Gå til innhold

Flere over 40 ?


Gjest mst67

Anbefalte innlegg

Jotakk, formen er bedre, men er ikke så lysten på mat...

Logget 1,5kg ned og da tok jeg IKKE med nedgangen etter "tarmskyllingen" :)

 

Brudeparet fikk giftet seg og helgen var fantastisk - det var først natt til mandag og utover mandagen at folk ble syke så det var vel kanskje et virus eller noe - matforgiftning gjør vel utslag før??

 

Brudeparet er også kommet vel frem til Maldivene - så de klarte seg greit på alle flyturene!

 

I kveld skal vi til et vennepar å spise middag....

 

Håper du har hatt en fin fridag, maraton!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 826
  • Created
  • Siste svar

Hei, jenter :) for jeg går ut i fra at det er det dere er? Jeg har akkurat kommet igang med GR. Gikk ned mange kilo for noen år siden, men de har sneket seg sakte men sikkert på igjen! Trener mye, og simpelten elsker mat.... og vin....

Skal ned til 70 kg. Tror det er min trivselsvekt, og nåla viste 91,5 for en drøy uke siden :)( Vil veie meg hver fredag - har liksom litt ekstra motivasjon før helgen da!

Er ikke veldig ofte innom - men noen ganger i uka! Kan jeg henge meg på dere?

 

Sommeren kommer jo - og klærne fra i fjor bør passe ( håper jeg!!)

 

Ha en fin vårkveld fra "Padi"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridagen ja,, den ble litt annerledes. Startet med å ringe til min mor.

Hun var ikke mye bra,, ringte 113. Det viser seg til at hun har hjerte infarkt i en alder av 84 år. Tror det kommer til å gå bra.

Har likevel rukket å jobbe 10,2 km idag.

Slanking derimot har gått litt over stokk og stein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere**

Velkommen Padi, hyggelig at du slår følge :)

 

*Har vært på møte og jobb i kveld også, sene kvelder for tiden......men spennende.....

Her har det gått bra i dag, søstra mi kom på besøk og hadde med masse kaffebrød og sjokolade, jeg styrte unna alt kaffebrød og tok 2 små sjokoladebiter, synes jeg var kjempeflink...hehe...føler meg ikke så oppblåst i dag, deilig!

 

Nå er det natta snart, og ny dag igjen i morgen, tror jeg må snikveie litt nå altså, snakkes damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**HALLO**

 

Er innom en snartur før jeg stikker å henter jenta på skolen....håper dere har det bra :)

 

Ser ut som en bra dag her i dag også, sydenturen gjorde meg virkelig motivert igjen!!! :)

 

Snakkes damer, ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Padi :) Bare å slenge deg med - litt stille om dagen, men slik er det noen ganger :)

 

Usj, så skummelt med mamma'n din maraton - går det bra med henne?

Hadde du jogget 10,2 km?? Imponert i alle fall :)

 

mst - så flott at motivasjonen din er tilbake... hurra! Godt å ha et mål å sikte mot!

 

Har gått en rask tur med en venninne - ca 80 min - deilig!

 

Fått vite i dag at det var vannet inn til hovedbygningen der bryllupet ble holdt som var infisert i helga - godt at de har funnet ut hva som har gjort alle syke, men helt tragisk at det skulle skje....

 

Nei, skal prøve å komme meg i seng litt tidlig i dag - må tidlig på jobb i morgen!

 

Sleep tight - don't let the bedbugs bite.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridagen ja' date=', den ble litt annerledes. Startet med å ringe til min mor.

Hun var ikke mye bra,, ringte 113. Det viser seg til at hun har hjerte infarkt i en alder av 84 år. Tror det kommer til å gå bra.

Har likevel rukket å jobbe 10,2 km idag.

Slanking derimot har gått litt over stokk og stein.[/quote']

 

Håper det går bra med mora di maraton *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mamma ble sendt i hui og hast på sykehuset i morges hentet av sykebil....

Hun har blitt verre igjen av vannforgiftningen og bare kastet opp siste 36 timer... i dag bare svimte hun va så pappa måtte ringe etter ambulansen!

