Gå til innhold

Josefins dagbok. 5 kilo ned til 59. Femtiniiii !


Gjest josefin

Anbefalte innlegg

Flott nedgang på deg Rosalilje. GOGOGo så er du snart i mål! Og det går like bra i den nye uke?

 

Tenkt mye på hvordan det skal bli når de 59 kg er nådd en gang. Det meste av vinteren har jeg jo med min diett bare HOLDT vekta, ikke gått ned. Så formelen for å holde vekta kan jeg,, Men et sørgelig liv blir det? Venner jeg meg til det noen gang, så det går automatisk å spise forsåvidt forsiktig, eller blir det en evig kamp??

 

Litt i overkant med kalorier i går pga den frokosten, men ikke mye. 1300. Lever alene nå uten mat-påvirkning av noe slag og må innrømme at det er og gjør godt. Oppdaget, enda en gang,,, at mye proteiner metter. Egg, kjøtt, kidneybønner og grønnsaker i dag, og bare to knekkebrød. =min mat og bare det.

 

Stavgang i dag. Blir gode poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 355
  • Created
  • Siste svar
Gjest rosalilje

Beklager at eg har vore litt fraværande, har rett og slett vore litt travelt siste dagane!

 

Så flink du er med trim og mat for tida, Josefin! Håpar vekta er snill med deg også! Er nok enklare no som du kan planlegge maten kun til deg sjølv, litt lettare å velge sunt og fornuftig då.

 

Ligg fremdeles på 1250-1300 om dagane, endå eg var i besøk både søndag og i går. Fornøyd med det! Klarte meg med litt is på søndagen, og i går var det først middagsbesøk, åt ein normal porsjon, etterpå litt is til dessert og eit lite sjokoladekakestykke til kaffien.

 

Når eg ser framover er det tre utfordringar som eg veit om hittil.

Første er no på lørdag, då feirer me 14 års dagen til eldstejenta.

Blir først pizza og salat, etterpå litt kaker og dessertar.

Tenkte eg skulle vera veldig flink og fornuftig då.

 

Søndag er me bedt i kaffien i konfirmasjon. Då har eg faktisk bestemt meg for å kose meg litt! Satsar på at det ikkje ødelegg for mykje.

 

Og så er det jo 17.mai då. Blir nok litt utskeielse den dagen og, men skal prøve å holde det på eit fornuftig nivå, skal jo reise til Syden berre nokre dagar etterpå, hvis flya går normalt då vel og merke.

 

Blir vel kanskje litt meir som skjer også, men då skal eg isåfall prøve å vere superflink!

Har ikkje ete snop eller snacks sidan påske, og det går faktisk heilt fint, enn så lenge iallefall

 

Fekk meg ein liten tur på sykkelen i går, men i dag har eg vore på handling og bakt klippekrans som eg skal ha med i konfirmasjonen, så ingen trim i dag.

 

Ønsker deg ein fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelurt å planlegge! Så er en forberedt, og det blir lettere å stå imot når alt det fristende står fremfor en, og alle spiser og koser seg, og det virker som det er bare en selv i hele verden som ikke kan spise hva som helst, og en synes litt synd på seg selv og.... men lure er vi når vi står imot, for det er vi som holder fasongen etter som åra går :)

 

Selv havnet jeg på et møte i går, der det ble servert snitter. Var sulten, for droppet middagen først. Spiste 4 halve, vanskelig å registrere. Smør på brødet!, kalkunpålegg & italiensk salat, laks & egg, reker og majones, roastbiff, 1 av hver altså. 60 gram brød, men resten er det umulig å regne ut, dvs det blir så omtrentlig at jeg det har ingen hensikt. Litt synd nå når jeg er så kontrollfrik, og livredd for å droppe ut. Men dumt å ikke spise noe også, vil ikke fremstå som så spesiell i noen sammenheng.

 

Har ellers tatt til meg ditt råd om sukker. Jeg tåler sukker dårlig sier jeg. Så er det godtatt. Godt godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Hvis du ikkje åt middag, trur eg ikkje at du fekk i deg for mange kaloriar. Men enig i at det er veldig vanskelig å rekne ut kva sånt inneheldt.

 

Eg kjenner at eg blir litt misunnelig på folk som ser ut til å berre rase ned i vekt, når det går så seint med meg endå eg er veldig "streng" for tida.

