Gå til innhold

Callach`s reise!!!


Gjest Callach

Anbefalte innlegg

i går heller.. bedre lykke i dag... hehe..

 

gullet i huset fikk omgangssyken i går, så her gikk det i pleie og vask i går kveld... og etter en våkenatt, så får vi se hva som skjer i dag.. hehe...

 

jeg driver og veier meg hver dag.. morgen og kveld.. klaaaarer ikke å la være... men jeg veier faktisk 1.5kg mindre denne morgenen enn på tirsdag.. og var 1.2 kg mindre i går kveld enn på veiingen på tirsdag.. så her er det store planer om å være superflink i helgen, og få et fantastisk resultat på neste veiing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar
Gjest FruFleksnes

Hei Callach!

Det problemet med å veie seg har jeg også......skjønner ikke at det skal være så vanskelig å kun veie seg ons morgen!!!!!!!!! Vekten taes frem i tide og utide. Trenger å jobbe med meg selv, og ikke ha så stort fokus på hviket tall jeg ligger på.....Kjenner det på klærne at jeg er blitt mindre.....men allikevel, på vekten må jeg. Ikke bra!!!!!

Ønsker deg en fin uke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har som mål hver uke å ikke veie meg... men neeeeida... hver morgen og kveld... denne uken gar det vært gøy da.. selv om vekten etter en lat lørdag med god kvelds fikk vekten opp litt igjen... skal ha en god dag med en god tur i dag hvertfall...

 

klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har guttungen hatt omgangssyken, og jeg har vært hjemme med han de 48 timene etter symptomfri... ingen trening, og vanskelig med mat til meg selv når gullet ikke vil ha noe som helst...

 

nå har mannen fått dritten... i natt... så da var jo planene om å endelig komme meg ut på tur for meg selv å få trim ingen plan lenger.. sukk...

 

ikke lett å ha en bra livsstil når alle er syke...

 

 

jeg har selv kraftig fobi mot oppkast, og går i en evig panikk om dagene,, skjelven, og føler meg dårlig hele tiden... blir alltid sånn når andre spyr...

 

ellers har vi nyyyyyydelig vær, så tenkte jeg skulle ta store gutten min med i vognen etter gammelt for å få meg en tur ut i frisk luft, og klarne tankene...

 

ha en bedre søndag enn meg alle sammen... hehe

 

klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dukker alltid opp noe som ikke passer helt i " programmet" vårt,men det kommer nye dager og nye sjanser! Livet er jo bare sånn. Selv skulle jeg ønske at jeg omtrent kunne gått i hi dette året, for å lykkes, men det hadde vel blitt kjedelig det også...

Jeg er i Nord Norge denne uken og her er det ikke akkurat vanlig å takke nei til god mat og drikke....... så jeg GRUER meg til veiedag på onsdag :P

 

Men vi får gjøre det beste vi kan! Håper dere er blitt kvitt omgangsyken nå!

Stå på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og skal bli en bra uke... jeg holder meg frisk enda, mannen er nesten helt frisk, og gullet er i barnehagen... så nå har jeg inntatt dagens frokost, og skal prøve meg på 30 days shred trimøkt...

 

ha en fin fin uke alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig likt slik våre har det. Ikke noe å bekymre seg for. De innhalasjonsmedisnene er så bra! Og alle mine har vokst det av seg. Etter en periode med medisin tenker man ikke på det. Våre har klart seg uten medisin om sommern. Våre har vært værst i kulde. og i sprengkulde= ille. Lykke til! Bare vær kjempeglad for at dere ev. har oppdaget det tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

suuuurt... for tror jeg hadde fått en deilig resultat i dag

 

gikk på min egen vekt i nå (den er omtrent helt lik kursleder sin) og den viste 2.3kg ned... jøss.. skal sies at jeg ikke har spist noe mer enn en tygge med grandiosa og to is i dag... får ikke i meg mat :-( men men... tar med meg det flotte tallet jeg... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var surt for deg, spesielt når du tror resultatet er såååå bra!

 

Men det som er borte, er borte :(

Gratulerer!

 

Jeg har vært på vekta i dag og det var minus et halvt kg, så det går saaaakte nedover. Har jo hatt en vanskelig "borteuke" så jeg får si meg fornøyd med det. Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et halvt kilo er jo kjempebra.... gratulerer...

 

lurer på hva som skjer med kroppen min disse dagene... får ikke i meg mat.. prøvde litt mat i dag, men da setter kroppen i gang med mageelting og kvalme... sukk... magefettet mitt har blitt merkbart slapt kjente jeg i dag.. den var så rar liksom...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke mat, og ikke trim... ikke på jobb.... men har gullet hjemme med meg i dag... dårlig planlegging, for vi har ikke vann!!... gaaah.. skulle vasket klær, men neida...

