Gå til innhold

Leeplay's ukes-dagbok


Gjest Leeplay

Anbefalte innlegg

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar
Gjest jeggggg

Det er da helt utrolig så hurtig du har slanket dig!!

 

Tror jeg har lest det mest av tråden din og du har da virkelig en viljestyrke (barnedåpen)

 

Jeg gjetter på at du er 36 år :-)

 

 

God helg

 

Sille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay

22. mars

 

Da er dagen kommet. Dagen jeg har ventet på siden jeg bestemte meg for å endre livsstil. Vekta viser 85 kilo! 85,0 kilo blankt! Det er for meg helt ufattelig at jeg endelig er der. Jeg har nådd mitt første stor mål, for ikke å si et av de største målene jeg noen gang har satt meg!

 

For selv om det gjenstår noen kilo som må slankes bort, har jeg i alle fall gått gjennom denne perioden uten en eneste glipp! Jeg kunne ikke vært mer stolt enn det jeg er i dag. Det som gjenstår nå er omlag 5- 8 kilo fett som må bort, men har tenkt å bruke mye lengre tid på disse, da hovedfokuset mitt nå vil være å bygge mest mulig muskelmasse.

 

Jeg vil også få lov til å takke dere som har fulgt meg gjennom rosende, motiverende og til dels imponerende flotte kommentarer siden jeg først begynte å skrive på dette forumet. Dere er helt herlige!

 

Så, kommer det store øyeblikket, som noen har ventet på, der jeg skal eksponere meg selv for "hele verden". Jeg kan begynne med at det var Steg, med sin noe generelle gjetting som var nærmest. Jeg er en mann på 24 år.

 

Bildene sier vel sitt om hva jeg har gjennomgått og oppnådd med mitt vekttap, og jeg setter selvfølgelig stor pris på tilbakemeldinger fra dere!

 

 

 

 

FØR:

9735_141721922255_567412255_3146167_4477978_n.jpg

startvekt 154,4 kg

 

 

ETTER:

27260_1350905927685_1082470964_1060662_1787934_n.jpg

85 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

WOW!!! DA ER DAGEN ENDELIG HER.....DU HAR NÅDD DET MÅLET DU SATT DEG :) Gratulerer så mye, virkelig imponerende jobb du har gjort. Du fortjener salutt, hornmusikk og flagg. Det ligger mye viljestyrke og hardt arbeid bak resultatet ditt!!! Det er ingen over, ingen ved siden av.....ingen klarer å slå dine resultater...det er jeg helt sikker på!! Håper du gir deg selv en belønning for det du har fått til :):)

 

Sorry at jeg var den som tippet høyest alder. Tenkte bla. på at siden du kjente til Fleksnes kan du ikke være helt ung ( er jo noen år siden han var på tv)

 

Er så spent på bildene, men jeg klarer ikke få de frem. Har du noen tips?

 

Ønsker deg en flott dag :)

 

God klem fra Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay

Tusen takk Caroline! :)

 

For å se bildene må dere gjøre følgende:

 

- klikk på "Diskusjon" som befinner seg i menyen til venstre (den er merket med lilla)

- klikk på "endre innstillinger"

- under menyen "Trådvisningsvalg" krysser du av på "vis bilder" (inkludert vedleggsbilder og bilder i kode)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Fy søren sier bare jeg. Og det er i positiv forstand, altså, for jeg er superimponert!!!! Snakk om forvandling!!! Jeg bøyer meg i støvet for det du har klart å få til, og suger samtidig til meg den inspirasjonen jeg klarer i håp om at det plutselig er dag er meg som når det store målet mitt.....

 

PS. Kjekkas! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har pc`n stått på siden kl 9 og jeg har gått som en katt i bur ,forde jeg var så spent! Har hatt en rørlegger på besøk og det tok sin tid....

 

Gratulerer med at du har nådd målet ditt- på grammet:) Overraskende at du er såååå ung og så greier du å inspirere og motivere oss andre så mye, det tar jeg av meg hatten" for. ( Min er ikke rutete, men rød.....)

