Gå til innhold

Flere over 40 ?


Gjest mst67

Anbefalte innlegg

Så spennende da trintin.

Gøy når barna er med på noe de liker og de i tilegg har talent for.

Vekta har vist en liten nedgang. Det beste av alt. Jeg fikk trent i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 826
  • Created
  • Siste svar

Flott med nedgang maraton :D

 

Ja, det er bra at ungene har noe å holde på med også selv om det kan bli vel hektisk for mor innimellom!

Satser på at det verste er over nå snart når det gjelder frøkna - hun blir så stor at hun kan komme seg til og fra dansing selv etterhvert - går greit å ta bussen til og fra!

 

1 fridag var det de fikk før de i dag starter øvelsene til Peter og Ulven :)

Torsdag skal de i tillegg ha danseshow på et gamlehjem i nærheten!

 

Vekta og jeg var ikke helt venner i dag, men kan ikke regne med noe annet når jeg tryner så til de grader i nøtteskåla som stod igjen etter helga i går kveld + stappet innpå 3 sjokkiser.... jaja - borte er de!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et eller annet som svirrer i kroppen.

Har perioder som det svimler for meg,, ble hjemme fra jobb i dag.

Får se om det hjelper.

 

Hvordan går det med dere.

Travle tider?

Trøbbel med å få resultater?

 

Ikke gi opp, du fortjener ikke det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fint, selv om jeg ikke er så aktiv på denne tråden akkurat nå. Jeg har begynt å veie meg på tirsdager, og gikk denne uka ned 200. Det har gått veeeldig tregt siden før påske, jeg har ikke klart å skjerpe meg skikkelig, men gått på flere store sjokkis-smeller.

 

Nå har jeg imidlertid bestemt meg: JEG SKAL I MÅL FØR 17. MAI!! Det har jo hele tiden vært planen, og nå er det bare 2,3 kilo igjen (har gått ned 8,7). Målet er å trimme mer, spise mindre (synes det er så vanskelig å holde meg under 1600, men tror jeg må det hvis jeg skal i mål) og hente motivasjon her på vektklubben.

 

Hittil har denne uka gått greit, men det er i sannhet en daglig kamp mot fristelser, og det vil det nok alltid være. Når målet er nådd må jeg jo forrtsette å tenke over hva jeg putter i munnen, men med tiden håper jeg jo at de gode vanene skal feste seg skikkelig i meg.

 

Lykke til videre, damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda Maraton - det hørtes ikke bra ut det der :)

 

Håper du snart blir bedre ellers får du ta en tur til legen!

 

giraffe - de siste 2,3 kg tar du lett som bare det - NÅ skal det gjøres og du har ca 2,5 uke på deg - vi heier på deg :)

 

Her sprutregner det i dag - fikk trimmet i går - endelig utetrening igjen og da dukket det opp 9 stk gitt - det er BRA :D

 

I dag er det taxikjøring med frøkna og diverse i heimen som står på planen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med innspurten giraffe . Du spiser ikke for lite mat?

 

trintin . pass så du ikke blir tatt for din "pirattaxi" virksomhet ; DD

 

Har vært hos lege, ser ut som virus på balanse nerven, men det ser ut til å være av det enkle slaget ;D Fikk noen tabletter, men da jeg leste alle bivirkninger drøyer jeg litt til med å ta de. Så da er vel formen min ganske bra sånn egentelig.

Håper at jeg nå snart får tatt i bruk joggeskoa.

Mamma kommer ut fra sykehuset i dag. Så det blir nok noen mil ekstra i sykebesøk hver dag. Håper at jeg iafall 1 gang i uka kan sykle til henne. Da blir det ialfall trening også, ca 5-6 mil.

Må virkelig sette inn et hardt støt nå. Har lovet meg selv at innen jeg blir 50 (2011, april) skal jeg om ikke ned i idealvekt, så skal jeg være veldig nær det. Hadde som mål med å gi meg med å røyke innen jeg ble 40, det klarte jeg. Målt nå blir vanskeligere,, men jeg skal og må klare det.

 

Ønsker alle en riktig flott dag, og kan vel si god helg også ; D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du har vært hos legen, maraton - syntes nesten det kunne høres ut som et virus ja - derfor jeg sa det!

MEN, om bivirkningene er så mange at du ikke tar det så håper jeg at formen er mye bedre ja :)

 

Flott at mamma kommer ut av sykehuset da - håper formen hennes er god nok til å flytte hjem? Må hun ha ekstra hjelp i hjemmet eller er hun fit for fight?

 

Snakk om pirattaxikjøring!

I Spania i fjor fortalte noen venner at de var blitt stoppet på flyplassen og gitt bot fordi de kjørte egen familie til og fra! De hadde hatt mange på besøk den sommeren og politiet hadde bitt merke i at bilen stadig var der og de ble tatt for kjøring av pirattaxi!! Husker ikke hvor stor bota var, men den var ganske betydelig! Så man skal ikke kimse av det gitt - hehe :)

 

Frøkna skal nok få gjøre opp for seg om noen år når mor skal kjøres og hentes både her og der :D

 

Nei, jeg får jobbe litt - ha en fortsatt finfin dag og god helg til de jeg ikke treffer!

 

Lurer på hvordan det går med mst - er du i rute til sydenturen??

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maraton

jenter, og hvordan er motivasjonen?

Motivasjon og ha tid til å ha motivasjon er en del av det samme regnestykke.

Prøver å samle trådene til et bedre slankeliv igjen.

Svimer litt rundt av og til. Hadde opprinnlig tenkt meg på jobb mandag, men tviler i dag.

Min mor har kommet hjem. Klarer å stelle seg selv, finne mat selv, legge i ovnen selv. Så jeg reiser ikke dit hver dag. Prøver å få litt oversikt over andre som også skal dit. Reiser andre,da reiser ikke jeg.

 

Ønsker alle en flott mai måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trintin

HVOR ER ALLE SAMMEN???

 

Ja, nå har jeg riktignok ikke vært inne selv siden torsdag, men det har gått i ett og jeg har ikke hatt tid!!

 

Motivasjonen min er god den, ned 700g denne uka så da er det bare å fortsette! Tante Rød kom i går så da er det like greit å veie mandag!! :D

 

Maraton var innom, hvor er alle andre??

 

Vel, ny uke og nye muligheter for oss alle - håper dere kommer innom igjen jenter ellers blir det ille stille her... ;)

 

Ha en fin mandag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

Skal prøve å være litt mer aktiv her inne. Sliter med både motivasjon og matinntak, helga gikk skeis, men jeg er fremdeles med! Jeg har jo noen kilo igjen før jeg er i mål, og skal på vekta i morgen. Resultatet blir ikke bra, men jeg satser på nytt igjen denne uka. Avlegger rapport i morgen ;)

 

Bikinisesongen er rett rundt hjørnet, så nå må vi stå på!

 

Gratulerer med 700 ned,- det er jo råbra, Trintin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maraton

Slik skulle det ikke være.

Heldigvis så begynner formen å bli bedre.

Skal jeg nå "drømmevekt" innen jeg er 50, så må jeg jammen skjerpe meg!

 

Lykke til videre i denne uka jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

Opp på meg også :eek: Har sett veeeeldig lenge på 66- tallet nå, og forrige uke ble det 66,3. I dag viste vekta 66,9. Jeg har skeiet ut i tide og utide, og er litt der at når jeg først gir blaffen, så gjør jeg det til gangs. Det betyr at jeg fortsatt har nesten 3 kilo igjen før jeg er i mål. Vi får prøve å motivere hverandre til å stå på! Jeg er "fit for fight"!!

 

Jeg vet jo så inderlig vel hva som skal til, så nå får det være nok. På med munnkurv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trintin

Kjip veiing på dere begge, men neste uke - DA er det ned - ikke sant?

 

Jeg har langt igjen til ønsket målvekt, men det går da sakte, men sikkert nedover - i alle fall har det gjort det de siste 2-3 ukene :D

 

Vi får bare låse alle skap og skuffer som inneholder forbudte saker??

 

Her snør det som bare det i dag - jaja - siste krampetrekning fra Kong Vinter?

 

Vi har serieåpning i morgen så håper det er et blaff - ikke morro å spille fotball i snødrev ;)

 

Vi snakkes :)

 

MST - HVOR ER DU????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maraton

Ja, må nok låse skap og skuffer + lommebok inne i et skap : D, og kaste nøkklen.

Masse snø her i dag også.

Det kan jeg ikke gjøre noe med!

Har prøvd å trene igjen. Det fungerete greit.

 

Snart er det helg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, så dere er her, koselig :)

Har veid meg og vekta viste 71,4kg, så da har jeg tatt av 5,2 tilsammen...det tok jammen tid gitt ;)

 

Håper dere alle har det bra, rekker ikke lese alt, har 2 møter ganske snart......stikker innom igjen...

 

Ha en flott dag alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

Så bra, mst, om halvannen kilo havner du på 60-tallet! Så nå handler det bare (og det er ikke bare, bare..) om å stå løpet ut, og samle all den motivasjon vi kan finne! Til tross for at mye har skjedd i familien din, har du klart å gå ned over 5 kilo, og det står det virkelig respekt av.

 

Jeg håper virkelig at du fortsetter å følge med oss, for her er det fremdeles liv, og der det er liv er det håp :)

 

Dette skal vi klare, damer! Nå må vi stå på og ikke glemme målet vårt om å gå en lettere vår og sommer i møte. Selv har jeg strevd med motivasjonen siden før påske, men kjenner nå at kamplysten tiltar.

