Gå til innhold

Skal Gjøre Det Nå!!!!!! Bli Med?


Gjest linnemora

Anbefalte innlegg

Gjest linnemora

Her går det ganske ok. Ikke spist snop og potetgull, og det er bare helt utrolig for å være meg. Til og med vært på trening selv med 3 dagen med migrene. Så nå håper jeg det snur her. Kjennes litt slik ut :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar
Gjest linnemora

Huff i går ble det dobbel så mye kcal enn beregnet. Spiste lakris, sjokolade og ostepop....kan det bli værre??????

Men i dag har det gått bra. Hjemmetrening på 830 kcal er kjempe bra. Så da er det litt enklere å tenke på den stooore sprekken i går. I dag blir det hjemmelaget pizza. Og i morgen Bacalao, det blir nok ei utfordring :D Er jo sååå godt.

Ha en fin lørdagskveld!!!

Heia NORGE.....( ser alt som er av OL:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

HURRA......

Flink både i går og dagen før!! Har begynt dagen bra i dag og:)

Kanskje på gli??????

Trimmet mye den uken som gikk, skal prøve å være like flink i dag!

 

Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Vært en ganske rolig dag i dag. Spiste kanskje litt for mange grove horn med ost og skinke inni, men fikk kommet meg en tur på aerobic og det gjorde susen :D

Nå prøver jeg å holde meg i skinnet etter treningen. Kunne tenkt å puttet inn både det ene og det andre som er i skapet. Men har enda klart å holde meg unna, blitt en klementine og noen druer til nå :)

Har også funnet ut at jeg inntar alt for lite vann i løpet av dagen, så det skal være hovedfokuset denne uken. Alt i alt en ok dag i dag !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

WOW det må jeg si. Gå hjem fra jobb pluss treningsøkt.....:)

Jeg har hatt hjemmetrening i dag, som ble 824 kcal . Kjempe fornøyd. Klarer ikke meg sånn kjempe bra med maten, men tror det skal gå seg til:)

I kveld skal jeg på klubb med noen venninner,

så da tror jeg det er bra jeg har trimmet i dag..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme følelse her. Jobber hardt med meg selv for å få til maten, men som du sier: det går seg nok til. Har planer om å gå hjem fra jobb så ofte som mulig fremover - da får jeg en times gratis trening i tillegg til den vanlige treninga så det vil forhåpentligvis hjelpe på. Det er litt lettere å få til nå som det er lyst og begynner å bli bart på fortauene. For ikke å snakke om at den verste kulda har gitt seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

tja.....litt vanskelig å ikke spise for mye når det er måltid. Kjenner at i dag gidder jeg ikke trene, men kanskje det er akkurat i dag jeg bør. siden det ikke ble trening i går. Får se hva dagen bringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Ble ikke trening i går. Men i dag ble det:) I går måtte jeg bare spise litt nachos. Dagen har begynt kjempe bra, og håper den fortsetter utover resten av dagen og ;) Lykke til på spinning!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Det har gått helt i lås med den maten. Spesielt på helgene. Jeg har holdt meg ganske bra unna søtsaker denne helgen, men spist altfor masse av ferske, hjemmelagde brødskiver. Det er så godt! Men jeg har fått trent litt og satser på at det går seg til i helgene også etterhvert. Klarer meg jo greit i ukedagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Gratulerer med kvinnedagen.!! Så ble det for mye til frokost i dag og....fatter ikke. Hvordan skal en klare å snu dette??? Kom med noen lure tips, Kris!! Kanskje vi finner ut av det?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke jeg. Er fullstendig lost om dagen... Men igår føltes allt supert igjen - helt sånn plutselig. Spiste sunt, gikk en time hjem fra jobb og var på SATS på kvelden. Dagen i dag startet med en time spinning og det har vel blitt fast prosedyre med gåturen hjem. Så kanskje det er nå det snur? Vet ikke jeg. Ting skifter så innmari fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Heia!!

Da var jeg her igjen. Har hatt mye jobb i helgen og ellers, så dagene bare flyr.

Ikke går det så veldig bra heller med å gå ned i vekt. Trimmer bra, men inntaket av rett mat til rett tid er ikke tilstede......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...