Gå til innhold

God tid på bikinifin?


Katza

Anbefalte innlegg

Gjest millaaa

Haha, hadde en veldig good helg :(

 

Akkurat vært å svidd av 300 kcals på tredemølla! yey!

 

hmm, jeg gikk ned 5 kg fra 1. desember til cirka 1. februar.. etter det så har jeg lagt på 1 kg... gaad.. vil jo bare ned i vekt :)

 

Så forstår veldig godt hvordan du har det, opp og ned, opp og ned!! JEg blir gaaal :)

 

Off nei, tror jeg får spise litt kvelds, mens jeg koser meg med farmen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 739
  • Created
  • Siste svar

Jeg har jo bare gått ned 1,5 kg totalt siden 18 januar=S Men satser på at det går bedre nå.

Tok noen øl med veninna mi i går, jeg har funnet ut at jeg er usosial nok fra før (nesten sådet er skummelt) så jeg kan ikke nekte å bli med på ALT jeg blir spurt om.. rett og slett, det blir for dumt. Så fikk vel i meg en 2000 kcal totalt i går, og trente vel bare vekk rett under 400 av dem, så får ta igjen det i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er liksom usosial nok fra før mener jeg.. Pluss at nesten alle vennene mine har jo flyttet til andre siden av norge=p Da.. får jeg heller bare overleve med de ekstra kaloriene som følger med et sosialt liv=p Og trene dem av!

 

I dag har jeg gått til og fra jobb og brukt rockeringen i en time, så ligger foreløpig på 4,7 trimpoeng denne uken. Tenker å ta i enda litt ekstra i morgen.

I kveld blir det spagetti og karbonadedeig tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye jeg gidder i alle fall.. Kan stå så lenge jeg må/orker, mister den aldri, men det begynner ofte å gjøre litt vondt når jeg går over en time, tror ikke det er helt sunt:p

 

Jeg vet ikke hvorfor jeg kan stå så lenge, kanskje jeg har bedre kroppskontroll siden jeg er magedanser:p

Men jeg kunne vel strengt tatt det når jeg var liten og..

 

Det er sikkert enn sånn.. "jeg fatter ikke hvordan du forstår matte"-opplegg, alle andre bare kan det, mens jeg forstår ikke bæret.

 

Menmen, hvordan går det ellers om dagen da? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Hehe ;p sånn er det, noen får til noe mens andre ikke får det te! :(

 

Emm ja, hva kan jeg si, treninga går supert! Hatt 5 økter denne uka!! Men kostholdet :/ hmm, det er alt annet enn bra!

Jeg var på vekta idag, og den viste 1 kg opp, selv om jeg har vært flink å trent... det vil si at siden jeg begynte har jeg kun klart å gått ned 2 kg!!

 

Men, jeg tror allikevel at jeg skal være fornøyd, tror mye av vektoppgangen skylles bygging av muskler, har kjørt masse styrketrening i det siste!

Ellers målte jeg midjen nå, jeg har gått ned 12,5 cm!!

Men rundt brystet har jeg gått opp 6 cm på 1 mnd! Hva skjer med det? Hvorfor har jeg plutselig fått større pupper? Når jeg slanker meg pleier jeg som regel å ta av masse rundt brystet. hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man legger som regel først på seg en del når man begynner å trene mye styrke, spesielt hvis du ikke har trent det mye før.. Det er noe forbanna kopliserte greier som jeg fikk forklart for meg av en lege en gang, og jeg klarer ikke gjengi det xP Uanett, det er normalt, og muskler brenner mye fett så da går det sansyneligvis fortere nedover snart=)

 

Hvis det er noen trøst så har jeg bare gått ned 1,7 kg siden 18.januar da jeg begynte. Men håper håper det har løsnet nå da=) Får se på mandag.

 

Det er et eller annet utrolig vanskelig med dette å både spise sunt OG være flink til å trene, er det ikke? =p Det blir så enten eller.. Men jeg velger å tro at det går greit å spise 2000 kcal innimellom om man trener vekk 700 av dem=P

 

Og gratulerer så mye med cm, det er de som teller^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor blir det av sn123?

