Gå til innhold

God tid på bikinifin?


Katza

Anbefalte innlegg

Vi har visst alle vært mer eller mindre slappe den siste uken:p

Jeg har gått 1 time og 40 minutter i dag=) Får se om jeg orker å gjøre yoga etterpå..

 

Rakk bare en wasa-kjeks til frokost, også var den en wasa-sandwich til lunsj og en pakke nudler (nudler er vel egentlig ikke så bra..men..jaja) da jeg kom hjem fra jobb.

Blir spennende å se hva kjæresten kommer hjem med til middag:p

 

Har et problem da.. har lovet å lage pancakes denne uka.. DET er my kcal det, spesielt fordi de spises med maple syrup og smør=s Jeg skal jo på gamekveld til helgen, hadde håpet på å kunne ta med meg en liten pose chips eller kjeks eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 739
  • Created
  • Siste svar

Jepp, har nok vert litt slapt ja.. Men men. Gåturen din gjorde nok susen Katza, det er en bra runde det;) Jeg har jobbet i kveld, men gikk til jobb (20 min) og så hadde jeg gym på skolen, så det har blitt litt aktivitet, heldigvis! Har greid å spise sunt også i dag, så det har vært en goood start på måneden.

 

Faktisk ble jeg veldig glad i dag når en av venninene mina sa hun skulle prøve å spise sunt hele mars (hun hadde gått opp noen kilo og ville ha det bort). Så jeg ble gira og sa at da kunne vi gjøre det sammen, er litt greit når man har noen som kan kontrollere deg på veninne-kvelder og lignende, da kan man liksom gi beskjed til den andre når du er på vei til å stappe munnen full av chips og smågodt, "hei du, husk avtalen vår..".. Hehe, tror det kan bli bra;) Så skal jeg love til dere også at jeg skal være sunn denne måneden (og de neste) så har jeg ekstra mange som passer på..=)

 

Tenkte å stille et spørsmål, så kanskje vi kan diskutere litt.. Hva er dere mest og hva er dere minst fornøyd med på kroppen deres? Er det noen steder dere trenger å slanke dere mer enn andre?

I midt tilfelle er det først og fremst lårene og rumpa som trenger å få bort en del fett. Jeg har egentlig en veldig smal midje, som jeg er godt fornøyd med.. Men så var det også dette sideflesket som sitter på hoftene da..:D

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jey, flink du er med god start=) Vi må holde oss skikkelig i skinnet nå, jeg har holdt de cm jeg mistet rundt midjen, men jeg syns ikke jeg ser noe mindre ut.. Og vekta er ikke venner med meg=P

Åh, jeg skulle ønske jeg hadde noen veninner som ville være med.. Dvs, ALLE jeg kjenner omtrent har plutselig funnet ut at de skal begynne å trene å spise sunt, MEN de er helt grønne og har null peiling på kosthold, så de hjelper ikke på det området også veier de heller opp med å trene. Masse. På treningssentere=( Det har jeg så klart ikke råd til å være med på, og det er jo ikke snakk om at noen gidder å være med å gå tur eller gjøre yoga med meg eller noe, neeeida.

 

Jeg er missfornøyd med alt jeg egentlig.. Akkuratt sånn sett er jeg heldig fordi jeg er litt for stor generelt over hele kroppen, helt jevnt. Legger jevnt på meg og går jevnt ned (håper jeg xD)

Men om jeg må velge noe så er det magen jeg hater mest (hathathat), jeg vil ha flat,flat mage, men nederste del bare buuuler ut. Midje har jeg, ingen håndtak, men skikkelig bollemage. Merkelig form, det er liksom ikke EN kul på magen heller det er liksom som en "B". (Heldigvis ikke SÅ ekstremt da=p)

Så hater magen, deretter kommer den lille "klumpen" jeg har under haka (den er liten, og forsvinenr nok etter ca 4 kg, men man kan ikke gjemme den under en t-skjorte) såå er det overarmene, SÅ lårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig som har det så jamnt.. Når jeg går ned i vekt mister jeg alltid først og fremst fett på magen (det er vel ikke akkurat en nedtur) men det blir litt en nedtur når lårene er like tjukke og store som før.. Blir den pæreforma:p Hehe ja ja, vi er jo alle ulike..:D

