Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Den ligger her inne på oppskriftene under middag - pizza & pai. Lagde de første gangen akkurat som det stod i oppskriften og i dag bytta jeg ut skinke og purre med karbonadedeig og løk. Veldig gode begge gangene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinelill1988

hei fluffy4 :)

 

jo da det ble 2.1trimpoeng på meg i dag :D

blir flere denne uka :(

går til og fra jobben mandag til fredag selv om det ikke er mye trim men det blir noe der å :)

 

håper på og klare 7tp denne uka <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Godt å høre at du er god gang med å sanke trimpoeng Stinelill :-)

 

Fluffy, hvor mange kalorier ligger dagsinntaket ditt på ? Og hvor mange slike trær har du klart å fylle med epler ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frøken Fryd!

 

Jeg ligger på ca 1600-1700 i inntak hver dag. Har lagt inn med 20 trimpoeng i uka. Jeg har en veldig stillesittende jobb på kontor, så har ikke så mye aktivitet utover trening akkurat... Har snart fyllt to trær med trimpoeng siden 13. september. Tror jeg har 70 trimpoeng på tre nummer to nå :(

 

Hvor mye spiser du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

takk for det :(

mangler noen få tp så er jeg på 7, har som mål å klare 10tp denne uka.. innen kvelden er omme er jeg på 5 eller 6tp :)

 

har kjøpt med wii fit så nå skal poeng sammles<3

 

jeg vil ikke trene bare for å sammle tp. men for å bli slank<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

så langt i dag har jeg 1.1tp og mer skal det bli :( er jo så gøy og trene. ble gjennom svett av og trene på wii fit :) ble 25min, skal ta 30 -1time per dag! målet mitt er å få vekk magen min og få mye mindre lår, jeg vil inn i str s og 36 til sommeren!

 

men så kom denne herrens mensen i dag da, og jeg som alle andre spiser MYE da! æsj å! men så lenge jeg trener så er det bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg fått til 5,8 trimpoeng :) Løpt intervaller, med påfølgende styrke og litt innebandy etter det. Kjempedeilig å sette seg litt ned i sofan nå da... Imorgen tidlig venter det en times spinning. Da vil jeg være oppe i 21 trimpoeng denne uka.. Burde fint klare å få fire til i helgen og nå målet mitt :( Så får vi bare håpe at helgen inneholder ok menger med mat!

 

Stå på alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinelill;

Pr dag er det veldig forskjellig, men jeg trener mellom 8 og 12 timer i uken. Men mye av det er med høy intensitet og da blir det fort litt forbrente kalorier. Trener med pulsklokke... Aktivitetene er løping, håndball, spinning + styrke... Styrke blir det ikke like mange kalorier av, men det er jo viktig for forbrenningen. Men for deg som ikke er vandt til å trene så mye fra før, så er det jo veldig bra om du klarer 10 trimpoeng i uka :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg er på 8.3tp nå :(

 

gud så deilig det er :)

 

step på wii fit gir tp det å! 45min step og 1time og 10min gymnastikk!

 

+ at jeg har gått til og fra jobb i dag<3

 

 

og nå har jeg en deilig førelse i kroppen<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd
Hei Frøken Fryd!

 

Jeg ligger på ca 1600-1700 i inntak hver dag. Har lagt inn med 20 trimpoeng i uka. Jeg har en veldig stillesittende jobb på kontor' date=' så har ikke så mye aktivitet utover trening akkurat... Har snart fyllt to trær med trimpoeng siden 13. september. Tror jeg har 70 trimpoeng på tre nummer to nå :(

 

Hvor mye spiser du?[/quote']

 

Jeg startet på 1700-1800 kalorier og opplevde raks nedgang i starten. Var veldig mye sulten i begynnelsen da jeg begynte å trene hver dag. Etter en stund opplevde jeg jo noen uker med mer eller mindre stillstand på vekten, (200g ned på tre uker) da kuttet jeg ned inntaket. La meg ned 1600-1700 og så resultater igjen, så blir liggende på det inntaket nå. Noe særlig under 1600 for mitt vedkommende tror jeg ikke er forsvarlig.

