Gå til innhold

Flere over 40 ?


Gjest mst67

Anbefalte innlegg

Det snør og det snør.....skikkelig vinter her nå, helt plutselig....gleder meg til jul jeg så det passer jo bra, skal jo ha ny fin julekjole i år, som belønning ;)

 

Da skal jeg finne senga, snakkes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 826
  • Created
  • Siste svar

Her stoppet vekta på 63,8 ;) og jeg er så fornøyd ;)

 

Ca. 2 mnd til julaften nå, så jeg tenker det blir en fin kjole på meg i år....

 

Snart ny uke og nye muligheter, blir vel bra.....ønsker dere alle en flott uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk er jeg i boks med noen julegaver allerede, mst ;) Ellers er jeg utfordret på hold-vekten-tråden om 3 kilo ned til 5. desember. Det slenger jeg meg på. Gårdsdagens veiing viste 66,4 kilo. To dager før det veide jeg 68,4, så jeg blir ikke helt klok på dette.

 

Det jeg blir klok på, er at jeg trives best når jeg lever sunt! Derfor har jeg tatt tak igjen for å ta meg inn etter masse utskeielser. Synes fremdeles det er vanskelig å finne en gyllen middelvei, og det blir for mye enten eller.

 

Klærne strammer litt igjen, men som sagt skal det nå av igjen. Jeg har et velutviklet konkurranseinstinkt, så nå skal jeg stå på for å finne trivselvekta igjen.

 

Og du, mst, er blitt slank som en sylfide! Tipper det gir kreditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har visst ikke vært innom på kjempelenge :)

 

Tiden bare flyr fra meg har jeg på følelsen av så nå må jeg bare ta tak igjen jeg også!

 

I helga har vi (sambo og jeg) vært i Roma med 3 vennepar - veldig mye gåing, men også veldig mye god mat :)

 

Lurer også på hvor mst ble av og hvordan går det med bellehelle??

Mangler jo flere også, men det er godt å se at du er i slaget giraffe :)

 

Maraton har ikke vært innpå den siste måneden og Hulahopp som kikket innom har heller ikke vært her?

 

Ønsker dere i alle fall en fin tirsdag - skal prøve å komme innom her litt oftere :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom sånn av og til.

Har begynt på nytt GR internettkurs, startet mandag.

Vekta har jo bare gått opp,, veldig dumt.

Har litt å fordrive tiden med. Rydder hus etter svigemor, hun er på sykehjem.

Har selv vært sykmeldt nesten 4 uker,, øresus, kvalm, svimmel osv Orket ikke å trene på 3 uker, men nå er jeg i gang igjen.

Facebook har vel også tatt litt av tiden som jeg pleide å bruke her.

 

Nå som kvelden blir lange har jeg lovet meg selv og være en flittigere bidragsyter her inne..

 

Klem til alle sammen

Nå skal jeg straks smøre matpakke for i morgen,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo Maraton ;)

 

Ikke morro med den svimmelheten, øresus og kvalmen din - har du fått noe hjelp?

 

Har en kiropraktor/fysipterapeutvenninne som er veldig flink på svimmelhet! Min mor har slitt skikkelig med det samme i våres - hun endte tilslutt 2 ganer på sykehuset grunnet dehydrering :)

 

Godt det går bedre med deg i alle fall....

 

Her snikveies det hver dag nå - og siden mandag er det 900g borte.... jammen har jeg spist meg opp i Roma :)

 

Jaja - har slanket bort de samme kiloene x-antall ganger, men denne ganger er det for siste gang!

 

Ha en finfin torsdag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

900 gr er jo kjempebra. Snikveiing, er fortsatt med i den klubben jeg å.

Har gitt opp å prøve og la være.

Veldig surt å gå ned de samme kiloene,, utrolig hvor lett man plutselig har pådratt seg ekstra ballast.,

 

Jeg har vært hos naprapat, skal til øre nese-hals lege og MR,, TingTarTid ;)

 

Har kommet igang med GR- kurs igjen. Ialfall sånn omtrent.

Har funnet ut at det er lurt å lage matpakke kvelden i forveien.

Litt enklere å være kreativ om kvelden enn klokka 5 morgen.

 

Ønske dere en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg klart å gå ned. Sender brev til kursleder på mandag, dvs jeg veier meg søndag morgen, sender brev på kvelden. Slik at hun har det før klokka 12 på mandag ;)

Ble 1 kg denne uken, og jammen hadde jeg gått ned noen cm også.

Tross gresk aften på lørdag. Det var liksom årets julebord.

 

Denne uka blir litt så som så med trening.

 

Ønsker alle en flott uke, og lykke til med veiing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra Maraton - kjempeinnsats :)

 

Her ble det 1,4kg ned etter litt for mye mat på søndag..... veide nemlig 600g mindre fra fredag morgen til søndag morgen... jaja - da har man forhåpentligvis litt å gå på?