 

At du var flott både før og etter, det visste jeg:)

Men at noen får hakeslipp når de treffer deg nå, ja det skjønner jeg godt.

Du er jo både slank og muskuløs og det er jo fanrastisk i forhold til at du har gått ned så mange kilo på så kort tid.

Håper du premierer deg selv med noe hyggelig i dag, det har du virkelig fortjent :)

Ha en fortsatt fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW!! Fantastisk forvandling!! Du har vært utrolig flink og strukturert! Bøyer meg i støvet! Gratulerer! Og lykke til videre!! Har ikke problemer med å tro at det skal du klare lett som en lek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!! Følelsen av sånne tilbakemeldinger kan ikke beskrives, men må oppleves :)

 

Men nå begynner jobben, det siste fettet skal bort og muskler skal bygges!

 

 

Håper du premierer deg selv med noe hyggelig i dag' date=' det har du virkelig fortjent :)[/quote']

Måtte le litt da jeg leste dette, for "belønningen" min i dag har vært en tur til tannlegen for å trekke en visdomshjeksel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Er det mulig på et halvår?? :) :) JEG ER STUM AV BEUNDRING Terje!!!!!! Du var en fin mann før......men nå, WOW.....kan man kalle en mann "smashing", så kommer du inn under den gruppen nå, hehe :)

 

Jeg har tenkt litt på et tema som vi ikke har vært inne på her. Kom på det nå når jeg så deg med babyen i armene. Det gjelder aktivitet og lek med barna. Jeg var blitt så stor i høst/ vinter at jeg klarte ikke følge med min lille, herlige nevø på 2 år. Han løp rett og slett fra meg, tungt å sitte "i huk" i sandkassen, var helt utslitt etter å ha passet ham. Allerede nå er dette helt forandret!!

Tenk så mye mer aktiv du klarer å være fremover, når barnet ditt begynner å leke og ta del i aktiviteter. Dere kan nyte naturen sammen på en helt annen måte, når du nå har fått så god form. Ikke bare en selv som trives med sitt nye jeg....det kommer både partner og barn til gode også!!!!!!!!!!

 

Tusen takk til deg som er så tøff og la ut bilder av deg selv...og du skal vite at det ga meg skikkelig motivasjon til å stå på videre, blir ikke noe tull med marsipan og Brownies på meg i påsken......jeg vil også bli "smashing" igjen!!

 

Klem Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye med denne enorme forandringen du har vært kjempe flink og er en motivasjon for alle tror jeg.

 

Stå på videre du er kjempe flink

 

Gratulerer nok en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok meg en brøkdel av et sekund da jeg leste "bygge muskler".

 

Men der stopper også smartheten, jeg får ikke opp bildet. Men det står nederst at det er feil på siden. SÅ da får jeg prøve igjen senere.

 

Utrolig moro. Jeg føyer meg inn i rekken av gratulasjoner. Ta godt vare på deg selv. Du står forann en tøff oppgave. Det er ikke så morsomt å holde vekten og det er mange "feller" å gå i. Men du må holde fast på at du har klart den største jobben, klart du klarer resten. Og så må jeg bare si at du har gjort deg selv en jobb for livet. Jeg skulle ønske jeg tok så tak i livet mitt da jeg var 24.... Masse masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Til steg: Hadde også problemer med å få opp bildene. Når jeg klikker på tråden kommer det opp en sikkerhetsadvarsel: vil du kun se det sikre innholdet på websiden? Klikker du på JA, får du ikke frem bildene....klikker du på NEI, kommer de opp!!

 

Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay

Der er fantastiske til å legge igjen hyggelige kommentarer, noe jeg setter umåtelig pris på!!

 

At jeg er en gutt, kom vel i grunn frem litt tidligere i denne tråden da "Fleksnes" kom med den gode kommentaren: "Go girl". Måtte da informere om at jeg er av det mannlige kjønn.

