Gå til innhold

Hva er det for noe galt med meg?


Gjest HermineH

Anbefalte innlegg

Sorry vet ingenting om mageflesk fjerning.

Boxer-bikiunibukser holder jo litt på plass da. (hva er det nå de heter egentlig, men den fasongen da.)

 

Jeg må jo rapportere trim denne uka selv om jeg nok ikke kommer så høyt som forrige:

 

Mandag

Gange til og fra + friskis og svettis = 3,3 TP (Pulsklokke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 789
  • Created
  • Siste svar

Henger meg på denne uka også, jeg! Det ble 2,2TP i går. Dagens TP er ikke samlet inn enda, men jeg satser på en runde på Wii'en! I morgen er første dag på Stavgang-trening, og jeg vet at trimpoengene kommer til dettende inn :-)

 

Angående situps og mageflesk.. Mange av oss har pådratt os litt ekstra hud, og selv ikke den mest ivrige sit-ups tager klarer å få lagt inn magemuskler i skinn og fett.. -Men situps og "planken" styrker musklene i og rundt magen, og det har alltid en positiv effekt, selv om ikke det kan fjerne alt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,1 syklende TP i dag.

 

Jeg kom på ang mage - hva med den der tunge rockeringen? http://butikk.greteroede.no/917747.o2. Har sett den på sportsbutikker også.. Ekstra simulans av blodsirkulasjon har vel aldri skadet.

 

Og ref tidligere i dag: boxer for dame - bikinitruse - jeg mente da hipster.. Den holder mye på plass skal jeg love!! Du verden som enkelte ord bare forvinner fra hodet noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Da er vi i gang med uke 33's trimkonkurranse. Hiv deg på om du vil være med å få mere motivasjon til bevegelse:-)

 

Trimdager: mandag+tirsdag+onsdag+torsdag+fredag+lørdag+søndag =TP

Bollemajen:1.9 TP+?=

HermineH:4,5+3,9=

Annys: 0+4,4=

Bluemum:2,2+?=

MajaS:3,3+3,1=

 

Oppdaterer onsdag når jeg har fått tallene fra bluemum og bollemajen:-)

 

Selv var dagens spinningtime virkelig nødvendig for jeg har hatt en MEGASPREKK - om enn noe planlagt, så var det en sprekk. Jeg fant ENDELIG sjokoladeprinsens sjokolade i butikken. Melkesjokoladen var DEILIG - men så kommer spørsmålet. Var den verdt560 kcal pr 100 gram? Jeg spiste både den med og uten sukker uten at det var stor forskjellig i kcal innholdet. Det er jo han som vant skaperen - og den sjokoladen blir fremstilt som så veldig sunn og "godt for magen hver dag".......... særlig:-) Jeg vet den inneholder endel vitaminer og omtrent ikke er varmebehandlet - altså har den sunnere fett - men er det sunt?

 

Noen som har forsket på det her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble 2,4 på meg, fordelt på lett aerobic og styrketrening :-)

 

Trimdager: mandag+tirsdag+onsdag+torsdag+fredag+lørdag+søndag =TP

Bollemajen:1.9 TP+?=

HermineH:4,5+3,9=

Annys: 0+4,4=

Bluemum:2,2+2,4=

MajaS:3,3+3,1=

 

Undrer meg over sjokoladeprinsens sjokolade.. Er det noe jeg burde vite hva er? (Var det verdt det?? ;-O )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

Jeg har rett og slett ikke turt å si det til noen før nå................ men som min sønn ville sagt så har jeg "døgna" i natt! Det begynte med at jeg innså huset mitt hadde blitt over kanten kaotisk. Så jeg begynte å rydde på kjøkkenet i går. Da måtte jeg også sette på en maskin med tøy.... og etter å ha pisket barna til å rydde rommene sine innså jeg at det nok ville bli to tre maskiner til..... huff disse skippertakene!:-) Vel, kort fortalt endte det med at jeg rydde hele huset godt! Jeg ryddet til og med i skapene på badet og garderobeskapet i gangen. Jeg forsto at det ikke var noe vits i å legge seg når klokka ble 2.30 - for jeg måtte opp kl 06.00... vanskeligere å stå opp enn å holde seg våken!