 

Regner med at hun nå klarer seg bra da - hun var nok veldig dehydrert og på sykehuset får hun vel i alle fall hjelp :)

 

Blir utrolig deilig med helg nå - har ikke så mye på tapeten....

 

Poden skal i bursdag på lørdag - jeg er bedt ut med fotballjentene på en vin/øl og frøkna skal ha konfirmasjonspresentasjon på søndag.... innimellom der bør jeg få vasket litt hus osv, men har ikke tenkt å stresse med noen ting :) :)

 

Håper alle får en super helg!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så gjort! Jeg har klart å skjerpe meg skikkelig denne uka, selv om jeg i skrivende stund sitter her og nyyyyter 100 gram Walters mandler fra Freia. Resten av denne 200-grams sjokoladen skal jeg kvarte i morgen. Det er jo tross alt helg! :) I går tilbakela jeg 10 kilometer med stavgang/løping/gange. Det var så deilig! Sola skinte, fuglene kvitret og jeg så både hestehov og hvitveis i full blomst!

 

Planen min denne helga er å slappe av og ta det rolig, kanskje gå et par turer, spise sunt, men unne meg litt godteri uten å fråtse eller overspise. Det er jo ofte det som skjer; jeg mister helt kontrollen og gir tilslutt helt blaffen. Det håper jeg snart det skal bli slutt på nå.

 

Håper alle syke mødre blir friske snart, det er leit når våre nærmeste blir syke.

 

Ha en kjempefin og hyggelig helg, så taster jeg etter vektkontrollen på mandag, om ikke før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Huff da Trintin, ble det så ille av vannforgiftningen ja....håper hun blir bra snart :)

Håper det går bra med mora di også maraton....

 

Vet ikke om jeg kommer innom mer i helga, mulig vi blir med på campingen i helga, får se an været i morra....

 

Kos dere masse damer, med sjokkis og vin :)

 

**GOD HELG**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en ikke ok uke.

Først var det jo en venn av oss som kom alvorlig til skade i en ulykke.

Så har jo min mamma blitt syk. Hjerteinfarkt, hun har også hatt et lite til når hun var på sykehus. De skulle blokke opp årer i dag, det ble kun "staket" opp.

Lungbetennelse har hun også fått. Vi får ta tiden til hjelp.

Takk for hyggelig hilsen.

Ønsker også god bedring til "syke mødre" og deres familier : D

 

God helg og klem til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste 66,5 i dag. Jeg er glad og fornøyd, selv om jeg var der for en måned siden også..

 

Nå går det rett vei igjen, og jeg håper dere også fortsetter på veien mot en lettere sommer. Dere er vel her fremdeles, damer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo giraffe - er her jeg vet du, men det skjer så mye om dagen at jeg sliter litt med å ha tid til alt... :)

 

Grattis til flott nedgang :)

 

Mamma er mye bedre nå, heldigvis og jeg er også mer eller mindre bra igjen - får noen slike plutselige tak hvor jeg er kjempekvalm, men det går fort over igjen!

 

Snikveiing i dag viste ned 500g så da får jeg håpe at det holder seg slik!

 

Håper det går bedre med mamma'n din maraton - og uff med skadet venn også :)

Typisk at alt skjer på en gang, liksom :)

 

mst - hvordan var det på campingen i helga? Alt vel med deg og dine??

 

Lurer på hvor det ble av Merto?? Hm - må visst purre litt på henne et annet sted - hehe - men hun er knapt nok der heller om dagen - travel travel travel!

 

Hvordan er det med Padi mon tro - går det greit med deg - vil gjerne høre fra deg da vet du!

 

Nå skal jeg finne senga - skal ha behandling i morgen tidlig så da er det greit å være uthvilt!

 

God natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på slanking. De holdt på å sende min mor hjem,,, har fått avlasting.

Tror jeg pga stress går litt ned i vekt nå.

Aldri så gæli at det ikke er godt for noe.

