Gå til innhold

Ammer og vil ned i vekt! Andre?


Gjest Lene1234

Anbefalte innlegg

Yess,landa på 67,7 denne morgenen,så fornøyd at jeg gjennomførte en økt med 30 days.

Ble ingen trening i går,ikke jogging heller så satser på jeg kan få det til i dag.

Har ikke målt med målband på en god stund, så det var inn 22,5 cm tilsammen!å

Å inn 50,5 siden jeg startet i feb! Så jeg merker det godt på klærne,deilig!

 

Så jeg håper jeg klarer målet mitt denne mnd med å komme ned til 65! her satser vi høgt!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 646
  • Created
  • Siste svar

Jeg sikter kanskje litt høgt når jeg håper på 65 til juli,men men. Det hjelper meg forhåpentligvis til å holde fokus!

Føler det går greit med maten,suget etter sjokolade er mye mindre etter jeg begynte med mørk sjokolade! Det er jo kalorier i den også,men jeg spiser ikke så mye som jeg ville ha gjort med vanlig sjokolade.

Er så mye god frukt i butikkene nå,men er vel ikke bra å spise for mye frukt heller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Så bra nedgang da sbs! Gratulerer!

 

Ååååååååååååååååååååå....skulle ønske jeg hadde like god driv som dere! Jeg er inne i en skikkelig ond sirkel, men etter i morgen, skal det ta slutt. Jeg skal ha klubb, og når damene har dratt skal jeg hive det jeg har av junk her. Har laga daimiskake, skal lage brownies i morgen, har kjeks, peanøtter, non-stop og potetløv. Blir det ikke spist, må jeg hive det, hvis ikke blir det +++++ på vekta. Og det er jeg lei av nå. Veide meg i dag og den viste litt mindre enn igår, men ALT for mye for det... ;) Huff, har lyst å grine, så dum jeg er! Men sånn er det bare og jeg MÅ ta meg sammen, NÅ!!! eller etter i morgen. Innser at i morgen er en umulig dag å starte på. Men jeg kan jo moderere meg litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillejanne: Dette fisker du! Snart er du på rett vei:)

 

Skal på besøk til en vennine i kveld,så håper jeg klarere å begrense meg...

 

Har veldig lyst å få til trilletur,pilates å joggetur i dag! men har hatt en natt med lite søvn,å siden jeg skal bort i kveld,må jeg prøve å sove litt på dagen i dag. Bare håpe lillevenn ogs vil sove litt i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått trent siden onsdag:(

 

mat messig går det bra(tror jeg) vil vel veiing på onsdag vise. Men er veldig trøtt å sliten. Stresser med å få til å trene,som resulterer i mere stress,spenning hodeverk stiv nakke osv...Lillevenn skal ha pupp et par ganger om natten,å små vennen tar morgen mellom 6 å halv 7...Mannen jobber lange dager,så er alene stotsett med barna hele tiden. Med trassige 3-åring så trengs energien der. Så treningen får vente litt på seg,eller får ta det når det passer seg slik,men må slutte å planlegge det,for merker jeg blir ekstra irritabel de gangen jeg har planlagt trening men så kommer noe i veien.

Jaja dagens syte innlegg fra meg:).....men kankskje det snur,nå når jeg har klagd litt. Lillevenn har plutselig sovet i godt over en time ...la det bli en vane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvordan du har det, sbs. Ikke så lett å få gjennomført alle planene når man har små barn i huset. Men vær heller glad for de gangene du faktisk klarer det!

 

Jeg har hatt en slapp uke mtp kosthold og trim, og gruer meg til veiing i morgen. Merker at det nærmer seg sommeren, det kommer alltid noe i veien for mine sunne forsetter, om det er en potetsalat her eller en vinflaske der. Så da blir det de herligste retter og ingen jogging. Hehe. Jeg får ta det som kommer. Klarer på ingen måte å sette meg sånne stive mål som dere gjør, hatten av for dere! Blir bare skuffelse på skuffelse, så jeg prøver å ta det litt etter litt og prøve å avverge de store katastrofene.

