Gå til innhold

Flere over 40 ?


Gjest mst67

Anbefalte innlegg

Heia :)

 

Så koselig at du er tilbake trintin og at du har hatt en fin tur :) ....du, de ekstra kiloene forsvinner nok fort igjen :)

 

*Ja, her går det veldig bra, kommer ikke til å gi meg nå nei...hehe....

Har gått tur i kveld, det var så godt, herlig vær, men nå er det natta for min del....gleder meg til ny dag i morra med nye muligheter, natta.....

 

Snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 826
  • Created
  • Siste svar

Knallbra mst :)

 

Du er i riktig steam nå - skulle ønske jeg var der.....

 

Jaja - nå er det snart helg og den skal brukes til å rydde i garderober og div skap - må legge vekk sommertøy og finne frem høst og vinterklær til ungene og meg selv.... må rydde i et digert skap hvor det flommer over av leker og spill, puslespill og annet som ikke brukes.... det er snart loppis i området så jeg kan levere det der - eller ringe Ahus og høre om de vil ha det? Har levert mye leker til sykehuset opp gjennom :) Bedre at de får det om de kan bruke det!

 

Får prøve på en mager helg, men....... blir gjerne litt ekstra når jeg er alene med ungene... jaja - i kveld har poden bestilt raklette og det behøver jo ikke bli så ille - og i morgen skal frøkna i bursdag fra 19-01 så da blir det bare poden og meg så da blir det vel tv-kveld med popcorn og smoothie?

 

Ha en super helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Da var det helg da, deilig å sove litt ekstra....måtte snikveie meg da jeg sto opp, og jammen så jeg tallet 66,7 :) går bra dette!!!

 

Så bra å gi bort leker ol. til loppis, sykehus ol Trintin :) fint at andre kan ha bruk for det vi ikke trenger lengre, selv gir jeg masse til Frelsesarmeen, både klær, leker og saker og ting.

 

**Ønsker dere an God Helg**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Sov lenge i dag jeg, ble syk i løpet av natta, feber, tett osv. orker ikke stå opp enda.......er glad jeg fikk gått laaaang tur i går 1time og 15 min, for det blir nok ikke tur i dag kjenner jeg ........får holde senga og se om formen blir bedre, jobb i morra....

 

*Ha en fin søndag dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

***God Morgen damer***

 

Ny uke og masse nye muligheter, det blir bra :)

Har akkurat sendt barna på skolen, og jeg må sove litt på sofan....ble vel 1-2 timer søvn i natt, alt for lite for meg .....

 

*Ha en fin dag dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg er her, selvom det ikke syns. Hverken på vekta eller her inne.

Vi har har mega travle tider.

Vi har blitt besteforeldre til ei flott jente :)

Min mor er ikke i så veldig bra form, 2 små hjerteinfarkt i våres var ikke så bra for en dame på 84 år.

Svigemor fikk akutt avlastningsplass på sykehjem. Ligger nå med intrevenøst, på andre døgnet.

Vi har kjøpt ny bil, skal selge den gamle.

Jobber fullt ved siden av : )

 

Måtte ta opp en lån på bil :/ ikke lurt MEN

nå er det slutt på alle "møkkakjøp" av brus og godis, Der er det penger å spare. Tenker at lånet krymper hver gang jeg ikke kjøper is, brus osv

Treningen på treningsstudio har stått litt på vent. Turene i skogen ble avblåst da vi hadde ulv gående rundt huset i flere dager. Den var litt for lite redd mennesker. Nå har den forsvunnet fra området. Blir nok ikke mer trening denne uka uansett. Skal "pynte" litt på bilen vi skal selge :)

Kommer nok plutselig tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei maraton :) Gratulerer som bestemor til ei jente, så koselig da :)

 

Kan se du har masse å henge fingrene i......stikk innom når du har tid til overs da :)

 

Joda, er ikke helt bra enda, men tar vel ikke mange dagene før formen er på topp........håper jeg..hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ser nå at jeg har gått ned 10 kilo siden jeg laga tråden ;) ...har brukt mange måneder på det, derfor håper jeg de er bort for alltid!!!!

 

Nå holder jeg på med de siste kiloene, de skal også bort :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott:D

Må vel si at jeg kjemperper,,, men skal klare det.

Bel ialfall 200 gram ned, det er bedre enn opp.

 

Veldig inspirerende å følge med deg.

 

 

Denne helgen skal vi i 50-års lag.

Neste helg har vi besøk.

Helgen etterpå er det kurs, og burstafeiring.

Tror at det blir en burstafeiring til, en av dagene.

Kan si det går unna:)

Blir ikke tid til skikkelig fokus når det gjelder livstil.. november?

 

Riktig god helg ønskes alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo ;)

 

Har mange planer fremover du ser jeg maraton, ikke så lett å holde den smale linja da nei....men ønsker deg lykke til med dine mål :(

 

Her er vi syk hele gjengen, vondt i ører, hals og hoster og nyser......så nå jeg strax ut å kjøpe paracet, klarer knapt svelge......

 

God helg alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei - så flott med fin vektnedgang mst :D

Håper du er i form igjen - slitsomt å være potte tett!

 

GRATULERER til maraton - sååå hyggelig å bli besteforeldre da :D

Håper det går bra med mor og svigermor - er ikke noe morro når de blir så gamle :(

 

Grattis med ny bil også!

 

Jeg henger i stroppen og har denne uka tatt meg sammen etter en altfor utsvevende helg - ble alene hjemme mesteparten av både lørdag og søndag og da falt jeg for fristelsene.... urgh!

