Gå til innhold

Callach`s reise!!!


Gjest Callach

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest noen uker her på forumet, og er klar for min egen tråd.

 

Jeg er altså Callach, er 27 år, og veier i dag 110,2 kg.

mitt langsiktige mål er 75kg.. altså 35kg ned. tiden dette skal ta har jeg ikke satt, for det føles enda så demotiverende...

 

jeg begynte på GR kurs 20 okt, og startvekten viste 114kg. så jeg har allerede 3 flotte uker bak meg med nedgang på 3,8 kg, og minus 19cm.

 

Start ---- 114kg

Uke 1-----112.3kg(-1.7) og minus 3 cm---------------tp20.4

Uke 2-----111.6kg(-0,7) og minus 9 cm---------------tp 20.6

Uke 3-----110.2kg(-1.4) og minus 7 cm---------------tp 26.8

 

Følger meny 4, og har satt 10trimpoeng for uken...

 

håper at denne tråden vil hjelpe meg til å holde motet oppe.. vil skrive her om dårlige og gode tider... krysser fingre for flest gode;-)

 

-Callach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar
Gjest tronderpi1

Så flott at du har funnet veien inn hit! Her er det masse hjelp å få :D Jeg synes iallefall det!

 

Det viktige "førstesteget" er tatt - SUPERT!

 

Lykke til med prosjektet og gleder meg på å følge deg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paddington

Hei.

 

Jeg har også nettopp kommet igang.. Har begynt nå denne uka på egen hånd, og begynner på kurs i januar,, Hadde ikke tid til å vente..; ) Jeg veier 111,5 kg og ønsker å gå ned 35-40 kg. Ønsker deg lykke til, og synes det høres ut som du har kommet godt i gang.. : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at denne uken er helt grei... lett å holde seg unna snop foreløpig... vet at suget(vanen) kommer til helgen...

jeg sparer kosemerkene mine til da;-)

 

Har en pause dag fra turgåing, men skal ha litt styrketrening fremfor tv i kveld når pjokken er lagt. merkelig hvor fort trim har blitt en del av hverdagen... var IKKE sånn for 6 uker siden..

 

spent på vekten til tirsdag, lyst å håpe på et like bra tall som sist, men vet jeg ikke bør ha sånne forventninger... under 110 er mitt mål til tirdag.. det må jeg jo kunne klare..

 

-Callach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for denne uken ble ikke grei... sukk

 

torsdag og fredag var fæle dager.. har holdt meg på rett kalorinivå, men absolutt ikke rett mat... Er tilbake i rett modus i dag, men er ikke lett...

 

Skal liksom ha mensen nå, men den vil ikke komme.. bare titter frem av og til.. sett i gang liksom, sånn at jeg kan bli kvitt dette draget mot snop som jeg ikke har hatt den siste uken.. blæ.....

 

dagens syt...

 

-Callach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en baaaaaad uke... er ikke optimistisk for veiing i morgn, men vet at magen har gått litt inn selvom.. gikk på en smell i går kveld.... igjen.... flink hele dagen, men endte opp med å trøkke i meg 130gr sjokkis :-(

 

I dag er suget der enda, men ikke f**n om jeg skal utpå nå.. full skjerpings fra min side.. vil jo klare dette...

 

ny uke, nye muligheter...

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du er i gang!

Alle dager i dessverre ikke lik og hormonene kan jo spille oss alle et puss. Godt råd- prøv å ha noe på lur som du liker og som kan erstatte " sjokkisen" når suget blir som verst. F.eks. fins det jo sunne alternativer med sjokoladedrikk fra Confecta- bare 20 kcal pr.dl.

Og så fins det yoghurtis, lurt å kjøpe porsjonsbeger :D

Dessuten fins det også slike proteinbars som er fulle av næring og som faktisk kan brukes som et mellommåltid.

Et fat med oppskåret frukt er jo også snacks.... eller grønnsaker kuttet i passe biter og litt dip laget på kesam..... valgets kval?

 

Kanskje har andre flere gode forslag!?