 

Resultatet er iallefall at jeg nå har et helt strøkent hus:-) HURRA OG LA DET VARE. Problemet er at jeg er stup trøtt! Så trøtt at jeg kuttet ut trening og sov før jeg måtte hente datteren min nå nylig.

 

Nattens utskeielser og gårsdagens sjokolade utskeielse satt i gang noe vondt inni meg...... for i dag var veien kort til å spise is.... uten kontroll :-( Men jeg er enda ikke over 1800 kcal i dag, i går ble det ca 2000 kcal!

 

Huff - nei i morgen er det slutt igjen - da får jeg snike inn en treningsøkt som erstatning for den jeg kuttet ut i går. Nå skal jeg sove!!!!!!! ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle super trimmere:-)

Jeg vil gjerne fortsette å konkurere, men må nok vente til mandagen etter konfirmasjonen dvs. 30. august med å begynne. Har så innmari mye å gjøre før både bursdag og konfirmasjon at jeg er helt utslitt når klokka er 9 på kvelden at trening er det siste jeg tenker på.

 

Er flink til å passe på hva jeg spiser så ikke vekten skal gå opp på de to ukene som er igjen.

 

Vi skrives:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

I takt med at kveldene blir mørkere og mørkere, blir rumpa mer og mer fastlimt i sofaen på kvelden. Har vært slapp med trilleturer tidlig på dag, og når kvelden kommer skal jeg rekke å gjøre alt. Nei, i morgen skal jeg på trilletur tidlig på dag! BASTA BOM! Mål for i morgen er 3 trimpoeng. Målet mitt på 18,5 trimpoeng kan jeg bare drite i - impossible... Nytt mål er 10 trimpoeng ;)

 

Bollemajen: 1,9 + 0,7+ 2= 4,6 TP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det 3,2 TP - sykling 22 km...

Kjente det veldig got i muklene at jeg har hatt lite hvile i det siste så det kombinert med at jeg må ha noe baking ferdig før bursdag gjorde at F&S ble nedprioritert. Er sliten i dag (kan det komme av høyt sukkerinntak ifbm baking? Jeg er en ekte deigsmaker - ingen over og ingen ved siden..) så tror kankje det bir en veldig rolig trening i dag...

HermineH - utrolig flink du er!! Det hadde vært deilig å ta et skikkelig skippertak ja - kastet ut mann og barn et døgn - startet med papirer, avsluttet med full kjøleskaprydding - med alle rom imellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går satte jeg ny dagsrekord i TP! Jeg fulgte førsteklassingen min til skolen, hadde Nordic Walking Power og jeg ble så inspisrert at jeg fortsatte en time på Wii'en med styrke og lett aerobic etter trening før jeg tøyde godt ut! Det ble hele 9,8 TP i går!

 

Bluemum:2,2+2,4+9,8=14,4 så langt :-)

 

HermineH; Skjønner deg godt! Når man prioriterer trening noen dager, så merker man det god tpå huset. Jeg valgte en litt "enklere versjon enn deg i natt. Jeg satte på en vaskemaskin, og la meg på sofaen med alarm.. Så n¨år maskinen var ferdig sto jeg opp for å henge den opp :-)

 

I kveld blir den store ryddedagen for min del, men jeg skal legge inn minst 1 time Wii også!

 

PS: Hadde veiedag i dag, og det var ned utrolige 1,4!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

9,8TP fra bluemum - det er jo helt sykt! Du er superflink! Nå som jeg har rent og ryddig hus kan jeg også skeie litt ut igjen, selv om jeg har bestemt meg for at DENNE gangen skal det vare:-)

 

Bollemajen:1.9+0,7+2=4,6

HermineH:4,5+3,9+0=8,4

Annys: 0+4,4=

Bluemum:2,2+2,4+9,8=14,4

MajaS:3,3+3,1+3,2=9,6

 

Bruker dere pulsklokke jenter? Selv lar jeg GR.no beregne TP for meg, men det er vel bare å bytte batteri i klokka tror jeg.........