 

Lurer også veldig på hvordan det skal gå i sommer. Vet jeg har mast om dette før, men jeg har så dårlige erfaringer... Må i så fall ta meg skikkelig i nakken for å få til å gå ned noe som helst. Spørsmålet er da: Ønsker jeg å bruke sommeren på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Da var jeg ned 900 gram, heldigvis! Men har fortstsatt ikke kommet til 63,7 som jeg var for noen uker siden.. Er glad jeg i det hele tatt ikke gikk opp eller stod stille og da er jo nesten en kilo veldig bra :P I dag er første dag av mitt sunnere liv (hvor mange ganger har jeg sagt det tro?), jeg mener det og jeg gleder meg igrunn til å komme skikkelig igang. Føler meg så elendig når jeg propper i meg usunne ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Lillejanne!!!

 

Jeg ble skuffa i dag.. Snikveide før helga og da var det 900g ned.. så har jeg klart å ødelegge alt i helga!! Endte på ned 300g.. Deter jo bedre enn ikke noe, men skulle så gjerne vært ned 900g i steden.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teo: ja du har rett! Når en har fått barn,er ikke en selv pri en lenger.

Lurer også på hvordan jeg skal gjøre det i sommer. Ikke lyst å legge på meg mange kilo,men ikke lyst å sitte å si nei til alt heller.

 

Lillejanne: Så bra gratulere med ned!!!

reeka:ned 300 g er bedre enn opp 300 g;)

Jeg har ikke tro på nedgang til onsdagen,så 65 til utgangen av juni,er vel ikke oppnåelig.menmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillstand på meg denne uka. Velvel. Jeg har meg selv å takke, og jeg er glad det ikke ble noe opp. Så da er det bare å gå på videre. Har nettopp kommet hjem fra en skikkelig hard joggetur og har veldig god samvittighet. En god uke ønskes dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillestand på meg også... Hadde egentli ikke tenkt å gå på veka,for kjente litt den" har ikke gått ned,så da kan jeg bare spise alt jeg vil å dag å begynne i mårgen...hadde en slik dag i går(FY) Bøtta ne på ne vaffler,grillpølser,store mengder sjokolade,brus,is,ja you name it! Så regnet med det var 2 kilo opp i dag,smellen kommer sikkert en annen dag...uff jaja ny start i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Sbs, du tar det igjen i dag :)

 

og til dere begge, stillstand er bedre enn opp.

Jeg snikveide meg i dag og den viste 63,6 kg! SÅ GLAD! Er nede igjen der jeg var, så jeg håper jeg fortsetter nedover og ikke kryper opp igjen. Vi skal være på hytta i ferien, 2 uker, så jeg håper jeg er flink og triller tur hver dag og ikke bøtter innpå med godtis. Har som mål å komme ned til 62 kg etter ferien, så da må jeg jo gjøre en innsats. 1,6 kg er jo litt på 2 uker det..oh..plutselig gikk det opp for meg at det var kanskje litt mye, men jeg prøver. Skal i det første bryllupet den 7. aug og har veldig lyst til å veie 60 kg da. Datoen kommer nærmere med stormskritt og føler meg som et rådyr med frontlyktene til en bil midt i fleisen! 3,6 kg på 6 uker, det er ikke umulig eller hva jenter? Bare litt vanskelig kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satser høgt! Jeg skal liksom ned 2,4 kilo på under 10 dager,yeha rigth!! Men det er målet da:)hihi

Har blitt forkjøla,trodde det var allergi, så tror jeg står over trening. Veit av erfaring at jeg må la kroppen blir bra.før jeg begynner å presse den igjen,ellers går de lenge til jeg blir frisk,nedtur:(

Men men før prøve å gjøre det beste med maten da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Huff, kjedelig å bli syk! Det bremser èn så mye m.h.t både kosthold og trening. Lurt å vente med treningen til du er frisk. Blir fortere frisk da :) God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er du motivasjon??? Nå går det skikkelig dårlig med sunn spising! Dytter nedpå med is i varmen... huff... Tenkte i dag når jeg våknet at nå må du skjerpe deg og spise sundt resten av uka, men så har jeg en liten gutt som blir 1 år på lørdag!! Og da er det barnebursdag i morgen, voksenbursdag på lørdag, og på søndag er han jammen meg bedt i bursdag til noen andre... Hvordan skal dette gå? Det positive er at jeg har trent det jeg skal denne uka hvertfall, og snikveiing viser ikke opp, men heller ikke ned... jaja..