 

Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. må bare bli flinkere å lure kroppen min med sunne gode ting, istedet for å gi den det den vil ha... takk gud for mandariner sier jeg... noen gode ting med julen... men sliter med juleskumnissene.. hehe.. klarte faktisk å motstå de i besøk i går...

 

merkelig nok er jeg veldig sterk når jeg er med andre.. bare ikke hjemme... hmmm... vet jo at styrken er de et sted...

 

hvertfall vært å shoppet masse god frukt i dag, så nå har jeg alternativer, og spart litt på frktkvoten til kvelden. godt med fruktsalat med en yoghut f.eks..

 

ha en fin dag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 4----110.2(o)-og minus 9 cm------tp=20.4

 

S>å.. stillestand denne uken, men deilige cm vekk.. klar for ny uke, med bedre viljestyrke, og SKAL ned i vekt neste veiedag..

 

ha en fin kveld alle sammen

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det torsdag, og det har ikke vært vanskelig enda denne uken... regner med at det blir tøffere til helgen, men tror jeg må begynne å tenke annerledes.. jeg er så opphengt i denne sjokoladekosen som venter på meg i helgen... kanskje jeg heller burde kose meg med andre ting, og ikke alt på en dag..

 

dette er tanker som begynner å sive inn, så tror hjernen min er med på forandringen i livet mitt...

 

har en vekt på jobben som jeg sniker litt på (er omtrent helt lik kursleder sin), og den viste minus 1kg siden tirsdag... håper dette stemmer, for da kan jeg legge fra meg forrige dårlige uke, og se fremover...

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er over... litt utskeielse i går.. men mat... ikke snop faktisk.... + i boken til meg selv...

 

Tok på meg en bukse i dag, som har vært et slags mål for meg... og den gikk opp uten problemer... en svart dongri tights. jeeeeiiii..

 

er så spent på veiedag... er dritredd for at jeg kommer til å bli skuffa... føler jeg har gitt jernet denne uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende fornøyd med minus 1.7 kg:-) og minus 2 cm denne uken.. lite, men godt med det som er vekk.. hehe

 

Start ---- 114kg

Uke 1-----112.3kg(-1.7) og minus 3 cm---------------tp 20.4

Uke 2-----111.6kg(-0,7) og minus 9 cm---------------tp 20.6

Uke 3-----110.2kg(-1.4) og minus 7 cm---------------tp 26.8

Uke 4-----110.2kg (o) og minus 9 cm---------------tp 20.4

Uke 5-----108.5kg(-1.7) og minus 2 cm---------------tp 22.4

 

deilig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det rette veien ser jeg :) Kjempe bra :)

 

Av og til er det pyton hele denne slanke-greia. Det er så surt at bare man tenker på å putte usundt inn i munnen, så spretter vektnåla i været....men skal man prøve å ta av, da strever man livet av seg.

 

Det som er viktig, er vel at man ikke er på slanke-kur, men at man legger om livs-stilen.

 

Jeg var kjempe flink i 5 uker...så kom sprekken. Men jeg hanka meg inn igjen heldigvis, og er nå ferdig med 7 uker.

 

Lykke til videre :)

-----------------------------

 

1. julemål: 95 kg

2. julemål: 90 kg

 

Start uke 41: 109,5 kg

uke 48: 93,5 kg = -16 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger trøst:(

 

Resultat etter 8 uker:

Vekt minus 3.3 kg

Trimpoeng 86

Tap av cm 55,5

 

Av disse cm så er 20 cm rundt brystet og 18 cm i midjen, så jeg merker det kjempegodt på klærne, men denne vekta holder på å gjøre meg sprøøøøøøøøø!

 

Gode råd trenges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøsten :)

 

Nå skal jeg greie meg på egen hånd til jeg begynner på nytt kurs i uke 3.

GR kommer med nytt kursopplegg etter jul så det blir spennende. Tar kurset på nettet, for jeg er så lei sånne kurskvelder - det har blitt noen i løpet av årene...

Synes jeg får like mye motivasjon gjennom å h en kursleder på nettet, det funker for meg.

