Gå til innhold

Leeplay's ukes-dagbok


Gjest Leeplay

Anbefalte innlegg

  • Svar 306
  • Created
  • Siste svar
Gjest Leeplay

Tusen takk for fin hilsen Caro ;)

 

Ferie eller ei, kroppen pleier seg ikke selv, hehe..

 

Like god sommer ønskes deg tilbake, med ønske om at den blir vellykket på alle mulige måter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay

89.8 kilo stod det på vekta mi i dag tidlig. Jeg nærmer meg mitt første mål på 95 kilo med store skritt.

 

Kom nettopp fra gymmen nå, og for å oppsummere dagens økt: jeg er dødssliten :)

 

Ellers har det gått helt greit, både med tanke på trening og mat, den siste uka.

 

Har i grunn lite å fortelle for tiden, da det går mye i det samme hver dag: opp kl halv 07.30 på mandag, onsdag og fredag, opp kl 05.30 på tirsdag, tordag, lørdag og søndag (morgenkardio) Deretter er det den elskverdige havregrøten sammen med en proteinshake. De fire neste måltidene består av kylling, ris og brokkoli. Avhengig om det er treningsdag eller ikke blir det en proteinshake før trening og en gainer-shake (MASSE kalorier) etter. Dagen avsluttes som vanlig med et STORT pannekakemåltid (proteinpannekaker) bestående av omlag 10 store pannekaker.

 

Om det skulle være noen interesse for å smake på disse er oppskriften som følger:

 

TERJE'S PROTEIPANNEKAKER

- 80 gr. havregryn

- 5 dl. varmt vann

- 50 gr. proteinpulver

- 3 ts. kanel

- 1 banan

- 3 eggehviter

- 1 helt egg

 

 

Ønsker alle en fin uke og håper dere kommer et steg nærmere deres mål!!

 

Med venlig hilsen Terje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... med ditt fokus, så går det bra! Men du har nå lagt opp et beintøft program!

 

Ønsker deg en fin sommer ! Det må jo være en ren glede å trekke på seg shortsen i år, kan jeg tenke meg!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne " snakket" med deg på priv...men får det ikke til å funke... kan du prøve å sende en meld... som jeg svarer på , for å teste? blir glAD HVIS DU VIL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay

91 kilo!! ..og STAPPMETT!!

 

Men dette går rette veien, har akkurat gjennomført et treningsprogram med navnet "ekstrem muskelvekst" nå. Det er et 6-ukers program og jeg kan med hånden på hjertet og med smil om munnen si at jeg ser en merkbar muskeløkning ;) Føler meg fantastisk for tiden, masse overskudd og energi.

 

Nå gjenstår det å gå opp 4 kilo før jeg igjen begynner på en diett for å gå ned i fettprosent. Uten å være skråsikker, tipper jeg at jeg må ned 6-7 kilo i løpet av 12-13 uker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jobber så bra at det må jo bare gi resultater. Jeg er fortsatt imponert over din viljestyrke!

Nå er det ferie for meg og jeg er spent på hvordan det går.... siste uka har vært så hektisk at jeg har ikke fått mine vanlige treningsøkter, det irriterer meg grenseløst! Nå skal jeg være på hytta i vel en uke- alt blir jo annerledes , men det skal bli mange turer det vet jeg!

Og når jeg kommer hjem er det back to basic!!!

 

Ønsker deg en fin sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay

92,4 kilo!

 

Da er dagen kommet, jeg begynner på diett og kaloriunderskudd igjen! :D

 

Har i løpet av de siste 13 ukene lagt på meg en del muskler og litt fett. Nå skal dette fettet av igjen. Målet er 85 kilo, så 7,4 kilo skal jeg altså ned denne gangen.

 

Dietten består av følgende:

Totalt kalorier: ca 2292 Protein: ca 248g Karb: ca 235g Fett: ca 40g

 

Dette vil forhåpentlig vis føre til en vektnedgang på ca 0,5-0,7 kg pr uke. Noe mer enn dette vil gå utover muskelmasse.