 

Så flink du har vært lillejanne!! Og til dere andre to er det bedre med stillstand enn oppgang :)

 

God bedring sbs!! Holder med deg i at det er lurt å bli frisk før du kaster deg på treninga igjen!! Ellers tar det bare veldig mye lenger tid å bli frisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke sånn kjempe bra her heller,mat messig:( å jeg som var så motivert her en dag....jaja,slik kan det gå:)

Har fått til noen små turer,men er ikke helt i form så utsetter treningne litt til.

jeg har en ganske avslappe innstilling(desverre) til hele slankinga,litt den "kan begynne en anne dag" så jeg må gå litt i tenke boksen,å omstille meg

 

God helg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Huff, ja nå ser vi hvor fort det snur og hvor lett det er å havne skjevt ut med planene sine. Vi får bare stå på! Jeg var litt dumsnill i dag. Har baka skillingsboller for å overraske mannen min og to kamerater som skal ta toget til Oslo i dag og være der hele helga. Og da må jeg jo smake på den nydelige smaken!!!

 

God helg til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin om 6 dager, og satser hardt på å få til amminga slik som sist, og har til nå gått opp 22 kg.. :) desverre.. har kraftig bekkenløsning og nå turgåing eller trening har ikke vært mulig dette sv.skapet heller. så nå når lillegullet kommer ut ser jeg for meg å komme meg etter fødseln for så å starte med vektnedgang og trilleturer og sunt kosthold.

 

kan jeg henge meg på her når den tid kommer? blir vel ikke før om 2-3 uker, men det blir..

 

har totalt 30 kg som skal av til nå.. så har litt av en jobb forran meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode damer! Dette klarer vi! Motivasjonen går jammen opp og ned, og ikke like lett å holde fokus nå som sommeren og ferien setter inn. Men vi må heller prøve å fokusere på det vi får til, istedet for å deppe over alle de gode forsettene som gikk fløyten. Sommeren er ikke lett, så klarer vi noe så skal vi være kjempefornøyde med det, både med tanke på trim og kosthold :)

 

Rita 87, du er velkommen hit når du måtte ønske. Jeg har iallefall et stykke igjen å gå, så jeg kan ikke gi meg enda og kommer nok til å henge på forumet et godt stykke utpå høsten. Jaja. Akkurat nå synes jeg ikke det er så ille å tenke på, det tok tid å få på de kiloene, så jeg skjønner jo at det vil ta tid å få dem av igjen også.

 

God helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Rita87, det er bare å slenge seg med. Jeg kommer til å bli værende her selv når jeg ikke ammer mer. Det er supre jenter her som holder humøret og motivasjonen din oppe eller drar deg på plass :P Lykke til med fødselen!

 

I dag har jeg gått lang tur i godt over 2,5 time og fått over 3 trimpoeng :P + litt farge, ikke værst med litt bonus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillejanne: Så flink du er til å trimme! Gir en god følelse når man vet man har gjort bra ting for kropp og sjel.

 

Veidag i dag viste ned 800 gram. Jeg er så glad så glad! Dette går sakte men sikkert veien, med noen ikke alt for herlige hopp og sprett på vekta underveis. Ikke så gøy når man går opp i vekt akkurat, men det går jo nedover igjen etter hvert. Vel vel.

 

Supernina bringer i den andre tråden (rapporteringstråden) opp igjen spørsmålet om vi ikke skal starte en ny rapporteringstråd iom at den gamle tråden er helt rotete og full av folk som er ferdige eller har hoppet av. Det synes jeg er et glimrende forslag, og jeg stemmer ja til dette! Jeg skal gå inn med en gang og kopiere alt sammen og lime inn i den nye rapporteringstråden. Herlig med ny fresh start til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Jeg lagde ny rapporteringstråd jeg :) så kopierer vi bare det vi vil fra den gamle :P

 

Så bra Teo!! Grattis!!

 

Her har jeg feira gutten min sin 1-års dag både fredag og lørdag, og var i en annen bursdag i går.. Har ikke fått i meg noe sunt siden torsdag tror jeg... Så grua meg skikkelig til veiing i dag!!

 

Meen.. vekta viste 300g ned!! Jippiii!! Den fortjente jeg vel egentlig ikke, men GLAD ble jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Jeg var ned 0,5 kg fra forrige uke. Har tenkt å gå ned 2 kg jeg nå da og er i gang. Har fått mannen min med på løpet, så håper vi klarer det. Vi er på hytta og har ikke badevekt, kanskje like greit, så må vi være flinke. Hadde vært supert å se nedgang når vi kommer hjem. (men 2 kg er kanskje å sikte litt høyt...)

 

Gratulerer med nedgang Reeka og Teo!

Sbs, håper du har klart å komme igang igjen, det er så kjedelig å ikke komme igang, men du klarer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...