 

Ja ja, i dag har jeg vært på skolen, og det gikk greit, spiste en brødskive til frokost og et eple, et rundstykke til lunsj og en sånn go'morgen yoghurt med nøtter (ops ikke så sunt, men såå godt), så det ble dagens lille utskeielse. Jeg skulle jo prøve å holde meg unna karbohydrater mest mulig, men det er litt vanskelig på skolen og å stå opp å lage fancy lunsjer er ikke noe for meg, jeg sover heller 15 min ekstra..:) Men sukker skal jeg holde meg langt unna. Nå skal jeg lage middag, bolognese-suppe (toro, hehe..), den er kjempe god, og suppe er sunt! Så er det håndballtrening i dag, så da får jeg brent av den dere go'morgen yoghurten min!=)

 

Har dere forresten slanket dere før? I så fall hvordan gikk det?

Jeg begynte faktisk på samme periode i fjor, med omtrent samme utgangspunkt som i år, og da var jeg nede i 67 kilo i mai. Men så ble det slutt med kjæresten.. Og det ble en tung periode i sommer der jeg ga faen i absolutt alt. Men nok om det.. Det er uansett veldig befriende å vite at jeg har greid det før, og det var ikke såå vanskelig når jeg tenker etter. Jeg vil finne tilbake til den gode følelsen jeg hadde på våren i fjor, da jeg var på mitt tynneste=)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd mye før, men aldri gått ned. Denne gangen gikk jeg ned en og en halv kilo og brått har ejg gått opp igjen det lille jeg gikk ned, selvom jeg har gjort mye det samme denne måneden. Godt for deg å vite at du klarer det da=P

 

Mene.. nå er jeg litt oppgitt og skjønner ikke hva i all verdens navn og rike som foregår..

Det tar et kvarter å gå til jobb, så jeg går da tilsammen en halvtime fem dager i uka.

Først registrerte jeg et kvarter og et kvarter som hver for seg var 0,5 trimpoeng, men sammenlagt ble det 0,9. Så registrerte jeg en halvtime for å se og da ble det fortsatt 0,9.

Og i dag når jeg registrerte en halvtime 4km/t så ble det plutselig 0,7!! Wtfwhyy?

Jeg har ikke registrert noen vektendring denne uka, så det kan ikke ha noe med saken å gjøre.. HMF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Jeg går egentlig også ned ganske jamt, men magen og puppene forsvinn fortest :)

 

Jeg har slanka meg mange ganger i løpet av mine 19 år:p

Jeg har alltid trent utrolig mye, vi snakker typisk 8-10 økter i uka, så ble jeg skada når jeg var 15, kunne ikke trene noenting på ett år, jeg la på meg 15 kg.. Så klarte jeg å ta av 10 av disse i løpet av første året på vgs, så ble jeg sammen med typen og flytta ut, mor sitt sunne kosthold ble byttet ut med vårs usunne kosthold, noe som resulterte i + 18 kg!! :D

 

I februar i fjort tok jeg av 5 kg, men de er på igjen nå, vet at jeg klarer å slanke meg, men når jeg bor sammen med en som spiser en pose chips til dagen, drikker halvannen liter cola og er livredd alt som heter salat er det ikke lett..

Det som er mest urettferdig er at han spiser sånn som han gjør og ikke veier mer enn 70 kg! Hadde jeg spist det samme som han hadde jeg vært minst 110 kg!!

 

Når jeg lager mat må jeg alltid lage to ulike typer, pommes frites til han også fullkornsris til meg for eksempel, ikvell skal vi ha spaghetti og kjøttdeig, da lager jeg fullkorn spaghetti til meg, og vanlig til han.. det er utrolig stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Da har vi vel alle vært borti litt slanking før ser jeg..

