Gå til innhold

Nå eller aldri


Gjest Octavia

Anbefalte innlegg

Oj, såvidt jeg fant tråden din...

Her var du jo! Supert, tenk at du er ned i 85. Husker jeg at du er gangske lav? Hvis ikke må du da virkelig begynne å bli veldig fin. Så bra at du har begynt på nytt kurs.Flott, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Nå er det som vanlig lenge mellom hver gang jeg skriver. Det er så mye som skjer og da får jeg ikke prioritert skrivingen.

 

Det har gått mye opp og ned denne høsten, men nå er jeg på rett vei igjen. Veier 84 kg (endelig under 85 igjen!!!). Ser at jeg fungerer best de ukene jeg skriver ned hva jeg spiser. Har startet med å trene igjen etter et nesten tre ukers opphold. Jeg skulle bare gå en søndagstur og vips etter hele 200 meter snublet jeg i mine egne ben. Iphonen føk den ene veien og jeg den andre. Resultatet var et forslått ben og et stort skrubbsår på kneet. Eneste hjelp i nærheten var en dame på over 90 som ikke så ut som hun kunne løfte noe og i hvert fall ikke mine 85 kg:) så her var det bare å karre seg opp på egenhånd og humpe hjem.

 

Med min sedvanlige flaks gikk det infeksjon i såret, jeg fikk antibiotika som jeg ikke tålte (allergisjokk) osv. osv. Nå har såret endelig grodd og treningen er innen rekkevidde:)

 

Håper det går bra med dere alle og at dere har en god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Hei alle sammen,

 

Etter et år uten en lyd fra meg er jeg nå kommet tilbake. Fordi jeg veldig gjerne ville starte helt på nytt etter et veldig tøft år valgte jeg å lage en helt ny profil og derved også et nytt nick. Mitt nye nick er Kjesto. Jeg vurderte også å lage en ny tråd, men jeg kom frem til at jeg ønsker å fortsette på den jeg har fra før av.

 

Jeg har gått opp i vekt det siste året, men er nå på vei nedover. Jeg starte på kurs for tre uker siden og har gått ned 3,2 kg. Målet er 4 kg til før jul. Klarer jeg det er jeg tilbake der jeg var for et år siden.

 

I tillegg har jeg et prosjekt som heter "Kjolen". Jeg har en veldig fin kjole jeg kjøpte for to år siden hengende i skapet. Den har aldri passet meg og nå er den mindre enn noensinne. Mitt første mål er derfor å komme inn i kjolen. Jeg tror den passer hvis jeg går ned 10 kg til men jeg vet ikke så jeg "prøver" den hver lørdag. I øyeblikket får jeg trukket den over hodet men der stopper det.

 

Mitt mål er Å KOMME INN I KJOLEN!!

 

Ser at det er noen av dere som jeg "kjenner" (Steg og Trønderpi) som fortsatt er her. Skriv gjerne i min tråd hvis dere vil og velkommen til alle andre også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow det var hyggelig. Det har blitt så stille og stusselig her inne. Veldig bra når noen vender tilbake.

Jeg har vel gått ned litt siden i fjor høst, for i fjor høst og fra januar gikk jeg ned. men i juni ble jeg syk og havnet på sykehus og gikk ned flere kilo. Og etter det har jeg ikke rikken en eneste kilo. Jeg dupper mellom 84-85.

Håper at du får en fin høst og vinter etter et tøft år. Lurt å starte helt på nytt. Det gir forhåpentligvis meg også et kick.

Lykke til MVH Steg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Steg,

 

Veldig hyggelig å høre fra deg. Jeg er imponert over alle kiloene du har gått ned og at du har klart å ikke legge på deg igjen.

 

I øyeblikket veier jeg 89,8. Er glad for å være under 90 kg igjen, men jeg mangler fortsatt noen kilo for å komme under 85 slik jeg var i fjor høst.

 

Det siste året har jeg tenkt på å gå ned i vekt, men realiteten er at jeg har lagt på meg. Uten fokus på mat hjelper det ikke at jeg fortsatt trener mye, men nå har jeg bestemt meg. Jeg har meldt meg på kurs igjen og nå har jeg for første gang valgt et Maxi kurs. Har alltid tenkt at de er for andre enn meg, men jeg vil jo ned mer enn 20 kg! Jeg er fortsatt bare 165cm høy og det kommer nok ikke til å endre seg:)

 

Håper å se mye til deg her inne. Ha en god helg og lykke til med uken som kommer:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest tronderpi1

Heia :)

 

Godt nytt år!

 

Da er jeg tilbake igjen etter en lengre pause. Gikk litt lei og trengte ett avbrekk. Men nå, nå er det kurs og full pakke :rolleyes: Begynner om 1,5 uke på aktivkurs og gleder meg masse! For tror jo det finnes en tynnere meg der inne i "skroget".

 

Ikke fått lest meg opp på hvordan det er med alle dere andre ennå, men håper dere har det bra!

 

Snakkes snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1

Heia :)

 

Godt nytt år!

 

Da er jeg tilbake igjen etter en lengre pause. Gikk litt lei og trengte ett avbrekk. Men nå, nå er det kurs og full pakke :rolleyes: Begynner om 1,5 uke på aktivkurs og gleder meg masse! For tror jo det finnes en tynnere meg der inne i "skroget".

 

Ikke fått lest meg opp på hvordan det er med alle dere andre ennå, men håper dere har det bra!

 

Snakkes snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...