Gå til innhold

Minus 30 kg på ett år


Gjest Lisa42

Anbefalte innlegg

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar
Gjest tronderpi1
To dagers fest i helgen og en helsprekk en av dagene har nok påvirket resultatet en smule. Uansett skal jeg feire at nittitallet er borte' date=' og at jeg er ferdig med de første ti kiloene mine :-) [/quote']

 

 

Gratulerer med ny tier :P

 

Du jeg tenker litt på dette med sprekk.... Hva om vi bare kaller det hverdagsuhell el.? Sånne vil komme :P

 

Flink er du, så lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trønderpi1,

 

Det var ikke noen dum idè :-) Jeg gir i alle fall ikke opp. Denne gangen skal jeg ned uansett, og jeg ligger ganske godt an tross alt. Har gått ned 10,1 kg på 11 uker :-) Det er det jeg tenker på når det røyner litt på iblant. Jeg satser på at det ikke blir noen hverdagsuhell denne uka :-)

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Hei Trønderpi1' date='

 

Det var ikke noen dum idè :-) Jeg gir i alle fall ikke opp. Denne gangen skal jeg ned uansett, og jeg ligger ganske godt an tross alt. Har gått ned 10,1 kg på 11 uker :-) Det er det jeg tenker på når det røyner litt på iblant. Jeg satser på at det ikke blir noen hverdagsuhell denne uka :-)

Ha en god dag![/quote']

 

 

Ingen vits i å pine seg selv med dårlig samvittighet iallefall :P Flink er du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka ble det ned 0,7 kg og 1 cm for min del. Snikveiingen i går var litt snillere, men det ble ganske salt middag i går så det er vel det som er årsaken :-) Jeg er uansett fornøyd, og det kan være greitt å ha litt å gå på før hotellturen til helga :-) Den var min 10 kg gave til meg selv. Har ikke bestemt meg for noe 15 kg mål enda, men vurderer ny julekjole. Jeg ligger ganske godt i rute til å klare delmål to til jul, og gleder meg i såfall til det. Da vil jeg være lettere enn jeg har vært på fjorten år :-) Håper det har gått bra med dere! Lykke til i uka som kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mål er jo alltids greit å ha, men jeg har skjønt noe i det siste om det å sette seg realistiske mål. Må nok innrømme at jeg sjøl var nok ikke flink nok til det,men sånn er det jo av og til, og jeg må bare redefinere litt;)

Lykke til hvertfall! Og ny julekjole er jo enkjempegulreot å jobbe for da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det jeg skrev der kan misforstås :-) Skal ikke gå ned 15 kg til før jul, men de siste fem slik at jeg totalt ligger på minus 15 :-) Enig i at realistiske mål er viktig. Om jeg klarer å gå ned en halv kilo i uka helt frem til jul, så blir det 14 kg.. Ikke så verst det heller :-) Tror det blir julekjole uansett i såfall :-)

Lykke til du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en kjempesosial uke fylt av masse mat og alkohol og mange hyggelige folk. Aberet er at jeg satt her i dag og var livredd vekten. Et lite øyeblikk lurte jeg på om jeg bare skulle droppe hele vektklubben og gi opp.. Lå jo både twist igjen her som var kjøpt inn til Halloweenungene, potetgull som ble kjøpt på tur i et svakt øyeblikk osv. Men så gikk jeg inn på Vektklubben likevel, og finner Trønderpi1's historie om lykke på tråden hennes, leste trådene til Maysa, Jane, Steg og alle dere andre, og er i gang igjen. Sjokoladen er parkert bakerst i et skap, potetgullet er ikke så fristende lenger. Jeg har kanskje gått opp et kilo, hvem vet...siden vekten ikke fristet i dag, men det betyr egentlig så lite. Det viktigste er å holde fokuset, og ikke gi opp. I dag kjenner jeg veldig sterkt hvor viktige dere alle er for meg. Det å lese om deres opp og nedturer, og bli inspirert gjør at jeg klarer meg videre. Skulle 90-tallet være tilbake i morgen, selv om jeg håper det ikke er det....så vet jeg at det forsvinner igjen fort. Oktober var en måned med veldig mange utfordringer for meg, og nå har jeg november foran meg hvor det blir litt roligere. Jeg skal fortsatt klare 85 kg til jul, og det er ikke så urealistisk heller når jeg tenker meg om. Rart hvor fort man kan endre tankene sine fra å føle seg viljesvak og mislykket, til å få tilbake troen på suksess :-) Og som sagt, i stor grad skyldes det dere!! Ha en kjempefin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei lisa ...jeg har savnet deg ...syns det var så hyggelig med en liten hilsen fra deg hos meg... veldig hyggelig at jeg kunne være med og hjelpe...merker med meg selv at jeg må innom her minst 1 gang om dager er her da stort sett 3-4g spørs litt på hvor opptatt jeg er. dette hjelper meg masse...kom igjen opp med ryggen og på med et stoooooort smil og stå på.... klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
Opp 300 gram for meg denne uka her' date=' men det er jeg fornøyd med. Jeg slapp å se nittitallet igjen og endte på 89,5. Ny uke og nye muligheter[/quote']

 

Ny uke, nye muligheter :)

 

Enda værre hos meg om det er noen trøst :)

Men sånn er det bare...