Milaaa, det hørtes slitsomt ut å lage forskjellig mat.. Det er kjipt at noen ikke legger på seg av å spise bare usunn mat.. Har noen venniner som kan sitte å stappe i seg sjokalde plater og hveteboller i lunsjen, og likevel ikke legge på seg et gram.. Men vi må huske at det er jo ikke bare vekten det går på, det er jo helsa også.. Når jeg spiser sunt får jeg i alle fall mye bonus i tillegg til å gå ned i vekt, jeg får freshere hud og mye mer overskudd! Så det er jo viktig å spise sunt uansett=)

 

I dag har det gått greit i matveien, bortsett fra den iskaffen jeg bare "måte ha", fordi jeg var så "trøtt".. Men men, det blir laks til middag i dag, sunt og godt! Jeg gikk til skolen i dag (20 min) så fikk en god start på dagen. Etter litt jobb, venter tredemølla og styrke. Fikk russeklæra mine i dag!! Alt passet, boksa var litt trang på rompa, så da er det bare å henge i fram til det er russeslipp!

 

Merkelig det med registrering Katza.. Har opplevd noe det samme, ikke alltid til å stole på tydeligvis..

 

Hva skal dere i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

ÅÅÅH:D Russeklær! Jeg vil også!! Savner russetia helt utrolig mye!

 

Ikvell skal jeg hjem til mamma og pappa og feire at de har vært gift i 20 år! det skal feires med sjokoladekake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har også en type som spiser alt han vil. Til hans forsvar så trener han veldig mye da:p Jeg vil ikke tvinge i han helsekost, men heldigvis er han ikke så kresen. Men jeg er det.. Så det ender som regel opp med såkalt "litt-mat" til middag (i dag er det kyllingfilet og fløtegratinerte poteter) også bare spiser jeg ikke så mye av det. Jeg foretrekker 100 gram pasta bolognese fremfor 400 gram kokt brokkoli og grov ris=P Jeg driver jo hovedsakelig ikke med slanking, jeg prøver å plukke opp så mange gode vaner som mulig som jeg kan leve med resten av livet. Og da ser jeg ikke poenget i å tvinge i meg ting jeg synes smaker dritt, fordi da holder jeg ikke.

Heller litt flink hele livet enn dritflink i en kort periode.

 

Og en oppmuntrer:

Alle har venner som aldri legger på seg og bare sitter på ræva,men jeg har en god nyhet: Nesten ALLE disse menneskene begynner plutselig å legge på seg, og da er de helt grønne og har ikke peiling på hva de skal gjøre for å komme seg ned=D VI har nemlig en haug med kunnskap på området og spiller på hjemmebane fordi vi har jo for pokker STUDERT dette her:p

Jeg begynner å se det på mine venner nå og jeg skal inrømme at jeg gosser meg litt.

 

Gratulerer med russeklær=D Savner min russetid=( Var russ i 08.. Føler meg NESTEN litt gammel xD (er 20, hvis det var noe spøresmål rundt det)

Milaaa: En fin tanke hvis du skal ha et kakestykke og har lyst på et til er"neste stykke kommer til å smake helt likt, så hvorfor spise enda et?" Leste det et sted her inne.. Det har hjulpet meg en del faktisk=p

 

Og for å runde av posten min: (var brått så inmari mye å svare på=p)

I kveld skal jeg forhåpentligvis grave ut resten av snøhulen (hvis jeg får dratt ut en viss kar her), så får jeg masse trimpoeng=D (har 8 denne uken^^) Også skal jeg lage middag! Veldig spennende=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, jeg gleder meg kjempe masse til russetiden!!;)

Spilte håndballkamp i går, og det var kjempe gøy, (vant 47-20)!! spilte ca 50 min av kampen og det gir 650 kcal borte vekk;) Så det er god trim! Nå skal jeg løpe på fotballtrening, så skal jeg sosialisere meg litt i kveld=) Likte tankegangen med kakestykket, hehe, den skal jeg huske på!

