Gå til innhold

Flere over 40 ?


Gjest mst67

Anbefalte innlegg

  • Svar 826
  • Created
  • Siste svar

Hallo i natten....håper dere sover nå damer, her har det ikke blitt noe søvn enda, jenta mi var våken da jeg gikk for å legge meg, hun klør og klør, hun har en sjelden hudsykdom i tillegg til alt annet, så jeg har ofte våkennetter.....nå sitter hun foran tv'n og ser noddy så håper jeg på at hun blir søvnig snart.....

 

*har nok spist litt for mye i dag også jeg, snoker i påskeeggene, klarer ikke la være altså...huff, vanskelig dette, gleder meg til det er tomt for godis her, da går det så bra :)

 

Skal da klare å få bort mesteparten av det overflødige på kroppen, gleder meg såå til sommeren :)

 

Vi snakkes nok i morra damer :) GOD PÅSKE til dere alle :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maraton

Skal ta en liten rydderunde før jeg reiser på trening.

Jobbe etter det.

Påske-egget, ja det er oppspist for leeenge siden : D

Nytt godis i huset. Prøver å gjennomføre at jeg ikke spiser rein sjokolade.

Tenker på om jeg får diabetes. Da hadde jeg virkelig slitt,,, det beste er om jeg klarer å forebygge.

 

 

Riktig god påske ønskes dere!

En påske som man kan se tilbake til med god følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :cool:

 

*Blir vel litt stille her inne noen dager nå.....men jeg kommer til å skrive likevel, holde tråden "oppegående" :)

 

Merker hvor stille det er rundt om...nesten nifst, føler at vi er de eneste hjemme her i nabolaget...jaja, vi får ta noen rolige kosedager da, tar en tur på campingen til helga.

 

:) **GOD PÅSKE** :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trintin

God formiddag - skjærtorsdag, og påsken har vel offisielt begynt??

 

Er stille her ja, men det er vel forståelig - alle som kan reise bort har kanskje gjort det?

 

Her i gata er faktisk ganske mange hjemme så det er jo hyggelig når vi for en gangs skyld også er hjemme :)

 

I kveld får vi besøk av min favoritt-tante - i morgen er vi bedt til et nabopar (deres datter er bestevenninne med vår) som vi har det mye morro med - vi har vært på flere ferier sammen - deres datter og vår har vokst opp hos hverandre og hun har vært med oss til Spania 2 somre uten dem!

 

Lørdag skal poden på overnatting (sannsynligvis) til en kompis som flyttet herfra i jula (han sov her fra tirsdag til i går) og da er vi voksne bedt bort til et vennepar... litt kjipt å bli bedt bort i påsken uten barna, men nå ser det ut til at det løser seg greit alikevel! Frøkna vil mer enn gjerne være hjemme alene en kveld :)

 

Nei, jeg får finne frem støvsugeren - ønsker alle en finfin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei**

 

Høres koselig ut Trintin, at dere er så gode venner med foreldrene til venninna til dattera, blir nok noen fine dager for dere sammen naboer :)

 

Har akkurat bakt en kake, skal på besøk til mine foreldre som har 43 års bryllupsdag i dag! :)

 

Må bare skrive ned at jeg var flink i går kveld, spiste ikke så veldig sent, lot godisen være i skapet, pussa tennene og drakk vann, godt å legge seg uten å være stappfull i magen(har vært det et par kvelder nå) har funnet uit at jeg klarer ikke ha godter i skapet :)

 

Ha en fin dag videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trintin

hallo :)

 

Vært ute på en times rask tur med nabovenninnen vi skal til i kveld ;)

 

Været svinger skikkelig så vi ble både våte og varme... av og på med solbriller og hette - hehe!

 

Hadde tenkt å ta med ungene på teknisk museum, men de hadde ikke lyst så da gikk jeg tur i stedenfor :)

 

Håper dere hadde en fin kveld hos foreldrene dine i går, mst :)

 

Nå en dusj og litt avslapning med oppheng av vask osv - hehe!

 

Ha en fortsatt fin langfredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maraton

har bestått av regn, sol, sludd, opphold, solregn, Har likevel vært ute på joggetur 1 time. Mamma og svigemor har vært på besøk. Nå er det kvelden. I morgen blir det en liten tur til butikken, til gravene, kjøre datter og svigersønn, trene og selskap. Plutselig er påsken over.

Fortsatt god påske jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ;)

har vært å sjekket campingvogna i dag, det ble så mye sjøluft på oss at vi stupte i seng hele gjengen da vi kom hjem....hihi...våkna nå, så jeg måtte innom å skrive litt.

Har vært en ok dag, når det gjelder maten :)

I morra er vi bedt på middag hos svigermor, kalkun, og det er ok!

 

Fortsatt God påske, snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

Et lite livstegn fra ei som har påskepause fra vekt- og matfokus... Jeg koser meg med påske-egg og annet snop, men spiser sunt til måltidene. Regner med en aldri så liten oppgang på vekta i løpet av påsken, men det skal selvfølgelig av igjen etter påske! Det blir minimalt med trimming nå, men jeg går litt turer, og rocker litt med den nye rockeringen :) Det er morsom magetrim!