 

Treningen vil være omtrent som før, tunge løft! ;)

 

Håper dere har det fantastisk flott alle sammen,

 

sommerhilsen fra Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Altså.... Jeg skjønner ikke hvor folk som deg finner den jernviljen.... Lettere misunnelig? Ja, egentlig! *ler*

Har overhodet ingen kunnskap om prosessen du holder på med, men høres ut som om du har stålkontroll på alt. Har sagt det før og sier det igjen - er imponert!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay

88,9 kilo

 

1 week down, 5 to go..

 

Første uka på diett gikk bra, litt for bra faktisk. Det jeg mener er at, selv om det meste av den store vektnedgangen første uka er vann, er 3,5 kilo på ei uke i det meste laget. Jeg øker matinntaket med ett ekstra måltid om dagen på omlag 400 kcal for at vektnedgangen ska stabilisere seg på ca. 0,5 kilo i uken.

 

 

En typisk dag på diett:

 

09.00 - 100 gr. havregryn, 56 gr. proteinshake, 4,5 dl melk

12.00 - 175 gr. kylling, 100 gr. brokkoli, 60 gr. ris

15.00 - 175 gr. kylling, 100 gr. brokkoli, 60 gr. ris

16.00 - shake: gainer og kreatin (før trening)

18.00 - shake: proteinpulver, gainer og kreatin (etter trening)

19.00 - 175 gr. kylling, 100 gr. brokkoli, 60 gr. ris

22.00 - 56 gr. proteinshake, 4,5 dl melk

 

 

Ønsker dere ellers en fantastisk uke alle sammen!

 

Sommerhilsen fra Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare helt råååå fremdeles- tenk om jeg kunne greie å gå ned 3,5 kg på en uke......da ville jeg vært overlykkelig!!!! Men skjønner" pointet "ditt ut fra der du er i dag!!!

Jeg er iallefall ikke i tvil om at du får til det du vil!!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Good4me

Hei, Terje, utrolig fin utvikling har du. Dette kommer til å bli skikkelig bra. Du har en så sterk fokus på det hele, det må gå rette veien. Hva skal du gjøre etter deffingen? Skal du pøse på med karbo for å bygge masse igjen?

 

Ha en fortsatt fin sommer og vær ubøyelig i dine målsetninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Dæven, sier bare jeg. Kjempekonstruktivt, ikke sant? *ler*

 

Har sagt det før og sier det igjen - er superimponert over det du har fått til.

 

Hva jeg la først merke til når jeg så bildet? Skulderen.... Dvs kragebeinet og opp. Ikke spør hvorfor, for det vet jeg egentlig ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay
Hei' date=' Terje, utrolig fin utvikling har du. Dette kommer til å bli skikkelig bra. Du har en så sterk fokus på det hele, det må gå rette veien. Hva skal du gjøre etter deffingen? Skal du pøse på med karbo for å bygge masse igjen?

 

Ha en fortsatt fin sommer og vær ubøyelig i dine målsetninger![/quote']

Tusen takk for det!

 

Deffingen er utsatt en stund til. Gikk ned 3,5 kilo på en uke (mesteparten væske), så jeg bestemte meg for å øke litt til før jeg begynner.

 

Planen nå er endret til å komme opp i 95 kilo. Planen er delvis endret pga stor fremgang på gymmet mtp vektene og treningslysten på overskudd. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes
Her kommer et formbilde som er tatt under dagens treningsøkt. Flott om dere legger igjen kommentarer og konstruktiv kritikk :)

 

38340_1471594224817_1082470964_1378199_3918905_n.jpg

Hei Superman :D

WOW, flott, nice, sexy......FOR EN FORANDRING FRA IFJOR SOMMER!!!!!:D

Utrolig at det er samme mann!!! Si meg, er det noen som kjenner deg igjen eller??!

 

Nå er du flott, men større muskler enn du har nå, blir i meste laget for min smak.

Din kropp og ditt valg, men tror mange kvinner er enig med meg......hva menn mener aner jeg ikke!! Jo større jo bedre??

Hva tenker du selv?

