble 630 kcal........Gleset meg til å føre denne på listen,men funker ikke den nye versjonen her heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - ingenting virker ser det ut som. Gårsdagen gikk fullstendig i dass for meg. Startet bra, men avsluttet med shopping og cafebesøk med venninne. Ingen trening og masse kalorier. Men nå har denne utskeielsen vart en hel uke så da er det på tide å sette ned foten. Nok for være nok!!! Idag må det trenes og vaskes hjemme. Så da bør nettsiden komme i orden så jeg får puttet inn alle trimpoengene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Ja jeg klarte til slutt å få lagt inn trimmpoengene, men ikke mat.

I dag begynte ikke dagen bra, 3,5 brødskive til frokost.....hva søren spiser jeg det for???? skjønner meg ikke på meg selv jeg....

Skal prøve å få resten av dagen i boks. I går fikk jeg kaffi besøk, og da ble det nøtter og sjokolade :)

Hmmm

Lurer meg på om jeg skal melde meg på kurs, om det kan hjelpe. Er bare redd for at det er bortkastet penger. Klarer vi det alene trur du Kris?

Har enda ikke invistert i vekt enda, men det må gjøres om en skal gå ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Vi skal klare dette vi to. Har jo kvittet meg med 5 kg siden jeg begynte her inne sammen med deg. Bare 2-3 til nå så er jeg i mål :) Etter en uke med utskeielser er jeg i gang igjen. Bra dag i dag ser det ut til. Bare heng på. Og skaff deg en vekt. Må jo følge med på hvordan ting utvikler seg fremover. Irriterende at man ikke kan registrere maten, men jeg h ar vel en viss feeling på det her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Nok en dårlig dag, men ok skal en gå ned må en være utrolig bestemt. Så da skal jeg utfordre den i morgen. Skal på aftenvakt, og da er det alltid vanskelig å få det til. Jeg må ned 7 kg til jeg.....en lang vei å gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Startet dagen med å spise 3 brødskiver.........ikke helt etter planen. Men har hørt at en skal spise som en greve til frokost, som en arbeider til middag og som en fattigmann til kvelds. Så da kan dagen bare bli bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake på gli føler jeg. Både dagen i går og dagen i dag har gått bra. Det verste søtsuget har gitt seg nå. I kveld er det ikke mindre enn to bursdagsfester på gang så det blir vel en del vin ser jeg for meg, Men det gjør ingenting. Skal jo ha det gøy også :) Bra at du er innstilt på å bli med meg de siste kiloene :)

 

God vakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Her går det nedenom og hjem. Spist ALT for mye i dag og. Men jeg har karret til meg masse trimpoeng denne uken :), og noe annet som er flott er at jeg ikke har spist potetgull denne uken, bare noen små sjokolader no og da. Og det er bare kjempe bra. Så kanskje jeg skal ta maten denne uken da. redusere inntaket der, nå som jeg har kommet meg i gang med skikkelig trim og kuttet ut potetgull :)

 

Du er bare kjempe flink du Kris, hvordan klarer du det?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer deg jo mye bedre enn meg på treninsfronten! Syns du er kjempeflink der jeg og det hjelper jo å ta et steg av gangen. Til uka får du fokusere på maten så skal jeg fokusere på treningen. så r vi snart i gang igjen for fullt begge to :)

 

Syns forresten den nye registreringssiden er dårlig,. .Har ikke giddet å bruke den ennå :) Tar alt litt på gefylen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Ja denne uken BLIR bra. Nå har jeg bestillt meg vekt. Spist en frokost slik jeg skal gjøre, og registret denne. Men er enig med deg. Den nye måten å registrere på er DÅRLIG. Lite utvalg i varene , og alt tar mye lengre tid. Blir vel vant med dette og :

Når det gjelder trening denne uken , blir det litt vanskelig. Er alene hjemme med barna, og mangler barnevakt. MEN det skal ikke stoppe meg.....da blir det hjemmetrening. Ikke fullt så bra som å gå på aerobic og step, men mye bedre en ingen ting :P.

1 kg pluss bryr du deg ikke om Kris. Om du er i perioden som er vanskelig, er 1 kg borte til neste uke. STÅ PÅ....

 

NÅ ER VI I GANG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...