 

Men, tante rød har kommet så kroppen skriker etter usunnheter.... tror jeg fikk tatt unna det verste suget i går ettermiddag og kveld - fant ut at jeg like gjerne kunne slippe kreftene løs - hehe :)

 

Er visst bare deg og meg her nå, maraton - er så spent på hvordan det går med mst og giraffe??

 

ha en fortsatt fin uke og lykke til videre med GR kurset ditt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giraffe kan rapportere 66 blank på søndag morgen. Jeg skal prøve å komme ned på 64-tallet før vi starter med julekosen. Da er jeg i trivselsonen som er mellom 64 og 65.

 

Tipper jula blir en utfordring, men det er jo lov å røre litt ekstra på seg selv om det er jul, og hvis snøen kommer blir det både ski og aking. Det er god og morsom trim!

 

Så braat dere er i siget, damer! Tipper det føles godt når kiloene forsvinner.

Men hvor er vår alles kjære mst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra damer!!

Dere er kjempeflinke.

Kanskje det er like greit at det ikke er alfor mange av helligdager i slutten av desember?

Har som mål å få fanget noen nye klær på salg i januar ;))

Tror jeg må skifte ut litt, for selvom de gamle forhoåpenteligvis er passe da,, så er de ikke direkte nye. Er ingen moteslave, men jeg tror det gir litt ekstra glød å se ok ut.

 

I dag skal jeg trene, uansett hvor mange andre ting jeg burde gjøre!

Ha en flott dag, og uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var giraffe jo - kjempeflott innsats av deg også :)

 

Ja, i kveld håper jeg på trening også - er ferdig med mesteparten av taxikjøringen for uka - bare en tur ned med frøkna i dag, men heldigvis en annen mamma som henter ;)

 

Vekta har stått stille siden mandag, men det er helt ok - satser på en grei helg!

 

Stå på alle sammen - håper virkelig mst snart kikker innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen innom på en uke ;)

 

Hva skjer her da?

 

I kveld er det innebandy trening igjen med venninner - fyttikatta det er slitsomt altså, men jammen gøy også :D

 

Vi kan jo ikke reglene så vi bare spiller og koser oss - flirer og ler over merkelige feil vi gjør underveis - hehe!

 

Vekta går feil igjen - prøver å være flink, men er det tydeligvis ikke!

 

Håper det går bra med dere alle i førjulstiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tid nå.

Det er så hektisk at jeg ikke har tid til hverken det ene eller andre.

Gjelder å holde fokus likevel.

Skal ha ferie fredag, mandag og tirsdag.

Har besøk fra fredag til søndag. Mamma kommer hjem fra sykehuset mandag,, så da er nesten de dagene borte ;)

 

Ønsker alle en god helg.

 

Kanskje jeg skal gå ut å fryse litt???

Minus 14 her nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja, da var det visst bare deg og meg, maraton!

 

Vekta går sakte, men sikkert nedover her også - ikke så mye i uka, men det er ok - jeg kan bruke lang tid denne gangen - kanskje man ikke går så fort opp igjen?

 

Travel førjulstid?

 

Her er det ikke så ille - er mer eller mindre ferdig med julegavene så det gjenstår bare å lage litt konfekt og bake 2 slag - mer blir det ikke for det blir ikke spist!

 

Ønsker alle en fin uke og så håper jeg det er flere som kikker innom etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er travle tider.

Svigemor døde i helgen, hun hadde vært på sykehjem noen mnd.

Så det er litt ekstra ting tang som skal ordnes. Vi må få ryddet ut de siste tingene i huset hennes også,, her vi bor pleier det å være bisettelse og begravelse.

Har tenkt slanking, samtidig som det har gått litt "sånn der" . Kombinert med dagene før mens,,, da blir det litt søtt. Er redd det har slått negativt ut.

For ta det igjen med ekstra fiske-middager.

Har ferie for tiden, hadde tenkt å kost meg med førjulsforberedelser. Skal ialfall fått trent litt : ))

Mistet (heldigvis?) piffen til å bake. Så det blir nok ikke så skrekklig usunn jul når det gjelder mat.

 

men vi får prøve å holde liv i tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei & et godt nytt år!

 

Trist å høre om svigermoren din, Maraton! :)

Håper dere har hatt en fin jul tross alt... :)

 

Veldig lenge siden jeg var her inne nå.

Tror jeg fallt av i april eller mai...

 

Nå er det et nytt år og nye blanke ark - men de samme kiloene som skal av for N`te gang... :D

 

Flere som har fallt av, ser jeg?

Maraton og Trintin er de trofaste på siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :(

 

Der var du Merto - veldig kos å se deg igjen her inne ;)

 

Har visst ikke vært så aktiv her jeg heller på en stund, men skal prøve å skjerpe meg`?? :)

 

Kondolerer med svigermor, maraton - håper dere fikk en god jul alikevel?

 

Kiloene kom på i jula så det er bare å starte på'n igjen - skulle gjerne visst hvor mange ganger jeg har gått ned de samme kiloene ja ;)

 

Nå er det snart helg og DET skal bli godt!

 

Ha en finfin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...