Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

sjokk sjokk sjokk' date=' jeg har tatt av 4,5cm rundt midjen siden jeg startet på nettkurs :) stolt av meg selv jeg! i dag så våknet jeg av at klokken ringte 06.45 og hue var sykt vondt, jeg tok en pinex som ikke hjalp noe, så ble jeg kvalm og måtte spy vekte typen og fikk han til å hente en bøtte til meg, jeg forsto da at jeg hadde migrene og tok medisinen min mot det, det var da jeg endelig sovnet og sov til 12tiden, det var deilig.

men kcal innteket er ikke bra i dag, men får heller komme sterkere tilbake i morgen. er enda slapp og orker ikke så mye. nå venter jeg på at kjæresten min skal komme hjem fra jobb, så kanskje det blir noe middag!

hue verker enda og er vondt. så skal jeg prøve og sove litt.. så får jeg se om det blir noe trening seinere i dag!

hentet en jakke på posten i går, den var i str S den passa men satt litt stramt over magen og puppa, noen cm ned til og den sitter bra :)

 

men ha en fin dag videre jeg skal sove litt nå! snakkes<3[/quote']

 

God bedring stinelill! Håper du har fått i deg noe mat i dag så du holder forbrenningen oppe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar
Gjest stinelill1988

tusen takk, ja jeg har fått i meg nesten 1300kcal, og trent 5min bare i dag, men men, siden jeg ikke er helt i form er jeg fornøyd med 5min trening!

hvordan har dagen deres vært i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Dagen min har vært fin. Gikk en totimers tur i det nydelige høstværet sammen med en god nabo. Utrolig hvor fort tiden går når man går sammen og skrvaler. Litt kjølig var det, men veldig forfriskende. Ellers har jeg vært flink med maten både i går og i dag. Så en fin start på uken kan man si :-)

 

Får vel finne sengen her. I morgen blir det spinning etterfulgt av styrketrening.

 

Ha en god onsdag alle sammen, og god bedring til deg Stinelill :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Idag har jeg startet dagen med en time styrketrening i sal og blir litt håndball i kveld. Bakte skinkesnurrene i går, må si de var veldig gode. Har dem med meg i dag, da jeg ikke rekker hjemom mellom jobb og trening. Ha en fin og sunn dag alle sammen :)

 

Nå må vi holde oss friske, tid til å være syke har vi ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

hei

På Tirsdag skal jeg ta denne vaksinen for svineinnfulensa siden jeg er i risikoen for å få den, er med født hjertefeil!

fler som skal ta den?

 

denne uka har det blitt så langt 0.9tp! ikke bra, men blir vel mer etter vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ta vaksine. Er ikke i risikogruppa selv men jobber i helsevesenet og kan ikke smitte andre;-)

 

Går veldig bra med slankinga for tida, er virkelig i siget nå;-)))

 

Lykke til videre i uka alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

går veldig bra her å med slankingen ;) men kommer ikke så godt i gang med treningen, men får være så flink jeg kan, skal danse i kveld :)

 

fikk beskjed av mamma som jobber i helsevesnet i dag at jeg er i risikogruppa for å få svineinfulensa, så jeg får bare bite tenna sammen og få tatt den når den kommer til kommunen jeg bor i og det er ikke før tirsdag! har så sykt sprøyteskrekk! men heldig vis skal kjæresten min være med og holde meg i hånden :) han er så snill <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SuperSlanker

gikk over grensen på 1850 i kalorier i dag, det ble noe over 1900. Jeg vet at jeg m å være veldig nøye på det hvis jeg skal gå ned i vekt. Grunnen til at jeg gikk over, var at jeg ikke fikk registrert kaloriene på vektklubben før nå i kveld, så da har jeg ikke hatt kontroll underveis, men fulgt matrasjoner og kalorier per måltid etter beste evne. Jeg tror det skal gå bra med veiing på mandag likevel, hvis jeg bare holder koken de dagene som er igjen.

 

Blir mye trimming denne uken. 60 min spinning på mandag, en time pilates på tirsdag, og to timer yoga og avspenning i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu! Da er jeg oppe i 15 trimpoeng allerede:) Men i dag ble det noen sjokoladebiter altså. Menmen, føler meg veldig tung i kroppen, så er nervøs for mandag allerede nå... Skal jo ikke være sånn, men jeg har spist endel brød den uka her, mot vanligvis salat og knekkebrød... Har ikke noe lyst til å gå opp :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 10,4 trimpoeng til nå, har et mål om å ligge mlm. 10 og 15 tp. i uka.

 

Jeg trener mest ved hjelp av rask gange. Minst én tur på 1 time i uka. I tillegg går jeg alltid til og fra jobb og når jeg skal til og fra sentrum. Ikke så lange avstander men det blir litt i løpet av uka. I tillegg sykler jeg litt men får ikke opp pulsen noe særlig så vet ikke helt hvor mye effekt det gir. Så blir det én eller to (som oftest én dessverre) tur på treningssenteret. Da går jeg på hva som helst, yoga, pilates, styrketrening, aerobic eller corebar. Èn gang i uka svømmer jeg 40 min. brystsvømming.

