Gjest josefin Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 ..treg og frossen og misfornøyd før jeg dro på treningssenter. Etter 30 min jogging, 30 min roing og 30 min styrke: Fornøyd, glad og tilfreds. Som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest gromjenta Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 hjem fra jobb og vaske vinduer! Været er sånn at jeg snart må ta konsekvensene;) (Så skal jeg se om overskuddet holder til en joggetur) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Gleder meg faktisk til den ukentlige stavgang-turen nå! Hvem skulle trodd at JEG noengang skulle si noe sånt! Men det er helt sant, og i dag er det så nydelig vær ute også GLEDESTRIMPOENG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Tatt fatt på hobbyen min igjen, toving av sitteunderlag KJEMPEGØY!!! 2 år siden sist kokko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaika Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 Har hatt en fin dag på jobb! Greie unger og koselige kolleger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Komplekser Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 "Jeg blir så glaaa når solen skinner...tralalalaa--lalaa--lalaaaa" (Synger falskt og lykkelig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Fredag og reker i kveld kokko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Mars 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 Skal i bryllup i dag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kokko Skrevet Mars 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 Sol og våren er på gang:) kokko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nillasnilla Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Min gode "saggebukse" som var for stram i livet før jul passet i dag!! Ingenting bulet over linningen, og den sitter nedpå hoftene, som den SKAL gjøre! Hurra!! Da får vekt være vekt til, (sabil og for høy...Grrr!) for da HAR jeg gått inn i omkrets iallefall!! Det var min positive i dag, for nå merket jeg virkelig at opplegget hjelper, selv om vekten står på stedet hvil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Opp til flere plussgrader utendørs :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kristepine Skrevet Mars 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Har gjennomført to gode runder på 11 km jogg i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 En arbeidsdag er over :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Mars 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Ned 1 kg siden mandag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 Konstaterer at jeg gjør det ganske bra på jobben om dagen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anneberit Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 I dag nådde jeg målet mitt, å løpe 10 km på mølle på 1 time. Godt å se at kondisen på plass.:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nillasnilla Skrevet Mars 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2010 Jeg stikker på trening nå og trosser tanta som nettopp kom på besøk og smertene som fulgte etter...!! Her var det maaaange argumenter MOT å gå på trening assa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kristepine Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Vi går mot vår og lysere tider! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Har "landet" 2 vanskelige saker på jobben i dag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Eldstebarnet på 17 sendt vel av gårde på hyttetur med venninner, med koseklær, bok og påskeegg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Kristepine Skrevet Mars 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Høypuls før taco'n i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Er veldig glad for at jeg ikke er skikkelig bakfull i dag, slik samboeren min er ....moahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Har funnet ny inspirasjon og har gått ned 1.3 kilo :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anneberit Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Vekta står stille, men minus 0,5 cm rundt midjen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Positiva Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Snart påskefri :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå