Gå til innhold

Josefins dagbok. 5 kilo ned til 59. Femtiniiii !


Gjest josefin

Anbefalte innlegg

Gjest rosalilje

Her går det ganske bra med maten, men klarer ikkje å komme heilt opp i 1300 kcal.

Har liten matlyst, føler meg stort sett mett heile tida, spesielt på ettermiddag/kveld.

 

Har begynt å planlegge kva me skal ha med til Syden, nærmar seg no :D

Blir skikkelig godt med ferie!

 

Ha ein fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 355
  • Created
  • Siste svar

Nå må du ikke fortsette å gå ned og ned da roasalilje! Litt bekymringsfullt at du ikke klarer 1300. Ordner seg på ferie sikkert. Så ikke tenk for mye på det nå. God tur! om jeg ikke "ser" deg her inne mer før du drar. Deilig med varme og sol nå, og komme opplagt og brun hjem til jul. Holder stand her jeg og registrerer 61 tallet mandag. Omsider omsider omsider. Prøver å registrere mat men vanskelig nå. Mye borte og spiser. "Måler " maten med øynene. Håper det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Nei, ikkje bekymre deg Josefin! Et jo stort sett 250 kcal meir for dagen enn eg har gjort, så eg ligg bra an! Problemet er vel mest at eg et så mager mat, at det blir ganske store mengder for å komme opp i 1300 kcal for dagen. Eg merkar at eg blir verre hvis eg et for mykje, trur det går mykje energi med til å fordøye maten då. Har fyllt på med litt valnøtter, det er godt! Og gir mykje kaloriar.

 

Blir nok fort ein del ekstra kaloriar på tur, ja! :D

 

Håpar du får registrert 61-tallet på mandag, det hadde vore kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

61-tallet blir det. Garantert. 61,6 i dag. Og ingen fersk gjærbakst søndag denne uka. Men det blir sverigetur med min kjære fredag til søndag. Handle-hotell-kose-tur bare oss. Blir godt, men en utfordring i matveien atter en gang. Skal jo sikre 61-tallet mandag jeg. Huttetu det har gått tregt å gå ned denne gang. Alderen tar meg, nærmer meg overgangsalder, forbrenning på lavnivå, fryyyser..

 

Hvor skal du? Tenkte du kunne ha effekt av melatonin du også. Kanskje du får det uten resept dit du skal. Spør på et apotek. Ingen kjente bivirkninger. Søk opp på norske sider på nettet så finner du info. Det er da for ille at du sover så altfor lite!! Ekstra belastning å bli energitappet fordi en er så konstant i søvnunderskudd. En prøvelse, I know. Elller få resept hos lege, og bestill på apoteket. 3 mg tabletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Takk for tips om melatonin! Skal til Gran Canaria. Skal til legen i morgon, kan høre kva han tenker om at eg tar melatonin.

Er forferdelig å sove så lite, blei berre to gode timar i natt, litt urolig søvn og resten våken.... Men eg er veldig redd for å ta for mykje sovetablettar, så hadde vore godt å ha eit alternativ!

 

Bakte masse bollar i dag og bad ei nabodame på lunsj. Koselig! Åt ein liten bolle og mandarin. Med ein god kvelds no kjem eg nesten opp i 1300 i dag.

 

Så koselig å få ei helg med mannen! Du får vere flink i helga, hadde vore kjekt å kunne registrere 61-tallet på mandag! Men kos deg og!

Ha ein fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta i dag var 56,3, ikkje så verst det med tanke på at magen er heilt i ulage. 6 dagar med inntak og ingenting ut er ikkje godt... Veit ikkje om eg rekk innom med vekt i morgon tidlig før me reiser. Trur uansett den blir litt høgare, skal på julebord hjå ei venninne i kveld. Pinnekjøtt er veldig salt, så bind mykje vatn. Er også fryktelig kaloririkt, så blir nok godt over 1300 kcal i dag om eg er aldri så flink...

 

Har ete heilt etter skjema no sidan 30.nov. ikkje ein einaste utskeielse, hadde håpa at det snart skulle skje litt meir :confused:

 

Har nesten ikkje sove i natt heller, er ganske fortvilt no..Spurte legen om melatonin i går, men det var ein spesialist eg var hjå då, han ville eg skulle ta det opp med fastlegen. Og der er det vel mange vekers ventetid, blir vel til neste år det då...

 

Blir godt med ei vekes ferie!

