Gå til innhold

Leeplay's ukes-dagbok


Gjest Leeplay

Anbefalte innlegg

Gjest Drømmedamen

Der ja, nå fikk jeg det til! Tusen takk for hjelpen! :D Er ingen kløpper på data, men det kom vel frem nå.. :)

 

Wow Leeplay, det må jeg si. Forskjellen er jo vanvittig! Skal si du er målrettet. Du har all mulig grunn til å være stolt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar
Der ja' date=' nå fikk jeg det til! Tusen takk for hjelpen! :D Er ingen kløpper på data, men det kom vel frem nå.. :)

 

Wow Leeplay, det må jeg si. Forskjellen er jo vanvittig! Skal si du er målrettet. Du har all mulig grunn til å være stolt![/quote']

Tusen takk Drømmedamen, kjempegodt å få slike tilbakemeldinger!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Håper så mange som mulig av dere her inne tar seg bryet med å sjekke ut bloggen min. Der vil jeg kontinuerlig legge ut informasjon og oppdateringer, så de som ønsker det kan følge med på den fysiske utviklingen.

 

Jeg kommer fortsatt til å frekventere her inne på forumet, dog uten å oppdatere min egen tråd så ofte..

 

http://www.terjelie.blogg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ser bra ut. Du er veldig fokusert og disiplinert. Det er vel halve veien til mål. Så litt på bloggen din. Du bør rette opp en skrivefeil helt i oppstart av bloggen. Du skriver at du veide ...... i september 2010, mens det burd være september 2009, antar jeg. Bare for å være litt pirkete, he, he, he! Lykke til videre!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei .

 

Nå har jeg skumlest meg gjennom hele tråden din. Gratulerer med kjempe flott innsats , må si det var litt av en forandring hos deg. Du er jo nesten ikke til kjenne igjen jo., kjempe bra ;)

 

Flotte bilde av deg.. jammen med det har du fått muskler av treningen og flott V på ryggen har du også. .

 

Du har jo vist en enomrt til vijestyrke gjenom hele prosessen og har klart alle de målene du har satt deg. Du har klart det som jeg ikke klarte nemlig å klare å legge om livsstilen selv og uten opperasjon, og det står det respekt av.

 

Jeg var jo en av slankebloggerne her på Grete rode, men måtte bare kaste inn håndleet og innrømme at dette klarte jeg ikke og at opperasjon til slutt var den beste løsningen ( på sidemenyen her står det en link til slankebloggerne og der ligg fortsatt min blogg fra tiden her inne ). Og for meg ble det den beste løsningen.

 

Har i skrivende stund straks passert 50 kilo.. ble opperert i februar måned og har fått et nytt liv. Men det har ikke gjort seg selv dette heller, det er ingen hokkus pokkus løsning , jeg må trimme og jeg må jobbe for å få i meg nok mat og ikke minst riktig mat. Men det er så mye positivt dette følger med seg at dette går kjempe bra. Angrer slett ikke på valget jeg har tatt.

 

Ta deg gjerne en tur innom bloggen min.. adressen står under her. Har vært innom bloggen din en tur .

 

Skal komme innom deg igjen senere.

 

Lykke til og ha ei flott uke videre :D

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

... håper du er inne og titter her av og til!

Regner med at du fortsatt holder stand med trening og riktig kost.

Jeg strever fortsatt med kiloene, men trener mye og hardt. Er blitt i kjempegod form.

Ønsker deg en riktig God Jul og et Kjempegodt Nytt År!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...