Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Fryd

Grattis med 1 år og 10mnd dag, hehe :-)

 

Nå har jeg lagt den dumme gårsagen bak meg og ser fremover. Snart klar for spinning etterfulgt av en halvtime styrke i sal.

 

Ha en fin fredag alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Hei alle sammen! Nå har jeg 22 trimpoeng denne uken, startet dagen med spinning i dag ;) Men igår ble det litt tapas, selvom jeg ikke har gått over matgrensa, så har jeg en dårlig følelse.... Skal på fest på lørdag, så blir nok litt vin. Men det unner jeg meg, så får det heller gå saktere ned.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei SuperSlanker! 15 trimpoeng er jo kjempebra det også :) Jeg har alltid trent veldig mye og da er det lett å bli hekta når man først starter ordentlig på igjen. Tror også kroppen er vandt med mye trening og at det derfor ikke vises så godt på kg'ene... Problemet med all treningen er jo at jeg føler det går utover vasking og rydding hjemme... Men så er jeg veldig sånn at det all

 

Hadde egentlig tenkt meg ut på løpetur etterpå, men nå blir det Ikea istede på ettermiddagen... Menmen har jo allerede trent en gang i dag, så skal prøve og ikke få dårlig samvittighet.

 

Ha en fin fredag ettermiddag/kveld alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

oi jeg er flau over meg selv, jeg har ikke 2tp denne uka en gang ;)

jeg får bare stå på i helgen å gå tur, lange turer!

 

nå må jeg bli flinkere med treningen!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

skal ligge på 1300kcal... snik veide meg i dag jeg og det lover godt på mandag ;) hurra jeg gleder meg til Mandag, har som mål og nå 95cm rundt magen til jul og det skal jeg klare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn stinelill1988, jeg har bare 2 trimpoeng denne uka til nå jeg og... hehehe... forrige uke hadde jeg vel 14 eller noe sånn. Da trente jeg ihvertfall tre dager og gikk lang tur to dager. Det er egentlig noe slik jeg har som mål, men de fleste erfarer vel at det ikke er alltid man har tid til å bare prioritere trening, trening, trening..

 

Nå har jeg 2,2 trimpoeng. Haha! Det vil si at jeg har vært og trent én dag, og det er jeg IKKE fornøyd med! Har vært usannsynlig sliten og slapp etter skolen denne uka, har så innmari mye å gjøre på skolen. Men faktisk - i går da jeg endelig slepte meg til treningssenteret og fikk svetta ut, da var jeg stoltere over meg selv enn på lenge da jeg kom hjem igjen! Da hadde jeg liksom virkelig måttet motivere meg selv for å pakke treningssekken og gå. Det at jeg klarte å gå på trening i går til tross for at det var fredagsaften og sofaen frista, føltes nesten som en bragd..

Da jeg kom hjem følte jeg meg ti kilo lettere til sinns, og det var liksom håp igjen! Og slik fikk jeg motivasjon til å planlegge nye treningsøkter i uka som kommer - på tider da jeg uansett ikke driver med skole. (F.eks skal jeg trene søndag kveld - da driver jeg ikke med lekser, og det ikke er noe gøy på tv. En annen økt blir spinning veldig tidlig om morgenen før jeg har undervisning osv)..

 

Så nå har jeg planen for neste uke klar, og jeg skal få til tre treningsøkter til tross for et strikt program med skole og oppgaveskriving.

 

Det er vanlig å få en slapp periode, men vi må bare reise oss igjen da vi klarer.

For meg er ikke det å gå ned i vekt det viktigste i verden, selv om det på én måte er viktig for meg. Men det er også viktig for meg å gjøre det bra på skolen og sånn akkurat denne høsten, og dette krever også tid.

Men jeg vet at det overskuddet jeg får av trening og av å spise sunn mat, gjør meg mye lykkeligere i hverdagen.

 

Har dere også tenkt over/erfart at trening er veldig bra for psyken? Det er en av de aller viktigste grunnene til at jeg trener. Gir meg mer å gå på i hverdagen!

 

 

Ha en flott helg damer og jenter ;)

Gjør som best dere kan for dere selv, og dropp den dårlige samvittigheten av og til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

godt det ikke bare er meg da ;)

men jeg skal prøve å komme så nærme 7 som mulig :)

men så lenge vekta går ned er jeg veldig fornøyd, håper å se 68tallet til mandag <3

 

etter på skal jeg kjøpe grønnte skal drikke 2-3kopper for dagen for det øker forbrenninga<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Har fått trent i dag også, løpt runda mi på 50 min. Blir 2,7 trimpoeng, hadde ikke med pulsklokka, så da legger jeg det inn på jogge 8,5 km/t... Men er nok egentlig litt mer forbrukt enn det, så da overdriver jeg ikke ihvertfall. Nå er totalen på 24,8 trimpoeng den uka her, så 25 går lett, da jeg ihvertfall skal ha en økt imorgen... Får se an formen etter kveldens utskeielser. Men men vekta spørs det hvordan det blir med den uka her, mensen kommer nok på mandag, og det merker man jo på vekta, så jeg krysser fingra for stillstand og ihvertfall ikke noe opp! Hvert gram ned jubles det for ;)

 

Ha en fin lørdag og sunn lørdag! På meg blir det vin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det under et døgn igjen til veiing, ganske sikker på at det ikke blir ned 900 gram som forrige uke, men håper det blir ned! Har vært ute på dagens første treningstur, en løpetur... Nå har jeg 27,5 trimpoeng den uka her, så da bikker jeg nok over 30 iløpet av ettermiddagen/kvelden. Målet på 25 ble da nådd med god margin :) Har ikke noe lyst til å ha noe høyere mål enn 25, da det tar veldig mye tid, og må se ann om jeg får gjort alt annet i huset osv...

