Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

Gjest stinelill1988

*glis* jeg har innlegg 200 *le*

jeg har veldig lyst til å kjøpe meg det, men venter litt. har ting som må komme før det, jeg trenger ny vinterjakke, er for kaldt ute å gå med høstjakke nå! har 2vinterjakker, men dem passer ikke :P har et mål om at dem skal passe igjen og aldri bli for små!

 

i dag har det gått i dansing her! men ikke mer enn 5min :) er ikke helt i form i dag, jeg er svimmel og slapp, vet veldig godt at jeg trenger å komme meg til opptikker og få sjekka synet, jeg blir svimmel av å se på pcn, slitsomt og myse når man skal lese.. trenger nok bare lesebriller!

håper at vekta går ned til i morgen :)

 

fluffy4: jeg må virkelig si du er flink med trening <3 du kommer nok til å se at vekta går ned, men sånn som det står i kursboka mi, selv om vekta ikke går ned så kan det jo henne man har krympet i cm da <3

 

 

lykke til med veiing i morgen alle sammen<3

jo flere vi er sammen jo flinkere er vi *le* gjorde den om jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest SuperSlanker

hei, hiver meg på her, jeg har også veiing på mandag.

 

Har nettopp tatt et internettkurs, men har slitt med motivasjonen, og har ikke fått noen særlig vektreduksjon, fordi jeg ikke har fulgt opplegget nøyaktig. Har likevel klart et helt trimpoengtre på det kurset (7 uker).

 

Denne uken har jeg vært veldig flink, så jeg er spent på veiing i morgen. Jeg tror at jeg skal klare å holde motivasjonen oppe nå, for jeg vet at jeg klarer å gå ned i vekt hvis jeg følger opplegget nøyaktig.

 

Hvordan virker wii fit forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

på wii fit skal det vist være aerobic, fins en cd med jillian michaels om du har hørt om hu da, i så fall hu som var trener på slankekrigen!

tror det skal funke bra. jeg blir vel og kjøpe det snart :P gleder meg!

 

ble 6.5trimpoeng på meg denne uka, jaja! heldig vis ny uke i morgen, gruer meg til veiinga :P

 

ha en fin kveld alle sammen, og lykke til i morgen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg snart klar for å hoppe i senga :P Litt av en utfordrende dag i dag altså ... Først på besøk med kringle og deretter besøk hjemme med vafler og skolebrød, jeg har bare spist bitte litt! :P Men har jo trent over 5 trimpoeng på formiddagen i dag, vært ute og løpt.

 

 

Lykke til i morgen alle sammen! Jeg veier meg kl 06.00 på morran, er da jeg må stå opp på mandager :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

denne uka er ikke noe tess jeg sto på stede vil, æsj å! 69kg på meg denne uka også!

jeg tror jeg må være enda flinkere med mat og trening framover..

men på en uke syns jeg det er bra at jeg krymper inn i cm :)

 

håper dere andre får bra resultater ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Endelig har det løsnet etter to uker med nesten stillstand(kun gått ned 300 på disse ukene. Det hjalp tydeligvis å skrenke inn på kaloriene denne uken, har trent som vanlig.

 

Tallet er 900g ned, jippy :-)

 

Stinelill:

Tror det er helt normalt at kroppen stopper opp litt innimellom for å stabilisere seg. Jeg har hatt det slik i to uker nå vet du. Hold tålmodigheten oppe og jobb på videre, så løsner det nok skal du se :-)

 

Fluffy4:

Grattis med fin nedgang. Var det jeg sa forrige mandag, det kom til å løsne for oss denne veiingen. Gratulerer også med himla mange trimpoeng denne uken, du er jo helt rå :-)

 

 

Her er utviklingen min:

7/9: 73,0

13/9 : 72,1

21/9 : 72,2

28/9 : 70,6

5/10 : 69,6

12/10: 69,3

19/10: 69,3

I dag: 68,4

 

 

Merkelig at jeg snart har gått ned fem kg. Ser ikke de store forskjellene enda, bortsett fra litt mindre pupper og at benet ved halsen plutselig titter frem igjen. Men er mye strammere i kroppen da. Håper jeg snart ser resultater på de typiske problemområdene mine, les: MAGE.