 

Skal levere sykkelen min på reparasjon nå etter påske, for da starter jeg opp med å sykle til jobben igjen. Det er deilig trim, så jeg ser fram til det :)

 

Ønsker dere alle en fin påskeaften, så kommer jeg sterkere tilbake når etegildet er over! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei giraffe....har nok en pause her å, men starter på nytt etter påskedagene, ser fram mot det, føler meg så mye mere vel når jeg spiser "riktig" .....gjør ikke dere det? ....går rundt og er litt oppblåst igjen her i gården....ikke godt ;)

 

Her har vi hatt deilig sol i dag, skikkelig vårvær, jeg og minstejenta har måket snø av verandaen, så i morra håper jeg vi kan sitte ute :) .....å, så godt det blir med vår nå og sommer snart, kjenner det krible ved tanken...hihi.. :)

 

Skal se litt tv før jeg finner senga, kos dere og nyt de siste fridagene da damer**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

** Må bare si at jeg gleder meg til dere er tilbake på sia her damer, ensomt her uten dere....nå er påska snart slutt, og da skal vi i gang igjen med den slanke linje..hehe....ikke lenge til konfirmasjon og 17 mai, og jeg ønsker meg en fiiin kjole i år ;)

 

Snakkes, kos dere den siste påsketiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maraton

Du verden som tiden flyr.

Var i hyggelig selskap i går.

Ble noen glass vin, og det er helt greit. Tror jeg ikke har rørt alkohol siden jul jeg!

Gikk tur i dag. Fin måte å feire dagen min på.

Maten har gått ganske greit. Har spist kake osv, utfordringen er jo å ikke fortsette med det.

det går fort til sentrumsløpet, skrekk og gru. Har ikke hatt den fremgangen jeg håpet.

Ønsker alle en fin kveld og 2.påskedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trintin

:)

Hallo alle samme - forsinket gratulasjon til maraton :)

 

Puh - de siste dagene har bare forsvunnet....

Fredag kveld var vi jo hos naboene og kosa oss skikkelig - var i seng kl 03.30.... sov lenge på lørdag - altfor lenge for måtte ut å ordne noen småting og handle litt, men fikk til alt selv om dagen ble kort!

Om kvelden var vi hos et annet vennepar på lammestek - jeg er ikke veldig glad i lam, men det var ok - kom hjem ved 23.30 tiden for vi skulle egentlig ganske tidlig avgårde i går, men i det vi kom hjem kom også et nabopar hjem så da ble de invitert inn på en nigthcap og det ble 03.30 før vi var i seng.... igjen....

Sov dermed til 11 i går også!!!

 

Fikk hentet poden som var hos en kompis og dro på hytta til en svigerinne på Mylla - der møtte vi fler fra svigerfamilien.... dessverre var jo ikke sola der - den forlot vi hjemme....

Var hjemme ca 20.30 i går kveld og da forsvant jeg i Ingen Grenser og Beck på tv, mens jeg dyttet innpå kjeks og ost!! ;)

 

Tante rød har kommet på besøk så formen er litt laber, men får forsøke på en gåtur i dag i alle fall - været er grått, men opphold - kjenner jeg er skikkelig værsjuk :)

 

Ønsker alle en fin siste påskedag - så får vi bare starte på nytt igjen så snart vi er klare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maraton

Hadde bursta 4 april, mann, datter,svigersønn, mamma`n min, nevø, 2 menn til venninner osv, har bursta i mars/ april så det er "harde" dager : )

 

Det fine med påske er at det er mye mer uhøytidlig enn jul.

Ikke alle ting behøver å planlegges.

Jobber med meg selv for å få til en "fiske" periode. Spiser jeg fisk, da går jeg ned i vekt ;)

Det er bare at jeg ikke er veeeldig glad i det. Jobbe med saken.

I dag er jeg positivt overrasket. Solskinn, var spådd regn???

Har vært å trent. Gruer meg til sentrumsløpet. Hadde håpet at jeg skulle greid 5 kg fra januar til nå, men neida. 0 kg...

Nå skal jeg i dusjen, så blir det middag etterhvert. Kylling i dag.

Ønsker alle sammen velkommen tilbake til hverdagen sånn etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Gratulerer med dagen som har vært maraton :)

*Høres ut som dere har hatt noen festlige dager Trintin ;)

 

*veide meg i dag, 1 kg opp...men hadde jo regna med det, skal prøve 1 uke med denne kuren jeg snakka om, begynte i dag...

 

* skal ut å ta solarium nå, kommer innom her i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trintin

God formiddag :)

 

Da var endelig påsken over!

 

Uendelig trøtt i dag - fikk ikke sove i natt - ble vel ca 3 timer tilsammen??

Typisk meg etter noen feriedager ;)

Men, var på jobb til 07 - greit når ungene ikke skal på skolen - da sover de bare til de våkner så jeg og sambo kan snike oss ut :-)

 

Veide ikke siden jeg var i ørska, men får ta det i morgen eller på torsdag!

