Gå til innhold

Flere over 40 ?


Gjest mst67

Anbefalte innlegg

**Ja, giraffe, snart ny uke og nye muligheter for oss, dette skal vi klare!! :P

Gleder meg til å ta fatt på hver ny dag jeg, akkurat nå går det som en drøm....hihi...har gått lang tur i dag, så litt solarium etterpå.....nå blir det litt tv resten av kvelden, snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 826
  • Created
  • Siste svar

God kveld :)

Har feiret bursdag i ettermiddag, min eneste sønn fylte 20 år, sa da ble det både kaker og mere til......nesten så jeg får dårlig samvittighet, men skyver det bort og sier til meg selv at det er jo bursdag! :P har ikke spist så mye før i dag, så tror nok jeg overlever dette...hehe....men nå blir det en liten kveldstur på meg.

 

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det kveldstur på meg...blir godt, har visst spist for mye middag i dag....feilberegna litt :/ .....fikk nesten dårlig samvittighet......så det ble en lett kveldsmat, måtte jo rett opp litt :P

 

Ha en fin kveld ** :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leggetid nå, snart ny dag og nye muligheter igjen, gleder meg til å ta fatt på hver nye dag, er virkelig i siget og det føles herlig :)

 

Jogget litt av kveldens gåtur i dag, kjentes veldig effektivt ut, tror jeg fortsetter med det :)

 

natta, snakkes.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det tid for gå/joggeturen min da :) ble så deilig vær her at det blir godt å gå ut nå....skal ut å spise i kveld, nesten så jeg gruer meg litt, redd det blir litt mange kalorier nå som jeg er så godt i gang.......må i allefall gå litt ekstra langt i dag, så kanskje d hjelper på litt :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp begynt på kurs, og har en drøm om 20 kilo i minus.

Første dagen startet ikke helt godt. Skal spise 1600 kcal, havnet på 858 kcal.

I dag spiste jeg kjøttpølse som jeg overhode ikke skal spise, men jeg må vel komme inn i dette, når så mange andre før meg har klart det. Blir skikkelig spennende å se hva vekta viser etter dette kurset. Jeg ser også veldig frem til at skiva på vekta skal komme til 60 tallet.

Var litt godt å lese innleggene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei sossa2 :) fikk ikke i deg all maten i dag du da....blir vel å prøve seg litt fram i begynnelsen. 1600 kalorier er for mye for meg, går ikke ned i vekt med det, ligger på 1300-1400 kalorier pr dag jeg, er ikke i nok aktivitet til å spise mer... :)

Ønsker deg masse lykke til, dette klarer du om du virkelig vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Good morning new day :) i dag er dagen da jeg må kompensere litt for tidligere dager i uka her....hehe....må bli en "lavkalori" dag, og det skal gå bra :) ser veldig lyst på opplegget mitt, gleder meg til fortsettelsen :)

 

Ønsker dere alle en fin dag og lykke til med det dere driver med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var denne dagen snart over, veiedag i morra ......spent!! :)

 

Føler meg i toppform, har det veldig bra for tia, og må bare si at mye av grunnen er maten jeg spiser......ser mye lysere ut fremover nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du føler det sånn! Min uke har vært litt tung, men jeg satser med friskt mot neste uke. Sukker og usunt gjør meg slapp og energiløs, men sunn mat og frisk luft gir krefter og humør! Satser på større inntak av det til uka :)

 

Ha en fin fredag, og lykke til i helga. Vi skal nok klare oss,- det er jo drøssevis av gode alternativer til alt det usunne! Heldigvis! Håper det gikk bra med veiingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

 

Ble ikke så my vektnedgang denne uka nei... -0,2 men fortsatt ned, satser på mere nedgang neste veiedag :) men hadde gått inn flere cm til sammen rundt om, og det merkes på klærne :)

 

Ja, d har du rett i giraffe, det finnes så mange deilige alternativer til det usunne, og dem skal jeg holde meg til....spiste litt forskjellig i går, som jeg burde holde meg unna, føler meg tung og oppblåst og i "ekkel" form i dag, nei nå følger jeg det vanlige opplegget mitt tenker jeg, da har jeg kjempeflotte dager :)

 

*God helg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0,2 er da sannelig nedgang! Selv satser jeg på stillstand til tirsdag, da denne uka ikke har gått helt som planlagt. Har ikke hatt så få trimpoeng som jeg har hatt denne uka siden desember i fjor, så det er ikke noe å skrive hjem om.