 

Ha ei fin helg på tur, Josefin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

61,5 kilo sa vekta i går. Storfornøyd med det.

Da gjenstår 2,5 kilo før jeg er i mål. Halvveis nå altså. Når jeg tenker på at det har tatt hele høsten er det hele et traurig kapittel. Mest et stort varsko om at her gjelder det å ikke legge på seg. Tenker på det når jula kommer. Hold igjen hold igjen. Nå har jeg som mål å holde 61,5 til den 4. januar.

 

61,5 - 61,5 - 61,5

Aldri mer over 62:D

 

Håper du har det bra i solen Rosalilje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott vekt, Josefin!

 

Kjekt med besøk, Jahoooo!

Sparebluss er vel at hvis kroppen får veldig lite mat over lang tid så trur den at det er krise, og skrur ned forbrenningen til eit minimum. Du finn sikkert ein litt meir avansert forklaring hvis du søker her inne på vektklubben. Har du mykje du skal ned då?

 

No er eg tilbake etter ei flott veke i Syden, har ikkje hatt det aller beste været, men har solt oss og bada og hatt skikkelig ferie!

Med maten har eg vore litt flink og litt ikkje så flink...

 

Positivt:

Har ete eit grovt rundstykke til frokost og eit til lunsj kvar dag med makrell i tomat, lett syltetøy eller egg.

Ein del frukt kvar dag.

Melk til frokost og ellers kun masse vatn

Ikkje ete kjeks, julekaker eller bollar som dei andre

 

Negativt:

Kjøpte meg 3 is, men er forsåvidt greit det synes eg i Syden

Til middag om kvelden åt eg for mykje og feil mat

Klarte meg uten snacks til nest siste dagen, blei litt både då, fredag og på flyet heim i går. Blir så sugen når eg først et litt!

 

Men no er eg tilbake til normalt kosthold fram til julafta, håpar å rette opp litt på dei dagane.

Kun ete 1 julekake hittil i år, fornøyd med det då!

 

Håper alt står bra til med alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med ferie! Klar for jula, brun og fin.

Utrolig flink i matveien da! Imponerende. 1 julekake og 3 is. juhu ;)

 

Blitt mer enn 1 julekake her ja. Kanskje jeg skal telle dem så melder jeg her inne. Så holder jeg meg i skinnet. Ok jeg teller :)

Klarte "smake-trøkket" bare delvis i går, bakte en del. umulig å registrere hva jeg spiser nå fremover, mye folk i huset. MEN: Det kjennes fullstendig uaktuelt å gå opp i vekt i jula, med tanke på strevet for å gå ned igjen. Så da blir det kaloritelling med øynene. MÅ holde! Veier meg mandager fortsatt. 4.juledag neste huttetu.

 

61,4 kg i dag. Litt uventet med tanke på bursdagsparty lørdag, passelig med mat men en hel del god drikke. hadde en influensa light-versjon sist uke. Mer eller mindre liggende i 3 dager, og da ble det lite mat. VELDIG fornøyd med at jeg er på bena igjen så fort.

 

For lite trim, tatt av juleforberedelser jeg nå. Håper på noen gode og lange turer i jula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du heldt vekta gjennom adventstida, ikkje verst det!

Stå på i jula og, kjedelig å begynne på dei samme kiloane igjen etter jul...

 

Du var no grei som kun la merke til 1 julekake og 3 is, det verste var nok dei store, feite middagane og snacksen...Blei faktisk skikkelig dårlig etter to av middagane, tar rett og slett for mykje energi når eg skal fordøye for mykje feit mat. Blei både kvalm og svimmel og fullstendig tappa for energi. Må ta lærdom av det no til jula, har alltid kunna ete store porsjonar uten å bli dårlig, så har ikkje heilt klart å venne meg til det endå...

Angrar litt på sjokoladen, unødvendig å ete så mykje på slutten, var jo så veldig flink første 5 dagane.

 

Ettersom eg ikkje måtte gjere noko husarbeid i Syden hadde eg meir overskudd til å gå, eit stykke å gå både til stranda og restaurantane, dessutan ingenting å stresse for, og det til sammen gjorde sitt til at eg sov som ein stein alle nettene i Syden. Kjempedeilig! ;)

 

Vekt i dag var 57,4 kg og opp 1,1 sidan før eg reiste. Det tar vanligvis ein del dagar før kroppen normaliserer seg heilt etter sånne utskeielsar, så trur ikkje det er så aller verst. Tar ei ny vekt på julafta.