 

Ha en fin kveld!!=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whey=) Ikke at jeg egentlig har peiling på håndball, men det hørtest veldig imponerende ut:p

Du er skikkelig sporty du! Jeg hater ballsport, usj.. Fotball, håndball,basket.. Kanonball i gymmen syntest jeg var gøy da, men det var vel det eneste=p

 

Heldigvis finnes det andre måter å trene på! I dag har jeg gått i 2 timer og et kvarter og har endt på 13 trimpoeng til nå denne uka. Det er jo okei=) Skal trene i morgen og fordi da skal jeg på gamer-kveld og jeg har med meg en hel pakke med sånne bite sized brownies.. Hele greia inneholder 860 kcal.. Og det var det jeg fant i kjeks/kakehylla som inneholdt minst=p

Men, med grønnsaker til frokost og druer til middag så satser vjeg på at det går bra (selvom det ikek er helt etter boka, men pytt)

Dessuten kommer jeg sikkert til å dele den, er neppe bare jeg som vil ha små herlige sjokoladekakebiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Ballsport er kjempegøy!! Gleder meg masse til fotballsesongen begynner jeg! ;)

 

Du blir nok nødt til å dele med deg, brownies får du nok ikke ha i fred;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, praktisk for dere at dere liker sport da:P

Det ble veldig lite deling i går, av en eller annen grunn ville ingen ha:p Så tror jeg havnet langt over kvota i går gitt..

En lite burrito til frokost, spiste to dots-kjeks (var kretis i butkken *kremt) en halv kyllingfilet og en øse med potetstappe, 8 sånne brownies (det hører sykt mye mer ut enn det er da.. om dere ikke visste det så er de på størrelse med et te-lys)

 

Også ble det litt ostepop.. ca en stor håndfull. Så det er vel kanskje ikke krise, men problemet er at jeg har lyst til å ta med noe i dag og, fordi vi skal spille ferdig i dag:p Får gjøre en dobbel rundt med yoga før jeg går!

(Sniker med meg typen en tur ut før han går tur også, sanker litt trimpoeng;) ) Rapporterer i kveld=)

Ha en fin søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oOOH, btw=p

Jeg registrerte det nettopp og jeg oppdaget at jeg havnet bare rett over 1600 i går!! o.O

Det er jo dritkult, det er jo ikke over det jeg skal ha:)

Jeg varier mellom under 1300 og 1800, fordi jeg tror mer på det at man skal variere alt, trening, mat og kcal.

 

Hvilket virker naturlig, om man tenker på det som penger.. Har du SINNSYKT mye penger, så klarer du kanskje ikke bruke alt (ved å trene) og da puttes det i banken (det blir fett), tjener du ikke en dritt så bruker du ikke en dritt, tjener du sånn passe så bruker du sånn passe.

Men hvis du tjener godt en dag så tenker du at du skal tjene godt dagen etterpå også og bruker mye, får du ikke en dritt med penger dagen etterpå, så bruker du kanskje like mye alikevel fordi du "vet" at du vil få mer i morgen.

Så å kutte litt over 1000 kcal noen dager i uka har man neppe noe skade av=)

 

Uansett, det ser jo ut til at det funker, selvom vekta ikke har vist så mye nedgang, har jeg mikstet cm. Kjæresten min har til og med kommentert at "magen din er blitt mindre.. Hm.." og dette er en fyr som ikke legger merke til om jeg plutselig har piercet noe i ansiktet:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa
?

Nå forventet jeg å finne masse innlegg' date=' har vært i bergen i nesten en uke jo, hva skjer?[/quote']

 

Ja nei off. dette er ikke bra ;o

 

Jeg har ikke fokuser så utrolig mye på slanking i det siste, jeg orker ikke spise sundt.! så mye bedre med sjokolade!!

 

Off nei, neste uke skal jeg være beinhard me meg selv!

 

Men selv om kostholdet ikke har vært bra har jeg trent mye.. Sist uke hadde jeg 5 økter, og til nå denne uka har jeg 4 økter..

 

Er med i en tråd inne på forumet for trim og trening som heter "mosjonsutfordringen - Mars" mitt mål er å få 50 trimpoeng i løpet av mars.. så det er bare å jobbe på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jai, det er bra du fortsatt er her! =)

Jeg har heller ikke vært flink! Men det har ikke vært min skyld:p Vært hos bestemoren min, og der spises det mye og ofte og man sitter hele dagen..

