Gå til innhold

God tid på bikinifin?


Katza

Anbefalte innlegg

Gjest millaaa

Nei, du må jo ikke tenke at du skal legge på deg.. Vær positiv!!

 

Ellers, blir det ingen trening på meg idag, er blå og gul over hele bena! Gikk hardt for seg på turneringa igår:p Forstua noen tær også.. men men, ble uansett 5,5 trimpoeng! :) Spilte med pulsklokke for å se nøyaktig hvor mange kalorier jeg brant :)

 

Ha en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 739
  • Created
  • Siste svar

Hehe, såppass. Ja, men det er bra med trimpoeng da i det minste, du får ha lykke til med tærne dine=p

 

Jeg er også ferdig med trening for nå, vet ikke om jeg trener mer i morgen.. I alle fall ikke i dag, 6,5 trimpoeng i dag, 15,6 totalt denne uka så nå sliter jeg sofaen med god samvittighet:p

 

(Forresten så er det vel bedre å forberede seg på det verste på vekta også heller bli positivt overrasket, enn omvendt:p)

 

God helg til deg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei, jeg syntest ikke noe om at det stod 0,0 trimpoeng på siden min denne søndagen så jeg gikk meg en tur.

19,5 trimpoeng denne uken=D

 

Håper vekta er snill med meg i morgen..

 

Men uansett, jeg tenkte vi kanskje skulle prøve å dra inn litt fler folk her?

"Jo fler, jo bedre", er det ikke det det heter? =p

Med fler folk blir det jo mer konkuranse, mer aktivitet, mer tips og oppmuntring tenker jeg.

Ser ut til at Sn123 kommer til å være borte en stund=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

19,5 trimpoeng, vanvittig bra! Jeg klarer fortsatt ikke gå etter fotballturnering fredag, er blå og gul over hele beina ennå!!

Men men, får se om det ikke blir litt trenings senere=)

 

Ellers så er det ferie, og da er jeg lite flink! Men men, skal hvertfall trene litt:p

 

Lykke til på vekta idag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å.. nei, det gikk ikke noe bra, samme som forrige uke.. Den viste 50,9 i vann da, men jeg vet ikke hvor mye det har å si.

 

Sorry at jeg ikke svarte, men jeg satt på sykehuset i hele går, broren min ble sendt med ambulanse da vi var på jobb. Vet ikke hva som er galt, men det var i alle fall ikke det vi var redde for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

50,9 i vann? Veier du deg i vann? Eller er vann prosenten i kroppen 50,9 ? ;p Nå føler jeg meg skikkelig dum.. men forstod det ikke helt!

 

Oii, så skummelt, håper det går bra =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har vann- og fettprosentmåler på vekta mi. Forrige uke så viste den 50,6, nå var det 50,9, men det betyr egentlig ikke noe fordi jeg aner ikke hva det eegentlig utgjør:p

MEN jeg har trent myye den siste uken da, og jeg spiste middag klokka to-tre på natta (kjæresten som har føkka arbeidstider) og veide meg klokken 8 på morgenen, så det kan ha vært grunnen.

Mange sier man går opp en del i vekt to uker før mensen, men siden jeg går på p-piller har jeg ikke eggløsning så jeg tviler på at jeg legger på meg da:p Beklager utdelikate temaer, men..

 

 

Og det går bra nå i alle fall, han er hjemme igjen, så det er i alle fall ikke noe veldig alvorlig. Jeg vil velge å gjette på stress, medisiner, lite mat og vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Nei så stilig, jeg vil å ha vekt med fettprosent.. Alltid lurt på hva fettprosenten min er.. Husker du hvor du kjøpte sånn vekt, og evt hvor mye den kosta?

 

Tror nok at viss du spiste middag kl 3 på natta og veide deg 5 timer etter det så er dette en stor årsak til stillstand.. det blir jo det samme som å spise middag kl 16 og veie seg igjen kl 21, og da er jo vekta alltid høyere :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg gikk i alle fall ikke OPP, det er det viktigste:p Og jeg kan uansett ikke regne med nedgang hver uke heller!

