Gå til innhold

Ammer og vil ned i vekt! Andre?


Gjest Lene1234

Anbefalte innlegg

Velkommen desanna:)

Blie her tydligvis leeeeenge jeg å;) Det siste kiloen sitter som støpt!Pluss litt dalende motivasjon....Men hilder ut:)

35 min jogging/rask gange i går, tja på mat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 646
  • Created
  • Siste svar

Huff, det går så opp og ned! Den ene dagen er motivasjonen på topp, mens alt raser sammen den neste...

Har enda ikke fått trent denne uka heller fordi jeg driver med barnehageinnkjøring.. Men i morgen!! Maten går det ganske greit med, men spiser noe godteri stort sett hver dag og det er jo dumt! men klarer heldigvis å begrense det litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null kontroll her i gården, ikke gått på vekten på lenge.

Vurdere å kjøre nazi opplegge med full fokus å null toleranse på utskeielser.......men klarer jeg det??

Kanskje det som må til for å bli kvitt de siste kiloene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ikke er bare jeg som sliter...eller bra å bra?!?!

 

Skal vi sparke oss bak å få vekk de siste kiloeen da?? Noen som er motivert for det???

Jeg har spist allllt for mye taco, måtte gå på sofaen å legge meg etter på...Men det stoppet meg ikke å trykke inn et par(mange) kake stykker med browniskake....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal det bli bedre tider!! (har jo aldri sagt det før :)....). Begynner å jobbe i morgen, så da blir det 8timers tråkking i sykehuskorridorer hver dag.. Selv om det også gjør at jeg ikke får trent så mye.. Krysser fingra for at de siste kiloene bare forsvinner :) Hilsen hu som akkurat har dytta i seg nesten en hel pose non stop og 1 pose knott

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Huff jenter, full skjerpings denne uka! Vi har ikke tid til sånt tull lenger nå før jul og de eventuelle gramma som kommer på da. Jeg har i hvertfall ikke tid. Vil ned 4 kilo minst til 30.januar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte meg fint i går! Har registrert maten,tror endte på 1400, så tok litt nøtter for å få opp antallet. Tror jeg skal ligge på mellom 1600-1900. har ikke gjort det før! Så jeg tror faktisk jeg har spist litt lite... det skal jeg begynne med, da ser jeg hva jeg putter i meg. Fikk til 45 min på tredemølle i går, rask gange å jogging... Prøve å få til det i dag også Super motivert, føler jeg.

Målet for dagen :

 

- null snop

- drikke myyyye vann

-45 min på tredemølle

 

Stå på jenter. dette klarer vi!! Tenke hvor fine vi kan være i julekjolene våres!!

 

Målet mitt for julen, er å gå ned mest mulig kilo frem til jul, slik at jeg kan spise med god samvittighet,( spiser bevist litt mindre når jeg ikke har slankepresse hengende over meg)

i steden for jeg ikke har gått ned eller i det værste lagt på meg å ender opp med å trøste spise hele julen, eller panikk spise for jeg skal slanke meg 1 jaunar!

Ja hjernen min er en rar ting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Så flink due r da sbs :) Jeg gikk atter en gang på en smell, men nå er kaka ute av huset! Mangler treningsgnisten, føler meg skikkelig daff....kanskje det er været. Var ikke akkurat oppmuntrende å se oppgang på vekta i dag... :) Ikke annet enn vantet egentlig når man ikke eier selvkontroll. Fytti grisen, kjenner jeg blir flau av meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror sukker å generelt usunn mat ødelegger psyken våres, eller egentlig hele kroppen. Merker det veldig på meg selv vist jeg spiser en del usunt. Kanskje happy første minuttene mens jeg spiser det " usunne" meeen så blir jeg skikkelig gi f... til det meste, å utsetter alt til dagen etter, å dag en etter osv. Humøret mitt svinger fra sur til enda surer:(Tolmodigheten min er ikke eksisterende. Går i en spiral som graver meg mer å mer ned i min egen ulykkelighet. Mens med en gang jeg lever sunt og spiser regelmessig,stiger humøret, jeg liker å holde orden. Ser lyser på livet. Møter de fleste problem og utfordringer mye mer positivt. Så hvorfor i alle dager kan jeg ikke bare spise sunt å REGELMESSIG hele tiden?? Jeg er en merkelig skapning.....

Er forsatt flink da:)

 

Kom igjenn lillejanne du klarer det! Ha som mål å klar en dag! Å så en dag osv.. Kanskje det virker litt mer overkommelig? Jeg tenker litt sånn jeg nesten spiser noe so jeg ikke skal. Skal klare bare i dag, jeg klarer å stå i mot i dag! Når jeg ikke tar den sjokoladen feks, så forsvinner suget etter en liten stund( helt til neste gang, da tenker jeg samme greia) er også en god følelse når jeg har klart å la vær, følelsen er værtfall bedre å varer lengre enn om jeg gir etter for suget!:)

 

STÅ PÅ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå var det jammen meg lenge siden jeg hadde vært innom... Dagene går i et nå som jeg jobber hver dag ;) Veide meg i dag, og hadde tatt av 0,9kg siden sist, så det får jo være greit... Men er helt utrolig godtesjuk for tida.... Er nå 2,1kg fra målet jeg satte da vi begynte.. :D Treninga går det dårlig med.. har jo ikke tid! menmen.. :) Håper alt er bra med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

er ikke så flink til å være her jeg heller for tida. Men har vært flink i 2 dager nå da :D Lørdag var det julebord og søndag bursdag. Men nå har jeg i hvertfall klart meg i to daget og føler meg så mye bedre. Føler på meg at jeg er inni der jeg skal være nå. Og satser på i hvertfall 2 kg før jul, helst innen 2-3 uker etter sånn jeg har satt opp målet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Jeg føler nå at jeg er inne i en bedre periode :( Endelig! Har leita etter denne følelsen siden august nå, så det var jaggu på tide. Har ingen planer om å gå opp i jula ;) Har vært så nogenlunde flink hele forige uke og igår, så krysser fingrene for at det går nedover nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det heller ikke så værst.. Er jo i masse aktivitet nå som jeg har begynt å jobbe, selv om det blir dårlig med trening.. Har vel gått ned et par hundre gram.. Har som mål å veie 65kg til jul.. 66,5 nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Jeg er så glad! Siden 15.11har jeg tatt av 2kg! så nå veier jeg 63kg, som jeg gjorde i august. Er så godt i gang og har skikkelig driven, men er ikke så aktiv da. Men mye er gjort når man ikke er så søthungrig. Har begynt med krom, og tror det hjelper. Vet ikke om det er det eller motivasjonen som gjør at jeg ikke putter sjokolade og kjeks i munnen, men det går i alle fall rett vei!!!!;)

 

Ha en strålende slankende uke jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har given lillejanne!! Super flink!

 

Her går det opp og ned annen hver uke virker det som.. 0,5 opp denne.. fysj og æsj... men er ikke så rart etter helgens inntak.. jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...