Gå til innhold

Ammer og vil ned i vekt! Andre?


Gjest Lene1234

Anbefalte innlegg

  • Svar 646
  • Created
  • Siste svar

Jaha...i dag var dråpen,sto fremfor speilet å klagde over magen" Uff den har blitt så,stor,ser ut som jeg er gravid jo!" Hvor på han svare JA!!!!!(dette er mannen som ikke ser opp eller ned fem kilo!!Hans svar er at han ser meg hverdag ,så han ser ikke det!)

Spurte han om jeg virkelig såg gravid ut?(en liiiiiiiten mulighet at det er mulig)

"Ja du ser gravid ut,magen din var mye flatere for 2 mnd siden!!!!!"

Gjett hvem som sto å banka på apotekdøra i dag tidli å kjøpte test! den viste neglativ. Så her har snopet,maten å mangel på trim virkelig satt sine spor!!

Men vekten viste 66,9,så er ikke noe opp,bare et par hundre gram(fra det letttese jeg har vært i sommer)

Så min konklusjon er at alt jeg hadde klart å trent opp av muskleler har nå blitt til fett igjen!!:(Arg

Så nå er det 30days shred igjen! å full skjerpings,ellers kommer jeg til å se høygravid ut til jul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Kjenner meg igjen! BAre jeg ser ikke gravid ut, har bare slapp fleskemage som jeg vil gjøre noe med nå. Har meldt meg inn på Elexia. Surt at det skal være så dyrt å trene, men får i alle fall danse zumba. Var på zumba-party på lørdag og ristet løs, kjempegøy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Jeg har kommet fram til at jeg slår meg til ro på 74,5 - som faktisk er noen kilo under det jeg var før første graviditet - og ikke peser mer med å skulle gå ned en eller to til. Flytter fokus mot trening, måtehold og å holde vekten, og takker med dette for meg i dette flotte forum! Lykke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ikke vært så aktiv her siste uka.. Her står det på stedet hvil.. Men gjør jo ikke noe å stabilisere vekta litt innimellom.. Er så lei, så tenker at det er like greit å ta en pause, og ikke stresse.. Plutselig er motivasjonen der igjen! Men skal fortsette å registrere vekta her assa!!

Denne uka har jeg ikke fått trent, men neste uke reiser jeg på fjellet sammen med ei venninne og sønnen min, og da blir det bæremeis og laaange turer!! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Er ikke så aktiv her for tida jeg heller. Blir liksom ikke tid til det med jobb og greier. Er så sliten om dagen da det er overfylt av pasienter på korridor og i tillegg skal man liksom trene, phuhuh....Har trent 3 ganger denne uka, men maten går det så som så med. Men NÅ må je gbare begynne (sitter her og stapper i meg Superschips med mindre fett, helt alene på en lørdagskveld) kremt... I morra skal jeg på elexia og si ifra at jeg ikke skal ha medlemskapet allikevel. Trivdes ikke der og synes dansetimene der var ufattelig dårlige. Står for det meste og rister på rumpa, det er ikke trening etter mitt syn. Da bruker jeg heller DVDèn min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jenter!

 

Ja, det har kommet til veis ende for meg her også. Jeg begynner på GR-kurs i morgen, og får ikke anlending til å både følge opp det og være her inne, jeg begynner nemlig også på jobb i morgen. Nå trenger jeg rett og slett et siste spark bak for å komme i må på vekta, det har stoppet opp for meg og jeg er lei av å skulle motivere meg selv. Så nå prøver jeg et kurs og håper det vil hjelpe meg helt frem.

 

Men: TUSEN TAKK for masse oppmuntring, hjelp, tips og vennlige klapp på skuldra - dere har vært uvurderlige i denne prosessen! Og tenk hvor mye vi egentlig har gått ned! Selv om vi nå er slitne av dette, så må vi jo erkjenne at vi har kommet et langt stykke siden januar. Jeg er ikke så rent lite stolt av meg selv, iallefall. Så: Lykke til videre alle sammen med å finne den rette balansen mellom kosthold, velvære, trening, selvbilde og livslyst :)

 

Beste hilsen Teo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre Teo!!