Så jeg kjører hardt på denne helgen=) Heldigvis har jeg ikke gått opp i vekt i det minste;)

 

Og det er jo bra at du trener da:) Det kunne jo vært værre, om du bare daffet på sofaen og trykket potetgull som mange faktisk gjør når de føler seg umotiverte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa
Jai' date=' det er bra du fortsatt er her! =)

Jeg har heller ikke vært flink! Men det har ikke vært min skyld:p Vært hos bestemoren min, og der spises det mye og ofte og man sitter hele dagen..

Så jeg kjører hardt på denne helgen=) Heldigvis har jeg ikke gått opp i vekt i det minste;)

 

Og det er jo bra at du trener da:) Det kunne jo vært værre, om du bare daffet på sofaen og trykket potetgull som mange faktisk gjør når de føler seg umotiverte![/quote']

 

Så koselig å være på familiebesøk :D)

 

Idag blir det hvertfall daffedag på sofaen! Var ute igår, og jeg syntes det var en kjempeide å drikke 10 rusbrus, ende drinker og masse fishermanshots!!

grrr, blir lite trening på meg da! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å være på familiebesøk :D)

 

Idag blir det hvertfall daffedag på sofaen! Var ute igår' date=' og jeg syntes det var en kjempeide å drikke 10 rusbrus, ende drinker og masse fishermanshots!!

grrr, blir lite trening på meg da! :/[/quote']

 

Huff, litt dårlig i dag du da kanskje? Hvis du er kvalm er ingefærte absolutt genialt!

Du får trene mer i morgen=) Selv skal jeg ut i sola i dag å gå en laaang tur, jeg har endelig fått meg et headsett som ikke detter ned hele tiden og så det blir digg.

Sol, skog og musikk^^

Foreløpig har jeg bare 6,6 trimpoeng=( Fordi jeg var i bergen og bare satt stille. Det er jo klart det var koselig å være på besøk hos bestemor (vi mistet bestefar på julaften, så hun er helt alene stakkars) men jeg fikk jo ikke trent noe da, det gjorde nesten vondt å sitte så stille:P (hvilket er et godt tegn, jeg begynner utrolig nok å bli avhengig av trening..)

Gikk en tur til senteret, så fikk en to timers gåtur i det minste, så trene jeg rockering og dans i går. Skal opp på minst 10 før mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yikes, gikk en tur på over tre timer i går.. Også fant kjæresten min ut at vi skulel gå på by'n og ta et par øl, så det ble to timer til med gåing.. Gikk bort over 1500 kcal i går xD

Hvilket er veldig bra, fordi jeg drakk to 0,4 øl og spiste en halv boks med haagen-dasz-is.

Og burritos med MYE ost til frokost.

 

To burritos, en wasa sandwich, to øl, to polarbrød med ost og et med kjøttdeig på og en halv boks med is... Veldig bra at jeg fikk gått så mye:P

 

Tenkte jeg ikke skulle trene i dag, er litt støl i beina og har en eller annen ide om at det påvirker vekta litt negativt om man trener dagen før man veier seg.

Føler jeg har samvittighet nok til å tilbringe dagen på sofaen når jeg har 14 trimpoeng denne uka:) Selvom jeg bare fikk trent i helgen=P

Unnskyld om det høres ut som jeg BARE skryter og skryter av meg selv, men jeg har alltid hatt fobi mot fysisk aktivitet=P

Sist gang jeg prøvde på dette klarte jeg å fylle ETT epletre på godt over et halvt år (nå fikk jeg ett på 2 måneder), jeg var grisestolt av meg selv hvis jeg klarte 7 trimpoeng og da nektet jeg å trene hele neste uka..

Så det er en ganske stor forandring.

 

Nå vet jeg ikke om 10-15 trimpoeng egentlig er noe bra jeg?

