Gå til innhold

Flere over 40 ?


Gjest mst67

Anbefalte innlegg

God kveld**

Ja, er ganske så fornøyd med denne dagen, har spist "riktig" og gått tur som vanlig....nesten så jeg gruer for helg, har så lett for å dette ut da :) .....men får prøve å skjerpe meg.......skal ut på by'n på fredag, gleder meg til det :)

 

Ha en fin kveld :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 826
  • Created
  • Siste svar
Hei mst67' date=' syns jeg måtte titte innom deg siden du la igjen noen motiverende ord til meg

Snart helg nå, og den skal vi klare supert! Nå har vi lagt bak oss gamle synder og vi skal gå fremtiden i møte slank og lekker Det går bare vi har troen på det![/quote']

 

Hei på deg snupsipups :) Ja, denne helga skal vi klare fint, kose oss litt, men trimme og følge opplegget så godt vi kan :(

Ja, nå skal vi møte fremtiden slank og lekker og en med god følelse, har stor tro på det!!! :)

 

*Ha en fin dag og en god helg snupsipups :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok innrømme at kveldene er vanskligts.

Må skjerpe meg for å huske å skriv opp det jeg spiser.

 

Nå må jeg straks på jobb :)

 

Enig med deg maraton, synes kveldene er verst jeg å :( ......derfor er jeg så glad jeg har heklenål og garn, så her har jeg hauger med grytkluter ol....hehe....må hekle eller strikke ellers blir det til at jeg spiser.......eller sitter å fundere på hva jeg skal spise...

 

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er denne dagen snart over også, som dagene flyr......

I morgenkveld blir det ut på by'n for min del, gleder meg :cool: skal spise veldig magert så det kanskje veier litt opp for noen øl på kvelden :(

 

Føler meg egentlig ganske slank for tiden pga at magen ikke stikker ut sånn...hehe....en deilig følelse, er spent på hva vekta viser i morra......

 

snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med kveldene jeg også ja. Det går stort sett supert hele dagen, men om kvelden kommer søtsuget susende. Spesielt hvis jeg er alene om kvelden. Da er min store hobby å gå i skapene å se etter noe godt.

Kanskje jeg må lære meg å hekle jeg også?

 

Kos deg masse ute på byen i kveld. Det går nok kjempefint bare du tenker over hva du putter i munnen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hallo dere*

 

Har veid meg og jammen sto ikke vekta på 69,2 i dag å.....skuffende....

Hvor mange kalorier spiser dere pr dag?

 

Ja, disse kveldene er vanskelige, sitter foran yv'n og har lyst på noe hele tiden...så jeg er glad jeg har heklesakerne mine, da blir jeg så opptatt at jeg tenker ikke på mat/snacks...lurt :( bare prøv noe håndarbeid du å, kanskje det funker :)

 

**God helg alle sammen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*HALLO*

 

Er godt i gang, og vet helt sikkert at jeg kommer ikke til å gi meg før jeg er i mål denne gang, har holdt på lenge og det går tregt......men, er fortsatt veldig motivert, skal kjøpe fiiin julekjole i år, en jeg føler jeg kan bruke uten å skjemmes.....;)

 

Er sikker på at dere andre har forskjellige ønsker også, husk, det er mulig, hvis du bare vil, stå på :)

 

*Ha en fin dag dere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg :)

 

Går litt trått for meg for tiden. Sliten og slapp og treningen er virkelig et ork. Er fortsatt motivert, så håper kreftene kommer tilbake igjen fort. Jeg har også planer om å ta meg bra ut denne julen, for ikke å snakke om til julebordet. Husker julebordet i fjor, da var jeg ca 86 kg, men følte meg egentlig ikke feit. Vi var ute på byen og en fyr la an på meg. Sa på spøk til en kollega at jeg trodde jeg var for gammel og feit til å bli lagt an på. Da svarte hun at det trodde hun også :) Da fikk jeg noe å tenke på.... Så i år skal jeg se super ut på julebordet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott vekt, håper det holder til veiedag ;)

 

Jeg tenkte også det først, så frekt å si noe sånt.... fra meg var det en spøk liksom. Nå skal de sies at dette var sent på kvelden og dama var vel godt i kakken. Og hun sa det ikke på noen stygg måte, bare beint frem ærlig liksom. Hun som sa det er ei ung, snill, søt jente og jeg tror ikke hun mente det stygt heller. Hun tenkte seg nok ikke om rett og slett, og jeg fikk meg ikke til å bli snurt heller, tenkte vel mer at nå er det på tide å gjøre noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei damer ;)

 

Fy søren så flinke dere er da :)

 

Jeg har visst ikke vært her siden lenge før konfirmasjonen - alt bare gikk i ett...

 

Men, vi hadde en superfin dag - var heldige med været og alle, ikke minst konfirmanten var fornøyd :)

 

I morgen tidlig reiser jeg til Milano med en venninne for å besøke en felles venninne som har bodd der nede i over 20 år - lenge siden vi besøkte henne nå så det skal bli kjempehyggelig!

 

Det går sakte, men sikkert, nedover her også - må bare ta et skikkelig tak når jeg er hjemme igjen - skal også prøve å komme oftere innom så jeg kan få litt drahjelp i inspirasjon fra dere!

 

Ha en super helg alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo trintin, koselig at du også er her :) fint å høre at konfirmasjonsdagen gikk så bra :)

Ønsker deg en god tur, kos deg...stikk innom her igjen da ;)

 

Har hatt en fin dag, føler meg ganske bra for tia, spent på veiedag på fredag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ja da var det ny uke og nye muligheter, er spent :)

Er det noe flere her da, eller ble jeg alene..... :D men jeg har ikke gitt meg.....

 

Om noen titter innom så ønsker jeg dere en sprek uke med flotte resultater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg titter innom rett som det er, men er ikke så flink til å legge igjen spor etter meg som du. Tør såvidt håpe på stillstand på veiedag i morgen, men jeg har ikke trimmet de to siste ukene (bortsett fra i dag), jeg har spist mye usunt og ikke vært flink med frukt eller grønt.

 

Målet frem til neste tirsdag er minst 7 trimpoeng, og ned 400 gram. Så får vi se... Du inspirerer meg, og er det ikke deilig å være godt nede på 60-tallet? Jeg synes det er gull verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Du er jo helt fantastisk!

 

Selv har jeg ikke fått veid meg i det hele tatt i dag, og det er ingen fristende tanke å gjøre det heller. Frykter oppgang etter enda flere utskeielser, men jeg skal ta tak igjen...jeg bare utsetter det litt...

 

I morgen skal jeg på vekta. Helt sikkert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så flink du er, mst :)

 

Hei giraffe - så bra du også kikker innom :)

 

Vi hadde en super tur til Milano, men dessverre var været ikke på vår side - så fra rundt 25-30 grader frem til vi kom - forholdsvis fint torsdag ettermiddag - og skikkelig surt, kaldt og regn både fredag og lørdag - søndag morgen - knallblå himmel og sol - og vi skulle hjem :)

 

MEN, vi reiste jo heldigvis ikke pga været og storkoste oss med vår venninne og hennes 3 skjønne turnjenter.

 

Vekta er helt ute og kjøre - opp 1,8 kg - *doink*, men tante rød er her i tillegg så håper at i alle fall noe er borte til neste uke :D

 

Ha en superfin ettermiddag og kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...