Gå til innhold

Callach`s reise!!!


Gjest Callach

Anbefalte innlegg

Takk for at dere bryr dere , det varmer på en dårlig dag ;)

 

Den Tanitavekta jeg har kostet rundt 1000 kr. på XXL. Det fins mange varianter som er dyrere , men denne er avansert nok.

Veldig artig å følge med, spesielt på muskelmassen og fettmassen. På denne vekta kan du også lese ut hvor du ligger på skalaen på mavefett- det er jo viktig!

Jeg gikk på Fedon kurs for noen år siden, det var der jeg ble kjendt med denne typen vekt.

 

Har egentlig stor tro på at det er riktig det som kommer opp, men jeg skulle jo så gjerne sett at selve vektttallet gikk ned og det helst fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar
Hei. Litt rart du skriver det du gjør solvik' date=' for jeg har masse vann i kroppen, ikke stått stille, men gått opp1,5kg på bare noen dager, MEN jeg har også begynt å trene intervall som jeg ser at du har gjort også. Kan det ha noe med det å gjøre? Jeg finner ingen annen forklaring. Vi får bare stå på videre! Lykke til ![/quote']

 

Hm..... der fikk jeg noe å lure på ! kanskje det er noen treningseksperter der ute som kan svare oss?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flinke vi er... hehe

 

fikk minus 800 denne gang... litt surt at jeg hadde på meg en mye tyngre bukse enn jeg pleier.. 600gr tyngre faktisk' date='.... så i hodet mitt var det ned 1.4 kg ned og håper at det vil vise neste uke....

 

klem klem[/quote']

 

Hei !

Har du hatt en bra uke? Jeg er så spent ut i fra forrige innlegg!!? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrige uke gikk IKKE bra... opp 1.1 kg...

 

kommer meg ikke i gang igjen etter sykdom.. hodet og viiljen vil, men kroppen min streiker....

 

kommet i gang med litt trening denne uken, og håper maten vil komme i rute igjen snart... er dritt å gå sånn som dette... motløs og lite energi...

 

håper dere andre har en annen historie å komme med ;-)

 

klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå dumt at det gikk oppover, men du vet livet går heller ikke bare rett fram!

jeg anbefaler deg å finne noen gode oppskrifter i helga - av det riktige slaget- lag noe du har lyst på, gjør deg ekstra flid og kos deg !

Det er så utrolig mye godt du kan lage som er innenfor rammene våre.

 

Lykke til og god helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ned 1.9 kg, så nå har jeg gått ned 10,1 kg totalt! Utrolig deilig ;-) Jeg syns det har gått veldig bra hittil, mye rasker nedgang enn forventet..10 kg på 7 uker er mye mer enn forventet! Jeg prøver å forberede meg på at det kommer til å gå tregere og tregere nedover nå..kan nok ikke forvente ti kilo på neste kurs.. men er superfornøyd med det første kurset! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med et supert resultat! Over 10 kg er jo fantastisk!

Har du satt deg et nytt delmål?

 

Kos deg med de riktige tingene i helga-God helg:)

 

 

Nei, jeg har ikke det enda..er litt usikker på hvilken dato jeg skal sette som mål og hvor mange kilo jeg skal ned ..vi skal til Mexico 17.3-19.4..også begynner jeg på nytt kurs første uka i mai ..tenker kanskje at første mål byrde være å klare å holde vekten stabil de 4,5 ukene i Mexico..skulle ønske jeg klarte å gå ned de ukene,men er redd det ikke kommer til å skje..

 

Eller skal jeg bare sette meg et 17.mai-mål allerede nå? Men da er jeg i tilfelle veldig usikker på hvor mange kg det målet skal være på..noen synspunkter???

 

Ps. Noen på reductil her??? Det er tatt av markedet! Snakket ned fastlegen min idag fordi jeg tenkte jeg kanskje kunne ta det mens jeg er på ferie...men hun sa at de var tatt av markedet fordi etter forskning på hjerte-og karsyke hadde de som hadde gått på reductil høyere dødsrate...... Skummelt ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal du kose deg på tur- med god samvittighet !

Og da tenker jeg at du skal prøve å fokusere positivt på den riktige maten,den trimmen du kan få til og de gode opplevelsene. Kjenner meg så godt i den situasjonen du er i for jeg reiser en god del. Nå skal jeg til Portugal en uke fra neste lørdag og så skal vi til Milano i påsken.

 

Men jeg har bestemt meg for, at så lenge jeg greier å holde vekta når jeg er ute og farter, så er det kjempebra. Og vet du ,jeg var på Cruiseferie i Karibien en uke og en uke i Miami og greide å stå stabil:) Gjett om det føltes godt.

Jeg sørget for å holde karbohydratnivået på et minimum, men koste meg med litt vin til middag.

Jeg trente også på skipet og vi gikk mye tur når vi var i land. Vi lever nå og ferie og turer vil alltid komme, man må bare lære seg at man skal sørge for å ikke gå opp i vekt, for det er tungt når man kommer hjem.