 

Vel, nå er det spinning på denne jenta, så får dere andre ha en videre strålende dag og god uke. Nå legger vi dagens resultater bak ogss og ser fremover dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd
Lykke til med veiingen i dag alle mandagsveiere. Meldte meg inn i går' date=' så jeg slenger meg på neste mandag ;):)[/quote']

 

Moro at du joiner oss. Velkommen skal du være :-)

 

Masse lykkeønskninger går til deg denne første slankeuka ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å ta med hele utvikelingen i stad, må jo ha med den også på mandager :)

 

Flott nedgang på deg også Frøken Fryd! Vi har jo jobbet bra denne uka! Målet mitt er 25 trimpoeng denne uka også, har nok planer for trening, så tror det skal ordne seg. Men over 20 så er jeg jo egentlig fornlyd, men greit å ha noe strekke seg etter :)

 

Ser at julemålet mitt kanskje var å ta litt hardt i, har nå gått ned i snitt 500 gram pr uke, og det er jo fornuftig. Og jeg har egentig kost meg hver helg, viktig det også. Så vi får se hvor det ender til jul, men under 75 skal det ihvertfall ;)

 

 

Startvekt: 81.0 (13.09.2009)

1.veiing: 80,4

2.veiing: 79.8

3. veiing: 79,6

4. veiing: 79,0

5. veiing: 78,9

6. veiing: 78,0

 

Totalt: -3,0kg

Julemål: 72 kg

Mål: 65 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

500g i snitt pr uke er fornuftig nedgang. Har tro på at vekta vil holde seg stabil når man er ferdig ved en langsom vektreduksjon. Jeg holder meg som vanlig til mine 20 trimpoeng, men gråter ikke om jeg bikker over :-)

 

Er veldig glad om jeg kommer meg ned på 65 kg til jul, så tar jeg de siste tre kg på nyåret. Målet mitt er jo i utgansgpunktet 63 kg, men skal se an hvordan jeg ser ut når jeg kommer dit. Mulig jeg fortsetter ned til 60, men noe særlig under det, tror jeg ikke er forsvarlig.

 

Takk igjen til alle dere som er med på å bidra i denne tråden. Uten dere som fast holdepunkt i hverdagen, vet jeg ikke helt hva jeg skulle ha gjort.

 

Stå på !!! Ny uke og nye muligheter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd
ned 1' date='4 kg denne uken, så det kan jeg være fornøyd med. Nå gjelder det bare å holde motivasjonen oppe, og fortsette på samme måte.[/quote']

 

Grattis. kjempebra jobba :-)

 

Stå på videre i uken som kommer !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

gratulerer til alle dere som har gått ned :)

jeg sitter nå her å er stolt over at jeg krymper cm i og med vekta sto stille <3 denne uken her skal bestå av trening vær dag! spes søndag!

 

lykke til denne uka alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg litt senere i dag enn hva jeg elles gjør... det hører egentlig med til morgenstellet... men, har sliti med forstoppelse denne uken og føler at vekten har liksom økt på. Så veide meg etter at jeg kom hjem fra jobb og endelig også fikk tatt meg et do besøk.... gunn ned ynkelige 100g, men ned er jo ned ;)

Har ikke vært så bra med treningen denne uken, men nå er det mandag igjen og trening igjen i morgen :)

 

Bra nedgang jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)

Gratulerer så mye til alle som har gått ned: og til de som evt ikke har det, NESTE UKE, DA.... :)

Her står det bom stille på 85! Det har det gjort LENGE nå! Har en liten bok jeg noterer i.. og der står det vel 85 på de siste fire veiingene. Begynner å bli kjedelig.

Har bestemt meg for at siden det har stått stille en stund, så begynner jeg litt "på nytt", begynner altså veien videre nedover NÅ. Jeg må nok gjøre noen tiltak for å gå ned mer.

Så derfor får jeg skrive det slik:

1. veiing (26. okt): 85

 

 

Hilsen meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba alle sammen, alle har gått ned på en eller annen måte om det er i cm eller i gram :) Hadde egentlig tenkt å ha de grove pannekakene til middag i dag, men når jeg var på butikken hadde de fjordland fårikål på halv pris, så da ble det det.. Ikke verst med kalorier heller, rundt 400 på pakka :) Da blir det nok pannekakene imorgen. Idag blir det to treningsøkter, en med spinning (unnagjort på morgenen) og en med håndball. Totalt blir det litt over 6 trimpoeng. Bruker pulsklokke på det meste av treningen, så vet det blir ganske nøyaktig. Klarte å holde meg unna sjokoladen på butikken i dag, var veldig fysen på melkedrøm, men holdt meg unna ;)

 

Stå på med trening og sunn mat, så blir det nok nedgang neste uke også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SuperSlanker

Jeg veide 100,7 kg i dag, det er noe mer enn dere andre, men jeg tror vi har samme mål, å ta av 10-20 kg. Jeg har gått ned nøyaktig 9 kg på 20 måneder. Vil ned til ca 80 kg. Men vil se litt an underveis hva jeg kan føle meg bekvem med.

