Gå til innhold

Minus 30 kg på ett år


Gjest Lisa42

Anbefalte innlegg

Gjest tronderpi1
Denne uka hadde jeg gått ned 0' date='8 kg. Er ikke helt på sporet av det sunne liv enda, men prøver.. :-) Håper det har gått veldig bra for dere![/quote']

 

Gratulerer med 0,8!!! Kjemperesultat det spør du meg :P

 

Her gleder jeg meg over stabilt vintervær og topp skiføre! Blir ikke så en rekker å komme seg så mye opp i noen lysløype på hverdagene, men storkoser meg i fjellet i helgene! Har kommet godt i gang med trim og merker det gjør godt for motivasjonen min. Sånn er jeg :P

 

Ha en flott uke, Lisa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 154
  • Created
  • Siste svar

Hyggelig å høre fra deg :-) Jeg føler at jeg har grei kontroll idag. Det blir en liten fest i helgen, og den kommer nok til å ødelegge litt, men jeg får bare være litt forsiktig og håpe på at det går bra. Det er godt å ha kommet i gang igjen. Jeg føler meg klar for veiing og kaloritelling igjen nå, og jeg var ganske møkk lei av det før jul. De neste ti kiloene må bare passe seg, for nå satser jeg på at de er fortid snart :-) Ha en fortsatt fin dag, og lykke til med uka som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare rapportere at jeg drøyer veiingen til neste mandag.. Har vært så mye festligheter i helgen, nok alkoholenheter osv, at jeg venter litt. Ikke klar for noen nedtur akkurat nå :-) Sånn er det av og til. Får se om motet kommer iløpet av dagen eller morgendagen :-) Lykke til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...