 

Ha en sunn søndag, og legg inn en ekstra treningstur! Deg gjør susen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg vil bare skryte litt her jeg 5.5cm er vekk fra midjen ;) jeg er stolt, og det bare fra kurset starta :) dette er morro.. neste uke håper jeg og se 59cm og noen rundt låra :)

 

men noe som er sykt er at den ene puppen min er mye mindre enn den andre, den ene er nesten for stor for bhn jeg bruker og den andre trenger mindre str, hva skal jeg gjøre skaffe meg spesial sydd bh? btw jeg bruker 85b nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger og slapper av på sofaen for første gang i dag. Vært ganske aktiv, to treningsøkter + masse husarbeid. Trimpoengene mine denne uken endte på 30,4. Mål for neste uke, er også 25 trimpoeng. Hvordan går det med dere andre?? Klare for veiing imorgen? Forbereder meg med en kopp grønn te ;)

 

Stinelill: Hvis puppene dine har vært ca like store før du startet slankingen, så vil jeg tro at dette jevner seg ut etterhvert :)

 

Lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg er veldig klar for veiing ;)

 

tusen takk for svar :)

 

jeg håper jeg veier 67.5kg i morgen, kanskje litt stor for håpninger etter som jeg veide 69kg sist mandag, men lov å håpe uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

Klar for veiing her!

Er veldig fornøyd med at jeg dro og trente i kveld. Søndag var en fin dag å trene på! Da skjer det ikke så mye annet, og deilig å snikstarte treningsuka, på en måte.. Eventuelt avslutte den forrige!

 

Er det noen som har lyst til å fortelle hvor mye styrke de trener?

Jeg synes det er litt interessant. Har erfaring med at det kan være ganske effektivt, spesielt for cenimeterne!

 

Lykke til i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg kan fortelle at mine cm har gått ned bare med at jeg har fått ny jobb og begynt å gå til og fra jobb ;)

 

5.5cm rundt midjen er vekk :) og det må jeg si er veldig veldig bra og det bare fra kurset starta og til nå:) jeg har ikke vært så flink med mat, men bare det å slutte med snop og brus i uke dagene har virket posetivt på meg :D har ikke så lyst på det lenger.. før måtte jeg ha det vær dag og nå klarer jeg meg veldig fint med 1-3bitte små sjokolader i helgen eller når jeg er på kino!

 

så det som lønner seg for meg nå er å begynne å stramme litt opp på ting, kanskje noe aerobic kan hjelpe? det kan jeg jo gjøre hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Det ble -500 gram på meg, veldig fornøyd med det ;) Mensen i dag tross alt... Startet dagen med spinning også, så veiinga var kl 06.00. Hvordan gikk det med dere andre??

 

Startvekt: 81.0 (13.09.2009)

1.veiing: 80,4

2.veiing: 79.8

3. veiing: 79,6

4. veiing: 79,0

5. veiing: 78,9

6. veiing: 78,0

7. veiing: 77,5

 

Totalt: -3,5kg

Julemål: 72 kg

Mål: 65 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosastrompe

Jeg var jo feig forrige uke, og orket ikke veie meg, men jeg er fornøyd med 1,2 ned på to uker ;)

 

28.09: 95,4

05.10: 95,1 (-0,3)

12.10: 94,9 (-0,2) (-0,5)

19.10: 94,9 ( 0,0) (-0,5)

02.11: 93,7 (-1,2) (-1,7)

 

julemål: 90

endelig mål: 75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Gratulerer med flott nedgang, jenter :-)

 

Her ble det kun 200g, men det er greit. Kroppen min er jo tydeligvis slik at den frigir litt i to uker, og så forsvinner nærmere en kg hver 3. uke. I snitt ligger jeg på en nedgang på 625g i uka, så det er jo bra.

 

Ha en god uke alle sammen, her er det spinning på gang !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alle sammen, gratulerer :) Jeg har et snitt på akkurat 500 gram pr uke, holder det seg sånn, er det jo bra! Men julemålet mitt var nok litt for ambisiøst! Har ikke gitt meg ennå, men hvert gram under 75 kg før jul er bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

heisann, blir med å veier meg her jeg.

Skrev et innlegg selv i dag "juleinspurten". Har et mål om å gå ned 15,5 kg, og et delmål på 7 kg til jul. Det er 1 kg i uken, så det kan stå hardt, men jeg er skikkelig instilt på å greie dette.

 

Min startvekt 2.11: 85,5 kg

 

:-) Så flinke folk er:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...