Gå til innhold

Callach`s reise!!!


Gjest Callach

Anbefalte innlegg

superfornøyd....

 

minus 700gr... hadde jeg overhodet ikke forventet meg siden mensen er her... etter en flott uke er det velfortjent ellers....

 

lettet noen kilo er jeg oxo.. hehe

 

klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

For en gangs skyld kan jeg juble - ned 1,3 kg :)

 

Det har ikke jeg greid på en uke på mange, mange år!

 

Tenk om jeg greier å få det til å fortsette sånn...

 

Nå ble jeg skikkelig motivert :)

 

 

Startvekt 114,8 kg

uke 3: 113,5 kg

- 4cm denne uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt så mye å gjøre at jeg nesten ikke har vært innom internett i det siste. Har kjøpt hus og pusser nå opp her for å få det salgbart. Babyen holder på å få tenner, så det er null søvn for tiden.

Har funnet ut at der jeg før i tiden ville tatt meg en røyk når jeg stresset, tenker jeg nå automatisk på mat (usunn mat spesielt) i slike situasjoner. Så det må jeg få gjort noe med...

Resultat 18.01 * -1,6kg

Resultat 25.01 * - 0,4kg

 

Mål for uken, få lagt inn litt trim. Ble 0 trimpoeng sist uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo flotte resultater du kommer med da... trim i tillegg så kommer j du til å rase ned i vakt...

 

spennende med hus og sånt, men slitsomt.. om du pusser om , så ligger det nok helt sikkert noen tp der...

 

 

klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en umennesklig trøtthet på slutten av mensen.. og den har kommet for fullt... sliter med å holde meg våken....

 

vært hjemme med en syk gutt i dag, og har ikke fått trent.. ser ikke helt ut som om jeg kommer meg på sykkelen heller... øynene detter igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og JEG kunne kjøpe en topp på h&m uten å gå på store avdelingen...

snakk om herlig følelse... prøvde en annen topp på en slags "motebutikk" oxo, og den passet oxo... deilig... gleder meg til det er enda flere kilo vekk....

og gleder meg faktisk til å pynte meg til fest i kveld kjenner jeg...

 

nå er det ut på tur aldri sur...

 

klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... var flink helt til lørdagskvelden... vinen på fredag var jo avklart.. men så ble det deilig barnefri for meg og mannen på lørdagskvelden.... og da kooooste vi oss.. hehe... snop og chips, og deilig mat....

 

har ikke dårlig samvittighet engang... for det har vært en fin helg... jobber videre i morgen med et smil...

 

klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
hehe... var flink helt til lørdagskvelden... vinen på fredag var jo avklart.. men så ble det deilig barnefri for meg og mannen på lørdagskvelden.... og da kooooste vi oss.. hehe... snop og chips' date=' og deilig mat....

 

har ikke dårlig samvittighet engang... for det har vært en fin helg... jobber videre i morgen med et smil...

 

klemklem[/quote']

 

 

Bra at ikke samvittigheten gnager synes jeg! Det er nok den som "kveler" oss noen ganger. For min del er det iallefall sånn. En skal jo kose seg litt i helgene :(

 

- og i dag er det hverdag igjen :)

 

Vannskål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det "lønner" seg med syke barn, syk mann og mye å gjøre ellers i livet.

Resultat 18.01 * -1,6kg

Resultat 25.01 * - 0,4kg

Resultat 01.02 * -2,4kg

Sum 3 uker - 4,4kg

 

Hadde ikke på meg strikkajakken jeg har brukt de andre veiingene, så det skal sikkert være litt mindre egentlig.

 

Ny uke med mål om 10 trimpoeng (ble bestemt i felleskap på kurset i kveld) IIIIK det skal knipe hardt, men skal prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paloma05

..gikk KJEMPEBRA!! Ned 2 kilo! Ble så fornøyd. Hadde en skikkelig dårlig følelse før veiing, var sikker på at jeg ikke hadde gått ned noe..følte meg ikke "lettere". Så at vekta viste 2 kilo mindre var helt fantastisk!! Hadde 8,5 trimpoeng :-) hadde mål på 8, så det klarte jeg. Hadde også et mål om 2 styrketreninger, men det ble bare 1.

 

Hadde veiedag på fredag, er bare litt sen med å rapportere. Har vært på jentetur i Trysil i helgen, og har vært kjempeflink! Ikke brukt mer en frimerkene mine:) deilig følelse!

 

 

RESULTATER:

UKE 1: -1,6 kilo (-15 cm)

UKE 2: -2,0 kilo (-6 cm)

 

MÅL FOR UKA:

1. Minst 8 trimpoeng

2. 2 styrketreninger

3. Planlegge dagens måltider bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ned 600gr denne uken... kjempefornøyd jeg... nå har jeg ingen utskeielse på planen i nærmeste fremtid, så håper på noen flotte uker...

 

skal oxo prøve med på jillians 30days shred treningsvideo... den skal være tøff har jeg hørt...

 

så nå har jeg gått ned 8 kg, og mistet 46 cm.... hæææærlig...

 

klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at det gikk bra til tross for hjemmealenekveld :(

 

Jeg har vært på vekta og den peker heldigvis nedover for meg også!

Minus 0,5 kg - det er brukbart synes jeg.

Og så krymper jeg.......

 

Startvekt 20 januar:114,8 kg

27.januar 113,5 kg

3. februar 113,0 kg

 

Cm: Minus 55,5 cm i høst.

Fra 20 januar: 9,5 cm - det blir 65 cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra opplegg fra alle om dagene.... trim og mat, og vekttap.... juhuuu..

 

 

jeg er ferdig på jobb kl 14 i dag, og skal ha meg en god tur før jeg går hjem(kan gå en turløype fra jobben)

 

så har jeg en plan om å prøve meg på trimvideoen i dag...

 

klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ned 600gr denne uken... kjempefornøyd jeg... nå har jeg ingen utskeielse på planen i nærmeste fremtid' date=' så håper på noen flotte uker...

 

skal oxo prøve med på jillians 30days shred treningsvideo... den skal være tøff har jeg hørt...

 

så nå har jeg gått ned 8 kg, og mistet 46 cm.... hæææærlig...

 

klemklem[/quote']

 

Hei.

Jeg har noen spørsmål ang Jillians 30days Shred treningsvideo.

Hvor har du kjøpt denne?

Jeg har prøvd å bestille den fre DVDstrax Scandinavias... rett over nyttår, men har ikke fått den enda.

Har du noen tips til andre steder å bestille?

Kan den du har spilles på vanlig DVD eller bruker du PC?

 

Jeg har veldig lyst til å prøve denne DVD en.

 

Blir glad for svar

 

GRATULERER SÅ MASSE MED FLOTT VEKTNEDGANG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har noen spørsmål ang Jillians 30days Shred treningsvideo.

Hvor har du kjøpt denne?

Jeg har prøvd å bestille den fre DVDstrax Scandinavias... rett over nyttår' date=' men har ikke fått den enda.

Har du noen tips til andre steder å bestille?

Kan den du har spilles på vanlig DVD eller bruker du PC?

 

Jeg har veldig lyst til å prøve denne DVD en.

 

Blir glad for svar

 

GRATULERER SÅ MASSE MED FLOTT VEKTNEDGANG[/quote']

 

 

jeg har lastet den ned fra piratebay.. har ikke fått begynt enda.. fikk den i hus i går... og nå har jeg en date om volleyball i kveld... så i mooooorgen...hehe..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...