Gå til innhold

Flere over 40 ?


Gjest mst67

Anbefalte innlegg

Gjest Trintin

Takk takk :D

 

Nå er jeg klar for ferie - er ferdig med alt jeg skal gjøre på jobb må bare pakke hjemme!!

 

Ønsker alle en fortsatt fin sommer og håper at det tar seg litt opp igjen her inne etter ferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 826
  • Created
  • Siste svar
Gjest maraton

er gått. Grillfest denne helgen. Neste helg er det konsert på biri travbane. Helgen etter det er det grillfest igjen.

Akkurat slik har sommeren gått!

 

I dag har jeg hatt en skikkelig spise dag. På slutten av dagen har jeg latt det stå til, får ta spisedagen i dag. Like greit.

 

Ha en fortsatt god sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei.

Nå er det veeeldig stille her.

Konsert på Biri travbane :) topp, synd det ikke var flere folk der.

På tirsdag ble jeg syk, som influensa, men uten feber. skal være hjemme noen dager til. Så nå har det kunn tatt sofa`n på ryggen :/

Så grillfesten som var denne lørdagen måtte jeg melde avbud til. Det synes jeg var fryktelig trist. Hadde gledet meg veldig, for det var så mye som skulle feires.

 

Helgdivis så går det fremover. Blir nok lite trim i tiden fremover også. Har store planer om å fange litt bær.

Har ikke vært på vekta på noen dager.

Tror jeg har gått opp. Jeg spiser nemlig mer når jeg er syk,,, skal liksom overbevise meg selv om at jeg er frisk ( når man er frisk har man matlyst)

Dessuten så er jeg 49 år, har en mens som kommer når den vil. Heldigvis kommer den stor sett med 4-5 ukers mellomrom enda. Så den største utfordringen står foran meg Det er naturens gang.

 

Ønsker dere en flott august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hallo Maraton :)

 

Det var da veldig så alene du har vært i sommer??

 

Ingen som har vært innom for å holde deg med selskap? Dårlig gjort altså!

 

Vel, jeg er hjemme etter 3 deilige, rolige uker i Spania - har ikke gjort noe annet enn å late oss :)

 

Var ikke morro å gå på vekta, men satser på at det var mye saltvann som binder seg fast - hehe ;)

 

Er tilbake på jobb og i trening så satser på litt nedgang hver uke nå - er bare 4 uker til konfirmasjon så bør komme inn i en eller annen kjole??

 

Håper influensaen din er over, maraton - superkjipt å bli syk om sommeren - leit du gikk glipp av grillfesten ;)

 

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite livstegn fra giraffe. Jeg er i mål nå, og har derfor beveget meg over til en hold-vekten-tråd. Det føles godt, men livet er jo som alltid fullt av fristelser og utfordringer hva angår søtsaker og annet digg. Derfor kommer jeg nok til å holde meg her på vektklubben en laaaang stund til.

 

Jeg ønsker dere kjempemasse lykke til damer, og husk å tenke positivt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trintin, saltvannet har nok skylda,, regner med at vi tastes utover høsten.

giraffe, gratulere, så flott at du er i mål

 

Nå prøver jeg akupunktur. Har gått med nåler siden tirsdag.

Synes jeg har bedre kontroll, men det vises ikke på vekta..

 

Nå får jeg gjøre litt lørdagsreint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis giraffe - du får komme innom og skravle litt med oss også da - vi er visst ganske så alene her maraton :)

 

Håper akupunktur hjelper :(

 

Vi har jo konfirmasjon om 2 1/2 uke og i dag har jeg fått bestilt en spesialdesignet kake til konfirmanten - blir sjokoladekake med sjokoladeglasur og utenpå et slags sukkertrekk i hvitt og rosa med masse tåspissko og en ballerina og selvfølgelig navnet til min datter ;)

 

Tror hun blir veldig overrasket, men hun er jo Ballettdanser med stor B og tema på innbydelser og bordkort - pynt etc blir ballett!

