Gå til innhold

Ammer og vil ned i vekt! Andre?


Gjest Lene1234

Anbefalte innlegg

  • Svar 646
  • Created
  • Siste svar
Gjest Lillejanne

de helgene er ikke lette, og det er ingen trøst at hverdagen heller ikke er så lett med besøk og kaker her og der... Har jobba i helga, og der stord et jo muffins og sjokolade på bordet både på lørdag og søndag. HUFF! Har planer om å gå lang tur i dag og kutt ned på unødvendige karbohydrater.

 

Ha en strålende slankeuke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 min på tredemølle og 30 days gjennomført, så da håper jeg resten av dagen(uka) blir like bra:)

Er så deilig når det er gjort tidlig på dag, sjangsene for at jeg gjennomfører minker utover dagen,nemelig:)

Prøver å kutte på karbohydrater her og!

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var flink helt frem til kvelden,da endte jeg med å spise opp resten fra av helgas snop....kremt,vudrderte å kaste det på søndag,men tenkte, nei da jeg klarer å la vær(halv kvalm av sjokolade frsistete det ikke liksom)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gikk det skeis... igjen!! Var i bursdager og div forrige uke, så det ble kake 4 av 7 dager!! Herregud!! Det positive er at jeg trener da :) Har såå lyst å bli kvitt de siste kiloene, men det gir tydeligvis ikke nok motivasjon.. huff!! Men jeg SKAL ned!!

 

Ser ut som vi bare er 3 igjen ja.. så vi må heie på hverandre! Heiaheia!!! Krysser fingrene for en god uke for alle 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ammer litt fremdeles.. 3-5 ganger om dagen (han går ikke i barnehage), og 1 gang om natta. Sønnen min er nå 15mnd, og merker jo at det er mindre melk nå, men han er fremdeles veldig interessert :)

 

Det spiller vel ikke så stor rolle hvor vi skriver siden det bare er oss 3 igjen allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opp 100 g:( Uff, de hersenes siste kiloene!Arg! Syns å følte meg "slankere" Så litt deprimerende å ikke se 65 tallet som jeg håpte på...men men. Bite tenna i hop å holde ut!

Prøver å lure meg selv til å tro at jeg kanskje har fått litt muskeler av jogging å 30 days?? Det hjelper litt på motivasjonen, finne ikke igjen målebande mit så får ikke målt, må kjøpe nytt.

Ammer forratt, lillevenn er ikke så gira på flaske:( prøver å begrense på natt,men ikke lett, blir så trøtt tilslutt at jeg gir etter. Må vel bite tenna i hop å ta noen skrike runder der ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hvordan det er å være så trøtt at man gir etter, sbs! 100g er jo så godt som 0 ihvertfall, så da står du i det minste stille.. Men får håpe det begynner å gå nedover snart ;)

Har hatt min 3. treningsøkt denne uka i dag, føles godt! Så har jeg gått tur med gutten i bæresele i 2 timer (og han er nå over 12kg!!)! Og i dag har jeg jammen meg ikke noe godt i skapet heller.. så det er jo egentlig bra... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Jeg håper nattamming tar slutt snart...Lillegutt våkner litt på natten nå sikkert pga tenner og gir seg ikke med griningen sin før han får puppen sin. Og jeg kjenner godt igjen det med å ikke gidde å ta kampen når man er døutrøtt!

 

Har vært flink siden mandag nå og vekta viste ned. Så hadde jeg kveldsvakt igr og sjokoladen stod der og fristet...ugg..jeg gav etter, grrr...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det tatt helt av med nattamming igjen! De siste nettene har han våkna 3 ganger og SKAL ha pupp! Og attpåtil vært klar for å starte dagen 05.30! Tar han opp i senga mi når jeg ammer om natta, så da klokka er 05.30 har han krøpet ut av senga og gått i stua for å leke.. Så da er det eneste som funker amming for at han skal bli trøtt å sove litt lenger ;) Begynner å bli litt lei av det, han er tross alt snart 16mnd, så syns det er mye at han skal ha pupp flere ganger om natta.. menmen.. har bare et soverom, så han ser jo at jeg er der når han våkner og da vil han jo ha det beste han vet :)

 

I dag er det fredag, og jeg har "bare" spist en sånn liten pose med de nye malaco Must.. sånne lakriskuler.. mmm.. men er jo ikke såå galt :D håper på to treningsøkter og litt turgåing i helga!!

 

God helg til dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det ikke gått bra de siste dagene!;) Tror ikke jeg kan tillate meg å skeie ut EN dag i helgen ,det ender med heeele helgenn!!:D Vist jeg skal ha sjangs på å gå ned de siste hersens kiloene, så MÅ jeg virkelig være streng med meg selv!

Er inviter bort i dag, så vet ikke hvor "flink" jeg klarer å være i dag. Men fra i mårgen av, er det full skjerpings!

