Gå til innhold

A long way to go:147-60kg= 87 kg må bort


Gjest FruFleksnes

Anbefalte innlegg

Såååå bra at du hever deg over "sladderen"- for det er vel det det er egentlig....Ja, vi jenter kan være ekle med hverandre, noen ganger ikke til å tro!

Jeg tror fint du kan gå på fest for det viser at du er den sterke, flotte jenta du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Siste svar

God bedreing FruFleksnes!

Det går visst alle mulige viruser nå dessverre. Akkurat vært nede for telling i nesten 3 uker jeg. Det er pyton, men så fikk jeg litt gratis-start på høstens strenge regime da, så der er jo en liten trøst. Så lenge vekta går nedover er jeg happy.

 

Heia oss!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å høre at du er bedre selv om hosten fortsatt er tilstede. Nå har jeg overtatt stafettpinnen visst... *sukk*

 

Gratulerer med flott nedgang! Det er jo superbra. Fy søren, du har jaggu ikke langt igjen altså... Superflinking!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har så mange fine og reflekterte innlegg frufleksnes!!

 

er så kjekt å lese tråden din og finne håp og inspirasjon :( ønsker deg masse lyklke til med den siste figurformingen og deretter stabil livsstil. dette klarer du :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.......... Iflg legene som utfører GBP-opr. er det tilnærmet umulig å klare det jeg har gjort' date=' og samtidig holde den nye vekten. Jeg skal vise dem!!!!!!! For dette må da være mulig?!! ............. Nei da tror jeg heller det er i "topplokket" jeg hadde trengt hjelp av en kirurg......[/quote']

 

Så sant som det er sagt FruFleksnes.

Og klart det er mulig!

Her er det bare å brette opp alt en har og stå på videre.

 

GO GIRLS!!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg sitter og ler, men du er nå herlig er du! Jeg og er glad i norske epler - er spesielt fan av Aroma og Åkerø. Discovery vet jeg ikke om jeg har smakt en gang, kanskje jeg blir nødt etter dine godord? Problemet mitt med epler er at ja - det er godt, men jeg blir så sinnsykt sulten av det!!! Husker da jeg var liten og jeg sa at jeg var sulten kunne mamma si at "ta deg et eple", men selv da ble jeg enda mer sulten etterpå... Har hørt andre si det samme. Merkelige greier.....

 

Du har rett i at det å spise epler ikke er det verste man kan gjøre. Men du har også veldig rett i det å bevare kontrollen. Dersom ukens kosemerker ikke er brukt opp kan du jo ta deg et ekstra en dag, kanskje? :-)

 

Ønsker deg uansett en riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker det, ja. Mener å huske at det var rasjonering på gang da og... :)

 

Kjøpte meg faktisk to Discovey-epler i dag. For å se hva the fuzz is about! :) Har ikke smakt på dem enda, men kjenner at forventningene er høye... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...