Tror jeg mistet en halv cm rundt midjen, men jeg kan ha målt feil.. Finner det ut neste uke, bare håper jeg ikke spiser for mye i påsken. Skal gå mye i alle fall^^

Har ikke så store problemer med påskeegg for jeg spiser ikke godteri, så ingen gir meg det:p

(Dvs, jeg bestemte meg for å prøve, rørte ikke godteri på et år, da jeg tillot meg selv å spise igjen fant jeg ut at det var like greit å bare fortsette å si "jeg spiser ikke godteri" fordi da slipper jeg å bli tilbudt det, og at folk sier "litt kan du unne deg" hele fuckings tiden=p)

 

Vekta kjøpte jeg på jernia, kostet 300 kr på tilbud.. Under 1000lappen i alle fall.

Du skal ikke ta det FOR seriøst da, men det er fint å ha en ide om fettprosenten sin.

Jeg var mest interesert i å ha den fordi jeg trengte en vekt som viste 100 g og ikke bare halve og hele kilo=p Og når den med vann og fettmåler kostet det samme så kunen jeg likesågodt ta den med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Så sant så sant.. Viktigste er faktisk å ikke gå opp :) Men kjekt med litt nedgang uansett!

 

Heldig du som ikke spiser godteri! Jeg spiser alt for mye, har allerede begynnt å spise av påskeegget jeg ;p

Men har bestemt meg for at etter påske skal jeg kutte sukker helt ut, fram til 19.juni :)

 

Jeg har så lyst på sånn vekt, lurer såå på hva fettprosenten min er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåvel, LITT godteri spiser jeg jo da. Men det er bare hjemme med kjæresten min, jeg synes det er morro å snikspise godteri uten at noen vet det.. Tar meg tilbake til mine smugrøykende fjortissdager:pHøhø..

Men det er utrolig greit å ikke bli tilbudt godteri, og det å si at jeg ikke rører det sparer meg for mine egne overtalelser, fordi det er VELDIG vanskelig å si "jeg spiser ikke godteri" også hive seg over godteskåla mens noen ser på, som man vanligvis gjør om man er på besøk og tenker "jeg skal la vær, jeg skal la vær, jeg skal la vær.. okei, EN da.. okei, EN til.."

 

Uansett, jeg tror det er lurt å kutte ut sukkeret, når jeg først spiser godteri nå så er det faktisk HELT greit å spise et lite tefat med godteri og bare stoppe der.

(Har en pose med godteri fra sverige i skapet, den har stått der i.. to uker, jeg har spist en håndfull av den, kommer faen meg til å gå ut på dato før jEg får spist den opp, lol)

Er sånn ca aldri godtesjuk og vil ikke ha det spor problemer med å kutte ut godteri igjen hvis det blir aktuelt.

Det er helt sykt (SYKT) hvor avhengig kroppen blir av sukker, det er utrolig digg å ikke ha det hengende over meg lenger, jeg sluttet å drikke brus da jeg var 12, har omtrent ikke rørt det siden, jeg sluttet å røyke for to år siden, uten noen store problmer, men det som var værst.. Det var faktisk goderi, tro det eller ei, det er værre enn røyk. Men man får mindre vondt i hodet,blir mer konsentrert,får bedre humør, mer energi, bedre tenner, bedre hud.. alt blir bedre av å kutte sukker en stund.

(Bare husk på at de første to ukene er grusomme) Så lykke til med det=)

 

Jeg har kjøpt meg noen måltidserstattere nå, en bar inneholder grønn te, mer koffein enn en redbull, dritmye proteiner og masse bra. Hvilket er supert, fordi jeg tåler ikke kaffe så jeg får aldri i meg koffein, som er et genialt tilskudd når man skal ned i vekt.

Og jeg er ikke noe pille-menneske så koffeinpiller er ikke et alternativ.

 

OG (nå skriver jeg VELDIG mye her, unnskyld:p) jeg vil foreslå at du premierer deg selv med en ny badevekt med fettprosentmåler når du har gått ned fire kilo til!

Tar du utfordringen? =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Fy så flink du er! Du har rett og slett kutta ut alle uvanene jeg har! Jeg drikker cirka 1.5 liter pepsi max til dagen, spiser masse, masse sukker!! Og røyker en 20 pakning til dagen..!!

 

Jeg gikk ett halvt år uten og spise snop, det var kjempedeilig, i begynnelsen var det jo så klart utrolig hardt, men etter ei stund merka jeg det ikke.. Så gleder meg til å kutte ut sukkeret igjen.. Jeg spiser så mye snop, at jeg kan bare kutte ut snopet så går jeg ned i vekt, i know sick :)

 

Jeg har mange mål etter påske:

* Drikke minst 3 sånne imsdal flasker på 0,7. (Kjøpe en gang, så fylle på vann fra springen resten altså... ikke kjøpe vann tre ganger til dagen:P)

* Ikke spise noe godteri frem til 19/6

* Ikke spise chips, kun LITT popcorn på lørdager'

* Begrense pepsi max drikkingen til kun lørdager..