 

så dette blir en knakende dag om ikke vannet kommer tilbake....

 

klemklem til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, du har for lite vann og jeg har for mye!

Vi fikk vann inn i kjelleren i går ettermiddag og grunnvannspumpene gikk for fullt, skjønte ingenting for her vardet 10 minusgrader.

Så da ble det full rulle med biler fra kommunen. de fant ut at et rør for overvann(hva nå det betyr) var tett/frossen derfor kom det inn i huset.

Ekkelt var det, for det var nok ikke BARE rent vann som kom......så i dag har det blitt litt trimpoeng på vasking - man får tenke positivt!

Håper du har fått rent vann tilbake :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er kjip ja..... nada vann her enda... så blir spennede å se...

 

trimpoeng ja.. hehe.. hadde et på mandag. dets it på over en uke... sukk....

 

men sånn er det å være syk... kjøpt digg i dag faktisk. men er ikke så mye som kommer ned i magen.... orker ikke så mye...

 

klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har formen kommet seg, og håper jeg er 100% i matveien i løpet av i dag/morgen... Tar litt tid å komme inn i alt igjen. Pluss at det er uvant for meg å spise nå... Merkelig hvor fort en bli rvant til å klare seg uten mat..

 

 

I dag skal jeg å tatovere meg, og gleeeeeder meg masse... Har ventet i to år på å få denne tattooen, så nå er jeg klar...

 

Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag - minus et halvt kilo- det går iallefall nedover ;)

 

Det er faktisk 2,8 kg siden 20 januar det er jo ikke så verst. Men jeg synes fortsatt jeg får lite betalt for strevet. Har faktisk 19 trimpoeng denne uka enda jeg har vært litt småsyk i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flinke vi er... hehe

 

fikk minus 800 denne gang... litt surt at jeg hadde på meg en mye tyngre bukse enn jeg pleier.. 600gr tyngre faktisk,.... så i hodet mitt var det ned 1.4 kg ned og håper at det vil vise neste uke....

 

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med trimmen??

Jeg har hatt en kjempeøkt i treningsrommet i dag. Har begynt å trene intervaller på tredemølla, det er utrolig effektivt. Jeg merker stor forskjell på kondisen bare siden jeg startet på kurs 20.januar.

Nå greier jeg fint å småjogge ,men jeg må være litt forsiktig med det, for det belaster jo knærne veldig når man er for tung.

Men jeg kjenner at jeg er virkelig ivrig på treningsfronten nå. Godt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg totalt gått ned 6,1kg og 11cm rundt midjen siden jeg begynte den 25 januar.

Kjempefornøyd med det resultatet. 1 uke igjen av dette kurset, så er det rett over på et nytt.

 

Jeg har vært lite her inne i det siste, har kjøpt hus og har lagt ut vårt for salg. Mye pakking og rydding (men er trim det også)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg 16 trimpoeng og føler at jeg har full kontroll med maten likevel står vekta STILLE ;)

 

Jeg har jo en sånn Tanitavekt hvor jeg får målt fett, muskler og vanninnhold- den viser at jeg har mer vann og mer muskler enn forrige uke, men det er likevel surt at totalvekta ikke rikker seg..... får håpe jeg får det igjen neste uke.... synes litt synd på meg slv nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Litt rart du skriver det du gjør solvik, for jeg har masse vann i kroppen, ikke stått stille, men gått opp1,5kg på bare noen dager, MEN jeg har også begynt å trene intervall som jeg ser at du har gjort også. Kan det ha noe med det å gjøre? Jeg finner ingen annen forklaring. Vi får bare stå på videre! Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg 16 trimpoeng og føler at jeg har full kontroll med maten likevel står vekta STILLE :)

 

Jeg har jo en sånn Tanitavekt hvor jeg får målt fett' date=' muskler og vanninnhold- den viser at jeg har mer vann og mer muskler enn forrige uke, men det er likevel surt at totalvekta ikke rikker seg..... får håpe jeg får det igjen neste uke.... synes litt synd på meg slv nå :)[/quote']

 

Kanskje du har kommet til en vektterskel? Da tar det ofte noen får uker å komme forbi denne vekten. MEN 16 trimpoeng er jo VANVITTIG BRA!! og det synes jo - du har har jo fått mindre fett og mer muskler!

 

Ikke mist motet, du er kjempeflink! :-) PS. Hva koster en sånn vekt??? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...