Stikker plutselig innom her igjen ; DD

 

Gode ønsker til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere......ble litt fraværende her jeg......fikk vite i går at kreften til mamman min har blusset opp igjen, hun tok det så tungt.....jeg å, er redd for å miste henne....har så godt og nært forhold til henne, og så er hun bare 61 år, ingen alder......huff, livet er vanskelig mange ganger :)

 

*ellers så går det veldig bra her, er ikke oppblåst og alt føles bra med kroppen, håper jeg husker å veie meg i morratidlig, skal på sykehuset, kontroll med jenta, så da blir jeg gjerne litt glemsk med meg og mitt, men skal prøve å huske på vekta....

Hadde ei fin helg da, det må jeg si :)

 

Ser ut som dere har vært flinke også, så BRA :) nå må vi fortsett i dette sporet!

 

God bedring til alle våre mødre <3

 

Natta damer, snakkes sikkert i morra**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mst.

Livet gir iblant noen utfordringer man ikke ber om,, det er jo ikke gamle dama heller. Regner med at dere går litt i "koma" nå.

Mange varme og gode tanker sendes deg og dine.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stooor klem til mst - skjønner godt at du ikke har det så bra om dagen :)

Livet er ikke rettferdig!

 

Maraton - skjønner at det er hektisk med ting rundt deg også - godt at mamma fikk avlastning eller var det deg?

 

Usj, alle andre småting blir jo trivialiteter når man får slikt i fanget!

 

klemmer til dere begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var i bedre form i dag heldigvis, har vært der og farga håret hennes i dag, hun ble så fin da.....

 

Glemte selvfølgelig vekta, men i morra er jeg bare hjemme, da blir det, håper og tror at den viser mindre enn sist:D

 

Klemmer til dere fra meg, håper det går bra hos dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hallo....begynner å bli litt stille her nå, blir det etter hvert, men vi har da holdt ut leeenge her vi damer :) regner med at tråden dør ut snart...

 

Har forresten veid meg i dag, og jammen viste vekta minus 1 kilo, da ble jeg glad!! endelig et annet tall å se :)

 

Ønsker dere alle lykke til videre, håper vi alle når være mål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for mst - flott nedgang på deg :)

 

Flott at mamma føler seg bedre også - og med nyfarget hår hjelper det sikkert på litt i alle fall!

 

Ja, det er stille her om dagen - jeg har det dessverre veldig travelt og rekker ikke alltid innom, men glemmer dere ikke altså - det er jo NÅ vi skal sette inn støtet for at bikinien skal passe om ikke altfor mange uker.... :)

 

Jeg har fri imorgen og gleder meg storveis selv om jeg skal vaske og vaske og vaske!!

Men skal også ha jentetreff i morgen kveld - sambo er i Spania, poden skal til mine foreldre og frøkna i bursdag så det blir nok bra :)

 

God natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet kveld, det er ikke så gøy på fredag.

Ting begynner å roe seg, og matlysten kommer tilbake, det hadde ikke vært så nøye med den egentelig.

Lurer på om bihulene tøyser med meg. Håper å tå til en treningsøkt i morgen likevel. Skal snart finne senga, vi sitter å halsover.

Ønsker alle en flott helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloooooooooooo................. :D

 

her var det stille stille stille ja....

 

Helga mi har godt i ett siden frøkna har hatt 2 show hver dag og jeg har kjørt henne kl 09 om morningen og hentet henne kl 20.... så ett show på lørdag og siste showet i går - det var storvariasjon i showene, men så er det jo elevshow og alle skal få vise seg frem :)

 

Frøkna har jo danset siden før hun var 6 så må bare innrømme at nå er det hennes gruppe som er de beste til å danse - objektiv som jeg er - hehe :)

 

I morgen starter øvelser til Peter og Ulven som Dansekompaniet skal sette opp 7. og 8. juni! Dansekompaniet der de som representerer ballettinstituttet utad - og frøkna skal spille/danse Peter - spennende :)

 

Ellers håper jeg jo at alle andre har det superbra og at dere kikker innom igjen snart!

 

God kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...