 

Ha ein fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Veldig koselig her, og litt FOR koselig i matveien.

62,2 kilo på mandag. Det er opp 700 gram.

 

Prøver å holde igjen med vekslende hell. Når jeg slipper fokus går det gæli, spiser for mye. Kjenner at jeg har det mye bedre i hele meg når jeg spiser sunt og moderat. Kjenner at det ikke handler så mye om mat men om følelser de gangene jeg spiser for mye. Lærer en viktig lekse jeg nå. Har godt av det ;)

 

Håper du har det fint Rosalilje! Romjulshilsen fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for helsing, Josefin!

Synes du skal vere fornøyd med 700 gram opp, det meste av det går nok av igjen når du kjem tilbake til normalt kosthold.

Kjenner også at kroppen synes det begynner å bli vel mykje søt og feit mat...

 

Går ganske bra her fremdeles, men selvfølgelig eit litt anna inntak enn til kvardags...

Julafta åt eg 2 porsjonar pinnekjøt, ellers har eg holdt meg til ein porsjon middag, og me hadde faktisk fisk 5 dagar forrige veke! :-)

 

Har ete seint og kost meg med maten i kaffibesøk, og ikkje blitt så overmett som eg pleier i jula. Har blitt litt sjokolade, men i små mengder.

 

Åt fire snittar på mandag, nokre julekaker og lefser, og ein del sjokolade, det kunne eg godt ha ete litt mindre av, ellers greit.

I går og i dag har me hatt gjestar på kvelds, heimebakt brød og rundstykker med godt pålegg, godt etter all den feite og søte julematen.

 

Har ete 5 julekaker tilsammen heime hittil, ikkje så aller verst, og litt godteri, burde unngått det, men er litt snopesjuk

 

Har stått seint opp, så i går blei det berre frokost, middag og kvelds, og i dag endå verre med berre frokost og kvelds.Godt jula ikkje er så lang og at me snart kjem inn i vanlige rutiner igjen.

 

Har sikkert gått litt opp i jula, men håpar det ikkje er altfor mykje. Trur ikkje eg ser det endelige resultatet før litt ut i januar når eg har ete vanlig mat ein del dagar.

 

Godt nyttår Josefin!Klem fra Rosalilje :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt mindre hyggelig, 62,9. Mye rart i kroppen etter selskap i går, så jeg tar det ikke så tungt. I år som i fjor sklir det ut på slutten, gir liksom opp motstanden og putter inn av det som ligger foran meg. Ikke bra. Godt jula er slutt, på alle måter, vil ha hverdag igjen jeg nå. Rugbrød med sild og rense-te til lunsj. Torsk til middag. Har vært flink til å trimme. 7 trimpoeng sist uke. Nydelige turer i kald hvit vinter.

 

Så ble den 4. januar eneste veiemandagen i 2010 jeg ser 62-tallet. Det er en god beslutning. Vil virkelig se det 59-tallet. Vært for sløv i høst, må gjøre MER for å få det til. Droppe den lille ekstra, bare den lille kaken, bare litt her og litt der, unntak i alle retninger. Viljestyrke trenger jeg. Bestemme meg for at nå gidder jeg ikke slure med denne slankingen på evig tid. FÅ DET GJORT, så kan jeg konsentrere meg om å holde vekten. DET er jeg god på. Det er det jeg har klart, hele høsten, å holde vekten :D Litt mer guts, så går jeg ned.

 

Begynner å registrere mat igjen i morgen. For å komme på sporet igjen.

 

Klem! Lyset og sola kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Har hatt det akkurat som deg, Josefin, det sklei litt ut på slutten! :eek:

 

Var helst på godterifronten det blei litt feil på slutten.

Alt i alt ganske fornøyd med korleis det har gått i jula:

1.Har ete veldig sunt og passe alle måltid heime

2.Kun ete 5 julekaker her heime tilsammen heile jul og advent, og kanskje 7-8 vekke i besøk, så iallefall ikkje det som har vore det verste.

3.Har drukke masse vatn kvar dag

4.Har forsynt meg berre ein gong i middagsbesøk, unntatt julafta når eg tok 2 porsjonar.

5.Har ete seint og kost meg med maten, men ein gong i eit kaffibesøk det blei alt for mykje dessert...

6.Den største feilen er at det blei for mykje godteri, vil eg seie...

 

 

Men no er heldigvis kvardagen her igjen, og dei sunne vanane er på plass og eg har begynt registrering.

Kjem innom med vekt i morgon tidlig, sjølv om vegedagen egentlig er på lørdag.