 

Kjempemasse lykke til til oss alle! Vi vet jo hva som skal til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trintin

Flott innsats mst :)

 

Og giraffe var innom også - BRA ;)

 

Vi vant første kampen vår i går - HURRA - spilte mot et lag vi tapte begge kampene mot i fjor!! Det var gøy!

 

Var heldige og fikk finvær til kampen!

 

Ja, det er bare å fortsette videre - vi har jo fortsatt håpet? Vi gir oss ikke nå :D

 

Fortsatt fin dag damer - snart helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

Det ble så stille her en stund så jeg trodde det var slutten for tråden vår.....

så det var koselig å se at dere var her enda ;)

 

Skal i konfirmasjon på lørdag, så i morgen går dagen med på å hjelpe søsteren min med pynting av bord, baking osv.....blir gøy!

 

Jenta mi ble syk i løpet av ettermiddagen, så nå ligger hun her med feber og er slapp, så da blir det ikke skole i morra, håper bare hu er frisk igjen til lørdag.... ellers så er det ikke så mye nytt her, samme gamle...hehe....

 

*ha en fin kveld dere* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trintin

God morgen :D

 

God bedring for datter mst - kjedelig å bli syk nå da ;)

 

Vi skal i konfirmasjon på søndag så lørdagen går med til å lage is til en konfirmasjon og kake til en annen.

 

Jeg kan visst ikke passe munnen min - hehe!

 

I kveld skal jeg på Norske Talenter med min sønn og en venninne og hennes sønn! Jeg har ikke sett noe særlig på det, men vi kunne få billetter via jobben så da tenkte vi at det kunne være morro for gutta :D

 

Solen skinner så vi får bare håpe at den holder seg her hele helgen :)

 

Ha en finfin fredag og god helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest giraffe

Håper dere har hatt en fin helg ;) Jeg har som vanlig skeiet litt ut, men litt med måte føler jeg. I dag har det blitt 3,6 trimpoeng, og jeg har spist fornuftig. Har hatt fem flinke dager denne uka, og to ikke-flinke.

 

Tenker å være litt streng med meg selv i morgen,- det er jo dagen før veiedag, og jeg vil så gjerne se resultater nå!

 

Håper vi kan fortsette å motivere hverandre. Det trenger ihvertfall jeg!

 

God søndagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maraton

Gikk over all forventning. Svidde av 650 kalorier på 1 time og 30 min

Maten,,,, det er en annen historie. eller godis,, kjøper inn og tror at jeg ikke skal spise selv, hallo, ok jeg skal klare å la være å ta godis som ligger i skap.

Formen er ialfall bedre.

Så da er jeg fornøyd.

 

Dere da damer.

Konfirmasjon kan jo være en utfordring. I slike settinger savner jeg faktisk røyken, da fikk jeg avsluttet kakespising med nikotin.

 

Ønsker alle sammen en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trintin

God ettermiddag :)

 

Flinke trimmere :D

 

Konfirmasjonshelg er overstått, men i dag er frøkna 15 år.... hun ville gjerne ut å spise i dag, men sambo er syk med feber og forkjølelse så vi drøyer den til torsdag - da slår vi sammen med min dag som er på onsdag!!

 

Hun får heller få velge seg noe godt til hjemmemiddag!!

 

Skulle egentlig spilt kamp i dag, men glad jeg har meldt avbud for været er ikke akkurat deilig ;)

 

Håper alle får en finfin uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maraton

trintin: Gratulere med 15-åring, og med din egen dag til torsdag.

Håper at formen til samboer er bedre,og at han ikke har smittet dere.

 

Været her på østlandet er litt av hvert. Det er det vel forøvrig i hele landet.

Det er hvitrimet ute, spent på hvordan det har gått med blomstene som jeg har plantet på kirkegården,, .

I dag bør jeg få ryddet inne. Har 2 stk roterom som bør slippe å få være roterom.

Det skal egentelig ikke så mye til for å få det ryddet.

 

Slanking, ja her går det over stokk og stein,,,, derav sint fjes.

 

Ønsker alle en flott dag og uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trintin

Takk for det, maraton - min er i morgen, men det er helt greit å overse - hehe :D

 

Litt stokk over stein med mat og inntak hos meg denne uka også - i går var det bare frøkna og jeg som slappet av med fjernkontrollen - sambo og poden var i seng til 20.30 - dessverre er ikke sambo noe bedre, men det får jeg ikke gjort noe med - jeg holder meg på min siden av senga :)

 

Jeg tok inn uteblomstene mine i går kveld - har ikke plantet dem ut i krukkene enda så de stod bare på bordet.... var glad for det i morges når jeg så hvor kaldt det var!

 

Solen skinner utenfor vinduet ser jeg, men det hjelper jo ikke meg ;)

 

Fortsatt fin dag til alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...