 

Jeg hadde også startdato 13 september, og har siden dengang kommet meg på 56 trimpoeng på tre nr 2, går nok over til det tredje treet i neste uke tenker jeg. Har egentlig ikke så mye aktivitet utover trening jeg heller. Må si det er herlig å kjenne at formen og kondisen bare går en vei om dagen. For å være ærlig hadde jeg forventet at jeg skulle bli skikkelig treningslei i løpet av denne tiden, men det er jeg altså ikke blitt. Og godt er nå egentlig det :-)

 

Ser du har løpt intervaller i dag. Det er det noe av det mest effektive man kan gjøre, så det skal jeg snart begynne med selv tror jeg. Du er en god motivator for meg, det må jeg bare si :-)

 

Ha en god helg og lykke til i innspurten til mandag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd
jeg er på 8.3tp nå :(

 

gud så deilig det er :)

 

step på wii fit gir tp det å! 45min step og 1time og 10min gymnastikk!

 

+ at jeg har gått til og fra jobb i dag<3

 

 

og nå har jeg en deilig førelse i kroppen<3

 

Flott, Stinelill :-)

 

Denne følelsen er helt nydelig, og du skal ikke se bort i fra at du etterhvert danner et avhengighetsforhold til slike følelser og vil trene oftere :-) Krysser fingrene for at du får sanket inn litt poeng i helgen

 

også. Keep up the good work !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Flott' date=' Stinelill :-)

 

Denne følelsen er helt nydelig, og du skal ikke se bort i fra at du etterhvert danner et avhengighetsforhold til slike følelser og vil trene oftere :-) Krysser fingrene for at du får sanket inn litt poeng i helgen

 

også. Keep up the good work ![/quote']

 

 

takk skal du ha. målet mitt er 10tp, max 15 denne uka . så jeg får bare stå på <3 kommer sterkere tilbake i morgen med trimpoeng<3 vil egentlig ikke på jobb, men må! nå føler jeg egentlig bare for å trene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet på 1700-1800 kalorier og opplevde raks nedgang i starten. Var veldig mye sulten i begynnelsen da jeg begynte å trene hver dag. Etter en stund opplevde jeg jo noen uker med mer eller mindre stillstand på vekten' date=' (200g ned på tre uker) da kuttet jeg ned inntaket. La meg ned 1600-1700 og så resultater igjen, så blir liggende på det inntaket nå. Noe særlig under 1600 for mitt vedkommende tror jeg ikke er forsvarlig.

 

Jeg hadde også startdato 13 september, og har siden dengang kommet meg på 56 trimpoeng på tre nr 2, går nok over til det tredje treet i neste uke tenker jeg. Har egentlig ikke så mye aktivitet utover trening jeg heller. Må si det er herlig å kjenne at formen og kondisen bare går en vei om dagen. For å være ærlig hadde jeg forventet at jeg skulle bli skikkelig treningslei i løpet av denne tiden, men det er jeg altså ikke blitt. Og godt er nå egentlig det.

 

Ser du har løpt intervaller i dag. Det er det noe av det mest effektive man kan gjøre, så det skal jeg snart begynne med selv tror jeg. Du er en god motivator for meg, det må jeg bare si.

 

Ha en god helg og lykke til i innspurten til mandag :-)[/quote']

 

 

Tror nok mengden vi spiser er ganske riktig. Har ikke noe lyst til å ligge høyere, for føler meg aldri sulten og får i meg mye sunn mat :( Og går ned i passe tempo, selvom jeg selvfølgelig skulle ønske det gikk litt kjappere. Vi ligger ganske likt på trimpoengene totalt, jeg har blitt litt mer bevisst på det de siste ukene at jeg må trene litt mer enn hva jeg gjorde normalt før jeg begynte å spise sunnere og fokusere litt mer på trening.. Jeg vil tro at jeg da lå rundt 15-20 trimpoeng i uken. Dermed er 25 i uken et greit mål. Treningen har blitt mer moro enn jeg hadde trodd, regnet med at jeg kom til å bli lei når jeg økte mengdene såpass mye i forhold til tidligere.