Blir så rolig her i tråden synes jeg. Eller kanskje det bare er jeg som tenker det, siden jeg bruker så mye tid på nettet:P

 

Uansett, i dag hadde jeg så lyst til å bevege på meg, selvom det egentlig er hvile-dag, så jeg tok 3-timers-runden min=)

Også har jeg en greie, fordi på turen går jeg forbi en liten kiosk, så jeg "belønner" meg med et flaxlodd hver gang jeg tar tre-timers-turen=) Bedre enn å belønne med mat synes jeg!

 

Såh, da har jeg endt på 22 trimpoeng denne uken, håper det vises på vekta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Ja, hvor blir det av sn123? Dumt å se folk falle av.. Jeg var med på en tråd inne på 10-20 kg forumet, vi var vanvittig aktive ei stund, nå blir det kanskje oppdatert en gang i måneden..

 

Så flink du er å trene! Jeg blir helt imponert!! 22 trimpoeng er jo helt vanvittig bra! Det bør vises på vekta ja!!

 

Jeg hadde 12 sist uke, satser på 15 denne uka, har fri i helga så da blir det tid til litt trening da..

 

Ellers er jeg helt enig angående kombinasjonen av å både spise sunt og trene mye, en av tinga går bra, men ikke begge på en gang:p

 

Uansett, angående innlegget jeg skrev på fredag om oppgang: Jeg fikk mensen den dagen, så jeg håper og tror at det er på grunn av den jeg gikk opp, ser rundt forbi at de fleste går opp 1-2 kg når de har mensen.! Blir spennende å se på fredag :)

 

Wow, dette ble ett utrolig langt innlegg! Men, nå kan du kose deg med å lese tullet mitt Katza :)

 

Jeg hadde faktisk ikke tenkt å trene idag, men ble så motivert av din e 22 trimpoeng, at nå går jeg og tar på meg treningkler, og tar turen på treningssenteret! TAKK! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, så fint at du drar nytte av treningen min også da, hehe=P

Det syntest på vekta i dag da, ned 700 gram og en cm rundt midjen=) Håper det fortsetter sånn:D

 

Ja, det er trist når folk dabber av, har gjort det selv, får dårlig samvittighet for at jeg liksom.. lar andre i stikken..

Men jeg har ALDRI vært så fokusert før, og jeg har jo gått ned 2,4 kg på 9 uker og det er.. til meg å være, ganske bra for jeg fortsatte igjennom den laaange tiden hvor jeg ikke gikk ned, uten å gi opp, så for første gang føler jeg virkelig at jeg skal klare dette her=)

Og sn123 kommer sikkert tilbake en gang og da kommer vi til å være her, SÅ DU ER VELKOMMEN TIL Å STIKKE NESA INNOM IGJEN, SN123! :)

Jeg er her i alle fall hele tiden, jeg har laptopen i sofaen og jeg jobber 7-10 timer på pc hver dag, så jeg har mye tid til å stikke innom.

Bare satser på at folk ikke tenker at jeg virkelig ikke har noe liv what so ever fordi jeg svarer så fort.. og ofte flere ganger etterhverandre:p

 

Og jeg også pleier å legge på meg opptil 3 kg en gang i måneden, det har MYE å si, så ikke bekymre deg for det:)

Nå skrev jeg langt og.. jaja, stikker å tar meg en gåtur jeg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Du er så flink så går så mye!!

Jeg fant et 15-ukers treningsopplegg på nettet idag som heter: "fra utrent til løper" Der er det lagt opp til 4 økter hver uke, i 15 uker. Masse variasjon! Jeg hadde første øka idag, og gleder meg til jeg skal klare å jogge 60 minutt! Håper det virker! Første økta idag var å gå i 30 minutter. Det gikk jo LETT! Håper resten går like lett :)

 

Gratulerer så masse med så masse med superduperflott nedgang!! Dette skal vi klare!!