 

Vannskål ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil helst at det skal gå bra for oss begge, så det var nok en mager trøst :-) Håper på bedre tider neste uke! Det er jo greitt når man forstår hvorfor, og for min del var det veldig forståelig :-)

 

Vannskål til deg også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei lisa ...jeg har savnet deg ...syns det var så hyggelig med en liten hilsen fra deg hos meg... veldig hyggelig at jeg kunne være med og hjelpe...merker med meg selv at jeg må innom her minst 1 gang om dager er her da stort sett 3-4g spørs litt på hvor opptatt jeg er. dette hjelper meg masse...kom igjen opp med ryggen og på med et stoooooort smil og stå på.... klem

 

Hei Maysa,

 

Jeg er helt klart oppe og går igjen, og har ingen planer om å ligge på rygg med det første :-) Begynner jeg å tenke negativt en annen gang, og det gjør jeg jo sikkert..., så skal jeg forte meg og logge inn her snarest :-)

 

Stå på du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pytt pytt' date=' det var denne uken, nå er det en ny uke ;)

lykke til med ny uke :)[/quote']

 

De er borte allerede i dag, så det har gått veldig greitt :-) Lykke til med ny uke du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka ble det ned 1,4 kg og minus 1 cm :-) Det vil si 12,1 kg totalt, og 2,9 kg igjen til julemålet mitt. Uka har gått ganske greitt heldigvis. Nå nærmer jeg meg en vekt hvor jeg lå i mange år, slik at det blir spennende å se om kroppen slipper eller om det blir min første vektterskel. Uansett er jeg lettere enn jeg har vært på lenge, og det er deilig! Håper det har gått bra med dere også, og lykke til med uka som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

1,4??? Det er jo utrolig bra når en begynner å komme litt ut i prosjektet!!!!

 

Har du prøvd å veie opp noe på 1,4 kg og holdt det i hendene? En fine måte å få ett "forhold til faktisk forsvunnet" vekt :(

 

God ny uke Lisa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra Lisa. Du er jo snart kommet halvveis av oppsatt mål på 30 kg ned. Hurra for dæ:(

Sender deg masse lykkeønsker videre for veien ned. Og jeg er sikker på at du når julemålet' date=' mange , mange uker enda til jul!!

Ha ei flott uke:)[/quote']

 

Det er deilig å tenke på at det nærmer seg halvveis ja :-) Du er jo et eksempel til etterfølgelse, så jeg står på videre jeg også :-) Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1' date='4??? Det er jo utrolig bra når en begynner å komme litt ut i prosjektet!!!!

 

Har du prøvd å veie opp noe på 1,4 kg og holdt det i hendene? En fine måte å få ett "forhold til faktisk forsvunnet" vekt :(

 

God ny uke Lisa :)[/quote']

 

Det er faktisk en hel del når jeg tenker meg om ja :-) Det var deilig med litt ordentlig nedgang nå. Det har gått ganske sakte de siste ukene, men jeg ser at jeg har gått ned 3 kg de siste fem ukene, og det er egentlig passe tempo totalt sett :-) Neste uke går det helt sikkert nedover med deg også. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe bra :) gratulerer så mye' date=' ble ikke så mye på meg denne uken men tar det neste uke :( lykke til vidre :D[/quote']

 

Det kommer alltid nye uker og nye muligheter :-) Lykke til du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har jeg gått ned 1,4 kg til, og 1 cm. Det er nesten så jeg lurer på om ikke vekten lurer meg litt, for det var en kraftigere nedgang enn jeg hadde forventet. Jeg har spist mine 1600 kcal om dagen, og har ikke vært spesielt fysisk aktiv. Men jeg har sett det tidligere også at jeg går ned litt i bolker før vekta står stille litt, så da får jeg håpe jeg klarer å holde dette til neste mandag :-) Julebordene begynner ikke før om to uker, så jeg har enda en rolig uke foran meg uten de store utfordringene. Jeg registrerer kun magemålet her, men har de siste ukene begynt å måle centimeter ellers på kroppen også. Denne gangen hadde jeg gått ned 2 cm rundt lårene, og det er jeg veldig fornøyd med! Der har det sittet ganske hardt, og jeg hadde inntil nå ikke gått ned mer enn 2 centimeter hele livsstilsendringen min igjennom. Nå er det plutselig 4 cm :-) Etter en nedgang på 13,5 kg og 17 cm rundt livet, så begynner det å hjelpe :-) Inntil nå har jeg stort sett kunnet bruke de klærne som jeg brukte før, selv om de har blitt romsligere, men nå begynner det å se rart ut og jeg trenger sårt en fornyelse av garderoben. Gleder meg til jul! Jeg har bare 1,5 kg igjen til julemålet mitt, og har troen på at det skal være mulig å oppnå det :-) Håper det har gått bra med dere, og lykke til i uka som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...