 

PS... hadde en smugveiing i dag og registrerer 1,1 ned siden sist torsdag:-) HURRA!!!!! kanskje litt mer, for i dag hadde jeg spist og drukket litt før jeg veide meg, men det får jeg ta som bonus neste gang i stedet. Det går iallefall NEDOVER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GR.no beregner mine TP. Noen av dem (de fra Wii) lar jeg Wii beregne.. Den er litt mere gnien enn GR, så jeg tilpasser tiden på GR.no så den matcher antall kalorier rapportert på Wii.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker pulsklokke for det meste - ikke for styrke da.. Bare det at den er stilt inn på neste delmål som er 90 - så jeg har litt i bonus..

Den stemmer sånn nogenlunde med GR, men her jeg bor er mye bakker så det er greitt med nøyaktig måling når jeg er ute med stavene..

 

ja, det blir kyllingfilet i stekepose på meg! Høres veldig godt ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bollemajen

Jeg bruker også mye pulsklokke. Den er riktigere enn beregningene til GR. Pulsklokken min gir langt færre trimpoeng enn GR-beregningene gir, så jeg stoler mest på den. Her jeg bor er det mye bakker, og i noen av de bakkene har jeg 160 i puls når jeg går opp, og det er ikke enkelt å bergne hvor mye du forbrenner da ;) Jeg har en Nike pulsklokke som kostet meg 700 kr for 3 år siden, og den har vært mye brukt :D Har skiftet batteri en gang.

 

Jeg har vært på trilletur og sanket 2 trimpoeng :) Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HermineH

I dag har tiden bare løpt avsted. Hjemme fra jobb kl 16 - mat og rett ut døra kl 17.10 - oppstart på skolen med minstejenta fra 17.30 til 20.00 - også måtte vi ta på bokbind og spise kveldsmat - da ble klokka 21.30 før jeg visste ordet av det. Og nå må jeg pakke for jeg skal reise på jobb kl 06.00 i morgen for å rekke et tog langt vekk i stan. HUFF - jeg fikk ikke trent - da MÅ jeg gjøre masse i helgen. JEG MÅ MÅMÅMÅMÅMÅMÅMÅMÅMÅ også skal jeg prøve å komme meg innom her om det er nett på fjellet i helgen. Hmmmmfrr§§§&?& en dårlig treningsuke, men skjelv i buksene damer, for i løpet av helgen skal jeg TRÅ TIL (om gubben ikke får noia da) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en stavgangtur i dag også, og en rask gange før jeg ble plukket opp på vei hjem fra jobb. Tilsammen 4,3 TP i dag.

 

Bluemum:2,2+2,4+9,8+4,3=18,7

 

Hold ut HermineH! Noen dager går ting på tverke, og ingen av oss har ubegrenset av tid å få ting til å fungere på. Jeg håper du rekker å trene litt til helga!

 

Bollemajen; Flink :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0 TP på meg igår heller. hentet unger, lagde middag, (kyllingfileten ble stor suksesss, jeg brukte gulrot, paprika løk hvitløk og noe krydderblanding med urter og salt. Jeg har aldri sett minstejenta spise så mye rent kjøtt før.)Spiste masse is (jadda jeg skeiet skikkelig ut) med masse blåbær og rips i tillegg. Kjenner sukkeret i dag ja.

og pyntet kaker til minstejentas bursdag, en til barnehagen og to til to selskap til. og da var min dag også gått.. men syklet i dag.. SÅ i kveld blir det TP rapportering.

 

Bluemum: Du imponerer med treningsmengden, Bollemajen: Du sanker jo TP som bare det! kjempebra!!

 

HermineH: vettu, ikke panikk om en dag skjærer seg! God tur på fjellet! jeg vet at med Løve-personligheten din så får du det til!!

Får mannen noia så får du ta han med på en eller annen for for trening - du mååå jo ikke registrer TP på alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...