 

Jeg ser ikke på deg som "usosial taper" bare for du skriver mye her! Jeg skriver også mye her, i og med at jeg er student tilbrnger jeg mye tid med dataen, men nå i det siste har eg glemt litt av å logge meg inn på vektklubben å skrive, men skal bli flinkere:p

 

Håper jeg også legger på meg 3 kg av mensen;p Da hadde det blitt ei kjekk veiing på fredag gitt :)

 

Nei, nå får jeg lage meg noe mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vel.. Flink og flink, jeg løper jo aldri da=p Har en skade i beinet som gjør at jeg ikke kan jogge, så jeg veier opp med å gå lenge istedet=p

 

Driver å setter sammen bildene jeg har tatt av meg selv nå, de siste fem ukene. Gøy å se forskjellen=) I alle fall de fra siden, synes godt at magen er blitt flatere!

De andre ser jeg ikke så stor forskjell på egentlig, så jeg fokuserer på profilbildene:p Det er sikkert vanskelig å se forskjell forfra når det bare er snakk om et par kilo kan jeg tenke meg.

Gleder meg skikkelig til jeg nærmer meg 10 kg, å se forskjellen da.

Kanskje jeg skal lage en sånn time-lapse, en video hvor jeg setter alle bildene etterhveranre og spiller av kjempefort og vise alle når jeg har nådd målet mitt=p

 

Hvis jeg forsetter å gå ned så mye som jeg har gjort de siste to ukene blir det i alle fall morro, for når det er en halv kilo eller mer så ser jeg forskjell fra uke til uke og DET er gøy=)

 

Kos deg med mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Men du forbrenner jo mer fett når du går i forhold til løping, så se positivt på det=)

 

Spennende me bildeserier, liker ikke bilder av meg selv, så dropper det, men veldig bra ide!

 

Ellers etter å ha sjekka selvangivelsen til meg og min kjære svever jeg på ei rosa sky, er så fornøyd at jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Utrolig herlig følelse!!!

Vi får 40 000 inn på konto fra skattetaten mens vi er i syden!!!! Det er jo ikke akkurat feil! :)

Nei, jeg må ta meg en tur på tredemølla nå.. er så happy og energifull at noe må jeg gjør med all energien!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke bilder av meg selv, men jeg liker forbedringen jeg ser=)

Haha, var å kjøpte meg bukser i dag, fire stk, verdt 4300 kr. Kjøpte dem for 120=P

Desverre var det bare en som passet.. Den ene var grisestygg fordi den var SUPERstram rundt leggene, den andre var en hoftebukse fra helvete, helt,helt,helt ekstremt, den gikk under hoftene, så alt syntest:P

Og den siste var for trang, men satser på at den passer til sommeren:)

 

40.000? Yikes.. fikk igjen 1200 jeg xP

Heldiggrisen:) Skulle gjerne hatt penger, det tar jo litt tid før firmaet mitt begynner å generere nok til at vi kan få ordentlig lønn. Nå har jeg akkuratt blitt tilbudt en jobb som support for canal digital.. Men jeg vet ikke helt, jobbet som telefonselger før, var en av toppselgerene, men jeg er ikke så glad i å snakke med mennesker, og jeg likser spesielt ikke å bli kjeftet på OG jeg vet ikke om jeg har tid, jobber jo mandag-fredag hver uke fra før og kjæresten jobber minimun ti timer 5 ganger i uka.. Vet ikke, vet ikke, vet ikke:p Trenger penger, men har lite tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa
Jeg liker heller ikke bilder av meg selv' date=' men jeg liker forbedringen jeg ser=)

Haha, var å kjøpte meg bukser i dag, fire stk, verdt 4300 kr. Kjøpte dem for 120=P

Desverre var det bare en som passet.. Den ene var grisestygg fordi den var SUPERstram rundt leggene, den andre var en hoftebukse fra helvete, helt,helt,helt ekstremt, den gikk under hoftene, så alt syntest:P