 

Ellers så trekte jeg en visdomshjeksel i går, og får derfor ikke spist riktig eller trent slik jeg vil på et par dager :) Nå går det i Skyr og proteinshake for å dekke næringsbehovet og samtidig passe på proteininntaket. Den tiden jeg egentlig skulle brukt på å trent eller gjort andre forbrenningsaktiviteter bruker jeg på baking og kjøkkenrengjøring i disse dagene. Nå står den berømte ferje-"retten" svele som neste på lista over ting som skal lages. Litt dumt at jeg ikke skal spise slikt, men det er jo så mange andre som kan få gleden av å kose seg med det. Syns det morsomste er å lage det, for så å glede andre med å gi det bort, eller be gjester på kaffe og div. bakevarer :)

 

Håper dere får en kjempefin dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå ikke rare premien du ga deg selv!

Men sånt må jo også gjøres. Livet dreier seg jo faktisk ikke bare om denne vekta, selv om det føles sånn mange ganger. Jeg pleier å fleipe med at slanking er hobbyen min....

Du steker sveler og er skikkelig huslig høres det ut som... er imponert over deg på mange måter jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Så flink du er.....nøyer deg med lukten av sveler du :) Har spist noen sveler på møre-ferger, vanvittig godt er det!! Heldig de gjestene dine. Mine gjester får lite bakst her hos oss. Det eneste jeg "baker" for tiden er de supergrove knekkebrødene til GR, hehe.

Håper det står bra til etter tannlege-besøket. Noen får sterke smerter og blødninger, andre merker det knapt. Blir godt for deg å komme tilbake til trening og det kostholdet du ønsker.

 

Klem Caroline

 

PS! Enda tenker jeg på "go girl" kommentaren, når jeg ser "Leeplay-navnet" her på forumet, smiler for meg selv da!! (spesielt når jeg så bildene) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay

Tannlege besøket resulterte heldigvis ikke i alt for store smerter, så alt i alt er jeg ganske lettet og fornøyd.

 

I stede for å spise diverse som jeg vet vil gjøre at min vei mot den kroppen jeg ønsker å ha går tregere, har jeg merkelig nok begynnt å nøye meg med å lukte på dem. Det gir meg en tilfredsstillelse som dekker hungeren på noe søtt og raffinert.

 

Trives veldig godt på kjøkkenet, så de siste dagene har gått med til å bake forskjellige ting som svele, potetlefse, boller, grove og fine rundstykker og brød, samt litt diverse "lunsj-mat". Det er min samboer, venner og familie som får nyte dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay

29. mars

 

Mandag og veiedag i dag. Vekta viser en nedgang på 1,4 kilo og dette betyr en total nedgang på 71 kilo og vekta nå er 83,6 kilo.

 

Har konkludert med at jeg må ned til like under 80 kilo for denne gang. Dette vil ta ca 3-4 uker, noe som passer bra, da det er 4 uker igjen av mitt nåværende treningsprogram.

 

Etter disse 4 ukene kjører jeg på med nytt program og da er det på tide å spise litt mer igjen. Kommer til å oppjustere det daglige kaloriinntaket til ca. 2500 kcal/dag med en prosentvis fordeling på protein/karbhydrat/fett på 50/30/20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jeg er stum av beundring..... Eller dvs jeg tror ikke jeg er i stand til å bli stum, er jo bergenser tross alt, men du skjønner vel hva jeg mener... ;-)

Du må jo ha en jernvilje av dimensjoner! Isåfall kan du godt få lov til å smitte meg litt! Spesielt med den treningsviljen, for den er totalt fraværende her i gården.

Det som gjør meg enda mer imponert over vekktapet ditt og ikke minst hvor kort tid du tross alt har brukt på det, er at jeg har en kompis som har tatt den operasjonen du valgte å ikke ta. Vel har han gått ned 50 kg som jo er et knallbra resultat i seg selv, i løpet av 11 måneder. Når du da har holdt på bare et drøyt halvår og har klart 71 kg helt på egenhånd!?!?!! Igjen, jeg er stum.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...