Ein nabodame her feks sa ho gjekk ned 3 kilo når ho hadde omgangssyke, eg gjekk berre ned nokre hundre gram...

 

Spørs om forbrenningen min har gått litt i stå etter langvarig slanking.

Gjekk iallefall mykje fortare når eg gjekk ned nesten 12kg for 2 år sidan.

Vekt Midjemål

01.09.08 56,0 64,0

25.08.08 57,2 64,0

18.08.08 57,6 64,0

11.08.08

04.08.08 57,8 65,0

28.07.08 58,5 65,0

21.07.08 58,5 65,0

14.07.08 59,0 65,0

07.07.08 59,6 66,0

30.06.08 59,9 67,0

 

23.06.08 60,2 66,0

16.06.08 61,7 68,5

09.06.08 61,8 67,5

02.06.08 62,3 70,0

26.05.08 62,8 71,0

19.05.08 63,3 72,0

12.05.08 64,6 72,0

05.05.08 67,4 74,0

 

Var ikkje meir i bevegelse då heller, låg på 1000 kcal for dagen. Tør eg det igjen?

 

Har sykla 9 km i dag, er ikkje tungt i det heile tatt, men er no litt meir bevegelse enn å sitte i ro. Har ete sunnt og magert i dag og.

 

Ein nydelig vårdag her i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en utrolig nedgang!!!!

Greide du det der uten kurs?..da greier du alt. Ikke en eneste uke med vektøkning!

Kan du gjøre det en gang så kan du en gang til! mangler bare 1,1 kilo til 56?

Vanskelig å vite hvordan det står til med forbrenningen. Jeg vet bare at de gangene på kurs jeg har gått sakte ned og fått beskjed om å spise mer, så går jeg bare opp i vekt igjen =kronisk lav forbrenning? Ingen skal spise under 1300 kcal sier GR. Det er vel regnet med at en trimmer der, 1 poeng pr dag =200 kcal. Uten trim 1100 kcal altså. Registrere 1000 og så med grønnsaker oppå der blir det 1100 inntak for deg?

 

Noen uker igjen, så blir det hold-vekten :)

Nydelig vær her også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Skjønnar ikkje korfor, men får ikkje slik vektnedgang no fordi om eg er like flink no som eg var då....Låg lenge på 1000-1100 kcal utover høsten, men det skjedde nesten ingenting, og då mister eg litt motivasjonen etter kvart.

Var mykje meir motiverande når eg gjekk jevnt og trutt ned kvar veke!

Gjekk ikkje på kurs nei, men noterte alt inntak her inne.

 

Virkar som om kroppen tviheldt på alt den får inn for tida!

 

Har ete akkurat som eg skal i dag og. Går og gler meg til kake på søndag, klarer vere flink no når eg veit at eg har noko å sjå fram til...

Vurderer virkelig å ta eit par veker med rundt 1000 i inntak for å sjå om det kan få litt fortgang på vektnedgangen.

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..min kropp tviholder visst også på alt den får. Lever på 1200 om dagen, virker ikke som jeg går ned nå. Og det hjelper i allefall ikke å spise mer, som f.ex i påska... Så heller mindre. Får se til mandag. Er det mulig å nå 60 kilo igjen?? Om jeg ikke har gått ned blir det f.om mandag 1100 om dagen. Mulig det hadde vært lurt med en dag i uken med høyere inntak for å få opp forbrenningen. Gir meg ikke altså!!

 

God helg i solen!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Får vurdere mandag kva eg skal gjere vidare. Har så lyst å snart få litt resultat!

Har ete HEILT etter skjema heile forrige helg og heile veka, men allikevel har eg lagt høgare i vekt gjennom heile veka enn eg gjorde på lørdag...Trur ikkje det ser så lyst ut for vegedagen i morgon heller. Men har veldig problem med magen for tida, føler meg veldig "oppfyllt".

 

Raspeball, pinnekjøtt og kålrabistappe til middag i dag. Åt lite, 1 raspeball, litt kjøtt og kålrabistappe. La det inn så godt eg kan, og kom til 1300 i dag, men er ikkje så godt å beregne det heilt nøyaktig. Iallefall ca rett i dag og.

 

Har bakt brownies og muffins til i morgon, godt å ikkje måtte gjere alt til bursdagsbesøket på ein dag.