Og den siste var for trang, men satser på at den passer til sommeren:)

 

40.000? Yikes.. fikk igjen 1200 jeg xP

Heldiggrisen:) Skulle gjerne hatt penger, det tar jo litt tid før firmaet mitt begynner å generere nok til at vi kan få ordentlig lønn. Nå har jeg akkuratt blitt tilbudt en jobb som support for canal digital.. Men jeg vet ikke helt, jobbet som telefonselger før, var en av toppselgerene, men jeg er ikke så glad i å snakke med mennesker, og jeg likser spesielt ikke å bli kjeftet på OG jeg vet ikke om jeg har tid, jobber jo mandag-fredag hver uke fra før og kjæresten jobber minimun ti timer 5 ganger i uka.. Vet ikke, vet ikke, vet ikke:p Trenger penger, men har lite tid..[/quote']

 

Wow! 4 bukser for 120 kroner! NICE

Hvor var dette hen?

 

Jeg fikk igjen 6700, men kjæresten fikk 34000 ;p Så mest han som fikk igjen, men iom at vi bor sammen så får jeg min del jeg å =)

 

Oii, har du eget firma? Spennende!!

Kjekt med litt jobbtilbud da :) Men vanskelig å bestemme seg.. enig der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En butikk som het out let one, ser ut til å være en butikk som selger alt alle andre butikker ikke klarer å selge, så de slipper å kaste dem.

Var f.eks veldig mye billig vinterklær og ting som var.. out of season.. hvordan man nå sier det på norsk=p

 

 

Jeg fant nettopp ut at jeg er nødt til å jobbe 100% i opplæringa, som er obligatorisk før jeg kan jobbe deltid, så.. 70 arbeidstimer blir nok kanskje litt mye.

Skulle ønske jeg kunne få kontakt med noen forfattere eller noe som trenger illustrasjoner, fordi tegne kan jeg jo gjøre på fritiden, og ingen trenger at jeg kommer til et kontor og lager det. Teit sånn, er aldri talentet det står på, men kontaktene:p

 

Uansett, nå sporer jeg kanskje litt av her, hehe.. Har i alle fall fått trent litt i dag, trasket litt og brukt rockeringen min. I morgen tenkte jeg å dra med typen ut på 3-timers turen min før han drar på jobb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Åja, sånn outlet greier er kjempetøft.. Vi hadde ett outlet her hvor jeg bor for endel år siden.. Dette var når Killah bukser og miss sixty var kjempehot! Husker jeg fikk kjøpt miss sizty bukser til 200 kroner der.. Så stolt!! :)

 

Savner de tidene jeg;p

 

70 timers arbeidsuke hørtes utrolig mye ut, ikke akkurat gjennomførbart..

 

Ellers trente jeg ikke igår, hadde så ekstrem hodeverk at jeg klarte ikke reise meg, da dunka hodet utrolig mye!

 

Men nå tar jeg turen til treningssenteret for litt styrke og en tur på mølla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, en hviledag i uka må man jo nesten ha=)

Jeg er veldig skuffet over at det ikke er sol i dag, da er det ikke så gøy å gå tur.. Men jeg skal til sverige, så det blir jo en del trasking. (Ikke at jeg har tenkt å registrere deg selvfølgelig=p)

 

Du er så heldig som har tilgang til et treningsenter! Har ikke råd enda jeg.. Også har jeg bare en som vil være med og hun har en tendens til å.. vel.. ditche meg etter et par uker:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Hehe, syns du skulle registrert shopping som trening eg..

Ellers savner jeg sol så masse! Igår måtte jeg rett og slett hive meg i solariumet! HERLIGT! Føler meg så mye mer fresh etter ett par runder i kreftgrillen :)

 

Ja, det er ganske herligt å kunne dra på treningssenter, jeg hadde nok ikke klart å trent så mye viss ikke.. MIslier sterkt gåiing og jogging :) Ikke minst sykling ute!