 

Ny helg står for døra og denne helga SKAl jeg klare å skjerpe meg!

 

God helg til alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

........der dukket det opp noen flere innlegg jeg ikke hadde sett før jeg sendte det forrige :(

 

Travel helg på deg maraton - husk å trekke pusten ;)

 

Uff, hele gjengen syke, mst - det er ikke bra :D

 

Ønsker dere en riktig god bedring alle sammen og en riktig god helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo...ja da er snart helga over, ser fram til ny uke med flere nye muligheter for oss alle :(

Er ikke i storform her enda, men mye bedre da, heldigvis....i morra skal jenta mi ligge på avlastningsbolig så da blir det bytur på meg og minstejenta, må kose oss litt ekstra når jeg har henne alene her, det blir mye oppmerksomhet på henne som må mates, smøres, stelles osv....så det blir mye dårlig samvittighet hos meg.......så i morra skal vi kose oss sammen bare vi 2 :D

 

**Ha en flott ny uke dere**

 

(snikveiingen i dag viste mere ned ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HulaHoop

Håper jeg kan være med dere her på dette forumet. Ser at noen har vært flink å gått ned 10 kg. Flott jobba!!! ;) Det er inspirererende for oss andre!

 

Jeg er 47 år, begynte på Grete Roede kurs den 30. august og skal ned ca 20 kg. Har gått ned 3,1 kg siden jeg begynte, men da veide jeg meg ikke forrige uke. Veier meg om tirsdagene.

 

Jeg er glad i god mat og et glass rødvin, og det vises på vekta ;P Har begynt på aktiv-ute kurs og synes det er fantastisk!!!! :( Kondis har jeg også fått bare på noen få uker. Gleder meg bare til fortsettelsen. :D

 

Skal til syden 6. november og det er mitt første delmål. Hadde håpet på minus 10 kg til da, men 7 er kanskje mer realistisk.....

 

God bedring til alle som er syk. Håper det går rette veien nå.

Og gratulerer til bestemor :-) Det må være gøy!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny her, og lurer på om noen har erfart hva som skjer med skinnet når fettet blir borte? Jeg har gått ned 7 kg på 10 uker og er veldig fornøyd med det, men merker også at magen ikke akkurat ser særlig lekker ut med en slapp valk :-( Trener styrke 2-3 økter i uka, men det er jo ikke musklene som er problemet. Noen med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med nye ansikter :(

Velkommen.

 

Ser at det er travle dager for alle.

Håper formen er enda bedre mst. Du har større utfordringer i hverdagen enn de fleste. Du klarer likevel å spre positive ting til oss andre. Takk!

 

Løst skinn,, noe vil kanskje trekke seg inn sånn etterhvert. Noe blir der, ikke så veldig god trøst. Kirurgi er vel også en løsning, men vond og dyr.

 

Helga gikk i full fres, klarte å få solgt gamle bilen oppi det hele.

Trening og slanking går det ikke så bra med. Trøbler også litt med øresus, blir uvel og svimmel.

 

Ønsker dere en flott uke.

Jobber ettermiddag, og da blir det litt tid her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, så koselig med flere her da, velkommen :(

 

Ang løs hud så vil jo noe trekke seg sammen etter hvert, merker det veldig godt på magen selv, vil nok alltid ha litt løst der....

 

HulaHoop: Lykke til med Grete Roede kurs :D

 

maraton: *klem* ;)

 

**Ønsker dere en flott og sprek uke**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HulaHoop

Takk, takk :(

 

Huff, øresus og svimmelhet høres ikke bra ut, maraton. Håper det går over snart.

 

Når har dere veiedag? Min er på tirsdag.

 

Bruker dere å belønne dere selv når dere når et delmål (hvis dere har delmål da?) ;)

 

Ha en fin uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HulaHoop :D

 

Jeg har veiedager på fredager. Har faktisk ikke satt meg flere delmål nå...skulle kanskje gjort det....første mål var å komme under 70 kilo, da skulle jeg kjøpe meg flott undertøy og tights/genser, det gjorde jeg ;)

 

Tror at jeg sier at når jeg ser 63 kg på vekta skal jeg kjøpe noe fint til meg selv, klær selvfølgelig...hehe....merker at klærne begynner å bli store nå, så snart må jeg rydde i skapet og gi en del til Frelsessarmeen, skal ikke ligge her å vente på at jeg legger på meg igjen.....for det skal jeg IKKE :(

 

Ha en fin kveld :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HulaHoop

Hei mst :-)

 

Veldig bra!!! Skjønner godt at du ikke stresser med delmål når du har sett det magiske 60-tallet ;-)

 

Å se 60-tallet er et av mine mål også. Men det er nok enda en stund til ;) Håper å nå 67 kg til neste vår en gang.

 

Tenkte også å kjøpe meg et eller annet når jeg når ulike delmål. Mitt første er å se 70-tallet. Det håper jeg å nå om et par uker. ;-) Får se om jeg er i rute på vekta morgen :-P

 

Klærne mine er ikke blitt så veldig store enda, men hvis jeg kjenner godt etter, er det mulig buksene er bittelitt romsligere hehe Men jeg er jo nettopp begynt - for n'te gang :-P

 

Ha en fin kveld! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer litt, fredag/lørdag. Mandag er ikke noe god dag,, lever litt for godt i helgen. Jobber skift, derfor varierer dagene litt.

Ellers er jeg vel "veioman". Føler at jeg har mer kontroll på den måten.

 

Gi seg selv belønning er smart.

 

Ha en flott dag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...