Gå til innhold

Minus 30 kg på ett år


Gjest Lisa42

Anbefalte innlegg

Gratulerer med supert resultat! Minus 0' date='5 på meg tross fuktig aften på fredag, så tror jeg må si meg fornøyd!

 

God ny uke :([/quote']

 

Jeg er kjempefornøyd. Jeg vil tro at mye var vann etter forrige ukes fuktige aften, men uansett er jeg glad :-) Vi fortsetter videre vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer så mye, Lisa! Sa jo at de 0,9 er fort borte igjen? :( Og bare 1,1 kg til 10 kg? Det klarer du denne uke................så blir det kanskje shoppe-fest neste uke? :D Lykke til denne uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye' date=' Lisa! Sa jo at de 0,9 er fort borte igjen? :( Og bare 1,1 kg til 10 kg? Det klarer du denne uke................så blir det kanskje shoppe-fest neste uke? :D Lykke til denne uke![/quote']

 

Det som er enda bedre er at det er 1,2 kg igjen til neste tier.. Det gleder jeg meg til :-)Det blir ikke så mye feiring før i slutten av måneden. Da skal jeg på tur med hotellbuffet og mye god drikke igjen. Om jeg ikke husker feil så har de spa der også, så jeg får feire da :-) Foreløpig så er det bare å stå på videre! Lykke til denne uka du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilliankarin

Så bra at de 0,9 og mere til var borte igjen, Lisa :D Gratulerer!

 

Denne uka ble det ned 0,7kg og 1 cm på meg :) Veldig fornøyd med det. Har innsett at jeg ikke er blant de som går ned flere kilo per uke, men er fornøyd likevel. Det går jo rette veien, og 0,5-0,7kg uka gjør jo allikevel at jeg kan rekke målet mitt iløpet av et år :)

 

Fortsett å stå på alle sammen! Vi er kjempeflinke :(

 

Lykke til i ny uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe bra, virkelig imponert :D man får lønn for strevet.

ble ned 1,6 med meg,er fornøyd med det, todde jeg skulle få et stopp denne uken.men den gang ei :( lykke til denne uken, klarer målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at de 0' date='9 og mere til var borte igjen, Lisa :D Gratulerer!

 

Denne uka ble det ned 0,7kg og 1 cm på meg :) Veldig fornøyd med det. Har innsett at jeg ikke er blant de som går ned flere kilo per uke, men er fornøyd likevel. Det går jo rette veien, og 0,5-0,7kg uka gjør jo allikevel at jeg kan rekke målet mitt iløpet av et år :)

 

Fortsett å stå på alle sammen! Vi er kjempeflinke :(

 

Lykke til i ny uke![/quote']

 

Vi er kjempeflinke, og det går riktig vei. Det er helt greitt å ha et ettårs perspektiv. Jeg regner heller ikke med å gå ned kjempemye hver uke, men iløpet av året skal det gå bra! Stå på du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe bra' date=' virkelig imponert :D man får lønn for strevet.

ble ned 1,6 med meg,er fornøyd med det, todde jeg skulle få et stopp denne uken.men den gang ei :( lykke til denne uken, klarer målet.[/quote']

 

Det er godt med uker hvor det ikke stopper :-) Det gjør noe med humøret. Målene våre er heldigvis innenfor rekkevidde, men nå begynner buksene mine å bli store. Skal grave litt lenger inn i skapet for å se om det ligger noe bak der ett sted. Denne gangen skal jeg kaste klær etterhvert som de blir for store, for nå orker jeg ikke å bruke størrelse telt mer :-) Kjenner at jeg er litt utålmodig etter å gå ned mer, men jobber med saken. Skal ikke tenke på det nå, men la det ta den tiden det tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at dette skulle bli en enkel uke, men plutselig blir det bursdagsselskap likevel.. Det vil si mer vin og mer god mat. Det er kanskje like greitt at man lærer å leve med de utfordringene som er :-)

Lykke til i uka som kommer! Måtte det bli servert sjømat og cider light i alle potensielle bursdagsselskaper vi skal i hele uka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en god ide å kaste klær etter hvert, gjorde det sist jeg gikk ned og klarte å holde vekta i flere år til jeg ble gravid.