 

Her har det faktisk snøa mykje i dag, men er ikkje så kaldt at det legg seg på bakken. Så med pinnekjøtt også blei det nesten julestemning! :-)

 

Ønsker deg ein fin fredagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Då var dagens veging unnagjort, og vekta viste 57,9! :) :) :)

Opp 800 g frå forrige lørdag.

 

Har vore superflink heile veka, gjennomsnitt på1270 kcal for dagen, med ein topp på 1312 og bunn på 1226.

Blir så motlaus.

 

Einaste eg kan forklare det med er nok litt ekstra vatn i kroppen pga salt middag i går, med etterfølgande mykje vanndrikking, og veldig oppfyllt i magen.Har lagt på 57,3-57,7 gjennom heile veka,

 

I dag blir det bursdagsbesøk for eldstejenta som blir 14 år.

Dagens plan er magert først på dagen, 2 pizzastykker og salat til middag, og ei skål med is, nonstop og peanøtter etterpå. Droppe alt det andre eg skal servere.

Håper eg klarer å holde meg til dette.

I morgon er det konfirmasjon. Då er igjen planen magert først på dagen, og så skal eg kose meg med kake etterpå, uten å ta heilt av.

 

Synes det er ekstra vanskelig å motivere seg for å vere superflink i helga når vekta berre går oppover, men skal gjere mitt aller beste!

 

Ønsker deg ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, lite motiverende med tanke på helgens utfordringer det der. Tenk på at du ikke vil gå enda mer opp, så holder du deg i skinnet!

 

Her er det noe med vann altså, etter salt kjøtt, og mage? Og med forbrenningen, når jeg tenker på den nedgangskurven din fra 2008. Men hva annet kan du gjøre enn å spise forsiktig?

 

Du er såååå standhaftig! Gi det sjanse en uke til. Om du ikke får resultater neste uke, fatter jeg ingenting. Av meg får du heller ikke råd om å spise mer, for det hjelper av erfaring ikke. Du har jo økt fra 1100 til 1200. Fortsett med 1200 ville jeg gjort.

 

Sier jeg, som er laaaangt fra å klare å holde så stram linje, det ble 1500 i går her. Ellers 1200 omtrent. 500 hittil i dag. Sånn er situasjonen før lørdagskvelden faller på, med fristelser i form av god middag og vin.

 

Kos deg på festligheter, spis kake saaakte, så enkelt, og så vanskelig. Du er så flink til å planlegge hva du skal spise, lettere å komme gjennom uten å kollapse med opplegget da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Føler det har blitt litt sytete innlegg i det siste... Beklager det! Er liksom greit at vekta står i ro eller går oppover når eg skeier ut, men veldig lite motiverande når eg føler eg har vore skikkelig flink....

 

Planen min holdt nesten i går, veldig magert først på dagen, 2 pizzastykke og salat til middag, men til kaffi blei det 2 skåler is istadenfor 1 og ein browniesbit....

Ikkje bra, men åt ikkje godteri, snacks, chips, kjeks, muffins eller brus, så

kunne jo vore verre også...

 

Trur eg mista litt motivasjonen etter veginga+ at det er fryktelig hektisk i desse besøka, så mister av og til litt "fokus" underveis også. Me var 20 stk, blandt dei mine 5 tantebarn, der to av dei er skikkelige "turboar" så det blir veldig urolig.

Men burde jo allikevel klare å holde meg til planen selvfølgelig!

 

Du er jo SÅ flink for tida! Håper du snart får god lønn for strevet!

Tenker du kjenner det på kleda at du har gått med eit par kilo?

Håpar du kom deg greit gjennom lørdagskvelden og!

 

Takk for oppmuntrande ord, trengte det i går! Satsar på at vekta var litt ekstra høg akkurat i går, og at eg ikkje ødelegg for mykje med selskapelighetar både i går og i dag!

 

Er så sliten etter besøket i går, så no ligg eg her då og får ikkje sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione
Føler det har blitt litt sytete innlegg i det siste... Beklager det! Er liksom greit at vekta står i ro eller går oppover når eg skeier ut' date=' men veldig lite motiverande når eg føler eg har vore skikkelig flink....

 

...

 

Takk for oppmuntrande ord, trengte det i går! Satsar på at vekta var litt ekstra høg akkurat i går, og at eg ikkje ødelegg for mykje med selskapelighetar både i går og i dag!