Men det er bedre enn før=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katza, det er da klart du skal være stolt og skryte av deg selv når du er så flink til å trimme!!! Spesielt hvis det er noe du ikke har likt selv. Nå må vi drite i janteloven og være så stolte av oss selv som det bare er mulig :D Det er min mening hvertfall! Alle her inne er flinke som gjør noe med livet litt! :D

 

Himla langt du gikk!! Jeg har gått 1 t og 2 min i dag! Orket ikke mer siden det blåste så fælt og jeg allerede hadde vondt i øret. Skal egentlig trimme på søndager, men er litt småsyk, så jeg tror jeg står over. Trente i går, var litt syk da også, og jeg sleit noe himla! Så jeg ser ikke vitsen. Mye bedre å "lade" til neste uke :D

 

Jeg vet ikke hvor mange trimpoeng som er bra, jeg? Jeg teller aldri etter hver uke. Men jeg burde kanskje? Jeg skriver bare ned om jeg har vært på joggetur, tur som varer over en time eller på treningsstudio.. Går ofte tur hver dag, men da kanskje bare 20-30 min med venninne og bikkje, og det gidder jeg for det meste ikke skrive ned ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies jo at man skal ha MINST 7 trimpoeng, men vet ikke hva som regnes som "bra" jeg..

Jeg pleier ikke å registrere hva jeg spiser, fordi jeg henger meg for mye opp i det, går aldri bra:p Men jeg sjekker innimellom hvis jeg mener at jeg har fått i meg alt for mye så regner jeg sammen på siden min og sletter det etterpå. Bare slenger alt under frokost, så det regnes ut for meg=P

Gjorde det nå, havnet på 2650 kcal i går! O.o!! Ost og øl og is.. Dårlige greier=p

Men jeg trente jo vekk 1500 så, da står det jo bare 1150 igjen..

 

Tror jeg.. Er ikke helt sikker på hvordan man skal regne på det..

Hvis man f.eks skal ha i seg 1600 kcal hver dag for å gå ned i vekt, er det meningen at man skal spise 1600 og trene vekk 400 så man egentlig havner på 1200?

Eller skal/kan man spise 2000 og trene vekk 400 sånn at man havner på 1600 totalt?

 

 

Jeg liker å registrere trimpoengene, det er veldig motiverende synes jeg. Pluss at det pusher meg litt hver uke, så jeg tar i et lite ekstra tak for å nå målet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skriver jeg to ganger etter hverandre igjen, men..

Veiedag i dag. :(

 

Minus 1,2 kg=D Ned 2,5 cm, dette er jo helt tullete=D

Så fettprosenten på vekta mi har også kommet seg under 30, for første gang!

 

=)

Begynner å bli redd for at det har skjedd noe feil:p Man kan vel ikke gå "falskt" ned i vekt av å ha mensen eller noe, sånn som man kan med å gå opp? =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Der våkna jeg opp igjen etter fyllekula i helga!! hehe:p

 

Neida, ikke fullt så galt, bare nesten..

 

Nå skal jeg på trening! wooohoo..

Gratulerer så masse med nedgangen! Savner nedgang jeg... jeg er altfor glad i sjokolade for tiden:p

 

Menne ang trimpoeng så er jeg fornøyd viss jeg har over 14 trimpoeng, for da er det i snitt 2 trimpoeng til dagen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der våkna jeg opp igjen etter fyllekula i helga!! hehe:p

 

Neida' date=' ikke fullt så galt, bare nesten..

 

Nå skal jeg på trening! wooohoo..

Gratulerer så masse med nedgangen! Savner nedgang jeg... jeg er altfor glad i sjokolade for tiden:p

 

Menne ang trimpoeng så er jeg fornøyd viss jeg har over 14 trimpoeng, for da er det i snitt 2 trimpoeng til dagen :([/quote']

 

Hehe, gøy helg? =p

Takk=) Ble veldig overrasket, først gikk jeg ned en halv kilo, så en hel og brått la jeg på meg nesten alt igjen og holdt meg der i noen uker og nå brått forsvant over en kilo.. Gjort det samme hele veien.. Men jeg skal ikke klage, kanskje det bare var et stadie jeg måtte komme over, og/eller at jeg har begynt å få muskler som brenner fett=p

 

Jeg tenkte jeg skulle ha 10 trimpoeng som minimum, men vil helst nå 15, gjennomsnittet mitt er vel 13.. De sier jo minimum 7 og det er en stor forbedring for meg så.. Tror ikke jeg skal utfordre meg selv noe mer sånn med det aller første, vil ikke gape over for mye heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...