Gå til innhold

Skal Gjøre Det Nå!!!!!! Bli Med?


Gjest linnemora

Anbefalte innlegg

Gjest linnemora

ikke så verst i dag. Fått sparket meg en liten tur i dag, og vært på aerobic...deilig. Det har blitt noen sjokoladebiter i dag, men men. Ingen sjokolade i morgen :(

Ble helt satt ut jeg etter å ha vært uten nettforbindelse så lenge... Men nå skal det strammes inn....alle veier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar
Gjest margrethe63

Gikk på Grete Roede for et par år siden, gikk ned 17 kilo, over to kurs. Har egentlig gått veldig greit etterpå, bortsett fra det siste halve året. Har gått opp igjen 6 kilo, er fortsatt ganske flink til å trimme men ikke så flink med maten. Glad i middag - veldig glad i middag, og potetgullet på helg har plutselig dukket opp igjen. Skal til syden i påska og har veldig lyst til å gå ned igjen disse kiloene. Har ikke bare lyst - skal ned igjen. Trives så mye bedre med meg selv - og ikke minst, blir så mye enklere for de rundt meg å leve sammens med. Gikk ned 0,9 kilo første uken og bare 0,1 siste uke, men jeg gikk iverfall ikke opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Heia!!

Har klart meg noen lunde i dag, bortsett fra kveldsmaten som ble 3 brødskiver :(. Har ikke fått trent i dag, men hadde slik ei bra trening i går. Så da kan en restituere seg i dag!!! Har veldig lyst på noe godis nå.....men ...nei...skal prøve å holde meg unna.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

God helg til deg og!!

 

I helga er vi på hytta, så da blir det vel noen timer i alpinbakken. Så da blir det jo forbrent noen kcal. Så var det inntaket av mat da.....får prøve å holde meg i skinnet :P

 

Koz deg ute i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Her går det ikke strålende. Har vært veldig slurvete og ikke flink i det hele tatt. Har vært noen dager på sykehus med det ene barnet, ikke noe alvorlig. Da blir en sittende og bare spise usunn mat.

I dag har jeg heldigvis fått trimmet. Spiste grandiosa til middag du i dag.......huff det kan ikke bli verre. Jeg krysser fingrene for en kjempe dag i morgen :(

 

Lykke til Kris:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Dagene er ikke helt perfekte, men det blir bedre og bedre. Har trimmet etter planen. Og morgendagen står i sunnhetens tegn. Gleder meg ;)

 

God valentinsdag og fastelavens søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du ja ;)

Hos meg går det fint i ukene, men så har det en tendens til å skli ut i helgen. Denne var absolutt inget unntak! Uff og uff. Nå er vi nok en gang tilbake på ukedag så da er det vel på tide å skjerpe seg igjen. Det blir dog en hard uke med 1 stk bursdag, et middagsselskap, en jobbfest og en barnedåp. Får se hva jeg kan klare. Må prøve å presse litt trening inn i skjemaet også om ikke annet. Ha en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

tja...... litt bedre igjen i dag. Men ingen trim. Skal på jobb nå i em, og det er da sprekkene kommer. Klarer jeg å holde meg borte fra all usunn mat, ja da er det gjort:)

Håper du har fine dager!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Må få bort den usunne maten. Men det er en vanskelig uke - bursdag og kakeselskap i går og vært ut på middag i dag. Da er det ikke så lett å kontrollere hva som kommer inn dessverre. Har fått til en super treningsøkt i dag om ikke annet og har planer om å klare det i morgen også. Får starte der kanskje så kommer vel maten etter. Håper og tror dette skal gå bra.

 

Skal til Colombia i påsken så innen da bør sommerkroppen være noenlunde på plass... Gleder meg stort så kanskje det kan motivere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Jeg skjønner ingenting jeg. Dette blir bare værre og værre. Bare en treningsøkt denne uken, og bare mye dårlig mat. Fatter ikke hvorfor ikke jeg ikke kan være mere bestemt..........argh!

Ok, dagen i dag har begynt bra. Så kanskje jeg skal tråkke meg en tur på ellipsen da, ikke dum ide :o

Så får vi krysse fingre og tær på at resten av dagen blir bra.

Colombia i påsken, den var ny....

Jeg skal jobbe påskehelgen. Noe dritt med turnus jobb also.

Men skal til fjells uken før, så da blir det bortoverski :)

Du har jo et skikkelig mål, så da er det bare å stå på.

 

Da får jeg ta meg ei treningsøkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...