 

La på meg 3 kg i ferien, men heldigvis forsvant 1,9 av dem første uka tilbake - må bare fortsette å jobbe for at det forsvinner litt mer før konfen!

 

I helga skal vi i 40 års lag til en svigerinne så må bare begrense meg og prøve å få trimmet litt!

Fikk en kjempevannblemme på hælen forrige uka og den sliter jeg med enda, men i kveld er det fotballkamp så jeg får bare prøve å plastre den som best jeg kan!

 

Ha en fortsatt fin uke alle sammen - håper flere dukker opp om enn bare for å si hei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo dere, så artig at dere fremdeles holder liv i den gamle tråden min***

Gratulerer giraffe som endelig har nådd ditt mål, håper du titter innom her å skravler litt med oss likevel da :)

 

Og dere andre har jo vært så flinke, bare det at dere fortsatt er her betyr jo at dere enda holder på.....vekta mi rikker ikke på seg, det MÅ være noe jeg spiser som holder igjen, så fra i morgen skal jeg begynne å skrive opp alt jeg spiser her inne, står på 71,4 kilo nå :) litt opp, så litt ned, blir sprø snart jeg........synes egentlig jeg har klart meg ganske bra i sommer, noen dager har det blitt mer enn jeg skulle hatt, men sånn er det med sommer og ferie....hehe.....har gått mange og lange turer også, men nei, det har ikke hjulpet på......så jeg håper at det vil hjelpe at jeg fant veien inn her igjen...håpe håpe :(

 

Hvor mange kalorier spiser dere pr dag nå da damer?

 

Gleder meg til å "snakke" med dere igjen**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....ser at vekta mi viset 70,3 kg i mai så da er det opp akkurat 1 kilo siden da :) ....har enda ikke sett 6-tallet som jeg lengtet etter.......dette er virkelig frustrerende, har jo slanket meg mange kilo tidligere, men nå står det helt stille her.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :( innom å skriver ned det jeg har spist i kveld.....har vært flink i dag, og kjenner at jeg ser fram til fortsettelsen av dette :)

*I morra begynner minstejenta mi i 1 klasse, hun gleder seg stort, blir nok spennende, så det blir nok å finne senga snart så vi kommer oss opp i morra :)

 

 

Snakkes dere :) .....håper dere titter innom snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du er tilbake, mst! Som du ser holder jeg til på hold vekten-forumet, men siden jeg nå har gått opp igjen snart 3 kilo, kan jeg visst snart komme tilbake her.

 

Å holde vekten er ingen enkel sak, jeg vil nok alltid sloss mot kiloene, men gir meg ikke! Håper det blir litt liv her inne igjen. Da er det lettere å motivere hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo giraffe, der var du ja, så koselig :) ......ja dette er jammen ikke lett.....men nå sikter jeg virkelig mot 6-tallet....hehe...må være hard og ikke gi meg, finne fram hekleutstyret mitt så jeg slipper å spise på kvelden, kveldene er verst, foran tv'n....:)

Ja, jeg trenger virkelig motivasjon fra andre igjen, å holde på selv var vanskelig ja......ser jeg begynte på 76 da jeg var her inne og klarte å komme ned på 70 så det går nok lettere når man er flere.

 

*Ha en fin dag dere* :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Da har jeg vært ut å gått veldig fort i 30 min, helt svett....hehe.....så nå blir det rett i dusjen, måtte bare skrive ned litt mat og aktivitet :( ...kjenner jeg er ganske "gira" nå, heldigvis :)

 

 

Ha en fin kveld dere som titter innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske fornøyd i dag, fordi jeg både har dratt i land 2 trimpoeng, og bare spist sunt. Det føles godt! Hadde egentlig sluttet med kaloritelling, men så mistet jeg helt kontrollen, så nå teller jeg litt igjen.

