Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988

jeg har spist en halv melkesjokolade i dag, sånne store plater! æsj spiste 200gram minst. + 49gram smash. æsj og popcorn i går :( jeg vil få lagt dette bak meg og begynne en fin og ny uke i morgen :) er redd jeg er på 70tallet igjen, men hva så jeg skal uansett være flink framover! jeg og typen min har hatt en prat om å bli foreldre i dag.. og vi er villig til å prøve å bli det... men jeg er redd vekta vil gå til 100kg da :) jeg må bare være flink å ikke spise noe snop framover! jeg gleder meg så sykt til den j**ela mensen er over! jeg orker den ikke mer! den er jo ikke ferdig før onsdag eller torsdag neste uke :D

 

veiinga i morgen får egentlig bare bli som den blir!!!

 

fluffy4 du har vært super flink med treningen<3 jeg er på 11.1tp denne uka og er fornøyd <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

God morgen alle sammen:)

 

Da har jeg vært på vekta og hadde gått ned 600 gram. Fornøyd med det, hvordan gikk det med dere andre??

 

 

Startvekt: 81.0 (13.09.2009)

1.veiing: 80,4

2.veiing: 79.8

3. veiing: 79,6

4. veiing: 79,0

5. veiing: 78,9

6. veiing: 78,0

7. veiing: 77,5

8. veiing: 76,9

 

Totalt: -4,1 kg

Julemål: 72 kg

Mål: 65 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i grunnen ikke så vældig fornøyd i dag nei. hadde en startsvekt på 86,3 den 19 0ktober, så 85,0, neste, og så 83,6, og så denne uka- 83,5-ned kun 100 gram på denne uka... er d pga SJOKOLADENE på fredag og den hjemmelagde peppes-pitzaen på lørdag d da... huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i grunnen ikke så vældig fornøyd i dag nei. hadde en startsvekt på 86' date='3 den 19 0ktober, så 85,0, neste, og så 83,6, og så denne uka- 83,5-ned kun 100 gram på denne uka... er d pga SJOKOLADENE på fredag og den hjemmelagde peppes-pitzaen på lørdag d da... huff[/quote']

 

Det er helt vanlig at det stopper opp litt, ikke mist motet av den grunn :D Neste uke kan det hende du plutselig hopper ned en hel kg :(

 

Bra Stinelill, alt som er ned er bra :) Julemålet ditt er jo absolutt innen rekkevidde, og du burde nesten klare mer enn det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Da er jeg i gang igjen med nedgang på 900g :-)

 

Juania:

Ikke vær lei deg for dagens resultat. Hvis du ser på hele min vektutvikling vil du se at jeg har hatt uker med bare 200g ned samt en uke med total stillstand. I dag er det viktig at du gjør som jeg har gjort de veiedagene med liten reduksjon; legger veiingen bak deg og ser fremover mot uken som kommer. Gled deg heller over at du er i gang med slankingen og at du er på riktig vei :-)

 

Her er min utvikling siden start:

 

7/9 : 73,0

13/9 : 72,1 - 900 g

21/9 : 71,2 - 900 g

28/9 : 70,6 - 600g

5/10 : 69,6 - 1000g

12/10 : 69,3 - 300 g

19/10 : 69,3 - 0 g

26/10 : 68,4 - 900 g

2/11 : 68,2 - 200 g

9/11 : 67,3 - 900 g

 

Totalt ned: 5,7 kg

Julemål: 65 kg

Hovedmå:l 63 kg

Snitt: 633 gram per uke

 

 

Du ser at jeg raste mye ned i starten, og det gjør det ofte. Legen min sier at de tre første kiloene ofte er mye overflødig vann. Du kan se at jeg opplevde stillstand etter å ha gått ned 3,4 kg, da hadde jeg en periode på to uker hvor jeg bare gikk ned 300 g. Heretter begynte vekten å gå ned mye og lite ved annenhver veiing.

 

Fluffy4:

Grattis med fin og fornuftig nedgang :-)

 

Stinelill:

200 er ned det også :-) Du er flink som har kommet i gang med mer trening. Du skal snart se at det gir enda bedre resultater.