Var 57,4 nyttårsafta, det var opp 1,1 kg sidan før me reiste til syden, spent på kva som har skjedd etter dei siste dagane med litt frotsing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Vekta i dag var 58,6 kg...Håpar endå at litt vil rette seg etter ein del dagar med sunn mat i passe mengder. Kan vel ikkje ha lagt på meg så mykje på 4 dagar?

 

Godt å vere igang med sunn mat igjen, kjenner at heile kroppen har godt av det! Men skulle så gjerne fått gått meg ein tur ut, det hadde vore deilig det! Er veldig sliten etter jul og ein del husarbeid som må gjerast, men skal sjå om eg iallefall kan få meg litt luft i dag. Skikkelig frustrerande!

 

Ser at kvar gong eg har skeia for mykje ut og tenker tilbake på kva som gjekk "galt", så er det at det blei for mykje godteri.Har ein jobb å gjere her. Begynner som regel bra, men så sklir det ut etter kvart, og så gir eg heilt blaffen på slutten...

 

Ja, ja er iallefall på rett vei no. Føler liksom ikkje at eg har lagt på meg, merkar det ikkje på kleda, så håpar endå at det er ein del ekstra magefyll og vatn i kroppen som utgjer litt av vekttillegget.

 

Ha ein fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Går fint her, har lagt meg på 1300 kcal som eg var kommt opp i før jul,spent på vekta i morgon, har nok gått opp 1,5-2 kg på sydenferie og jul er eg redd for....

 

Men har tenkt eg skal gi meg sjølv ei veke til med vanlig mat før eg slår fast kor stor skaden blei, magen er skikkelig i ulage etter alt for mykje god mat i jula...

 

Kjem innom med vekt i morgon.

 

Ha ein fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er nå 62,7kg (mandag) og vil ned til 59 før bryllupet i juni! Håper på 59 så fort som mogleg!

 

Trener de styrke heima eller på senter? Eg er mest glad i å trene ute (ski og løping) og synes derfor det er dyrt å melde seg inn på treningsenter for ein styrketime i veka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Velkommen til oss Bruden! Jo fleire, jo bedre! Så kjekt med bryllup då! Det er jo under 4 kg til målet ditt, det klarer du fint i god tid før den store dagen. :P

Reknar med motivasjonen ikkje er noko problem, kjekt å ha noko sånt å sjå fram til!

 

Trur andre må svare deg på det med trening, eg har ein sjukdom som gjer at eg ikkje kan trene i det heile tatt, så har ikkje så mykje erfaring med sånt. Men prøvde treningssenter ein gong for nokre år sidan, og eg fann ut at eg likte meg bedre ute i det fri.

 

 

Vekt på lørdag var 57,6 kg, dvs opp 1,3 kg på 3 veker med sydenferie og juleferie. Det kan eg faktisk leve med, for det ligg mykje god mat og kos bak den oppgangen! :P

 

 

Helga begynte veldig bra, men så blei det godteri både lørdag, søndag og mandag...I tillegg Peppes Pizza pizzabord til middag i går...Så de kan vel tenke dokke sjølv at det ikkje gjorde noko godt for vektnedgangen min :P Men kun meg sjølv å takke, og no er eg klar for å fortsette med litt sunnare livsstil!

Har no godtefri fram til 29.januar i første omgang, då skal eg vekk i helga og trur eg skal ha litt.

 

Føler meg skikkelig guffen i dag, må prøve å huske denne ekle følelsen hvis eg får lyst på godteri!

 

Ha ein fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen bruden! Du kommer til å klare dine 4 kilo fint, med bryllup som mål. Herlig! :P

 

Jeg er her, om enn noe frustrert.

Jula har tatt på, både formmessig og vektmessig. er i elendig form, og klarer ikke følge opp mat eller trim. Akkurat det samme skjedde i fjor, men det hadde jeg glemt... Sliten etter jul. ME-symptomene kommer tilbake i tur og orden, for så å forsvinne igjen når lyset kommer tilbake. Nå lever jeg et rolig liv og forsøker å holde hodet over vannet. Kommer på sporet igjen, har peilet meg inn. Vekta her snudd såvidt heldigvis, det er da noe å holde fast i. 62,7. Skrev sist at jeg trenger konsentrasjon og viljestyrke. Mangler nokså mye på det fortsatt, men jobber med saken :P

 

Så går jeg løs på en vår hvor målet står fast, 59 femtiniiii :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Så synd at formen er dårlig, Josefin! Sender over ein stooor klem til deg!