 

Her ble det faktisk 700g ned, så er veldig fornøyd med det! Har fremdeles noen kilo igjen jeg, så jeg kommer til å henge her litt videre :)

 

Nå bærer det til fjells noen dager, så da håper jeg at jeg får gått noen lange turer med gutten min i bæremeis.. Veide han her om dagen og han var over 12kg, så da blir det litt ekstra trening i forhold til å bare gå :)

 

Jeg er også sykepleier Lillejanne, så vet akkurat hvordan det er! Man blir sliten etter en hektisk dag på jobb! Jeg har jo ikke begynt å jobbe enda, men var sliten nok selv uten barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre Teo!:)

 

Er vi mange igjen da?? Skal vi sette inn siste støtet?? Mangler egentli motivasjon,men har såååå lyst å gå ned de siste kiloen....den magen plager meg sånn...

Går noelunde her,ikke fått trent noen tinga da, sykebarn:( Men tror kosten er ok.

Skal prøve å rapportere her inne hver dag, hjelper litt på å holde fokus.

Nå sover lillevenn, så tror jammen jeg skal hive meg rundt å gjøre 30 days!!

Skal rapportere senere!

Kaster ut super motivasjon til vi som er igjen! Stå på vi klarer de siste kiloen! Tenk hvor mange iv har klart, da klare vi litt til;)

 

Gratulere med nedgagn reeka å god tur, litt misunnelig, høres deilig å slitsomt ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott jeg ikke er alene:)

Ned 400 g siden sist onsdag...jhuu,ned er ned!

Lillevenn våknet i går,men jeg gjennoførte 30 days, pluss en trille tur, så fornøyd med gårsdagen. Skal på klubb i dag,så da blir det litt større utfordringer....men er ved godt mot! Skal prøve å få 30 days til i dag. Dagens mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Da var du flink sbs ;) Jeg må vel meddele at det vekta viste forrige uke, ble ødelagt i helga og jeg veide bare 100 gram ned fra forrige mandag (blæ...) Men nå har jeg sagt så mange ganger at jeg skal begynne, men ikke fått det til. Motivasjonen må kommet til meg og vare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den motivasjonen er noe herk! Gått greit i dag også. Spist sunt,men kanskje litt for store porsjoner, blir spennende å se på onsdag, skal ikke veie meg før.....

Ikke fått til trening, men satser på en løpe tur i mårgen,pluss en runde med 30 days...tøffer her jeg sitter på sofaen med en gullerot(haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi ned 1,3!!!:) Men bare 1,2 siden 16.august.....:) Men er forhåpentligvis på rett vei. Håper jeg ikke ødlegger alt i helgen, det har vært standar siden august...

Blei jogge/rask gange tur på meg i går. Skal prøve å få det til i dag også. pluss 30 days, det har ikke blitt gjort på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst glemt å registrere her denne uka jeg.. ikke at det er noe jeg ønsker å registrere, for hadde gått opp..

 

Men nå har jeg faktisk vært flink noen dager! tatt meg selv litt i øra! var på hyttetur forrige uke, og da ble det godis hver kveld.. og da har jeg hatt sånt godtesug etter jeg kom hjem å.. men nå er jeg vel på 3. sunne dagen :) og trent hver dag denne uka, så håper på resultater :) Har stått bom stille i 2 mnd nå!!

 

Så bra nedgang sbs!!!! Grattis!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrsatt inne i en god periode her:)

Lever sunt og trener...full av pågangs mot!Jhuu

Håper det varer i helgen også, det har og er min største utfordring, skal bare unnne meg litt fredagskveld, så ble det lørdag å plutselig søndag også...så tar jeg ikke meg sammen før ut på tirsdag...Men det er det forhåpentligvis slutt på!

 

Stå på reeka og lillejanne!!! Jeg heier på dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Jeg heier på dere også! :)

 

Jeg har vel kommet inn i en bedre rytme nå. I dag tok jeg med lillegull ut på tur i en drøy time etter jobb, på trillrtur og løp opp bakken med vogna, phuh...og tenker litt mer over hva jeg spiser, selv om det ble boler på tirsdag og jokolade i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 min på tredemøllen. Kjenner jeg har litt lyst å skeie ut(håper å skriver her,hindrer meg:)) Skeier jeg ut i dag er jeg redd det blir i mårgen,søndag osv.....ja... Skal holde meg til i mårgen,kanskje jeg klarer å la vær å skeie ut i det hele???Håpehåpe..

Satser på noelunde vær i mårgen å ta med ungene på tur. Blir ikke samme trimmen når de er med,men med misnste i meis må det bli litt:)

God helg alle sammen!( vi er vel bare 3 stk igjen eller?????)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...