Men spinning inne, er kjekt !

Meg, mor og søster har familieabonnement så mor betaler cirka 900 kr for alle oss 3.. Det er jo ikke så galt, og det koster ikke meg ei krone:p

Men på universitetet har de treningssenter som bare koster 159 kr i mnd, hadde ikke mor betalt abonnement for meg hadde jeg nok tatt meg råd til 159 kr i mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amadadd, urettferdig, jeg må betale 500 kroner i måneden jeg:p Får nesten ikke blitt med på noen av sal-timene heller,fordi jeg er på jobb mens de kjører dem..

 

Jeg foretrekker å ikke registrere sånne ting, da det ikke er direkte trening får det heller bli en bonus. Det er både vanskelig å registrere, da jeg går alt mellom 2 km/t til 6, og stopper opp ganske ofte.. Pluss at jeg vil ikke få følelsen av at." neh.. jeg gikk så mye i butikken i går så jeg trenger ikke trene i dag, har nok trimpoeng"

 

Og det er nesten litt morsomt, fordi du hater alt jeg elsker og omvendt:p Jeg er skikkelig ute-jente, går og sykler i skogen, skal det festes skal det helst skje ute, er det ferie så vil jeg på med sekk og telt og ut i skogen. Snart er det påske og da kommer halvparten av uka til å tilbringes i skogen/fjellet (er vel ikke fjell.. mer en gigantisk ås.. men whatever)

Jeg savner også sol, men bare på grunn av hvordan det ser ut, og at det er varmt. jeg har pigmentforbi eller noe, jeg bruker solkrem på vinteren og pakker meg inn i solfaktor 50, store solbriller og lange gensre på sommeren:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Når kjører de saltimer egentli? På mitt treningssenter er det saltimer fra 9-11 på formiddagen og fra 5-21 på kveldene :) jobber du så lange dager?

 

Ja, morsomt hvor ulike mennesker kan være.. Bare tanken på telt gjør meg kvalm:P I sommer var vi en liten gjeng som tok turen til oslo for å gå i tusenfryd, vi låg i telt, og jeg har ennå mareritt over når jeg våkna opp på bakken.. Off nei, gi meg ett fint hotell og ei skikkelig seng :)

 

Imorgen skal jeg på natturnering i fotball, da skal det bli svidd av maange kalorier!! Skal spille fotball fra 19.30 - 03.30 :)

 

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seneste saltime er klokka 7, passer meg veldig dårlig da jeg slutter tidligst klokken seks:P

Men finner vel ut av det..

 

Jeg er veldig glad i hotell også, men det gjør meg ingenting at jeg er glad i friluftsliv, det er meget praktisk for vekta;D

 

Haha, igjen; forskjellige mennesker.. GUD, hvor jeg HAAATER fotball:p Haha, men det er bra du får svidd av kalorier da=)

Jeg må kjøra på i helgen med trening, fått dårlig tid denne uken (7,5 trimpoeng hittill...). Var på quiz i kveld, ble 3 0,33 og 2 halvlitere, men det er fortsatt bedre enn å holde seg hjemme og være unaturlig usosial! Kunne vært værre:p

Fikk gått mye i dag da i det minste^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Da har jeg veid meg, og det var nok menstruasjonen som hadde utslag sist uke, ned 1 kg fra sist uke.. Herligt!

Ellers brant jeg 2.8 trimpoeng på 1 time fotball.. Greitt det :) Håper å forbrenne 4 trimpoeng på kveldens turnering =)

 

Tjohei, nå får jeg gjør noe fornuftig! God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, gratulerer=)

Gruer meg til veiedagen min, er helt sikker på at jeg har gått opp.. aner ikke hvorfor, bare forventer det..

Er så redd for å legge på meg igjen når jeg endelig har begynt å gå ned:p Har aldri gått ned 3 uker på rad så.. ekkelt spennde:p

 

Du får kose deg med trimpoengene dine, jeg har også noen å høste i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...