 

Ha en god ukestart alle sammen. Nå må vi jobbe på videre til neste veiing !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosastrompe

Landet på 94,2. Det er opp 500 g. Det er surt, men den eneste treningen jeg har hatt i 10 dager har vært å gå fra senga til sofaen, og tilbake.... Endelig frisk igjen, så nå skal jeg så smått begynne å trene igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Landet på 94' date='2. Det er opp 500 g. Det er surt, men den eneste treningen jeg har hatt i 10 dager har vært å gå fra senga til sofaen, og tilbake.... Endelig frisk igjen, så nå skal jeg så smått begynne å trene igjen :)[/quote']

 

Det er kjipt å være syk og kan ikke tenke slanking hele tiden da! Start "på nytt" nå, så skal du nok se at du går ned ganske mye første uken med ordentlig skjerping :( Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

I dag stoppa vekta på 72,5 en nedgang på 0,5 kg. Fornøyd med det, hadde nemlig bare klart lusne 7 trimpoeng forrige uke.... Hadde 4 nattevakter og mye tid går da vekk til soving og sløving, merker at det tar på å jobbe om natta. Julemålet er uansett innen rekkevidde.

Det var kjekt å lese hvordan det har gått med dere alle sammen. Bra å kunne rapportere her inne uansett om det går opp eller ned. Vi er uansett på vei nedover alle sammen;-)) Lykke til med uka som ligger foran!

 

 

Høyde 1,65 m.

Startvekt 77,0 kg (4.okt)

 

12.okt. 74,5

19.okt. 73,9

26.okt. 73,7

2.nov. 73,0

9.nov. 72,5

 

Julemål 70,0

Mål 65,0 kg (ønsker å nå målet før april 2010)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i gang igjen med nedgang på 900g :-)

 

 

 

Her er min utvikling siden start:

 

7/9 : 73' date='0

13/9 : 72,1 - 900 g

21/9 : 71,2 - 900 g

28/9 : 70,6 - 600g

5/10 : 69,6 - 1000g

12/10 : 69,3 - 300 g

19/10 : 69,3 - 0 g

26/10 : 68,4 - 900 g

2/11 : 68,2 - 200 g

9/11 : 67,3 - 900 g

 

Totalt ned: 5,7 kg

Julemål: 65 kg

Hovedmå:l 63 kg

Snitt: 633 gram per uke

 

 

 

 

[/quote']

Hei!

Det må være herlig å snart være i mål!! Du når jo snart hovedmålet ditt;-)

Ser at det er 63 kg. Kan jeg spørre hvor høy du er? Jeg er 165 og målet mitt er 65 kg. men lurer litt på om det kanskje er litt mange kilo for den høyden?

Vennlig hilsen tomo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg er super fornøyd med 200gram ned :( tenk at jeg gikk ned selv om jeg spiste sjokolade og popcorn i helgen!

jeg må bli flinkere med å drikke vann!

men føler meg over hode ikke i form i dag:( men men!

 

snakkes, nå skal jeg spise middag snart, har ikke hatt tid til det før nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, første dagen i uken har som vanlig gått bra treningsmessig, endte på 6,1 trimpoeng. Spiste litt potetgullrester i stad, men endte rundt det jeg skal kalorimessig. Nå er det natta, før ny dag med jobb og trening imorgen, kun en økt i morra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd
Hei!

Det må være herlig å snart være i mål!! Du når jo snart hovedmålet ditt;-)

Ser at det er 63 kg. Kan jeg spørre hvor høy du er? Jeg er 165 og målet mitt er 65 kg. men lurer litt på om det kanskje er litt mange kilo for den høyden?

Vennlig hilsen tomo

 

Hei Tomo og grattis med nedgang på en halv kg :-)

 

Jeg er 168 cm høy. Hadde i utgangspunktet 65kg som mål, men etter å ha gått ned nesten fem kg uten å merke noe særlig stor forskjell, fant jeg ut at jeg ville ned til 63. Når jeg er på 63 kg, har jeg jo faktisk gått ned hele ti kg, så da burde det vel egentlig være nok. Tar en ny vurdering da og kanskje jeg velger å gå ned til 60, men da er det STOPP altså :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Noen av dere som kan svare meg på dette:

Dersom jeg spiser 1600 kcal i løpet av en dag og drikker vann, vil jeg da gå ned MER enn om jeg spiser 1600 kcal og IKKE drikker vann?

 

Trenger gode argument for å drikke vann, det blir som regel med 1-2 glass i løpet av dagen. Er det virkelig slik at man forbrenner mer kcal ved å drikke vann? Vet jo at det er bra for alt mulig annet som hud, hår osv. Men - blir jeg slank av det ?

 

Vennlig hilsen tomo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så sikker på akkurat det med vann, men alle sier jo at man skal drikke mye av det! Det spørsmålet burde du sende inn på det nettmøtet som ligger på forsiden :(

 

 

I dag har jeg fått 2,9 trimpoeng, så da er totalen for uken til nå 9 trimpoeng. Har vært på spinning og 10 min styrke etter timen. Satser på 25 denne uka også. Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...