 

Ha en fin trimuke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener løping, spinning, styrke i sal og håndball. Føler jeg er veldig lite flink til å gå på andre saltimer, men burde nok komme meg på det etterhvert også... Gå gjør jeg veldig sjelden, har alltid trent mye og da føler jeg liksom ikke at det blir effektivt nok. Men for dere som ikke er vandt til å trene noe særlig, er det jo helt supert med gåturer, og spes hvis dere får opp pulsen litt i bakker osv :) Hadde jeg hatt mer tid, ville nok jeg også gått endel. Regna ut i forrige uke at jeg bruker ca 8-10 timer på trening i uken, og er fornøyd med det.

 

Jeg skrev i går at jeg følte meg så tung i kroppen og var livredd for at jeg hadde gått opp endel... Men heldgivs måtte snikveiie på morran i dag, veide det samme som på mandag, så da er det bare å stå på frem til mandag og få av noen gram ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

flinke dere er ;) jeg er på 1.3tp, huff så lite! men men! får bare stå på jeg, målet er 7tp! skal gå tur i dag og resten av uka. hvor blir det av ukene a? jeg syns det hvirker som i går jeg veide meg. fy nå er jeg spent på hvordan vekta blir til mandag.. jeg vil se 68 og noe! helst mindre også!

 

masse lykke til resten av uka folkens, i dag skal jeg i begravelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Ja, nå nærmer helgen seg med stormskritt dere. Akkurat lagt bak meg en squashtime eterfulgt av styrketrening i sal. Er oppe i 14,2 trimpoeng denne uken, så resten av mine 20 trimoeng ruller som vanlig inn i løpet av helgen. Kjører som regel en dobbelspinning på lørdager, så den trekker jo noen poeng.

 

Går mye i spinning på meg, ellers er det løping, gange, squash og styrke i sal her i gården. Kunne tenke meg å begynne å svømme en time i uken også, så skal prøve å få skvist inn det også etterhvert. Tror det er lurt å variere litt med aktivitetene så ikke kroppen kjører seg fast i vante mønstre. Har et mål om å få satt opp et personlig styrkeprogram på SATS over jul, og komme i gang med intervalltrening. Det brenner visst fett som bare det.

 

Ha en god dag alle sammen og lykke til i ukens innspurt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Den elektroniske vekta vår er tom for batteri så nå tror jeg at jeg dropper å sette inn nye før mandag - det blir så mye snik - veiieng i løpet av uka og det er jo bare dumt! Målt meg har jeg alikevel. målet meg bare rundt livet og fra jeg begynte i begynnelsen av oktober har jeg gått ned 5 cm., fra 84 cm. til 79 cm. HURRA;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

dere er flinke dere ;)

 

i dag har jeg vært i begravelse, der ble det et kakestykke, men jeg får bare gå tur sånn at det går av! drakk sitron vann der da! også var det snitter! men men, jeg skal være flink resten av uka for jeg vil ned i vekt til mandag! nå blir det snart trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stinelill; du er kjempeflink! Du virker veldig motivert nå for tiden;-) Lykke til med å stå imot helgas mange fristelser. På mandag ser du sikkert 68-tallet ikke sant!!

Selv har jeg et mål om å komme ned til 70 kg. til jul. ser ut til at det skal gå bra;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

jeg er så motivert som aldri før, nå er jeg mer bevist på hva jeg velger, før kunne jeg spise mye feil, men nå velger jeg som regel frukt fram for snop.. eller vann i stede for brus! jeg har ikke så lang tid igjen på kurset, og når det er slutt skal jule målet være nådd :)

 

jeg skal og vil se 68tallet til mandag :)

blir vel trening i morgen håper jeg og i helgen da :D

og på tirsdag skal jeg ta infulensavaksine, kjøpe meg nitendo wii og på fotball trening ;)

gleder meg til trening på tirsdag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SuperSlanker

Jeg er så spent på veiing på mandag, tror jeg vil se tosifret vekt da. Jeg har kommet inn i en god stim, og teller alle kaloriene. Har ellers trent hver dag denne uken, og har 12,9 trimpoeng så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988
Jeg er så spent på veiing på mandag' date=' tror jeg vil se tosifret vekt da. Jeg har kommet inn i en god stim, og teller alle kaloriene. Har ellers trent hver dag denne uken, og har 12,9 trimpoeng så langt.[/quote']

 

kjempe bra superslanker ;)

du kommer nok til å se nedgang<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Huff, har vært sulten i hele dag. Spist 2006 kalorier, skrekk og gru. Heldigvis bare gått i mat og sunne ting, men dog... Skal bli interessant med veiing på mandag, særlig med tanke på at jeg skal på fest lørdagskveld. Er forberedt på det verste på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

god natt alle sammen, vær flink i helgen da alle sammen, nå skal jeg og typen min sove :) vi har forestten 1 år og 10dager i dag ;) gud som tiden har flydd, jeg finner ikke bedre støtte enn i han<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...