 

Håper alle er klar for ny innsats - jeg prøver i alle fall frem til helga og tar ny sats på mandag igjen :)

 

ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

Da er hverdagen igang igjen, med mange gode forsetter for kosthold og trim. I påsken har jeg erfart at veien mellom fornuft og fråtseri er skremmende kort.. Jeg falt tilbake til masse gamle synder, men føler nå at jeg er klar for å ta tak igjen.

 

17. mai er min dato for måloppnåelse. Jeg har ca. tre kilo å bli kvitt før det. Gikk jo opp litt nå før og i påsken, men det er blitt lettere for meg å styre unna stadige snikveiinger, så nå skal jeg ikke sjekke vekta før på mandag!

 

I morgen tar jeg storinnkjøp av frukt og grønt. Det er god plass i skapene nå når alt påskesnopet er fortært. Lykke til alle sammen,- snart er det frem ned bikinien, så nå må vi ta tak! Og det er lettere sammen! ;)

 

Lykke til med kuren, mst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, må bare si at formen er laber, føler jeg ikke har noe energi.......føler meg sulten nesten hele tiden ;) ...men får prøve et par dager til, er jeg like slapp da, kutter jeg ut....når man tar en sånn kur, merker man hvor godt man har det med "vanlig slanking" spise vanlig mat i mindre mengder, men har nå en gang bestemt meg for dette, så jeg får prøve litt til....

 

Håper dere har det bra, best med GR-slanking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maraton

Det er så utrolig irriterenede.

Jeg kan feks ikke ta en kanelbolle, for da tar jeg 3,,

Kan ikke ta litt godis, for da spiser jeg alt.

Virker som om jeg tar litt mat med sukker, ja da klarer jeg ikke å stoppe fråtsing.

Må jeg rett og slett si NEI til slike ting??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trintin

Hallo :)

 

Neida, maraton - du behøver ikke si nei til det, men inntill hodet ditt skjønner at 1 faktisk bare er 1 og at den 3. ikke smaker noe anderledes enn den 1. så må du kanskje??

Vi er flere i samme båt... ;)

I går var jeg bare supersulten og kastet i meg en kvikklunch, 4 sjokolademus og en mars-sjokolade før middag... URGH!

Hodet mitt er ikke helt på plass om dagen, med tante rød så følger nesten alltid hodepine/migrene :)

 

Håper på en bedre spisedag og har klart meg fint til nå!

 

mst - stoooor godbedringsklem er sendt med ekspress nordover - håper virkelig du blir bedre snart - og den kuren din tror jeg jammen jeg hadde hoppet av! Høres ut som det ikke er bra for deg! Du sier det jo ellers bra selv - fornuftig mat i mindre mengder!! :)

 

giraffe - 1. målet mitt bør også være å få puste i bunaden igjen - så jeg henger meg på målet til 17. mai!

 

Fortsatt fin dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

Jeg har jo klaget min nød før i forhold til at jeg ikke kan begrense meg. Jeg kjenner det så utrolig godt igjen, maraton! Og det er virkelig frustrerende! Jeg kan fint spise en 200 grams sjokolade eller lange innpå hele 4-pakningen med kokosboller uten å kjenne nevneverdig ubehag.

 

Stadig øver jeg meg på "å bare ta èn", og det er slett ikke lett for meg ;) Ofte fører det til at jeg tenker at nå når jeg likevel har sprukket og skeiet ut, kan jeg like godt fråtse i meg resten. Hele sjokoladeskåla, hele posen med kanelgifler eller halve bursdagskaka som var igjen...

 

Nå finner jeg meg rett og slett ikke i det lenger! Jeg vil ikke være slik,- jeg er jo en kontrollfreak på andre områder, så må jeg vel klare å ta kontrollen over dette også!!! Dessuten: Store mengder sukker gjør meg tiltaksløs og slapp. Overspising og fråtsing skal ikke få ødelegge livskvaliteten min, for det er det som har skjedd det siste året. Jeg vil føle meg fin, jeg vil se ok ut, jeg vil ta vare på helsa mi både for min egen og for de rundt meg sin skyld.

 

Dette var ukas tordentale til meg selv! Godt å få det ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maraton

I dag spiste jeg salat på jobben. Fikke et skikkelig søtsug etter maten.

Prøvde med 1 stk sukkerbit. da forsvant suget!

1 sukkerbiten inneholder ikke allhverdens med kalorier..så kanskje det er et triks?

Ellers så ble det lang dag i dag. Nesten 12 timer på jobb. Greit på onsdager, da er det ikke treningsdag. Sen middag, grønnsaksform med svinekjøtt.

Nå får jeg finne senga, vekkerklokka ringer klokka 4.50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maraton

Går det bra jenter?

Nå er det plutselig helga, ialfall ganske snart.

OK, her i huset skal vel 2/3 av innboerne jobbe.

Jeg skal jobbe med å fjerne spor av påske.-

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...