 

Litt godt med mandag i morgen, -ny uke, gode forsetter, og litt mer motivasjon enn denne uka håper jeg. Vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

Ble ikke akkurat som jeg ønsket i helga.....har jo vært på bursdag og det gikk greit, men har visst spist litt for mye utom :) har heller ikke fått trimma, fredag skulle jeg ta litt fri, i går skulle jeg ta en lang tur, men ingen var hjemme for å passe de minste...... *Ser fram til å hente meg inn i dag, har det så mye bedre med meg selv når jeg følger dette opplegget!!! i morgen er det "Ny uke og nye muligheter" heldigvis...

Nå blir det lunsh med småjentene snart, så tur og solarium :) Da er jeg på rett spor igjen@

 

 

**Ha en fin dag **

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ja, da er helga snart over, i dag har jeg både gått tur på 45 min og sola meg i solarium, så nå er jeg på rett spor igjen, føler meg mye bedre allerede :)

Begynner å trene zumba neste uke, det er artig det :cool:

 

*Så da har vi snart en ny uke igjen, gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom.

Ser at det er noen som klarer seg bra, andre går det litt mer opp og ned med.

 

Siden januar har jeg gått opp 3-4 kg!!!!! Og jeg som skal ned 10-15 kg til april.

Har prøvd akupunktur, synes jeg nå har littegranne bedre kontroll.

Nå må jeg begynne å skriv opp hva jeg spiser igjen,,

 

Vi tastes!

Ønsker dere alle en flott uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo maraton, koselig at du titter innom :)

Ser på forsiden min her at jeg har tatt av 7,4 kilo siden januar, så det har da gått rett vei, selv om det har gått t-r-e-g-t.....men det er så viktig å skrive ned det man spiser, for å ha litt kontroll, det er jo kalorier i alt man putter i munnen, så jeg sverger til å skrive ned rubbel og bit her :)

 

Kjenner jeg er i slapp form i dag, 2 døgn med lite søvn pga av våken jente.... tar på ja......men holder meg til opplegget mitt, det MÅ jeg for jeg vet at dagene går så mye bedre da...ser fram til turen min i ettermiddag, gå alene og tenke og fundere...hehe....deilig :(

 

Ha en flott uke dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er heldigvis denne dagen snart over for min del, har vært så daff......ble bare en liten gåtur, men det er vel bedre enn ikke no.....satser på at energien er tilbake i morra :(

 

Natta............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mst, du har virkelig kommet langt!!!

 

Det går fint å notere starten på dagen,,,, så begynner tullet.

Får ha notsibok i veska.

Reiser straks på jobb ( hadde feriedag i går)

I kveld blir det intervall trening, etter oppskrikft fra iform.

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

65,7 kilo, akkurat likt som forrige uke. Jeg er veldig fornøyd med det, ikke minst med tanke på at uka som har gått ikke har vært særlig sunn, og også noe inaktiv (bare 2,6 trimpoeng!). Godt å se at jeg holder vekten selv om jeg ikke har hatt superfokus.

 

Håper selvfølgelig på litt nedgang i uka som kommer. Trivselsbeltet mitt er jo mellom 64 og 65, selv om jeg føler meg veldig ok nå også. "Du er hva du spiser", heter det, og jammen er det sant. Etter en dag med masse usunn søppelmat føler jeg meg akkurat slik; som en overfylt søppeldunk. Ingen følelse å trakte etter, så derfor står vi på, ikke sant damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld**

 

gleder meg til å se litt lavere vekt etter hvert jeg å, og når jeg kommer til 65 skal jeg juble :( synes du er flink altså giraffe....og ja, man er hva man spiser, så rett!!!

 

maraton, ja du må ta med notatbok i veska, det er viktig å skrive ned alt, for man glemmer jo så lett....og hvis vi virkelig vil gå ned i vekt må vi stå på, lykke til :) til oss alle :)

 

*Har gått tur og sola meg i dag, føles godt, skal ut på byen i helga med en venninne, gleder meg :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag og nye muligheter damer, grip dem :( .....det skal jeg, har funnet min gode form igjen, heldigvis....rotet litt med maten i helga og det gikk ut over formen.......men er godt i gang igjen :)

Skal ut å møte minstejenta på skolen snart, så blir det lunsj :)

 

 

**Ha en super dag**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...