Gå til innhold

God tid på bikinifin?


Katza

Anbefalte innlegg

Hehe, ja, når man først går ned lite så er det greit at man ikke er alene xP Jeg har vel ikke egentlig noe å klage på da, ble jo både chips, øl, champagne og småkaker i løpet av uken.. Også var det jo mcdonalds-kveld på onsdag:p (Spiser på mcdonalds eeeeeeeeeen gang i måneden.. nam^^..)

Så selv med over 30 poeng så var jo ikke uka kjempebra..

 

Men som sagt så kan jeg jo skylde på feil uke, det er irriterende å gå opp en gang i måneden, men det blir jo bonus på vekta neste uke da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 739
  • Created
  • Siste svar

Hm.. snurt, gikk ikke ned noe .. Vet ikke om jeg gikk ned noen cm, finner ikke målebåndet..

Huff, millaaa, du må være litt mer aktiv her, du er vektnedgangsamuletten min=P

 

Jeg må skjerpe meg, masse, masse.. 57 kg før sommeren begynner å se dårlig ut.. tror jeg ikke jeg skal hive meg på 1000 kcal i minus hver dag igjen, det blir brått så vanskelig å komme tilbake i normale spisevaner.. Får vel ligge på det anbefalte, med å bare kutte 500-800. Da tar det litt lenger tid, men det blir sikkert lettere å ikke gå opp igjen 4 kg når jeg prøver å holde vekten=p

 

Men så viljeg jo bli fort ferdig også da.. ah, vanskelig=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Surt å ikke gå ned da! Selv har jeg hatt superflax! Tilbrakte fredag-søndag i bilen, (harrytur til sverige) og tenkte ikke på hva jeg spiste.. Så det at vektne viste -600gr ned! Superhappy!

 

Javell, Katza: drikking ikveld? :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du gikk ned=) Grattis=)

 

Ble ikke noe drikking på 16.mai, men i går så ble det en del.. I dag er det jeg som skal til sverige.. men mest for å kjøpe maling, skal holde meg unna berlinerboller og burgere=p

 

Tenker jeg skal prøve veldig hardt å la vær å dikke en stund fremover.. Det er irriterende, fordi jeg har i utganspunktet ikke noe problem med å la vær, jeg har f.eks aldri, i hele mitt liv tatt en eneste øl, drink eller noen form for væske med alkohol alene. Det er bare fordi verden rundt meg fungerer sånn=P Unskyldningne for å ikke drikke er magre..

 

I kveld så blir det litt is til dessert, tror jeg (fridag på oss=p) også greier jeg ikke å matregistrere gårsdagen, men fra i morgen av så får jeg skjerpe meg.. Bør bli lettere nå, påsken er over, dylan moran-turen turen til oslo er over, 17. mai og typen sin bursdag er overstått.. Så nå er det ikke noen store begivenheter fremover i alle fall.

(Skal ikke skli helt ut i dag altså, det blir en is til kvelds, liksom, jeg bare vet ikke om jeg gidder å registrere maten i dag..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millaa.. Du må hjelpe meg=p Jeg gjør ikke noe annet enn å skli runt om dagen føler jeg, jeg går litt ned, også opp,også litt ned og bare vingler rundt et tall jeg ikke er fornøyd med..

Jeg er ikke veldig missfornøyd med utseendet, så jeg evner ikke helt å pushe meg sel på samme måte som før, jeg lager så mange unnskyldninger for å gi faen.

Du er liksom den eneste som klarer å si "Skjerp deg, Katza", jeg synes du må være mer aktiv her:p

 

Kommer sikkert til å ha gått opp i morgen.. har lusne 12 poeng, og føler jeg har spist masse. Jeg har ikke registrert noe av det jeg har spist, men det er helt sikkert for mye. Blæh, lurer på hva som skjedde med fjorårdets Katza, hun var mye flinkere:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Hei Hei! :-)

 

superbra med nedgang i en uke du ikke føler innsatsen har vært bra!

 

For meg går det ikke så bra, er bare 2,5 uker til sydentur, så nå er jeg litt der at det ikke er helt vits å gjøre det bra nå..

Jeg vet, grusom tankegang, men nå e d nå sånn...

 

BTW,

 

Katza, skjerp deg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg blir så oppgitt over alle disse "snufs, snufs, jeg klarer ikke å få i meg nok kalorier"-trådene.. Får samme følelse som om noen skulle kommet til meg og klaget ovar at de tjente alt for mye penger og lurte på hva de skulle bruke dem på:D

 

Hvordan klarer folk å være overvektige når de ikke klarer å spise mye mat? Jeg føler liksom at jeg koser meg med en neve nøtter og et glass melk også fyyyker jeg over kcal-grensa.. Synes middagsporsjonene mine er skikkelig stusselige med mindre jeg sparer inn kalorier fra alle andre måltider.. Livet er urettferdig xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid så mye liv her inne på sommeren.. Pfh=p Anyway, i dag var veiedag, en skikkelig bedriten en også..

900 gram opp, grøss.. Ikke at det er så rart, var jo nærmest dødsjuk forrige uke, lå rett ut hele tiden jeg ikke var på jobb, ble nesten ikkeno trening og når jeg førs spiste så var det egnelti gbare drit.. Og på toppen av det hele så havner veiedagen min på siste raden på p-pillebrettet.. Det går jo sjeldent bra=p

 

Men da blir det forhåpentlivis mye bonus-nedgang neste uke da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann :-)

Kjente meg sånn igjen i det du skreiv øverst at eg måtte berre kommentere det... :-) 1600 kcal er jo faktisk ingenting!! Eg må virkelig gå inn i meg sjølv og rapportere i forkant for å passe på at eg held meg innanfor grensa... Eg skjønnar heller ikkje at der finst overvektige som ikkje klarar å fylle opp kvota si... Kunne godt kjøpt meg litt ekstra kvote for å seie det slik... Men greit nok - eg er berre på femte dagen min med det opplegget her... Men jammen er det mykje godt som kan etast (som eg ikkje nødvendigvis har sett på som USUNT) - som ødelegge heile kcal-budsjettet for ein dag... Huff... Men men.. Viss dette no gjer til at ein finn formen ein vil ha, så er det vel verdt det..? Og i ettertid kan ein vel øke på igjen med litt meir kcal - eller hur..? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det er lite.. Jeg må liksom ha 30 trimpoeng i uka for å kunne ligge på et matinntak jeg trives med=P Trikset er egentlig bare å spise ekstremt mye grønnsaker og kalori"løse" ting som metter.

 

Og det hjelper å tenke at man skal øke kaloriinntaket når man er ferdig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Gjest PolarErMinVenn
Jeg er her fortsatt om noen vil stikke nesen innom...

Hei=)

 

Leste litt nedover her, om du vil så er det bare å ta turen innom tråden min under Motiver meg! Gir jernet! heter den.. Gjerne legg igjen et spor etter deg også:)

Uansett lykke til i denn førjul og julestria, er vanskelig nok det, men det er lettere sammen :)

 

Eller det er jo ikke bare min tråd lenger, den er like mye Nickii sin, jeg føler jeg må gi henne creds her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...