Gå til innhold

God tid på bikinifin?


Katza

Anbefalte innlegg

Jeg veier meg bare annen hver uke, for å ikke bli helt fortvila av vekta, så jeg har veiedag neste fredag, har heldigvis en hel uke på å være flink :)

 

Men på lørdag er det drikking som teller, har ikke drukket på hvertfall 3 uker, så nå har jeg store alkoholabstinenser ;)

 

Hihi, GOD HELG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 739
  • Created
  • Siste svar

Tre uker ja.. da fortjener du litt alkohol=p

 

Jeg drakk forrige lørdag og fredagen uka før der igjen så jeg skal ikke noe denne helgen.

Har blitt invitert ut av flere folk i morgen, men.. eh.. da bare ender det opp med at de blir spandable, jeg blir svak også drikker jeg, også blir jeg enda svakere, mister evnen til å bedømme ting og spiser som en elefant. Tjohei!

 

Så.. jeg får unngå alkohol så mye som mulig, max annenhver uke!

 

Også skal jeg veie meg søndag morgen istedet for mandag denne gangen.. Fordi jeg SKAL ha fastelavnbolle. Skalskalskal=P Men jeg er litt redd for at sukker, hvetemel og krem kan ha litt påvirkning for "dagen derpå" xD

Jeg er den eneste personen jeg vet om som liker/kan/orker å lage boller, så det er jo ikke akkuratt som at jeg får det hver dag. Og jeg lager ikke boller med mindre det er en spesiell anledning.

Altså, fastelavn eller noens bursdag. Og med mindre det er famile eller kjæresten min sin bursdag så pleier jeg ikke spise bollene heller så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg!

Sa nei til tre fester også plutselig dukker storebror opp.. Han vil ALDRI være med på noe, og jeg ville gjort han grenseløst lei seg om jeg nektet å ha en øl og spille-kveld.. (det var heller ikke "sunnere" øl, fordi alt vi hadde råd til var seidel)

Var jo gøy, men jeg hater at kaloriinntaket blir ute av min kontroll.. Ikke hadde jeg spist mer enn en pirog til frokost, så jeg var jo selvfølgelig sulten, siden kjæresten min jobber på peppes kom han jo hjem med en svær pizza til middag.

 

Fem bokser øl, 4-5 pizzastykker med rømmedressing.. Spiste vel et par kicks også, siden de stod på bordet, jeg har jo ikke evne til å kontrollere meg selv (matmessig) etter et par øl ><

 

Sa nei til en fest i dag, så gjør jeg det i alle fall ikke værre.

Tror jeg må si byebye til fastelavn-bollen min i morgen:(

 

Synes jeg har lagt på meg jeg, det suger, tør egentlig ikke veie meg i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg turte ikke veie meg. Venter til neste mandag (altså ikke i morgen).

Har følt meg lite flink og umotivert denne uken..Men, nå har jeg tittet litt på youtube med masse andre mennesker som har gått ned myyye mer enn det jeg skal, det er motiverende å se hva andre har fått til..

 

Såh, med en liten dæsj motivasjon sataser jeg på at neste uke blir bedre. I kveld blir det biff, peppersaus, liten bakt potet og salat til middag! =)

 

Har dere hatt en god uke/helg da?

Blitt noe fastelavnboller på dere? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiii! ingen god uke, ingen god helg! æsj, alt går bare galt! Jeg orker ikke trene, orker ikke spise rett... har dilla på potetgull, mm så godt!

 

 

off nei, det var dagens utblåsing, idag starter jeg på scratch! :) nå skal jeg gå å finne meg to knekkebrød tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann;)

Har hatt en travel, men god helg;) Jeg hoppet på vekta på fredagsmorgen og da viste den 73,6 altså opp en kilo.. Men det var som forventet, så jeg tenkte at nå er det søren meg bare å kaste seg rundt! På fredagsettermiddag ble det en god styrkeøkt, lørdag stod jeg hele fem timer på slalom (kjente det i låra), søndag spilte jeg en knallhard håndballkamp og i går spillte jeg håndballturnering;) så det har blitt mye aktivitet! Har greid å spise ganske sunt, måtte ha en fastelavensbolle da.. Uansett føler jeg meg gira igjen, det er helt skremmende hvor lett det plutselig er å gå opp en kilo, og hvor vanskelig det av og til kan være å få den bort.. Vi får bare stå på!! Det her KLARER VI!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, ja da har du fått trent i alle fall, sn123=P Flink da!