 

...[/quote']

 

Jeg forstår det slik at du, og flere, veier deg daglig? Hva med å gjøre som de sier på GR-kursene og den gamle Tannpussevisesangen (om søtsaker): En gang i uka er best! Jeg tror det kan bli et overfokus på veiing, og det blir unødvendige nedturer og kanskje falske oppturer. Hvis du følger opplegget skal du se resultater, og det også etter en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Hei Kikkoline!

Koselig å få besøk på tråden!

Veit at det er anbefalt å kun vege seg ein dag i veka, men jammen har eg ofte vore glad at eg har vegd meg fleire gongar i veka hvis vekta er litt høg på den offisielle vegedagen! Då mister eg ikkje motet fordi eg veit at det berre var ein oppsving den dagen.

Skal vurdere å kun vege meg ein dag i veka, men likar å følge litt med! :-)

 

Veit ikkje kor mykje du har lest her inne på tråden og fått med deg, men det som altså er mitt problem er at eg er kronisk sjuk og ikkje kan trene.

Treng 1600 kcal daglig for å holde vekta, og då går det ikkje akkurat fort nedover om ein ligg på 1300 som er anbefalt som minste inntak...

 

Låg på ca 1000 kcal i eit halvt år for 2 år sidan og gjekk ned 12 kg, men har prøvd å holde meg litt høgare no på 1200-1300 kcal for dagen, og om eg har vore heilt pinlig nøyaktig og følgt det til punkt og prikke og notert alt, har vekta nesten ikkje rikka seg.

Har lenge fulgt ein diett uten melk, gluten og sukker, ca 2,5 mnd, og då hadde eg omtrent ingen utskeielsar, men allikevel gjekk vekta nesten ikkje ned.

Er litt rådvill kva eg skal gjere vidare....

 

Men denne helga har eg ikkje vore flink, bursdagsbesøk i går, og konfirmasjon i dag.. Veldig koselig og veldig mykje kaker

Er jo veldig godt, men jammen er det best med vanlig kvardagsmat i lengden.

Tør ikkje tenke på kor mange kaloriar det var i dei kakestykka....

 

No er det berre 17.mai igjen som eg veit om dei 4 neste vekene som byr på store utfordringar, men litt dukkar jo opp underveis også.

 

Skal prøve å vere flink no framover, og tenke på at eg skal ligge i bikini på ei strand om 4 veker

 

Ønsker alle ei fin, sunn og slank veke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og veiedag:

Ned 400 gram og det er jeg fornøyd med.

Midjemål 71. Fortsatt 98 rundt baken.

11 trimpoeng.

Fått det for meg at jeg ikke er fornøyd før jeg er 95 rundt baken, som jeg var en gang. Dermed 2,2 kilo mer og 3 cm more to go.

 

Spist 1200 kcal i 4 dager og ca 1500 i helga. Vanskelig å registrere i helga for spiste ikke hjemme. Spiser med øyne som "veier alt". Har forstått at det ikke går an det her uten at jeg så nøyaktig som jeg får det til registrerer alt jeg spiser. Da og bare da går jeg ned.

 

Så da vet jeg hva som gjelder, også denne uka.

 

Og du da Rosalilje? Det er disse utskeielsene som slår det hele ned. Start på nytt og tenk positivt. Iallefall jeg må bare glemme at jeg har sluret rundt i hele vinter og ikke gått ned. Nå er motivasjonene at det er snart sommer og jeg vil se ut som jeg vil. Som du, tenker på bikinien :D

 

Fin uke med vilje og mot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Gratulerer med nedgang! Så flink du er med mat og trim for tida! Godt du får lønn for strevet i form av vektnedgang:-)

 

I dag har og skikkelig fått svi for at eg har hatt det for travelt i helga og at eg har fått i meg for mykje sukker....

Verker i heile kroppen og hovudet og føler meg heilt elendig,svimmel og slapp+uvel og oppblåst i magen.

Kan nokon minne meg på dette neate gang eg har lyst på kake????

 

Men klar for å vere flink no i dei 4 vekene som kjem før sydenturen!

 

Rosalilje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste marsipankake søndag jeg. 400 kcal ca og reaksjon som følger: Vondt i kroppen, oppblåst mage og hoven i fingrene. Kjente så godt reaksjonen når jeg nå ellers har holdt meg unna sånt. Pussig hva? Tåler det virkelig ikke.