Så har som mål å være ferdig slanket til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ganske fornøyd med denne uka ;) Og vekta i dag viste ned fra forrige uke, selv om den nå er 400g mer enn i august.. Men jeg håper jeg har fått litt ny giv, og nå SKAL de siste kg av! Har egentlig bare 3,4kg igjen til målet, men nytt mål er nå 5kg ned før jul, så får jeg se da om jeg er fornøyd :D

 

Ønsker dere en flott, sunn uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Da tror jeg ammingen er over for vår del. Lillegutt er snart ett år og har ikke de to siste dagene vært interesser i puppen, og sprenget er vekk, så da er det kanskje ikke så dumt å benytte seg av det nå som man har sjansen.Synes det er litt vemodig, men litt deilig også. Så vi får se hvordan dette går.

 

Prøver å telle kcal og være flink om dagen, trener ikke så mye da. Men litt volleyball og trilletur, kanskje jeg skal begynne å stramme opp magen litt og. Det trengs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir jo ikke lett å holde på melka når han ikke er interessert.. Jeg har fått meg ny jobb og barnehageplass i dag, så 1.nov blir det et nytt liv!! Gutten min begynner i barnehagen 1.nov og jeg på jobb 8.nov, så det kom brått på! Må si jeg er spent på hvor lenge jeg klarer å holde på melka da, men gutten min er da 16mnd, så skal være veldig fornøyd med det uansett ;) Vi er ihvertfall veldig klare for barnehage og jobb begge to!

 

Denne uka har startet bra, så krysser fingrene for en bra fortsettelse! Fikk plutselig dårlig tid når jeg ikke får trent like mye fremover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på samme vekta, en dag litt opp en dag litt ned..Kommer med ikke under 65!!!Men må innrømme jeg sliter med å hholde fult fokus:(Så kan vel ikke forvente nedgang heller....men får trent, så lurer litt på å "drite" i vekta en periode.....prøve heller å føle/kjenne på kroppen når jeg er fornøyd. Brukte en bukse her en dag, å den satt mye finer(glis)selv om vekten ikke har gått ned...

Ha en tendes til å ta den helt ut vist jeg har skeiet ut, har jeg først spist to sjokoladebiter,så kan jeg ta hele platen for dagen er ødelagt,ikke vits å trene heller!!!(for en tanke gang!!!!)

Men i går gikk ting ikke så bra mat messig,men jeg trent! jeg må vel slutte å ha dårlig samvitighet vist jeg spiser feil eller ikke trener. Er vel der problemt ligger,finne noe som jeg kan leve med. Slik det har vært så er det en uke sunn(eller ofte bare en halv) for så å skeie til de grader ut den neste(resten). Så vist jeg ikke vil leve på diett annen hver uke resten av livet, må jeg finne den gyldne middelvei:)

Ser bak over i innlegg jeg har skrevt så har jeg en ny plan hver uke...men har ikke funnet noe som har funket, så kanskje jeg ikke skal ha en plan? Satse på å få inn trening, for det hjelper på humøret mitt:) Ikke så sinna mamma når jeg får ut aggresjon på trening;)hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Gratulerer med ny jobb Reeka!

 

Jeg står også stille +/-. Har ikke vært under 63 siden i begynnelsen av august, og det var èn eneste dag bare. Har holdt meg på 63,5-64 + siden da. Er flink i uka og går ned og så kommer helga og sprekker når jeg er på kveldsvakt. HUFF! Dette er ikke lett når man ikke har sterk nok viljestyrke. Til helga skal vi ha 2 vennepar på besøk og da skal jeg servere sunnere snax tenker jeg. Det er jo ingen som egentlig har godt av sjokolade og potetløv...*kremt* Kryss fingrene for meg at jeg gjennomfører!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stort sett helgene det sprekker her å.. Er flink til å trene mye, men det er det teite potetgullet!! Og jeg klarer fint å dytte ned en hel pose alene! Veiedag i morgen.. spent på den og krysser fingrene (på tross av massiv utskeielse i går på fest, og stoor trang til mc donalds burger i dag).. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei litta tulle som er 4 mnd i dag. (nr 3) Fullammer nesten, hu får litt grøt om kvelden, for da sover a så godt.

 

Mannen min har meldt seg på kurs nå og starter litt senere i vinter, så her i huset er det full motivasjon.

 

Veier i dag 81,5 kg og vil gjerne ned i 70kg, men første mål er 75kg (helst før nyåret).

Var veldig heldig, gikk ned under graviditeten, veide 88 kg måneden før jeg ble gravid og 87 på siste kontroll, meeen det har stått stille nå i 3 mnd.

 

Min plan er å ha full kontroll på hva jeg spiser og å spise regelmessig, har vel egentlig ikke spist for mye i det siste, men alt for få ganger om dagen.

 

Trener også hjemme med Nintendo wii et par timer i uka, så nå er det bare å holdet tunga rett i munnen og kjøre på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit desanna! Vi har alle litt eldre barn enn deg, og amminga avtar ihvertfall for meg.. sønnen min er 16mnd og ammer ca 5 ganger i døgnet.. Men har fortsatt noen kilo igjen så henger nok her en stund til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...