 

Jeg er ikke noe flink til å trene om dagen, brått fått kontor, driver å pusser opp, styrer frem og tilbake også har jeg en utstilling snart, mye å gjøre og tenke på..

Såeh.. nei, er ikke veldig flink om dagen jeg, men. I alle fall gir jeg ikke helt opp selvom jeg er litt slapp, så lenge jeg ikke legger på meg så går det vel greit å kule'n en stund.

Skal dog prøve å ikke slappe av for mye! =p

 

Skal ut å lage snømann etterpå;) Kan ikke registrere det som trening, men det hjelper jo. Spesielt siden frokosten min var en bolle.. (kremt..)

Ogsååeh.. fikk jeg ikke trent i går, har bare gått ti minutter i dag, men jeg har fortsatt heeeele uka å trene på=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh snømann! så gøy og koselig! det er kanskje ikke trening, men du er aktiv og ute i frisk luft, og det er viktig=)

 

Merket at de harde øktene tidligere i uken kjennes på kroppen og har tatt på, spesielt kampene, litt vondt i knær og bein, så har tatt meg en hviledag i går og i dag. Så blir det trening igjen i morra=) Skal jo på vekta også i morgen, så i dag prøver jeg å vere suuuuper sunn, for å forhåpentligvis få litt bedre resultat.. Men jeg vet ikke helt, har trent mye men ikke spist kjempe sunt.. Så vi får se..

 

Merker at sommeren begynner å nærme seg, ikke ute men oppe i hodet på folk, vennine har begynt å planlegge litt hva vi skal gjøre osv. Da kjenner jeg at jeg blir litt ekstra motivert til å finne bikiniformen=)

 

I kveld skal jeg se avatar, noen som har sett den?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker man kunen registrere snømåking som trening før.. var forbanna god trening også:o

Så det å gå ute lenge og trille rundt på en monsterstor ball og løfte rundt på den, det er jo aktivitet og det er bra=)

 

Jeg hadde sommeren planlagt, men plutselig helt spontant brukte jeg pengene jeg hadde satt av til roma på en faltskjerm xD Fant en 46'', full HD-tv til 8000..

Så jeg vet ikke helt hva som skjer nå.. Jeg satser for fullt på firmaet mitt nå, vi er nyoppstartet og driver med AV-produksjon (musikk, design, logoer, reklame, web, spill osv)

Og vi må invistere mye og det blir ikke store lønningene fremover.. Får finne noen som ønsker malerier, jeg kan jo få mange tusen for et bilde=p

 

Avatar ja, jeg har sett den fire ganger=D Elsker,elsker den filmen^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, de var mye trening på deg i helga! Skulle ønskt jeg og hadde vært litt flinkere i det siste!

 

Men men, idag er jeg veldig fornøyd med kostholdet:

 

Frokost: To knekkebrød med mager prim

Lunch: To knekkebrød med mager prim

Middag: Pitabrød med kyllingfilet og MASSE Salat

Mellom 1: Ei pære

Mellom 2: En hvetebolle (var på personalmøte, vi fikk servert sjokolade, skoleboller og hveteboller, syns jeg var veldig flink som kun tok en hvetebolle)

Kvelds: To skiver med leverpostei :o

 

Kanskje ikke perfekt, men mye bedre enn det pleier :) Må jo se det positive der det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jay, nå skriver jeg sikkert litt mye her, men..

Har fått trent i dag=D "lurte" med kjæresten ut, jeg ville lage snøhule, men vi hadde ikke noe sted å lage det, så nå har jeg skuffet opp en svææær haug med snø som vi kan grave i om en ukes tid. Tok meg 1 time og 45 minutter, tilsbarer nesten 900 kcal=)

Så da har jeg endt på 11,4 trimpoeng og er over 10 alikevel:D

Så skal vi i bursdag i morgen, tenkte å gå siden det ikke er så langt, så blir det litt poeng der også:o

 

Nå skal jeg i butikken å prøve å finne noe mat som ikke er så altfor usunn.

 

God helg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii :)

 

leste det du skreiv, men blei så missunt på de 900 kcals borte, at jeg ikke orkte svare:p neida..

 

men er inne i en utrolig dårlig periode, har ikke trent på to uker! orker rett og slett ikke dra meg avgårde!

