Gå til innhold

noen som henger seg på Mandags veiing?


Gjest stinelill1988

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Siste svar

Gratulerer med fin nedgang alle sammen! Det er alltid veldig spennende å lese hvordan det går med dere. Virkelig inspirerende!

 

Vekta stoppa i dag på 73 kg. blank. Nedgangen siden forrige var på 700 gram. Jeg fikk 15 trimpoeng forrige uke, godt fornøyd med det.

 

 

 

Høyde 1,65 m.

Startvekt 77,0 kg (4.okt)

 

12.okt. 74,5

19.okt. 73,9

26.okt. 73,7

2.nov. 73,0

 

Julemål 70,0

Mål 65,0 kg (ønsker å nå målet før april 2010)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ned12; velkommen til mandagsveierne! Dette er en fin tråd å følge, folk er flinke til å inspirere hverandre. Lykke til med uka som ligger foran;-)

 

ingsi; Jeg trener dessverre lite styrke. Når jeg trener på treningsstudioet blir det den timen som tilfeldigvis er akkurat da så det blir kanskje én styrketime hver 2.uke. Altfor lite;-( Vet jo at det er den beste form for trening for oss som slanker oss. Muskler veier jo mer enn fett, men med mer muskler forbrenner vi jo mer. Jeg har ikke målt meg annet enn rundt livet og der har jeg gått ned 5 cm på en mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

gratulerer så mye alle sammen <3

dere alle har vært kjempe flinke<3

 

men snakkes seinere, jeg skal begynne å trene 30-1time per dag! og spise mer pga kurslederen min vil det!

så blir litt av en prøvelse! men alt må gå<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du ble med her ned12 :)

 

Spinning til morgenen og nå er det snart håndball! Det er så gøy å trene for tida, selv løpinga går som en lek, kjenner formen komme ;) Det kjipe er at det er meldt regn på hele langtidsvarselet... Da blir det nok mye treningssenter på meg.

 

Håper alle har hatt en bra mandag! Nå er det litt avslapping før trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det 85 som vanlig, står nå bom stille. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å rikke på denne vekta. Akkurat som at pila er limt fast. Har et mål på 83 kg til jul, noe som jo egentlig burde være overkommelig, så hvorfor er det sååå vanskelig? Hjeeelp.

Jaja.

 

Men heldigvis hadde jeg gått ned litt på centimeter! Det ble jeg glad for ;):) Bedre lykke neste gang..! Er nødt til å trene denne uka og holde meg unna godteriet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da hadde jeg gått opp igjen... men dette hadde jeg venta... vært dårlig med trening, hofte plager som har satt meg litt ut og så er jeg mest sansynlig gravid.... så da blir ståa liksom en annen... men kommer fortsatt til å være bevist og passe på hva jeg ikke skal stappe i meg.

 

Vekta viste i dag 87,8kg.. det er opp 600g igjen... men tar det med et smil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det 6 trimpoeng ;) Idag satser jeg på litt løping + styrke. Blir trening inne på senter, da været ute er regn, regn og atter regn. Maten har gått bra til nå, blir kylling, salat og ris til middag :)

 

Hvordan har starten på ny uke gått for dere andre? Blitt noe trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd

Har hatt en fin start denne uken med både mat og trim :-)

 

Ga maks på spinningen i går, og løpt en mil på mølle i dag. Irriterer neg litt at jeg må legge det inn som jogging med 8,5 km i timen da jeg egentlig holdt 10 nesten hele veien. Synes ikke dere det burde finnes et alternativ til å enten jogge 8,5 km/t eller løpe 12 km/t ? Normale folk løper vel rundt 10-11 tenker jeg. Kanskje jeg skulle sende inn en mail til de som administrerer siden... Vel, vel får bare ta det som ikke blir telt med som en ekstra bonus :-)

 

Går mye i kyllingfilet her om dagen, både som pålegg og middagsmat. Den er jo anvendelig til så mangt denne kyllingen. I går lagde jeg suppe av rotgrønnsaker med kyllingfilet, og i dag blir det kylling i grønn karry med masse eksotiske grønnsaker :-)

 

I morgen bør det blir styrketrening på meg selv om jeg kjenner fristelsen er stor for en spinningtime. "To spin or gain, that's the question", hehe.

 

Håper det går bra med dere alle sammen, og at dere ikke hviler på laubærne etter gårsdagens suksessfulle veiedag. Her skal det jobbes hardt for å minke litt mer enn 200 usle gram til neste veiing.

