Gå til innhold

Leeplay's ukes-dagbok


Gjest Leeplay

Anbefalte innlegg

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar
Gjest solvik
Da var det mandag igjen og nok en uke kan kalles fortid..

 

Denne uken har vært helt fenomenal med tanke på trening og næringsinntak. Full fokus på hver løft med vektene og hvert skritt på morgenkardioen.

 

Fyyy fadern, jeg er "søkkimponert" som vi sier på nordnorsk!!!

Du har virkelig greid det!

Herregud du må være såsåååå stolt og fornøyd!

ønsker deg sååå lykke til videre.

Ditt pågangsmot er min motivasjon!

Har fulgt "release your potential programmet " i alle disse ukene og

gjett om jeg har fått fine overarmer....omtrent som Michelle Obama....litt stolt over det!!! Og magemusklene er godt synlig til tross for for mange kilo ennå... Men trenger tips til litt "grevinneheng" nedenfor armhulen, tips til gode øvelser?

Ha en flott uke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay
OMG!!!!!!! Du ser fantastisk ut!!!! :)

Tusen takk eim' date=' helt fntastisk å få sånne kommentarer! :)

 

Fyyy fadern, jeg er "søkkimponert" som vi sier på nordnorsk!!!

Du har virkelig greid det!

Herregud du må være såsåååå stolt og fornøyd!

ønsker deg sååå lykke til videre.

Ditt pågangsmot er min motivasjon!

Har fulgt #reelease your potential programmet ialle disse ukene og

gjett om jeg har fått fine overarmer....omtrent som Michelle Obama....litt stolt over det!!! Og magemusklene er godt synlig tiltross for for mange kilo ennå... Men trenger tips til litt "grevinneheng" nedenfor armhulen, tips til gode øvelser?

Ha en flott uke!!!

Takk så mye Solvik! Jeg ER i grunn ganske stolt over det jeg har greid så lang (med fare for å virke selvgod) RYP-programmet er gull verdt. Selv er jeg inne i en ny periode av programmet, for å variere litt treningen min.

 

Det er flere som har spurt meg om hvor langt jeg har planer om å komme, hvor mye muskler jeg vil bygge og i hvor god form jeg vil bli.. For å prøve å forklare dette med en liten ligning, så kan man ta en titt på forretningsverdenen. Mennesker med over gjennomsnittet mye penger, type Røkke, Reitan, Thon, Hagen og Fredriksen. Samtlige av disse har nok penger til å leve et overdådig liv uten å løfte en finger resten av sin levetid, fra dags dato. Men de slutter ikke å tjene penger av den grunn. Litt sånn er det med meg også, jeg kan slutte nå, for å vedlikeholde den kroppen jeg har jobbet meg til. Men da vil jeg aldri finne ut hvor langt jeg kan nå, og hvor mye muskelmasse jeg greier å bygge, samt at jeg vil aldri finne ut hvor god form jeg har potensiale til å komme i.

 

Når det kommer til "grevinneheng", som du så fint kaller det, er det skulderpress og benkpress som er de øvelsene som vil virke direkte inn på disse områdene. Men generelt alle overkroppsøvelsene i RYP vil hjelpe deg godt på vei til å bli kvitt dine problemområder.

 

Håper virkelig du også finner motet til å legge ut "før og etter" bilder av deg, er så utrolig nysgjerrig på hvordan du ser ut vettu :)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Oh my God, sier jeg også!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :)

Det der kan man kalle å få lønn for strevet, tenker du er stolt...

Smashing, goodlooking, athletic, sporty, sexy (hjelp,tør jeg skrive det her inne?).....

Her er det bare til å ramse opp superlativer, og alle passer til deg!!

 

 

Ha en flott helg, Terje :)

God klem til flinke deg

fra Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solvik

........ nå tror jeg samboeren din må begynne å passe på- skikkelig!!!!

Hils henne fra meg og si det!!!

kommentarer utover det er vel unødvendig....

 

Jeg har også trent i dag 1 1/2 time - og jeg synes det er bare gøy og godt. neste uke skal jeg øke vektene....det blir bra:) men jeg er jo i en annen kategori og aldersklasse!

Men jeg fryder meg over de fantastiske resultatene dine! Jeg vet du brenner for å formidle dette til andre...GJØR DET!!!!! Fortell hva du har gjort,for det er bare fantastisk:)

Skjønner at du er nysgjerrig på meg, for vi har fulgt hverandre lenge her..... men jeg er ikke så tøff som du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Good4me

Hei Terje, gratulerer så mye, kjempefin utvikling byggingsmessig. Du har stålkontroll på det meste her.

Imponerende din fantastiske vektreduksjon, og samtidig bygger kroppen.

 

Bare et lite spørsmål. Jeg antar du hadde en del overskuddshud etter vektreduksjonen. Jeg antar at denne har gradvis redusert seg som følge av treningen. Er det riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay
Hei Terje' date=' gratulerer så mye, kjempefin utvikling byggingsmessig. Du har stålkontroll på det meste her.

Imponerende din fantastiske vektreduksjon, og samtidig bygger kroppen.

 

Bare et lite spørsmål. Jeg antar du hadde en del overskuddshud etter vektreduksjonen. Jeg antar at denne har gradvis redusert seg som følge av treningen. Er det riktig?[/quote']

Tusen takk for kjempefine kommentarer! En del overskudd av hud er det, men stadig mindre. Her kan jeg ikke gjøre annet enn å vente å se resultatene etterhvert som muskelmassen blir større. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay

Dagens vekt er 85,4 kilo, noe som tilsier at jeg ligger an slik som forutsatt mtp vektopgang. Håper på å komme meg opp til minimum 90 kilo frem til begynnelsen av juli.