 

Neste uke er det ny måned! Da skal jeg trene for fullt! ;)

 

Hvordan går det ellers med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jo ikke noe at du har en liten pause,så lenge du klarer å holde deg litt i nakkeskinnet og ikke bare daffer på soffaen med chips, is, småkaker og bare gir pur faen så tar du jo ingen skade av det.

Jeg må "gi opp" litt innimellom, kan ikke være flink hele tiden. Men når jeg pauser sørger jeg bare for å være flink nok til at jeg ikke går OPP.

Også fortsetter jeg på veien ned når jeg finner motivasjonen til det igjen.

 

Men selvom jeg har vært flink med trening, betyr ikke det at jeg har vært flink i matveien:p På søndag spiste jeg en quarterpounder og en cheeseburger på mcdonalds, tror jeg endte på 2300 kcal eller noe den dagen..

Så jeg turte ikke veie meg denne mandagen heller, men neste mandag MÅ jeg, uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! beklager mitt fravær, jeg har vinterferie og har vært på hyttetur;) en liten sjarmerende hytte som såvidt har innlagt strøm, så det har vært dårlig med internett-tilgang:p hehe, det var godt med en dusj nå nettopp. Har ikke vært så veldig flink på turen, har blitt mye kakao, pølser og kvikk-lunsj, i tillegg er det jo GRISE-KALDT så det går jo så vidt an å bevege seg utenfor døra, skulle ønske monopol og gris var aktiviteter med høy-kaloriforbrenning, for da hadde jeg skåret høyt! hehe. Men jeg synes ikke det gjør så mye, jeg har nok ikke gått ned og kanskje opp, men det var veldig trivelig!

 

Nå er jeg tilbake, så da er det bare å kaste seg rundt igjen. Vi får bare stå på. Egentlig er jeg litt irritert på meg selv, for jeg hadde som mål om å være nede i 70 kilo til vinterferien, det har jeg nok ikke greid.. Det ligger vel heller på 73.. Men men da får jeg ha det som mål til påske:) Jeg trenger en liten kick-start, så jeg har bestemt meg for å ligge unna karbohydrater og sukker de neste to ukene. Jeg har hørt at det er effektivt, om det fungerer godt kan jeg fortsette men å tilføye litt karbohydrater, man må jo ha litt.. Sukker er jo bare fy fy, uansett.. Så i dag startet jeg med å spise en hjemmelaget avocado mix med reker og en kopp grønn te;)

 

Kjenner meg igjen i det dere skriver om treningen, huff har jo ikke vært så veldig bra her heller.. Og nå brygger jeg på en forkjølelse.. Men jeg liker at dere er motiverte, og nå starter jo mars, så da er det bare å stå på!!

 

Hva skal dere i dag? Trene kanskje?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, har ikke vinterferie jeg=( nå fikk jeg lyst på kvikk-lunsj=P

I kveld skal jeg lage lasagne og salat også skal jeg ut å måke litt snø tenkte jeg.

Siden jeg er så slurvete med maten må jeg jo trene ekstra! Helt ærlig så vet jeg ikke hvor slurvete jeg er, slutta for lenge siden å registrere det. Kan være at jeg spiser alt for mye, alt for lite eller akkuratt passe. Det eneste jeg vet er at det blir mye pasta og fint brød som jeg vet at jeg ikke egentlig skal ha så mye av.

 

Lurer veldig på hva jeg veier.. sist jeg veide meg viste jo vekta 73, men jeg mistenker sterkt at det hadde noe med tiden i måneden å gjøre.Håper i alle fall det! Man går vel ikke opp 3 kg på en ok uke uten grunn..

Nå har jeg ikke veid meg på.. hele tre uker tror jeg så resultatet kan være hva som helst o.O

Har helt vektskrekk jeg.. Det største problemet er når jeg ser at jeg har gått opp så blir jeg så inmari demotivert og bare tenker at "hva faen er vitsen..."

Så derfor er det ekstra skummelt å veie seg.

 

MEN jeg har begynt med noe lurt! Hver mandag tar jeg bilde av meg selv, fra to vinkler. Sånn at jeg etterhvert kan SE resultetene, uke for uke.

Man legger jo ikke merke til så små forskjeller på seg selv over lang tid, men med fotografier blir det tydelige forskjeller bare med en ukes mellomrom.