 

1300 kcal og 2 trimpoeng i går. Rask gange 1 t 10 min. Nydelig!

 

Jobba på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Her går det fint for tida, heldigvis! Legg maten inn på forhånd, slik at eg har full kontroll på kva eg får i meg. Har også fått orden på magen, så no føler eg meg SÅ mykje bedre, så lenge det varer då. Har skikkelig problem med magen, måtte til slutt ta to Dulcolax, for no holdt eg ikkje ut lenger....

 

Taco til middag i dag, men droppa ost, rømme, tacochips og lefse og brukte kyllingkjøttdeig, så då blir det ikkje ille

 

Har ikkje hatt overskudd til å sykle eller gå tur, men husarbeid gir no litt bevegelse og.

 

Hører du har akkurat samme reaksjon på kake og søtt som meg, merkelige greier!

 

Ønsker deg ein fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tacokjøtt med masse salat er godt!

 

Her går det i 1300 kcal utenom i går. Goood middag og vin, 1700 kcal. Så da tar jeg inn noe av det i dag altså. Planlegge er tingen, som du gjør: lagt inn alt. Blir 900 kcal inkl to supper.. suppedag. Men dagen i går var verdt mange supper

 

Vil sååå gjerne se det 60-tallet før jeg drar på ferie om en uke.

 

God helg med måtehold, igjen,,, ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Går fremdeles fint her, veldig spent på veging i morgon!

Beste eg kan håpe på er vel å vere tilbake der eg var for 2 veker sidan...

Blei mykje kake og is lørdag og søndag, så då hjelper det vel ikkje at eg har vore superflink både forrige veke og denne veka...

 

Så flink du er å planlegge! Lurt å ta ein veldig mager dag etter ein dag med litt høgare inntak! :-)

 

Ønsker deg ein fin fredagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Vekt i dag var 56,8 kg, så ned 1,1 kg sidan sist lørdag, men den vekta var jo ekstra høg. Ned 300g siste 2 veker, og det er eg faktisk fornøyd med når eg tenker p inntaket forrige helg.

Veldig motivert for å vere ekstra flink denne helga no!

 

Mista litt motivasjonen forrige helg etter den høge vekta etter ei superflink veke...

 

Her skal me sette båten på sjøen i dag, blir kjekt å komme i gang med båtsesongen igjen!

Kjøpte oss båt for 5 år sidan som me pusste opp sjølv heilt frå bunnen av, blei veldig bra! Var redd at eg skulle ete for mykje når me er på båttur, for blir mykje mat og kos då, men det har faktisk ikkje vore noko problem, har vore veldig fornuftig der, stort sett då iallefall

 

Ønsker deg ein fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest josefin

Gratulerer med flott nedgang og ei rosalilje på sporet igjen!

Herlig med båt! Skulle gjerne hatt en, inkl en båtfrelst mann ;)

 

Jeg har det sånn passelig. Holdt meg på 1300 nå, en dag på 1000 og en dag på 1700. Kalorier altså.. men tror ikke jeg har gått ned, kjennes ikke sånn ut. Får se i morgen, stålsetter meg litt mot skuffelse. Har jeg virkelig så til de grader dårlig forbrenning? Eller bommer jeg på ca-registreringen de gangene jeg ikke får veid maten? Tenker jeg tar i for mye, altså reg. heller for mye enn for lite. Så gjelder vel den gamle regel for meg, ikke over 1200 noen som helst dag? Hardt!

 

Jaja blir interessant å se. Trimpoeng ca 9. Fortsetter som før, innsats max før Italia-tur lørdag. Knekkebrød og skinke, ingen godis her nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Litt lettare å vere flink når ein har eit mål å sjå fram mot! :-) Stå på, du kan klare litt på ei veke!

Mitt mål er syden om 3 veker...

 

Skjønnar meg ikkje på min forbrenning heller, den er iallefall ikkje sånn som den var før. Kanskje du skulle prøve på 1200 denne veka og sjå?

 

Me har vore på vårfest på søndagsskulen der ungane går i dag. Grilling av pølser, kaker og godteri. Tok på meg jobben med å grille pølser, så slapp eg å sitte med bordet og bli frista+at det var varmt og godt ved grillen, ganske kaldt hvis ikkje.

Berga unna med 1 hotdog, det blei middagen i dag.