Ikkje så mykje bedre her heller for å være ærlig, det tar virkelig på med jul. Mykje besøk og feil mat...

 

Me har veldig fint vær her, strålande sol og snø, synes det hjelper litt på no i det som skulle vore verste mørketida! :-)

 

Har no endelig bestemt meg og kuttar ut melk for ein periode for å sjå om det kan hjelpe på magen. Veit at det kan vere eg reagerer på gluten og, men får ta ein ting i gangen.

 

Er jo melk i fryktelig mykje! Synes det er litt vanskelig no i begynnelsen. Må nesten vere ekstra nøye no når eg skal teste det ut. Skal i besøk på lørdag, litt spent på korleis det blir, har ikkje sagt at eg ikkje skal ha melk. Ho snakka om å servere skiver og pålegg, så det skal vel gå greit, må kanskje ta med eget brød, er det ofte melk i det?

 

Det som er bra, er jo at det er melk i mykje av det eg pleier å skeie ut med, som feks is, kaker og sjokolade, like greit, då kan eg ikkje ete det på ei stund!

 

Stå på vidare Josefin, prøv iallefall å passe kosten om du ikkje får til noko trim.

 

Klem frå Rosalilje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er ofte innom å leser, måtte bare svare på ditt spørsmål ang melk,

Har en jente som ikke tålte melk for 12 år siden, da var det mye brød med melk, men nå er det heldigvis ikke mye lenger. Så det er litt herlig.

Mye er bedre og lettere for melk allergikere nå, og mange forskjellige alternativer som er gode. Lykke til, uten melk og ned i vekt!!!!

 

En ting til som du gjerne ikke vil vite i disse slanke tider. Men vi skal jo kunne kose oss innimellom. Der finnes veldig mange gode is uten melk i, og kaker. til og med pinne is og is i kjeks!!

 

 

Dano.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Takk for svar Dano! :D

 

Trur det skal gå veldig greit uten melk heime, er litt verre i besøk når eg ikkje veit kva som er i maten + at eg ikkje likar å vere "vanskelig", kan ikkje ete maten dei har laga til...

 

Og du har rett: Eg vil ikkje vite at det fins is, kaker osv som ikkje inneheld melk! :D

Iallefall ikkje endå, like greit å unngå alt sånt til eg er i mål!

 

Men greit å vite hvis eg virkelig ikkje tåler melk då, og må leve uten over lang tid.

 

Ha ein fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Her var vekta 58,7 kg i dag, så eg fekk nok svi litt for at eg skeia ut forrige helg...Har ete heilt som eg skal sidan, så får håpe den går litt nedover igjen dei nærmaste dagane. Synes egentlig det var mykje opp pga pizza og snop, men ikkje alltid heilt lett å skjønne seg på denne kroppen nei...Men merkar ikkje noko på kleda, kan jo håpe det er litt vatn endå.

 

Skal i besøk i kveld der me får servert smørbrød og kaker, så for å vere sikker på å ikkje få i meg melk, tar eg med egne smørbrød og har laga ei kake som eg tar med. Håpar den er god, for den var iallefall ganske sunn. Ikkje smør eller olje i den, kun 2 dl sukker og nøtter, gulrot, egg, sitron, kanel og potetmjøl ellers. Rekna ut at heile kaka(stor rund) har 2800 kcal, så blir jo ikkje så ille med eit par små stykker då!

 

 

Synes det er veldig dumt å seie at eg ikkje kan ete det dei serverer, men må vera ekstra nøye no når eg testar ut om eg ikkje tåler melk, ellers får eg ikkje rett svar.

 

Ha ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosalilje

Koselig i besøk i går! :-)

 

Mange andre som åt og av kaka eg hadde med,var veldig god, litt laus i konsistensen,men det gjorde ingen ting, synes eg.

 

Eg hadde med smørbrød med egg og laks, og det var bl.a det vertinna hadde og, så ingen som reagerte på at eg hadde egen mat. Bra eg hadde med, for det einaste eg kunne ete der hvis ikkje, var chips og kransekake, ellers var det melk i alt.

 

Er forsåvidt litt greit å holde seg unna melk, for då var det ikkje aktuellt å forsyne seg med marsipankake,fruktsalat med krem,sjokoladebollar-og kjeks, pai, bollar,sjokolade +++

 

 

Kyllingwok til middag i dag, sunt og godt!

 

Ha ein fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...