Gå til innhold

Minus 30 kg på ett år


Gjest Lisa42

Anbefalte innlegg

heisann, du kan faktisk drikke 4 små glass vin som kosemerker viss du holder deg unna de andre godsakene;) tenke jeg skulle si det viss du ikke var klar over det, da vil kaloriene bli mere den dagen, men det gjør ikke noe viss du har vært flink resten av uka .

Lykke til vidre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Jeg føler meg veldig heldig nå! Jeg har gått ned 1,3 kg og 3 cm denne uka, slik at resultatet totalt er -8,1 kg og 11 cm rundt livet. Dette her går så langt veldig bra :-) Jeg tror jeg skal ta sjansen på å oppgradere målet mitt fra minus 10 kg til minus 15 til jul :-) Jeg har en uke med mye utfordringer foran meg, siden det blir både bursdagsselskap og bryllup til helgen, men det er bare å ta en dag av gangen og gjøre så godt man kan. Det viktigste er å ikke ødelegge det resultatet jeg har fått så langt, og ikke gå opp igjen noe til neste veiing. Håper det har gått bra med dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Gratulerer med flott resultat Lisa!

 

Gjør smarte valg gjennom hverdagene nå, så tåler du litt "fest" til helga :) Uansett mye lettere å gå på en utfordrende uke når en har gode resultater i ryggen (synes jeg iallefall) :)

 

Enn så flotte vi skal bli til jul ;)

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Trønderpi1. Jeg skal være veldig flink hele uka, og skal ikke ødelegge resultatet mitt nå. Jeg har 2 kg igjen til neste titall, og det gleder jeg meg veldig til :-) Tror nok at det kan bli ny kjole til jul i år :-) Tusen takk for all støtte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer Lisa' date=' kjempe bra :(

Når man er så bestemt som du er så klarer du det, blir mektig imponert av deg :)

lykke til denne uken.[/quote']

 

Det var hyggelig å høre:-) Lykke til du også, og stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har det vært to dager med hotellbuffeter, et bursdagsselskap og et bryllup, og fredag og lørdag ble det kalorier både fra mat og vin/likør. Resultatet ble derfor 0,9 kg opp ( noe som tilsvarer en økning på 1,3 kg to på dager i helgen, siden jeg hadde gått ned frem til da) og 0 cm. Jeg håper og tror at i alle fall noe av det er vann og at det ikke er så ille om en uke :-) Jeg er uansett i full gang igjen, og skal ned til sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Håper du hadde det fint i både bursdag og bryllup :) Nå må jeg nesten si at i forbindelse med sånt slankeprosjekt som jeg driver for tiden, så er det fordel med liten slekt;) He, he. Neida, liker både bursdager og bryllup, men liker også kake veldig godt jeg da.... Så må nesten si jeg er glad det er lite feiringer for tiden...

 

Håper det var mye moro i den 0,9'ern ;)

- og den tar du knekken på denne uken!

 

Lykke til med ny uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenkt for mye på de 0,9kg. Min ervaring er, når vekten går mye opp i en eller to dager, så er det som regel mye vann med også. Kan jo ikke være sånn at du har spist 900 gram fet og ikke har forbrent noe ;)

Lykke til denne uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du hadde det fint i både bursdag og bryllup :) Nå må jeg nesten si at i forbindelse med sånt slankeprosjekt som jeg driver for tiden' date=' så er det fordel med liten slekt;) He, he. Neida, liker både bursdager og bryllup, men liker også kake veldig godt jeg da.... Så må nesten si jeg er glad det er lite feiringer for tiden...

 

Håper det var mye moro i den 0,9'ern ;)

- og den tar du knekken på denne uken!

 

Lykke til med ny uke!!![/quote']

 

Jeg skal være nede igjen og vel så det iløpet av denne uka. Kjører på.. Heldigvis er det ikke noe mer feiringer før i slutten av oktober nå, så da bør det gå bra en stund. Moro var det jo...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenkt for mye på de 0' date='9kg. Min ervaring er, når vekten går mye opp i en eller to dager, så er det som regel mye vann med også. Kan jo ikke være sånn at du har spist 900 gram fet og ikke har forbrent noe ;)

Lykke til denne uke![/quote']

 

Jeg håper også at det var mye vann :-) Jeg kommer neppe til å klare og la være vekten den uka her :-) Lykke til du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du er veldig motivert' date=' det er det som er viktig, man må bare regne med sånne uker ;) dette klarer du denne uken.