 

Så fint at du er i siget, mst! Du har jo tatt av mange kilo allerede, så da er jo alt mulig! Dette klarer du, flink som du er til å komme deg ut på turer.

Nå venter kvelds bestående av eple og banan med mager vaniljekesam. Lett, søtt og godt, og best av alt: Det metter!

 

Ha en fin-fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**NY dag og nye muligheter, dette går så bra, så godt å kjenne at jeg er ordntlig innstilt på dette! :)

 

Skal ta solarium i dag, føler seg litt mere vel med litt brunfarge på kroppen :(

 

Ha en flott dag dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det så det suuuuser.... :) er i kjempeform om dagen, herlig :) Har akkurat dusjet etter en lang og rask tur, nå blir det litt pc og data :(

 

Håper det går bra med dere damer, tenker på dere......håper dere stikker innom her snart :)

 

 

**Ha en fin kveld**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her i dag også :) går kjempebra her, husker ikke sist jeg følte meg så motivert.....merker så godt at magen har gått inn, heldigvis og det føles GODT :)

 

Ha en fin dag alle sammen **

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo superflink! Jeg er stolt av meg selv fordi jeg også klarer å få det til om dagen. Det er mye lettere når man kan være med å motivere hverandre! Jeg har veiedag på tirsdager, og skal avgi rapport.

 

Tenk så deilig det skal bli når du kommer ned på 60-tallet! Tipper du er der om en uke eller to,- du er jo i siget nå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo superflink! Jeg er stolt av meg selv fordi jeg også klarer å få det til om dagen. Det er mye lettere når man kan være med å motivere hverandre! Jeg har veiedag på tirsdager' date=' og skal avgi rapport.

 

Tenk så deilig det skal bli når du kommer ned på 60-tallet! Tipper du er der om en uke eller to,- du er jo i siget nå[/quote']

 

Ja, tenk så herlig om jeg endelig kunne fått sett 6-tallet, tenk jeg har venta i hele år ...så nå er det jammen på tide :P

 

Ja, giraffe er det ikke en god følelse når man gjør dette for seg selv og kjenner at man får det til, fint at du kommer til å avgi rapport, det ska jeg også....har ingen bestemt veiedag enda.....må finne en snart...hihi....skal reise bort for helga og har alt klart så det ikke blir noe overspising på meg, men skal kose meg en dag ja, det er viktig!!! :)

Vet jo at du kommer deg dit du vil, du har jo klart det før også, lykke til, til oss begge 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES!! Der kom det, 6-tallet, vekta viste 69,5 kilo, -1,9 kg ned :P endelig har ventet sååå lenge.....ble så glad :)

Da har denne ukas trim og kosthold virkelig hjulpet!!!

 

Ønsker dere en god helg, reiser bort om noen timer men er hjem igjen i morrakveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER' date=' MST! Er det ikke fantastisk? Dette fortjener du virkelig! :)[/quote']

 

*Takk giraffe, plutselig var jeg der liksom....så fort, jeg ble kjempeglad :) og gjett om dette var enda mer motiverende....hehe.....vil ALDRI mer se 7-tallet :P

 

 

*Ha en fin dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her i dag også jeg :) fører inn alt jeg spiser, synes det går kjempegreit.

Var i dårlig form i går, spiste lite.....ca 800 kalorier, ble ikke noen tur heller, men nå skal jeg ut på tur, så i solarium :)

 

**I morgen blir det atter en ny uke og mange nye muligheter, gleder meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helga har gått veldig greit for min del. Har klart å holde meg under 1900 kalorier både fredag og lørdag, til tross for at jeg har kost med MYE (nutrilettbar og superchips er gode greier!), og det er bra til å være meg.

 

I dag ender jeg på litt over 1600, og det er etter planen. Har fått trimmet litt også, så det bør være håp om nedgang på tirsdag som er veiedag. Nå begynner ny uke og nye muligheter, og vi skal stå på, ikke sant? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...