 

Å fortsette med å trene 5-6 dager i uka!

Dette må bli bra! :)

 

Jeg sier aldri nei til en utfordringen, så det er jo klart jeg tar den!! men vi sier 5 kg = Ny vekt.. for en belønning altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har jo fortsatt mange uvaner igjen da:P Fortsatt veldig glad i alkohol og matvarer som pasta, hamburger, osv:p

Menmen, vi har vel alle våre uvaner=P

 

Jeg drikker også alltid av flaske, lettere å holde styr på. Pluss at de kan stå i kjøleskapet, så er det alltid kaldt!

Så bra at du er så bestemt!

Jeg får prøve å holde opp med deg, du virker som du har mye nedgang i vente=p

Synd det blir så vanskelig å trene i påsken, er jo familiemiddager og spillkvelder med bror og i morgen er det quiz.. Arg, men jeg skal gjøre mitt ebste for 10 poeng i alle fall!

 

Lykke til=D

(Skulle gjerne gitt meg selv en sånn utfordring, men det har jo for pokker ikke noe å si for jeg har ikke penger uansett xD)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Vi har vel alle våre uvenner...!

 

Ja, nå satser vi på stoooor nedgang! Må jo bli bikinifin vettu :)

 

Ellers er jeg enig, vanskelig med trening nå, blir jo bare drikking, vi skal drikke torsdag, fredag og lørdag.. Har nettopp lagt 67 jellyshots :)

 

Off jeg har aldri hatt så lite penger som det jeg har nå.. Idag måtte samboeren ta ut på mastercard, for at vi skulle få kjøpe mat og drikke til påska :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, spritgele=) Vi skal på påskequiz på en pub i dag (de har quiz hver torsdag) også skal det drikkes hos meg først fordi øl er så dyrt:p

I alle fall skal jeg bare drikke vodka og sukkerfri redbull er hjemme, det inneholder lite kcal=)

 

Huff.. heldigvis så får vi middag hos mamma og pappa hele påsken=P Men det er ikke noe gøy å være blakk.. Hater at kjæresten min betaler for alt om dagen, gleder meg til han begynner å studere og jeg er den som tjener penger=P

 

Btw, så var jeg flink i går, jeg og broren min lagde vafler, og jeg spsite bare to hjerter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Fy søren, vi var en gjeng på cirka 10 stk igår, og det forsvant 70 geleshots! Nice

 

Nei, lite kult å være blakk, gleder meg til å være ferdig utdanna, og komme meg ut i jobb ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70 av 67 shots? Imponerende xP

Ble mye på meg i går, drakk fire-fem vinglass med vodka-redbull (uten sukker i alle fall)

2 corona og 2 halvlitere på by'n..

Ble litt småforbanna på quizen, vi hadde i hvertfall 35 av 40 poeng, men siden det er påske så har alle ferie og det var så SINNSYKT mye folk, derfor endte vi på¨en 13.plass ellerno, selvom vi på en vanlig torsdag, med færre lag ville gitt oss kanskje til og med en 1.plass:P

 

Spiste 2 måltidserstattere (de inneholder 209 pr stk), en brødskive med peanøttsmør og lettsyltetøy også en ganske stor porsjon med pastagrateng, såeh.. det bler nok noen kalorier i går da, men det er i det minste veldig bra av meg til påskeferire å være:p Har alltid slitt med at ferie = alt er lov.. Men prøver å holde meg litt i nakkeskinnet nå=p

 

Endte vel på en 2200 kcal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

hehe;p 70 av 67 er så typisk meg, jeg runder alltid opp:p når noe koster 19,50 sier jeg at det koster 20.. Kunder blir litt irritert av og til ;)

 

Må ver lov å kose seg litt i påska :) etter påske blir det hardkjør!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe=)

 

Ja, må bare sørge for at jeg faktisk koser meg "litt" =p Vanskelig.