 

I ettermiddag har mannen min og ungane vore hjå svigers, eg klarte rett og slett ikkje meir etter sjøsetting i går og vårfest i dag.

Har kost meg heime med soving, data og strikking.

Kjenner det fristar veldig med godteri, har ein SVÆR pose i kjellaren, men skal ikkje ta noko altså

 

Fortset neste veke også med strengt opplegg, håpar å gå endå litt meir ned.

Einaste utfordring eg veit om er at eg skal ut og ete på kinarestaurant i morgon kveld, det blir dagens middag då. Lurer på å ta kyllling i karri, og vere forsiktig med risen. Det er vel ganske magert? Men lurar litt på om det er mykje olje i den... Veit du? Evt andre forslag til noko som er godt og magert?

 

Håpar du får ei fin veke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest josefin

61,1 kilo, bare 100 gram ned. 2,1 kg til mål. For en kamp!,,, og snart er det sommer! 9 trimpoeng. Mål: 71/98 cm som forrige uke.

 

Blir 1200 kcal denne uka ja, dvs 1100 registrert for grønnaker kommer på toppen. Ikke annet valg. Veier meg fredag før jeg drar. Vil spise middager alene og hjemme, for da styrer jeg det mer. Nå forstår jeg mer av hvorfor jeg ikke har gått ned når jeg ikke har registrert, for jeg spiser egentlig ganske lite. Må virkelig ned på 1200 eller mindre for å gå ned. Rart, folk her inne går ned på en meny på 1600 kcal...forbrenning forbrenning.

 

Dagens utfordring blir lunsj på byen. Tror jeg må be om en omelett og salat uten dressing. Blir tunfisksalat med kikerter til middag.

 

Kinamat: mye kcal og olje i det som er frityrstekt vet jeg. Ellers virker det jo ganske magert.

 

Det snør her. Store filler daler ned. Unormalt for 3. mai. Jeg må til byen en tur, men det frister mer med inneliv, fyring i ovnen, strikking, lesing og varm te. Blir nok mer sommerlig vær i Italia ;)

 

Ønsker deg en fin og SUNN uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Var ute og åt på kinarestaurant i går kveld. Åt kylling i karri og ca 100 g ris til.Magert først på dagen, så trur ikkje eg fekk i meg for mykje.

 

Svinesteik med fløtegratinerte poteter i dag! Kjempegodt! Vog opp og rekna ut på forhånd, så akkurat etter planen i dag og.

Har nettopp vore på besøk hjå farmora mi, og der stod det som vanlig ei stor skål med sjokolade på

bordet. Tok ikkje noko

 

Har også fått sykla meg ein tur på 9 km i dag, får no litt trim av det

 

Du er jo SÅ flink med trimmen for tida, håpar du får litt mykje nedgang før helga, hadde gitt motivasjon til å vere flink på tur det.

Får ikkje håpe det blir meir askeskyer no då, sånn at de får problem på turen!

Og snø vil me ikkje ha meir av no når det har blitt mai! Snør ikkje her, men frost om nettene.

Ha ein fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Har hørt at dårlig fordøyelse og lite søvn er ugunstig for vektnedgang, så føler eg ligg litt dårlig an der...Sov 23-02 i natt, er alt for lite. Har sove litt no på dagen, men har problem med å få sove på dagtid, vert ofte berre ein kort dupp.

 

Skal avgårde no med yngste gutten til tannlege, han skal få streng på tennene.

Tenkte eg skulle få tatt litt solarium med det samme, godt å ha litt underlag til turen.

Synes det er litt skummelt med desse askeskyene, no truar dei med at det kanskje kjem eit nytt utbrudd....Håpar du får reist på tur!

 

Har ete som eg skal desse dagane, og har for øyeblikket fått litt skikk på fordøyelsen og. Prøvde noko som heiter Laxoberaldråpar og det var veldig effektivt....Satt oppe på do mykje av natt til i går....:eek:

 

No som magen er i orden føler eg meg egentlig tynn og passe, har så mykje å seie det! Føler meg ikkje så bra når magen er stor og oppblåst, sjølv om vekta kanskje ikkje er så mykje høgare.

Håpar på endå litt nedgang til lørdag, men foreløpig er det uendra.

Har iallefall vore superflink denne veka, så skulle ikkje stå på det.

 

Korleis går det med deg då, Josefin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...