Har selvfølgelig måtta kjøpt nye klær men har ikke hamstra for jeg skal komme inn i klærne mine igjen pluss enda lenger ned :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en god ide å kaste klær etter hvert' date=' gjorde det sist jeg gikk ned og klarte å holde vekta i flere år til jeg ble gravid.

Har selvfølgelig måtta kjøpt nye klær men har ikke hamstra for jeg skal komme inn i klærne mine igjen pluss enda lenger ned :([/quote']

 

Det skal vi klare Jane :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gRntert at jeg skal....skal ikke gi meg uansett hva.basta.

 

ha en fortsatt flott uke og maasse trim i helgen og ta deg en litt hard trim før du drar så forbrennes de kcal fortere en svint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned en kg og en cm denne uka her, og jeg er veldig fornøyd selv om jeg hadde håpet å se neste tier i dag. 0,2 kg igjen. Gleder meg til det :-) I uka som kommer blir det to dager med festligheter, så jeg må gjøre en god jobb frem til helgen. Håper det har gått bra med dere alle og lykke til i uka som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilliankarin

Denne gangen ble det litt opp, +0,2kg. Men dette var heldigvis ikke så mye, så da satser vi på at det snart er borte igjen. Ble heldigvis 0 cm, så jeg trøster meg med at det er centimetrene folk ser, ikke hva badevekta hjemme viser :P Så da håper vi på en ny uke med masse trim, og nedgang til mandag igjen!

 

Lykke til videre alle sammen! Dere er utrolig flinke, og det er motiverende å se hva dere får til alle sammen!

 

Klem fra Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen ble det litt opp' date=' +0,2kg. Men dette var heldigvis ikke så mye, så da satser vi på at det snart er borte igjen. Ble heldigvis 0 cm, så jeg trøster meg med at det er centimetrene folk ser, ikke hva badevekta hjemme viser :P Så da håper vi på en ny uke med masse trim, og nedgang til mandag igjen!

 

Lykke til videre alle sammen! Dere er utrolig flinke, og det er motiverende å se hva dere får til alle sammen!

 

Klem fra Lillian[/quote']

 

Hei Lillian,

 

Enig.. Cm er det viktigste :-) De to hundre grammene er ingenting, de er borte neste gang. Bare stå på videre! Jeg er litt nervøs denne uka pga to dager med party til helga, men gjør så godt jeg kan og håper på det beste :-)

 

"Snakkes :-)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom for og ønske deg en kjempe flott dag... :D

 

GRATULERER

 

En kjempeflott dag til deg også! Jeg må innrømme at det ikke er den letteste dagen i livsstilsendringsprosessen min dette her, siden jeg hadde en sprekk i går og har veldig mye å bekymre meg for om dagen. Godt med en hilsen da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at om du sprekke en dag og reiser deg etterpå så tåler du det....det verste er og bli liggende og det kan vi ikke ha noe av uansett.

sender deg en kjempe klem og håper den hjelper deg gjennom det tøffe.

 

STÅ PÅ !!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen veldig god uke for min del. Bare 200 gram ned, men jeg havnet i alle fall på riktig side av titallet og er nå 89,9 :-) To dagers fest i helgen og en helsprekk en av dagene har nok påvirket resultatet en smule. Uansett skal jeg feire at nittitallet er borte, og at jeg er ferdig med de første ti kiloene mine :-) Jeg håper at jeg slipper å se dem igjen. Nå begynner jobbingen med de neste ti, og jeg håper på fem kilo til før jul. Det er ganske tøffe tider for meg nå, og det gjør det enda viktigere at jeg klarer å holde denne livsstilsendringen min på beina. Det er godt at jeg har bestemt meg, siden jeg normalt sett ville ha vært langt inne i trøstespisingens verden :-) Jeg merker at jeg har vært mer sulten enn normalt, men det har i alle fall ikke tatt helt av. Denne uka som kommer skal jeg fokusere enda mer, slik at jeg har litt å gå på før jeg skal på tre dagers hotelltur i neste uke. Jeg gleder meg til det. Det var mitt første delmål når jeg hadde klart ti kilo, og det har jeg jo :-) Håper det går bra med dere alle, og lykke til i uka som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...