 

Du fortjener gullmedalje, Terje!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay
Hei Superman :D

WOW' date=' flott, nice, sexy......FOR EN FORANDRING FRA IFJOR SOMMER!!!!!:D

Utrolig at det er samme mann!!! Si meg, er det noen som kjenner deg igjen eller??!

 

Nå er du flott, men større muskler enn du har nå, blir i meste laget for min smak.

Din kropp og ditt valg, men tror mange kvinner er enig med meg......hva menn mener aner jeg ikke!! Jo større jo bedre??

Hva tenker du selv?

 

Du fortjener gullmedalje, Terje!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Caroline[/quote']

Tusen takk for meget hyggelige komplement!! :)

 

Blir aldri lei av reaksjonene jeg får når jeg møter på gamle kjente, som jeg ikke har hatt kontakt med på noen år. Deres ansiktsuttrykk forteller meg at jeg er på riktig spor med tanke på trening og kosthold!

 

Vektløfting og kroppsbygging har utviklet seg til en lidenskap, så her er det bare gener og motivasjon som begrenser resultater. Men å bygge en stor muskuløs kropp tar mange år, så dette er ingen sport for de med liten tålmodighet.

 

Målet er ikke å bli så stor som mulig, men litt mer konkret enn som så. Ca. 100 kilo med fettprosent på ca 6-7% er det store målet og drømmen.

 

Ang. gullmedalje, så tror jeg nok vi er nødt til å dele denne mellom oss Fru Fleksnes :)

 

Sommerhilsen fra Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay
Dæven' date=' sier bare jeg. Kjempekonstruktivt, ikke sant? *ler*

 

Har sagt det før og sier det igjen - er superimponert over det du har fått til.

 

Hva jeg la først merke til når jeg så bildet? Skulderen.... Dvs kragebeinet og opp. Ikke spør hvorfor, for det vet jeg egentlig ikke....[/quote']

Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding! Er utrolig motiverende med slike kommentarer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det er bare helt rått hva du har prestert å få til! Jeg vet at det ligger mye svette og arbeid bak dette, så jeg må bare si at jeg er imponert .....finner ikke de riktige ordene en gang....

Vet litt om dette med å bygge muskulatur og dette har du greid på forholdvis kort tid og med et utgangspunkt som overvektig, det er bare fantastisk!!

 

Jeg bare vet at du vil greie dine fremtidige mål også!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det er bare helt rått hva du har prestert å få til! Jeg vet at det ligger mye svette og arbeid bak dette' date=' så jeg må bare si at jeg er imponert .....finner ikke de riktige ordene en gang....

Vet litt om dette med å bygge muskulatur og dette har du greid på forholdvis kort tid og med et utgangspunkt som overvektig, det er bare fantastisk!!

 

Jeg bare vet at du vil greie dine fremtidige mål også!!! :)[/quote']

 

Takk, takk!! :D

 

Du kommer med gode ord som motiverer som vanlig, herlig!

 

Smørblid hilsen Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for oppdatering.

 

Sitter i grunn her som et stort spørsmålstegn, har gått ned 200 gram denne uken, noe som strider i mot alt som heter fornuft mtp mitt enorme matinntak for tiden. Men skal ikke se bort ifra at det henter seg inn igjen i løpet av et par uker.

 

Train hard, or go home! :)

 

Ønsker dere alle en aldeles strålende sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drømmedamen

Hei Leeplay!

 

Jeg er ganske ny her inne, men har lest gjennom det meste av tråden din. For en stålvilje du har!! Wow, sier jeg bare. Helt fantastiske resultater!

 

Jeg motiveres av deg!

 

Kan forresten ikle få opp bildene du har lagt ut. Gikk inn på innstillinger og sånt som du forklarte, men der var det allerede haket av, så ingenting hjalp. Aner du hvorfor?!

 

God kveld til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Drømmedamen: Jeg hadde samme problemet tidligere. Prøv følgende:

 

Når du skal inn på tråden hos noen som har lagt inn bilder, kommer det opp et felt hvor det står om du vil bare se det sikre innholdet! Da må du velge ja eller nei. For å kunne se bildene, MÅ DU KLIKKE PÅ NEI. Da kommer bildene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...