Gå til innhold

Callach`s reise!!!


Gjest Callach

Anbefalte innlegg

er veldig misunnelig på alle cm'ene dine.. hehe

 

denne uken er jeg foreløpig fit for fight.. har gått tur i dag, og skal på trening i kveld.. så om alt går i boks, så er det 5.5tp i dag. tålelig bra det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

er det jo ikke lenger hos meg... det byr meg faktisk i mot å trimme... har jo kost meg de siste 2.5mnd med turer, og sykkel og alt. men den siste uken stoppet alt opp... planen har vært der, har bare ikke klart å gjennomføre den.. :-(

 

men jeg fortsetter å være flink... koser meg mer med maten, og lever denne uken litt på hodemål.. skriver ikke opp, men skal spise regelmessig, og gjøre så godt jeg kan å få i meg rett mengde kcal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en pytonvanskelig tid dette før jul...skal selv på julebord i morgen...

Men når jeg er hjemme er jeg nøye med hva jeg putter i meg.

Vær nå forsiktig du også, du vet når du slutter å trimme,særlig i denne tida , da er faren stor for at det legger seg på ribbeina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei!

Er du med fremover for ikke å si nedover nå i det nye året!?

 

Jeg har hatt min første trimøkt i dag, med badstue som premie etterpå, gjett om det var deilig!!!!

Nå er jeg i gang igjen!!! Hva med deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har falt helt ut i julen.. mye digg, og lite trim.. skal på veiing i kveld, og det blir jo en spennende opplevelse.. men er forberedt på + vekt, og er veldig klar for ny start... har startet med matrutinene igjen, og er klar for trim om noen dager tenker jeg... var på god tur på søndag...

ser lyst på tiden fremover... og vet at jeg skal klare det.. var GODT med pause i julen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronderpi1
har falt helt ut i julen.. mye digg' date=' og lite trim.. skal på veiing i kveld, og det blir jo en spennende opplevelse.. men er forberedt på + vekt, og er veldig klar for ny start... har startet med matrutinene igjen, og er klar for trim om noen dager tenker jeg... var på god tur på søndag...

ser lyst på tiden fremover... og vet at jeg skal klare det.. var GODT med pause i julen...[/quote']

 

 

Godt nytt år, Callach

 

- gjorde vi ikke "alle" litt det mon tro :)

 

Men det som er så bra er at vi fortsatt er her. Og har faktisk nye sjanser og muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt pluss her også, men nå er vi i gang igjen!!!!! Jeg skal trene"til jeg stuper" i det nye året, har jeg bestemt! Da MÅ jo resultatene komme!

For ned skal jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes jo ikke helt bra ut.. hehe

 

Jeg har funnet ut at jeg må roe treningen, for jeg gikk så hardt ut at jeg bare møtte veggen...

 

Så nå har jeg i regnestykket mitt satt 7 tp for uken som anbefalt som minimum... så får jeg se hva jeg klarer...

 

Håper regnestykket mitt for videre roede-metode kurs stemmer, for da kan jeg gå ned en meny... fra 4 til 3-.. og det hadde vært deilig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har lagt en plan :)

Det tror jeg er kjempeviktig. Og man skal jo selvfølgelig ikke presse seg for hardt!

Men jeg må virkelig jobbe for å gå ned i vekt(- kanskje har det en sammenheng med søvnforstyrrelser som jeg sliter med, er under utredning nå...) selv om jeg følger dietten.

Så jeg trener det jeg klarer på gode dager.

 

Har lest gjennom tråden her i dag og nå ser jeg at vi ligger temmelig likt i vekt.Kanskje vi skal ha en liten konkuranse???

Vekt nå 113,1 kg.

Mål 70-72 kg.

 

Drøm å kunne greie en kg i uka!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hartaberta
Så bra at du har lagt en plan :)

Det tror jeg er kjempeviktig. Og man skal jo selvfølgelig ikke presse seg for hardt!

Men jeg må virkelig jobbe for å gå ned i vekt(- kanskje har det en sammenheng med søvnforstyrrelser som jeg sliter med' date=' er under utredning nå...) selv om jeg følger dietten.

Så jeg trener det jeg klarer på gode dager.

 

Har lest gjennom tråden her i dag og nå ser jeg at vi ligger temmelig likt i vekt.Kanskje vi skal ha en liten konkuranse???