 

Spiser 3000 til 3500 kcal pr dag, og en vanlig dagsmeny kan være

 

08.00 - 80 gr. havregryn, 0,5 liter skummet melk, 56 gr. proteinpulver

10.00 - 150 gr. kylling, 60 gr. ris, 100 gr. brokkoli

12.00 - 150 gr. kylling, 60 gr. ris, 100 gr. brokkoli

14.00 - 5 egg, 1/2 løk, 100 gr. skinke, 1 dl melk

16.00 - 56 gr. proteinpulver

18.00 - 90 gr. gainer (vektøkningspulver)

19.00 - 150 gr. kylling, 60 gr. ris, 100 gr. brokkoli

21.00 - 80 gr. havregryn, 0,5 liter skummet melk, 56 gr. proteinpulver

 

Ellers er jeg i kjempeform om dagen, øker jevnt og trutt belastningen på vektene på gymmen og kjenner jeg blir sterkere etterhvert som ukene tilbakelegges. Musklene vokser betydelig også, så ingen grunn til å stoppe nå! :(

 

Ønsker dere alle ei kjempefin uke,

 

mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elisa28

Må si du har en stå på vilje uten like. Du har hvert kjempe flink, virkelig en inspirasjonskilde. Jeg har selv en lang vei og gå før jeg når målet mitt, men etter og ha lest tråden din så ser jeg at det ikke er umulig:)

 

Masse lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lei av kylling? Lengter du ikke iblant etter å sitte med familien og smake på svelene du har laget, og bare spise fordi det er godt, og ikke fordi maten har en spesiell funksjon? Tenker du at du skal gjøre det en gang igjen? Jeg er litt nysgjerrig, fordi det fokuset du har nesten virker overmenneskelig på meg.

 

Uansett: imponerende nedgang og oppgang, og imponerende bilder! Du er virkelig et bevis på at svært mye er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay
Litt lei av kylling? Lengter du ikke iblant etter å sitte med familien og smake på svelene du har laget' date=' og bare spise fordi det er godt, og ikke fordi maten har en spesiell funksjon? Tenker du at du skal gjøre det en gang igjen? Jeg er litt nysgjerrig, fordi det fokuset du har nesten virker overmenneskelig på meg.

 

Uansett: imponerende nedgang og oppgang, og imponerende bilder! Du er virkelig et bevis på at svært mye er mulig.[/quote']

Er faktisk ikke lei av verken kylling eller havregrynsgrøt. For å være helt ærlig så gleder jeg meg til å spise alle mine måltid i løpet av en dag.

 

Flere som har spurt meg om de samme spørsmålene vedrørende det å spise annen mat fordi "det er godt". Men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke ofrer en tanke på dette. Jeg spiser den maten jeg trenger for å nå mine mål. :(

 

Tusen takk for kjempefine tilbakemeldinger avk, setter stor pris på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay
Hei' date=' Terje, tenkte bare å tipse deg, om du ikke allerede kjenner dem, om følgende lenke: [url']http://www.ej-shop.no/[/url]

 

De selger nå 3 kg "Ultimate Whey Gainer", det du trenger, til 299.-, før 539.-.

 

De har førsteklasses produkter!

 

Tusen takk for at du engasjerer deg og ønsker å hjelpe. Om alle bare var litt mer som deg.. Tenk for en herlig verden vi kunne hatt.. :(

 

Men jeg kjører på med Whey-80 og Gainer Pro fra Gymgrossisten. Kjøper bulk-variantene, så her er det inn kjøp av 12 kilo proteiner og 8 kilo gainer i gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay

87,3 kilo og på vei oppover :D

 

Treningen går kjempebra for tiden. Er i kjempeform og øker vektene fra uke til uke, ja enkelte ganger fra trening til trening.

 

Når det kommer til mat og næringsinntak føler jeg at det eneste jeg gjør er å spise, spise og spise. 8 måltider pr. dag, som tilsammen utgjør omtrent 3500 kcal med en fordeling på ca. 50% protein, 40% karbohydrater og 10% fett.

 

Ønsker dere alle lykke til og håper dere får ei god uke!

 

Med vennlig hilsen Terje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Godt jobbet, Leeplay!!! Det er helt imponerende med deg og treningen din!! Og aller mest, din enorme viljestyrke.

 

Ønsker deg en flott uke.

 

Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay

Kom over et utsagn jeg gjerne vil sitere og dele med dere! Så sant så sant..

 

“A tennis player needs his racket and the basketball player his ball, but a bodybuilder simply walks in the room and everyone knows what he does!”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay

Da var det mandag igjen og nok en uke har passert.

 

Opp 1,3 kilo denne uken og morgenvekten i dag er 88,5 kilo. Ligger fint i rute til å nå 95 kilo til mandag 5. juli. Treningen denne uka har gått bra. Masse energi og fokus på under utførelsen av de ulike øvelsene.

 

Begynner å glede meg litt til å starte på diett. Det skal virkelig MYE mat til for å legge på seg over en kilo i uka. Det er KUN mat av rene råvarer vel og merke. Kyllingfilèt, tunfisk, havregryn, ris, egg, brokkoli er noe av det jeg spiser hver dag.

 

Vil ønske dere alle ei fin uke!

 

Med venlig hilsen Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så fokusert at jeg blir helt matt av deg! Du hadde fortjent medalje og utbetaling i "cash" fra helsevesenet!!!

Hadde ikke det vært en super tanke- en ny ytelse fra Nav for å forbedre helsen sin!?!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...