Gå til innhold

Skal Gjøre Det Nå!!!!!! Bli Med?


Gjest linnemora

Anbefalte innlegg

  • Svar 491
  • Created
  • Siste svar
Gjest linnemora

Har ikke samlet inn trimpoeng i dag. Har kanskje spist litt for mye til hvert måltid, men har holdt meg unna sjokoladen når jeg var på jobb. Så ikke så værst alt i alt i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Hipppiiiiiiiiiiiiii!!

Har klart denne dagen fint og :P

Ble alt for lite kcal i dag, så jeg spiser litt nå i kveld. Ser jeg må bli flinkere til å spise frukt.

Har i dag fått tatt litt hjemmetrening og, 520 kcal er også bedre enn ingenting :D

Håper du koser deg med film og cafe besøk, det er bare kjempe koselig det.

I morgen skal jeg ha en venninne gjeng til kveldsmat. Så for å dekke behovet for grønnsaker, har jeg bestemt meg for å lage kjøttsuppe med mye grønnsaker i !! Så til kaffien, setter jeg fram ALLE mine rester av julekakene....så slipper jeg å spise de opp selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

blir ikke trening på meg i kveld....får ta det i morgen. Så måtte jeg spise noen stykker med grandiosa i lag med barna....det er ikke lurt rent kalorimessig. Men i morgen blir en suuuper dag igjen :D God tur ut i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så ble det 3 øl i std for 2 igår. Men jeg hadde det koselig og endte likevel innenfor grønn sone på den nye kaloriregistreringa. Så ikke så ille likevel. Spørs om jeg ikke dropper kveldens planer om å gå ut og drikke øl med gamle jobben. Kjenner jeg er litt sliten idag... Jeg må jo få trent idag også.

 

Ha en fin fredag på dine kanter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Hei Kris!!

 

Har ikke tilgang til nett og tlf den siste uken. Måtte besøke mor og far for å komme meg inn på denne siden. dette er skikkelig katastrofe, jeg som var i full sving. Så røyk nettet og da er en bare helt rastløs....litt for mye mat. Vet ikke når det blir ordnet heller. Får komme meg innom nett når jeg er på besøk hos folk. Vi snakkes !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Endelig!!! Nå komm internett på plass, etter 14 dager uten.....trodde jeg skulle bli sprø!!

 

Er ikke helt i rute enda, når det gjelder maten. Men treningen går som det suser. I morgen starter jeg å registrere mat igjen !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linnemora

Ja jammen er en avhengig!!! Trodde jeg skulle bli gal :)

Har jobbe helg i helgen, så da gikk registreringen rett i dass.... Er såååå vanskelig å holde seg i skinnet når jeg har jobbe helg....skjønner ikke. Men tenker på det hver dag, og trimmen går bra. Da starter vi for fullt igjen på mandag Kris. Kos deg på hyttetur.

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...