Vekt nå 113,1 kg.

Mål 70-72 kg.

 

Drøm å kunne greie en kg i uka!![/quote']

-----------------------------------------------------------------------------

Hei,

hartaberta her, 32 år og startvekt på 106,5 kg..

Helt ny på vektklubben, og vil veldig gjerne være med på den konkurransen!

Skal ned til 75 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har første veidag på nytt kurs i morgen. Vekten viste 109.2 etter jul :-(

målet mitt er sånn ca 75kg en plass...

 

 

da er vi tre da... hehe

 

Velkommen hartaberta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal klare dette.... har en formening i hodet mitt at dette er mye enklere uten å ha førjulstida durende rundt ørene.... er meget klar for ny tørn... gleder meg til kurskveld i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hartaberta

Takk for det Callach!

 

Jeg begynte på sibutramin sist torsdag, så har første veiedag hos legen neste mandag. Er kjempespent, for jeg føler selv at jeg har vært kjempeflink.

 

Har ikke vekt selv, så får ikke snikveid heller... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er over.. og gikk så som så.... stillestans på vekten... men er jo egentlig greit siden jeg ikke har kommet i gang med trim enda...

 

denne uken er det i gang... og jeg har gått ned en meny, og håper det skal hjelpe litt på...

 

hartaberta: hva er sibutramin???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå nede i "matchvekt" etter julegildet. Det føles godt!

 

Veiedagen min blir på onsdager. Jeg tar internettkurs og det starter opp den 20.

 

Trener det jeg greier og holder menyen, men jeg må virkelig slite for å få effekt på vekta.....

Satser på å greie minimum 15 trimpoeng i uka og følge menyen så godt som mulig.

 

Vekt nå:. 113 kg

Cm: Når kurset begynner så tar jeg målebåndet frem igjen, for det er like spennende som vekta! Hadde et fantastisk resultat i høst, men det går jo litt saktere nå.

Har du aldri målt? Prøv det- selv om vekta står stille så kan du faktisk minke :D

 

Delmål: 1/2 til 1 kg ned i uka - men gjerne mer:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hartaberta
er over.. og gikk så som så.... stillestans på vekten... men er jo egentlig greit siden jeg ikke har kommet i gang med trim enda...

 

denne uken er det i gang... og jeg har gått ned en meny' date=' og håper det skal hjelpe litt på...

 

hartaberta: hva er sibutramin???[/quote']

 

Sibutramin er det samme som Reductil, bare at det koster halvparten.

185,- for en måned, mens Reductil koster over 400,-

Har gått på det i en uke i dag, og gått inn 7 cm. Har ikke vekt, så får ikke veid meg før jeg skal til legen for oppfølging på mandag:-(

men blir spennende å se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel mistet 39cm tilsammen siden 20 okt... klager ikke på det... 9cm på midjen

 

hartaberta: da blir det jo kjempespennede å se vekten da.. noe har du jo garantert gått ned.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hartaberta
har vel mistet 39cm tilsammen siden 20 okt... klager ikke på det... 9cm på midjen

 

Det er jo fantastisk Callach! Tett på en halv meter :-)

Tenkte også jeg skulle måle hver uke, kanskje lage meg en tabell med grafer etter hvert(har litt mye å gjøre om dagen med en liten en som straks er 9 mnd..).

 

Har vært flink i dag, gikk til byen på babysvømminga. Tar ca en time til vanlig, litt lenger på holka som er her nå.. I raskt tempo, med barnevogn og sola som nettopp er kommet tilbake ble det en flott tur! Og veldig deilig å hoppe i bassenget etterpå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fantastisk Callach! Tett på en halv meter :-)

Tenkte også jeg skulle måle hver uke' date=' kanskje lage meg en tabell med grafer etter hvert(har litt mye å gjøre om dagen med en liten en som straks er 9 mnd..).

 

Har vært flink i dag, gikk til byen på babysvømminga. Tar ca en time til vanlig, litt lenger på holka som er her nå.. I raskt tempo, med barnevogn og sola som nettopp er kommet tilbake ble det en flott tur! Og veldig deilig å hoppe i bassenget etterpå :-)[/quote']

 

 

Si meg betyr det i oversatt form "harstadberte"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...