Men jeg må si at det er en imponerende god påske til meg å være, 11 trimpoeng og nesten bare sunn mat. Bortsett fra et kakestykke i dag og alkoholen i går da:p Også spiste jeg litt smågodt i natt, hadde en forferdelig ekkel smak i munnen etter at det jeg hadde drukket plutselig meldte sin tilbakekomst. *kremt*

Får se positivit på det, ble sikkert kvitt noen kalorier xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, stolt av meg selv i dag!

Jeg kom hjem, og oppdaget hvor mye jeg faktisk hadde spist..Trodde jeg hadde spist alt for lite, men så regnet jeg ut hvor mye sjokoladekaka som søstra mi hadde laget faktisk inneholdt.. Selv om jeg bare spiste et lite stykke! herregud, jeg er så glad for at jeg ikke bor hjemme lenger, blir mer eller mindre tvunget til å spise for mye.

UANSETT da, så var jeg så grisesulten i hele går kveld, men spiste bare to osteskiver og suttet litt på en sukkerfri kjærighet (som jeg ikke spiste opp) og lot vær å spise..=)

Endte jo på 1600 kcal eller noe da, skulle vært 1300. Men poenget er at det kunne vært 2000 i dag også.

 

Håper jeg har gått ned, håper, håper håper. Har spist litt mye, men sist jeg gjorde det så gikk jeg ned, hvilket egentlig er naturlig fordi det er jo gjerne måten å komme seg ut av stillstand på.. Også har jeg jo spist mye hjemme hos mamma og pappa, mye dyrt, fint kjøtt og grønnsaker og alt fritt for fett:p Imotsetning til hjemme hos meg hvor det hovedsakelig går i ost og karbonadedeig-mat...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millaaa

Så flink du har vært!

Jeg vil ikke snakke om påska, har spist sjokolade kver dag, har drokke masse allkohol kver dag, og gått opp 2,5kg:p

 

Men, idag var det trening ;) Så nå er jeg igang igjen.. Satser på at mye er vannvekt, og forsvinner fort =)

Nå er jeg klar for innsats! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Easy come, easy go, den vekta forsvinner helt sikkert snart=) Du kan i alle fall trøste deg med at jeg ikke har tatt deg igjen, vekta mi står fortsatt stille..

Men, sånn totalt over hele kroppen har jeg mistet 4,5 cm i påsken. Med mindre jeg har målt feil, hvilket jeg aldri kan se helt bort ifra *humre*

 

Trent ordentlig styrketrening i 20 min i dag.. De letteste vektene jeg har er på 7,5 kilo, så jeg kommer til å kjenne det i morgen.. Au=p

 

Men det er knall at du er tilbake for fullt første dagen etter påskeuka da! Er lov med påskekos, så lenge du ikke utsetter ting som mange gjør. "Jaja, fått litt påskefett nå.. trene snart.. hm.. ja, neste uke.. neste uke.."

Så det er bra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gangsperren

Der fant jeg tråden din også!

 

Det var utrolig gøy å lese om noen som faktisk har de samme problemene som jeg har. Både med for mye alkohol og de sosiale aktivitetene som faktisk innebærer mye kalorier!

Syns du har vært flink jeg da i påsken. Jeg har selv bare festet og spist junk. Og med junk så mener jeg mcdonalds(som jeg er nærmeste nabo til... :S), kjøpe pizza og kebab. En haug med chips og sjokolade!! (wæææ). Så at jeg gruer meg til Onsdag som er veiedagen min, er ikke å underdrive.. men jeg vet også at det er når du har hatt slike uker det er viktig å gå!! Bare for å få lagt det bak seg. Det er lettere å skeie lenger ut hvis du ikke kommer deg på veiedagen. Vertfall min erfaring rundt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabo til mcdonalds? Å stakkars deg=( Det må være sånn ca det beste jeg vet, yum.. Vet jeg hadde veid noen 100 kg hvs jeg bodde ved siden av en mcdonalds-restaurant, det er sikkert og visst..

Har et lite problem da.. Og det er at samboeren min er kjøkkensjef på peppes, føler meg så kjip hver eneste gang han foreslår pizza og sier blankt nei..Jeg sier nå i det minste nei da, så vi får se det positive i det=p

 

Ja, vekta er skummel.. Men det er veldig lurt å få sjekket det, så man har oversikt. Også inmari greit å få det lagret, så man ikke har noen hull i registreringen og kan se hva man evnt gjorde galt den og den uka.

Jeg gleder meg ikke til mandag, er nervøs, stått stille i tre uker og neste uke er jo "jente-uka" så.. Usj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...