 

Det var nok nesten et år siden sist jeg løp intervaller, og det var skikkelig deilig å få presset seg litt ekstra på løpingen. Tror nok det og stryketreningen er viktig for å gå ned i vekt.

 

Jeg tror jeg skal ha som mål fremover og ha en intervalløkt i uka. Det er jo endel spinning timer som har litt intervallpreg på seg, men nå skal jeg få til en løpeintervall i uka blir målet!

 

En fin helg til deg også Frøken Fryd og alle dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå har jeg klart å spise en hel melkedrøm.... :/ Endte på nesten 1900 kalorier inkludert den... Skal ihvertfall ikke spise noe mer idag, her blir det kun vann... Og sunt imorgen + trening... Mister ikke motet av den, har jo nesten trent bort det samme antall kalorier idag.

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

huff da, får heller prøve å tenke på at det er 2dager igjen til veiing, og du har enda 2dager igjen å være kjempe flink på :D

for meg så går det utrolig bra, fått trent litt over 50min i dag og fått litt over 2tp i dag :) men blir mer trim etter på :(

 

håper jeg er like flink med trening resten av, for nå er jeg kommet opp i 10tp og noe :) det er digg å trene<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg hang med hode i 10 min og så var det vel over. Idag har jeg vært ute og løpt i 50 min, så nå er jeg oppe i 24,4 trimpoeng denne uka. Dermed burde målet på 25 nås i morgen :(

 

Stå på alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Godt du la kaloriinntaket raskt bak deg. 1900 kalorier er ikke så verst når du trener så mye som du gjør, Fluffy. Har 18,3 tp denne uken, så målet mitt om 20 er i boks i løpet av morgendagen :-)

 

Nå har helgefreden senket seg i stuen og jeg skal snart spise middag. I kveld blir det litt festligheter med god samvittighet. Gleder meg til å pynte og ordne meg etterpå. Føler meg så vel om dagen, og ikke minst lett i kroppen. Da er det ekstra stas å gå på fest :-)

 

Ha en god helg alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra :( Merker det på de få kiloene jeg har gått ned, men det viktigste er egentlig at kroppen er mye fastere :) Føles som man har gått ned mer... Håper du hadde det gøy i går, jeg var i bursdag, men kjørte. Ble litt potetgull og is, men ikke så ille :D Drakk for det meste vann, tok en øl tidlig på kvelden.

 

Nå skal jeg ut å løpe om 15 min, må benytte helgene til å få løpt.. Er ikke kjempeglad i å løpe alene når det er mørkt, så da blir det ofte på mølla inne. Den er jeg ikke veldig glad i, føler tida går sååå sakte.

 

Er egentlig veldig usikker på om jeg har gått ned noe den uka her, blir spennende imorgen.

 

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

god dag :)

dere er så sykt flinke :D

 

jeg har mensen og spiste masse popcorn i går, og seff hadde jeg måle dag i dag og alt var opp er det mulig!? jeg som lå så godt ann med minus overalt på kroppen :( også ente det med opp! vet det blir mye vann samling i kroppen pga mensen, men fins da grenser da! hvorfor må jenter ha mensen, som om vi ikke strever med nok! f**ns mensen!!! men men! vekta går vel ikke akkurat ned til i morgen den heller!

jeg gidder snart ikke mer av slanking! jeg er lei!

 

har bare et pluss og det er at jeg har vært flink med trening denne uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på stinelill, du har jo bare 2 kg igjen til julemålet. Det klarer du lett som bare det, nå som du har begynt å trene mer også :(

 

Jeg endte på 27,1 trimpoeng den uka her, altså over målet på 25. Det blir samme mål neste uke. Da er det bare å få seg en god natts søvn før veiing imorgen... Har skrudd flatpakker i hele dag, drittlei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...