Lykke til :)[/quote']

 

Hei Jane,

Jeg vet at jeg kommer til å klare det, men takk for gode ord :-) Det var ikke veldig morsomt å skrive ukesrapport i dag, men nå er det roligere tider på selskapsfronten fremover :-) Lykke til du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilliankarin

Synd med 0,9kg opp. Men du som er så flink mister dem igjen ganske kjapt skal du se. Krysser fingrene for en ny og bedre uke! Men 0 cm var jo ikke opp det, og jeg syns at centimetrene er minst like viktige som vekta... Det er de som blir lagt merke til ;) Så alt i alt så var det jo ikke så veldig galt det her? Må kunne unne oss litt fest å morro iblant, så lenge vi ikke sprekker helt. Og du virker jo veldig motivert for å ta det igjen, så det går nok bra!

 

Denne gangen ble det ned 0,3kg for min del, og ned 1 cm. Ikke så veldig mye, men alle monner drar :) Har ikke vært så flink med trening i det siste, men nå har en venninne medt seg inn på treningssenteret jeg bruker, så nå skal vi begynne å gå sammen. Håper det hjelper litt på.

 

Så da krysser vi fingrene og ønsker lykke til i kommende uke alle sammen!

 

Klem fra Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillian

Det er bedre allerede. Har kvittet meg med halvparten siden i går, så det var nok mye vann. Ned skal vi, så det er det ingen tvil om :-) Du er godt i gang, så bare stå på du også! Lykke til!

 

PS! Tenkte at jeg skulle tipse deg om å fjerne kanskje i underteksten din :-) Vi må få med underbevisstheten på at vi skal ned, og desto flere ganger du leser at du skal, desto fortere går det ned...tror jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er kjempeimponert over ståpåviljen din!

kommer til å lese videre her' date=' kanskje du smitter litt over![/quote']

 

Skal ikke si at det er like lett alltid, men jeg har i alle fall bestemt meg. Jeg er lei av å være overvektig, og jeg er lei av de begrensningene det setter for livet mitt. Jeg har meldt meg på et kurs jeg egentlig ikke tør å gå på, og jeg skal snart vise meg i badedrakt for første gang på mange år.. For en som er veldig glad i å svømme skal det bli stort :-) Lykke til du også, og du er hjertelig velkommen til å lese. Bare hyggelig det :-) Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilliankarin
PS! Tenkte at jeg skulle tipse deg om å fjerne kanskje i underteksten din :-) Vi må få med underbevisstheten på at vi skal ned' date=' og desto flere ganger du leser at du skal, desto fortere går det ned...tror jeg :-)[/quote']

 

Det har du helt rett i! Da er kanskje erstattet med skal ;) Tok litt tid, men etter mye om å men fant jeg endelig siden hvor jeg endrer signatur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i! Da er kanskje erstattet med skal ;) Tok litt tid' date=' men etter mye om å men fant jeg endelig siden hvor jeg endrer signatur. :)[/quote']

 

Mye bedre :-)) Så får du litt drahjelp av underbevisstheten din også :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har jeg gått ned 1,7 kg og 2 cm rundt livet, og er dermed på riktig vei igjen. Deilig å bli kvitt de pluss 0,9 fra forrige uke! Jeg er glad :-) Nå er det bare 1,1 kg igjen til andre delmål på 10 kg :-) Det føles mye bedre når det går riktig vei. Denne måneden her inneholder også noen sosiale utfordringer i form av servering av mye mat, drikke og hyggelig lag, men jeg ser lyst på det! Nå ser jeg i alle fall frem til en stille og rolig uke, hvor jeg har kontroll på matlagingen selv :-)

Ønsker dere alle en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Denne uka har jeg gått ned 1' date='7 kg og 2 cm rundt livet, og er dermed på riktig vei igjen. Deilig å bli kvitt de pluss 0,9 fra forrige uke! Jeg er glad :-) Nå er det bare 1,1 kg igjen til andre delmål på 10 kg :-) Det føles mye bedre når det går riktig vei. Denne måneden her inneholder også noen sosiale utfordringer i form av servering av mye mat, drikke og hyggelig lag, men jeg ser lyst på det! Nå ser jeg i alle fall frem til en stille og rolig uke, hvor jeg har kontroll på matlagingen selv :-)

Ønsker dere alle en god dag![/quote']

 

 

Gratulerer med supert resultat! Minus 0,5 på meg tross fuktig aften på fredag, så tror jeg må si meg fornøyd!

 

God ny uke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...