 

Stå på jenter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rosastrompe

denne uken ser det ut til å bli lite trening gitt... Er ikke i form. Vært hjemme fra jobb 2 dager nå, og er bare veldig slapp og kvalm. Grynter ikke enda, og håper virkelig jeg slipper unna det... blir bare så ufattelig rastløs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med den løpingen, det burde absolutt vært en rundt 10 km/t. Er ca der jeg pleier å ligge også. Straks på vei til mølla, må bare holde ut 40 min til på jobb ;) Her skal det også jobbes, må ta igjen litt på det jeg ligger bak skjemaet til julemålet på 72,6 kg. Ligger nå 700 gram bak, og det er lagt opp etter et snitt på 600 gram pr uke... Nå har jeg 500 gram.. Så her må det skjerpes inn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har trua på meg, Frøken Fryd :) Føler at vi egentlig er ganske like. Trener mye begge to og er ganske flinke med maten, men unner oss kanskje litt vin i helga.

 

Fikk rasket til meg 4,1 trimpoeng på trening etter jobb. Nå står vasking på planen, er jo litt i aktivitet da også, men det er bonus trim som jeg ikke regner med i trimpoengene.

 

Ha en fin tirsdagskveld, nå er det på tide å få fyr i peisen her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har mannen min bursdag og jeg hadde laget en kjempegod og kalori - rik sjokoladekake med appelsinlikør. Den var virkelig smakfull. Dessverre så klarte jeg ikke å begrense meg til et lite stykke som jeg hadde tenkt på forhånd, så i dag ble det nok 5-600 kcal for mye på meg. Får ta det inn med ekstra trening, har mål om å komme over 15 poeng denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal kose seg engang imellom, bare å trene litt ekstra, så gjør nok det susen!

 

I dag har jeg vært på styrketrening på morran, ble vel ca 2,5 trimpoeng på meg. Mulig jeg tar treningsfri i ettermiddag, får se hvor mye annet det er som må gjøres. Jeg har vel ca 11-12 trimpoeng til nå denne uka, om mere skal det bli!

 

Ha en fin onsdag alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd
Godt du har trua på meg' date=' Frøken Fryd :) Føler at vi egentlig er ganske like. Trener mye begge to og er ganske flinke med maten, men unner oss kanskje litt vin i helga.

 

Fikk rasket til meg 4,1 trimpoeng på trening etter jobb. Nå står vasking på planen, er jo litt i aktivitet da også, men det er bonus trim som jeg ikke regner med i trimpoengene.

 

Ha en fin tirsdagskveld, nå er det på tide å få fyr i peisen her ;)[/quote']

 

Hehe, du er beskjden nå :-)

 

Vi er like, bortsett fra at du trener TO økter om dagen. Jeg ligger foreløpig bare på syv treningspoeng, men inkaserer lett mine 20 poeng i løpet av uka. Du kommer vel lett opp i 30, tenker jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Fryd
denne uken ser det ut til å bli lite trening gitt... Er ikke i form. Vært hjemme fra jobb 2 dager nå' date=' og er bare veldig slapp og kvalm. Grynter ikke enda, og håper virkelig jeg slipper unna det... blir bare så ufattelig rastløs!![/quote']

 

God bedring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe' date=' du er beskjden nå :-)

 

Vi er like, bortsett fra at du trener TO økter om dagen. Jeg ligger foreløpig bare på syv treningspoeng, men inkaserer lett mine 20 poeng i løpet av uka. Du kommer vel lett opp i 30, tenker jeg :-)[/quote']

 

 

Du har jo doble spinningøkter og greier, det er imponerende! Blir et par-tre dager i uka med to økter. Men jeg har bestemt meg for at det ikke skal gå utover alt annet, så når jeg ikke har tid så går det ikke.. Selvom om målet mitt er 25 i uka, så er jo alt over 20 veldig bra! Har 12,9 til nå den uka her. Så her er det maten det må skjerpes mest på, for å få litt kjappere nedgang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke hadde jeg skinkesnurrer i ovnen, nå er det deigen til "karbonadedeig/løk" snurrene som hever.. Satser på at disse blir like gode ;) Har ikke spist opp alle 16 fra forrige uke selv, men hadde noen på besøk som likte dem veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stinelill1988

i går fikk jeg ikke vært her pga jeg var og tok vaksinen for svineinfulensa, sto 2timer og 30min i kø før det ble min tur, var ikke ferdig før 16.30! enda er såret vondt!

nå skal jeg snart sanke trimpoeng, skal klare 7denne uka :( eller mer!

 

jeg føler meg ekkel nå som magen har blåst opp pga jeg snart skal ha mensen!!!

hvordan får man mindre oppblåst mage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen Stinelill! Stå på med trimpoengene :( Har det blitt noen på deg i dag? Jeg holdt meg kun til morgentreningen i dag, som ga 2,7 trimpoeng. Kjenner jeg er skikkelig sliten i kroppen, så fant ut at det var lurt å hvile litt på kvelden i dag :)

 

Pizzasnurrene ble veldig gode også denne gang, anbefales virkelig. Kjekt til middag i morgen når jeg har kort tid mellom jobb og trening! To pizzasnurrer da gjør susen og metter faktisk mye!. Imorgen blir det ca 70 min løping, og kanskje litt styrke etter det, gleder meg. Håper bare jeg slipper unna svinedriten nå, mange som har det....

 

Ha en fortsatt fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...