 

Skal være flink å bruke nettsidene og dagboka fremover, så håper jeg på et par kilo til ned før jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kjip dag i går..m en jobber meg tilbake i dag.. nettopp tatt en 50 minutters spinn, og det hjelper på motivasjonen...

har jo kommet ned på et nytt nivå på trimregistrering, så merker at det ikke er like lett å få mange tp.. men tenker at jeg gjør jo samme innsatsen selv om jeg ikke klarer å holde tp-nivået mitt like høyt med en gang..

 

merkelig hvor lett det er den ene uken, så blir alt tungt neste uke....

 

deilige 5.5 kg som er vekk hvertfall.... så skal klare dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et kjemperesultat:) Du har jo et snitt på over et kg i uka, det er jo fantastisk :)

 

Det er virkelig sant dette med treningen, at det noen ganger går så lett, mens andre ganger er det et slit. Det har jo selvfølgelig først og fremst med dagsform å gjøre, men jeg har funnet en ting som funker for meg.

Jeg har hatt en tendens til å gå på for hardt fra start. Nå trener jeg med pulsklokke og jeg sørger for å varme opp skikkelig før jeg går på for fullt.

Det er også utrolig motiverende å trene med pulsklokke, føler at jeg presser meg selv hardere. Og det blir ikke noen lett tjente trimpoeng!

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel egentlig funnet ut at jeg er en annenhver uke slanker... hehe..

er super flink en uke, sliter som fy neste... og sånn har det vært.. går jo mye tregere ned i vekt da...

 

denne uken er slit... har hatt masse hverdagsuhell... er sliten og trøtt, og tp er det lite av.. har hatt over 20 tp i uken siden jeg begynte, men denne uken kommer jeg sikkert ikke til 10 en gang.. huff.

 

Blir så sinna på meg selv... og om jeg sprekker en dag, så tenker jeg at jeg bare kan fortsette trenden den dagen.. for har jo ødelagt anyway... blæææææh

 

gruer meg til veiedag i morgen... overbevist om at jeg har gått opp for første gang siden jeg begynte på kurset.. da blir det vanskelig å fortsette kjenner jeg... trenger masse motiasjon nå... klarer ikke helt å finne den selv. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Men jeg sitter her og ler høyt! Det var utrolig treffende, og omtrent som om jeg skulle sagt det selv. :) Jeg er også en annen hver uke-slanker. Jeg går stort sett ganske jevnt ned i vekt, men jeg tror kanskje at det hadde gått litt raskere hvis jeg hadde vært like motivert og like flink hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett å greie dette her alene,men sammen er vi sterke!!!!!:)

 

Tenk på alle de fine klærne som henger ute i butikkene , som bare veeeenter på deg!

 

Tenk på å kunne gå inn i en hvilken som helst butikk å bare plukke ut det du liker!

 

Tenk på følelsen det gir å føle seg fin og fix!

 

Tvi- tvi på vekta!!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er veldig fornøyd med resultaten.. med tane på den fæle uken jeg har hatt.. minus 200... :-) dååårlig med trim denne uken og alt.. men skal klare litt denne uken.. hehe

 

Start ---- 114kg

Uke 1-----112.3kg(-1.7) og minus 3 cm---------------tp 20.4

Uke 2-----111.6kg(-0,7) og minus 9 cm---------------tp 20.6

Uke 3-----110.2kg(-1.4) og minus 7 cm---------------tp 26.8

Uke 4-----110.2kg (o) og minus 9 cm---------------tp 20.4

Uke 5-----108.5kg(-1.7) og minus 2 cm---------------tp 22.4

Uke 6-----108.3kg(-0.2) og minus 1 cm---------------tp 7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen !

I dag er det veiedag-trallalla :)

 

Og jeg har gått ned 0,7 kg , det er jeg fornøyd med!!! Lenge siden det har vært såpass bra.

 

16 trimpoeng denne uka er også bra.

Dette ble mye selvskryt, men jeg er happy med resultatene.... så tilgi meg...

 

Vekt nå 113,1 - det er ned 4 kg og ned 58,5 cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...