Litt merkelig å stå å posere forran en selvutløser, men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh' date=' har ikke vinterferie jeg=( nå fikk jeg lyst på kvikk-lunsj=P

I kveld skal jeg lage lasagne og salat også skal jeg ut å måke litt snø tenkte jeg.

Siden jeg er så slurvete med maten må jeg jo trene ekstra! Helt ærlig så vet jeg ikke hvor slurvete jeg er, slutta for lenge siden å registrere det. Kan være at jeg spiser alt for mye, alt for lite eller akkuratt passe. Det eneste jeg vet er at det blir mye pasta og fint brød som jeg vet at jeg ikke egentlig skal ha så mye av.

 

Lurer veldig på hva jeg veier.. sist jeg veide meg viste jo vekta 73, men jeg mistenker sterkt at det hadde noe med tiden i måneden å gjøre.Håper i alle fall det! Man går vel ikke opp 3 kg på en ok uke uten grunn..

Nå har jeg ikke veid meg på.. hele tre uker tror jeg så resultatet kan være hva som helst o.O

Har helt vektskrekk jeg.. Det største problemet er når jeg ser at jeg har gått opp så blir jeg så inmari demotivert og bare tenker at "hva faen er vitsen..."

Så derfor er det ekstra skummelt å veie seg.

 

MEN jeg har begynt med noe lurt! Hver mandag tar jeg bilde av meg selv, fra to vinkler. Sånn at jeg etterhvert kan SE resultetene, uke for uke.

Man legger jo ikke merke til så små forskjeller på seg selv over lang tid, men med fotografier blir det tydelige forskjeller bare med en ukes mellomrom.

Litt merkelig å stå å posere forran en selvutløser, men ;)[/quote']

 

Jeg har heller ikke vinterferie, desverre:/ Men men, har vinterferie fra slankinga, det går absolutt ikke bra, har ikke trent på 17 dager, har vært litt sjuk, og i tillegg jobba veldig masse så da ble det slik! Veide meg igår og har hatt stillstand i 3 uker, noe jeg egentlig er veldig fornøyd med iom at hverken kostholdet eller treninga har vært på plass!

Jeg gleder meg veldig til mandag (ny måned) da satser jeg igjen for fullt!

Fikk telefon fra brudesalongen hvor jeg kjøpte kjolen at de hadde fått den inn nå, og det var klart til siste prøving, håper de 11 cm jeg har mistet i midjen viser når jeg skal prøve kjolen :)

 

Så god idè å ta bilde av seg selv da! Jeg tror ikke det er noe jeg vil gjøre selv, hadde følt meg altfor dust, er ikke så happy over å se magen min at jeg trenger å se den på bilder:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg nå nettop! Har gått opp litt, men heldigvis ikke så mye, 400 gram.

Det kan jo selvfølgelig hende at jeg veier litt ekstra i dag siden jeg spiste så inmari mye i går:p Håper det..

Har heldigvis ikke gått opp i cm=)

Uansett, så liker jeg ikke det tallet så da er det bare å stå på litt ekstra. Ingen utskjeinger på mcdonalds i alle fall=P

Men i morgen blir det fest.. Det får verie greit, jeg var edru forrige helg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, å bo sammen med en kokk fra peppes har sine fordeler og ulemper.. Jeg hadde broren min på besøk i går, det forsvant to flasker vin og en halv vlaske absolute vodka også finner kjæresten min ut at han skal ta med pizza til oss så vi får spist middag..

Så, det var en burrito-sak med ost på til frokost, tortilla-lefser med eggerøre og ost til lunsj, popcorn, vin og vodka og masse pizza.. Yikes

Tør ikke engang tenke på hvor mange kcal det var..

 

SÅ, *poke* hva skjer med dere? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, veldig bra slanke kosthold Katza :D

 

Joda, me meg går det supert, har støttet restaurant næringen i bergen denne helga! Spist alle måltider på restaurant, herlig! Var på helgetur med familien, hadde det utrolig koselig :) Men, kostholdet var ikke det beste..

 

Men, ny uke og ny måned i morgen, jeg satser for fullt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann;) Tilbake til real-life i dag.. Vinterferien, ble virkelig en FERIE. Har ikke akkurat gått som smurt, lite trening, en god del alkohol og med alkoholen tilføyer grisematen.. men jeg trøster meg med at det er 1. mars og nå er det bare å gi gjernet!

Skal bli flinkere å oppdatere også, men når er det middag, kommer tilbake i kveld!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...