Enig med deg at det vanskelig å sette et langsiktig mål nå, men kanskje du kan ta et "tilsammenmål" frem til 17. mai, jeg mener før og etter turen...har du satt et mål så kanskje det er lettere å holde vekta når du er borte ;)

Lykke til :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paloma05

Jeg er nok enig med deg. Målet mitt må være å holde vekten mens jeg er der borte. Jeg har avtalt med kursleder at jeg skal sende henne sms hver fredag, på den måten får jeg litt mer press på meg. Og jeg for stolt til å sende sms med at jeg har gått opp! Så da har jeg ikke noe annet valg enn å klare det..hehe.jeg skal kjøpe med meg en billig badevekt som jeg bare setter igjen der borte..da har jeg ingen unnskyldning for ikke å følge med på vekta!:D

 

Det er 3 uker til vi drar, så blir det 4.5 uker i Mexico, og deretter 3 uker frem til 17.mai. Kan jeg klare 6 kilo fra i dag og frem til 17.mai? Jeg tror jeg setter det som mål. Da blir jo motivasjonen høy mens jeg er på ferie. Begynner på nytt kurs uken etter jeg kommer hjem, så jeg tror det skal gå bra!

 

Altså, neste mål: 6 kilo innen 17.mai. Det vil da gi meg et totalt vekttap på 16.1 kilo. Over halvveis!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solvik

Lykkelige meg i dag- ned 1,4 kg!

Det er det beste ukeresultatet jeg har hatt siden i høst. Tror det skyldes at jeg har økt proteininntaket mitt. Det skal jeg fortsette med.Men nå skal jeg ut på tur en uke, reiser på lørdag til Portugal.

En ting er i alle fall sikkert - joggesko og treningstøy skal med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
forrige uke gikk IKKE bra... opp 1.1 kg...

 

kommer meg ikke i gang igjen etter sykdom.. hodet og viiljen vil' date=' men kroppen min streiker....

 

kommet i gang med litt trening denne uken, og håper maten vil komme i rute igjen snart... er dritt å gå sånn som dette... motløs og lite energi...

 

håper dere andre har en annen historie å komme med ;-)

 

klemklem[/quote']

 

Hei igjen!

Savner deg her inne!

Lenge siden vi har hørt fra deg....er du kommet på sporet igjen!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har hatt en lang tung pause i det gode liv...

 

har de siste dagene følt at jeg har kommet litt tilbake, selv om reisen er litt lenger før jeg er helt i rute igjen...

 

følte i dag for å gå inn her for å finne litt motivasjon igjen, og det er jo et supert tegn...

 

så håååååper jeg er tilbake, og at jeg klarer å gjøre en god jobb for meg selv..

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solvik

Ta noen grep og sett deg kortsiktige , oppnåelige mål!

Vær litt snill med deg selv når du kan- ikke gjennom mat, men små premier for oppnådde mål. Det hjelper på humøret!

 

Lykke til!!!;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paloma05

Har vært borte en laang stund nå; har vært på ferie i Mexico! Og ble selvfølgelig askefast..i stedet for 4,5 uker så måtte vi være der i 6 uker. Oj, så synd!;) hehe Var så redd for å legge på meg mens vi var der, men jeg er så stolt: jeg gikk ned 6 kilo!!! Det betyr at jeg hittill har gått ned 16,6 kilo:-) Det er så utrolig deilig. Mange som sier at jeg har slanket meg sånn og at de nesten ikke kjenner meg igjen - kjempegøy:-)

 

Nå skal jeg holde på på egenhånd en stund til, før nytt kurs begynner 20.mai!! Can't wait, fortsatt lang vei igjen :-)

 

Hvordan går det med alle dere andre? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gilmoregirl

For en flott innsats og resultat - stå på videre!

 

Nå har jeg lest noen uker her på forumet' date=' og er klar for min egen tråd.

 

Jeg er altså Callach, er 27 år, og veier i dag 110,2 kg.

mitt langsiktige mål er 75kg.. altså 35kg ned. tiden dette skal ta har jeg ikke satt, for det føles enda så demotiverende...

 

jeg begynte på GR kurs 20 okt, og startvekten viste 114kg. så jeg har allerede 3 flotte uker bak meg med nedgang på 3,8 kg, og minus 19cm.

 

Start ---- 114kg

Uke 1-----112.3kg(-1.7) og minus 3 cm---------------tp20.4

Uke 2-----111.6kg(-0,7) og minus 9 cm---------------tp 20.6

Uke 3-----110.2kg(-1.4) og minus 7 cm---------------tp 26.8

 

Følger meny 4, og har satt 10trimpoeng for uken...

 

håper at denne tråden vil hjelpe meg til å holde motet oppe.. vil skrive her om dårlige og gode tider... krysser fingre for flest gode;-)

 

-Callach[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...