 

Med vektreduksjon på 1,4 kg denne uka, er jeg skikkelig motivert til å stå på en uke til. Å komme under 100 kg er et mål i seg selv, og jeg vet at jeg vil klare det hvis jeg følger dette opplegget. Jeg har stått fast på 105 kg+/- i ett år, men nå har det endelig begynt å løsne. Jeg tok et internettkurs, og fikk veiledning på hva jeg må forandre på. Nå prøver jeg å realisere dette, og det har altså gått bra denne uken. For dere som har stoppet i vektnedgang, og står fast, vil jeg anbefale å ta et kurs for å få skikkelig veiledning, så en kan komme videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SuperSlanker

Frøken Fryd: topp med 20 trimpoeng i uka! Det er forbilledlig! Selv har jeg lagt meg på 10-15 trimpoeng. Trener pilates, yoga og svømming, og så noe spinning.

 

Det er det som skal til for å ta av, mye trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til SuperSlanker og Kristin 2009!!

 

Gratulerer med fin nedgang på flere av dere. Inspirerende å lese om all den trimmen dere får prioritert;-))

 

Denne uka ble det 200 gram på meg. Ikke så mye, men etter de utskeielsene jeg har hatt denne uka er det nesten utrolig at jeg ikke gikk opp. (Så kan jeg jo bare fundere på hvor mye jeg ville ha gått ned med en plettfri uke....) Godt jeg tok meg inn lørdag og søndag ellers hadde det sett verre ut... 3 av 7 dager forrige hadde jeg over 2000 kcal., fredagen var vel verst med 2500 kcal. Ikke har jeg trimma noe særlig heller, det ble bare 7 trimpoeng på meg.

 

 

 

Høyde 1,65 m.

Startvekt 77,0 kg (4.okt)

 

12.okt. 74,5

19.okt. 73,9

26.okt. 73,7

 

Julemål 70,0

Mål 65,0 kg (ønsker å nå målet før april 2010)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba tomo! Veldig mange av oss her inne har også hatt uker hvor det har gått treigere. Men det kommer seg etterhvert, bare å stå på ;) Du har jo gått ned endel de tidligere ukene!

 

Hvordan er det med resten av gjengen i dag? Jeg har planer om en 50 minutters løpetur før mørket kommer, så da må jeg hive på meg skoa så fort jeg er innenfor døra etter jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

syns egentlig vekta var rar i går, tenkte jeg skulle gå på vekta i dag bare for å se. og vet dere hva den stoppa på 68kg ;) men regner ikke med den vekta! gleder meg sykt til neste uke veiing :)

 

nå må jeg spise frokost har nettopp våknet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SuperSlanker

Supert Stinelill! Det er sånne opplevelser som gjør godt i hverdagen.

 

Jeg trente pilates en time i morges. Begynte kl 08:15, så jeg var litt trøtt på treningen.

 

I går syklet jeg tilsammen en time spinning, så jeg har 7 trimpoeng allerede på en tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

ja det er bra, men regner ikke med det, mandager er veie dag.. nå skal jeg spise litt. også skal jeg trene litt..

høres kanskje rart ut men jeg har bestemt meg for at jeg skal gå på stedet mens jeg ser tv, er egentlig syk i dag men føler for trening for det om!

 

snakkes alle sammen, nå er det trening på gang her!

ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

sjokk sjokk sjokk, jeg har tatt av 4,5cm rundt midjen siden jeg startet på nettkurs ;) stolt av meg selv jeg! i dag så våknet jeg av at klokken ringte 06.45 og hue var sykt vondt, jeg tok en pinex som ikke hjalp noe, så ble jeg kvalm og måtte spy vekte typen og fikk han til å hente en bøtte til meg, jeg forsto da at jeg hadde migrene og tok medisinen min mot det, det var da jeg endelig sovnet og sov til 12tiden, det var deilig.

men kcal innteket er ikke bra i dag, men får heller komme sterkere tilbake i morgen. er enda slapp og orker ikke så mye. nå venter jeg på at kjæresten min skal komme hjem fra jobb, så kanskje det blir noe middag!

hue verker enda og er vondt. så skal jeg prøve og sove litt.. så får jeg se om det blir noe trening seinere i dag!

hentet en jakke på posten i går, den var i str S den passa men satt litt stramt over magen og puppa, noen cm ned til og den sitter bra :)

 

men ha en fin dag videre jeg skal sove litt nå! snakkes<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...